Voor tablets op scholen hebben ze anders wel geld. Iemand verdient daar natuurlijk geld mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:15 schreef Bortecinem het volgende:
In Adana hebben we ook zo'n kizkalesi. Maar met die man was in Mersin volgens mij.
En ja, ik ben het ermee eens. Maar zo makkelijk is dat niet, even zwemlessen financieren voor het hele land. Zelfs hier in Nederland zijn zwemlessen op basisscholen afgeschaft. Wel zouden ze meer reclame moeten maken voor zwemlessen etc.
Ja idd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor tablets op scholen hebben ze anders wel geld. Iemand verdient daar natuurlijk geld mee.
Vreemd, ja. Maar goed, je hebt wel gelijk, want ik denk dat men in Turkije zwemmen ook onderschat. Men denkt dat het een beetje zwaaiende bewegingen maken is met je armen en benen en dat het dan wel goedkomt, maar wanneer ze uitgeput zijn, raken ze in paniek. Ik ging ook een keer een eindje zwemmen met mijn neef; halverwege begon hij zich ineens vast te klampen aan mij omdat hij moe was geworden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd.
Maar goed, ze weten dat de meeste Nederlandse ouders hun kinderen wel naar zwemles sturen.
Weet je wat raar is? Ik heb voordat ik begon met zwemles ook zwemles gehad maar bakte er totaaal niks van. Ben toen ook gestopt zonder diploma. Toen kregen we zwemles via school en opeens had ik binnen no-time mijn diploma in de pocket.
Ja dat dus. Ik heb mijn tante in TR ook proberen uit te leggen dat je ook makkelijk kunt drijven in het water zonder te verdrinken. Maar ze snappen het niet en ik kan het ze verder ook niet uitleggen. Heel frustrerend soms.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vreemd, ja. Maar goed, je hebt wel gelijk, want ik denk dat men in Turkije zwemmen ook onderschat. Men denkt dat het een beetje zwaaiende bewegingen maken is met je armen en benen en dat het dan wel goedkomt, maar wanneer ze uitgeput zijn, raken ze in paniek. Ik ging ook een keer een eindje zwemmen met mijn neef; halverwege begon hij zich ineens vast te klampen aan mij omdat hij moe was geworden.
Inderdaad. Op latere leeftijd is dat ook nog moeilijk uit te leggen en bij te brengen. Moet van kinds af aan geleerd worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik heb mijn tante in TR ook proberen uit te leggen dat je ook makkelijk kunt drijven in het water zonder te verdrinken. Maar ze snappen het niet en ik kan het ze verder ook niet uitleggen. Heel frustrerend soms.
Zo jammer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Op latere leeftijd is dat ook nog moeilijk uit te leggen en bij te brengen. Moet van kinds af aan geleerd worden.
Ben nu even aan het kijken hoe duur water is. Wij hebben geen grondpomp en wil dalijk niet met een rekening van een paar honderd euro zitten.quote:
Samen zwemmen schatje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben nu even aan het kijken hoe duur water is. Wij hebben geen grondpomp en wil dalijk niet met een rekening van een paar honderd euro zitten.
Zou dat echt zo duur zijn dan? Ik maak ook wel eens de tegels in de tuin schoon met een hogedrukreiniger, wat ook veel water verbruikt, maar ik weet niet of het echt merkbaar is in de rekeningen. Nooit op gelet eigenlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben nu even aan het kijken hoe duur water is. Wij hebben geen grondpomp en wil dalijk niet met een rekening van een paar honderd euro zitten.
Vergelijk jij een zwembad met de tuin schonen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou dat echt zo duur zijn dan? Ik maak ook wel eens de tegels in de tuin schoon met een hogedrukreiniger, wat ook veel water verbruikt, maar ik weet niet of het echt merkbaar was in de rekeningen.
Onze hele tuin is betegeld, voor- en achterkant, en de kraan staat dan de hele tijd helemaal aan. En ik neem aan dat je het water in zo'n bad niet iedere dag gaat verversen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergelijk jij een zwembad met de tuin schonen?
Na een paar sec. afgezet. Net als de rest van zijn filmpjes.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:59 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ggen_tegen_de_z.html
Wat een klapjosti. Dacht altijd dat hij Marokkaan was, maar blijkbaar Turk.
Zwembad doe ik niet meer. Strand en zoiets wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:10 schreef Bortecinem het volgende:
Stimooo kom maar. Gaan we samen Arap worden. <3
TM, ik wil een redelijk grote. Eentje van 3 meter breed, een meter diep. Volgens mij gaat daar redelijk veel water in..
Eh yes pls......quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar daarvoor moet je scheren enzo.
Shitquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
Never mind dat zwembad. Te veel gedoe.
Wel. Ik wil weer zwemmen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:23 schreef Bortecinem het volgende:
Je zegt net dat je sowieso niet wil alallalaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |