abonnement Unibet Coolblue
pi_142910075



• FOK!:Baajguardian
• IGN: Geen FOK!ers


• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje



• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje



• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

• FOK!: M0cr1nat0r
• IGN: Pixxelking


• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda, mouce

• FOK!: Fluorescent-Adolescent
• IGN: ur mom is a noob

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142912106
wow momenteel kom ik wel erg vaak in het team terecht dat elke lane met 3-0 verliest in de eerste 5 min. Wat ook niet helpt is dat ik ook nog eens 9-10 potjes opeens bar slecht speelt.
Nog tips om de scherpte terug te krijgen?
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_142912467
Tijdje niet spelen.
Sporten.
Caffeine.
Tijdje normals (met je main champs) spelen om zelfvertrouwen terug te krijgen.
pi_142914723
Ik zal het een en ander eens proberen thx. Hoop dat t helpt want is super irritant om last hits te missen en domme beslissingen te maken waardoor je een grote achterstand oploopt in je lane dat terugkomen met het zelfde slechte spel onmogelijk is.
Gelukkig is het nog maar een weekje slecht spel.

Ik moet misschien ook vaker een warmup/inkom rondje spelen. Merk dat tweede potje wel beter gaat.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_142915384
~Si vis amari, ama~
pi_142916878
quote:
Die boomerang is wel vet. Die komt niet perse naar jouw terug maar kan langs je heen gaan.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_142921733
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:33 schreef SlevinX het volgende:
Ik zal het een en ander eens proberen thx. Hoop dat t helpt want is super irritant om last hits te missen en domme beslissingen te maken waardoor je een grote achterstand oploopt in je lane dat terugkomen met het zelfde slechte spel onmogelijk is.
Gelukkig is het nog maar een weekje slecht spel.

Ik moet misschien ook vaker een warmup/inkom rondje spelen. Merk dat tweede potje wel beter gaat.
Wat wel goed is, is dat je de oorzaak van je loses bij jezelf legt en dat is een hele goede instelling die maar weinig mensen hebben. Bij de meeste mensen "ligt" het aan of hun jungler die nooit gankt of hun top die zomaar engaged etc etc, vaak zie je ook dat precies die mensen niet hoger dan gold zitten.
pi_142922302
godverdomme, nu pas weer plat. Zo schijt dat elo decay als je ff niet wil spelen
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142922594
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:02 schreef dustbrain het volgende:
godverdomme, nu pas weer plat. Zo schijt dat elo decay als je ff niet wil spelen
Niet minimaal D4 zijn :N
pi_142922907
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef jespertje het volgende:

[..]

Niet minimaal D4 Challenger zijn :N
Fixed
pi_142922996
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef jespertje het volgende:

[..]

Niet minimaal D4 zijn :N
Daar ben ik waars te lui voor. Misschien aan het einde van seizoen.
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:04:00 #12
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142926154
Jonge, aan het eind van het seizoen ven je net als bg al 4x geragequitted. Volgens mij ben je net zo zwakbegaafd als bg.
Tadumtiedum.
pi_142926312
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:04 schreef Djurres het volgende:
Jonge, aan het eind van het seizoen ven je net als bg al 4x geragequitted. Volgens mij ben je net zo zwakbegaafd als bg.
wel in ranked, mischien had ik pech. Maar dat doet niet af aan hoe het mn moreel verkracht tot het punt dat ik geen zin meer had in ranked, dat ik met calsot samen speelde was niet 'om me te laten carryen' maar gewoon omdat het leuk is met hem samen te spelen daar we op elkaar zijn afgestemd en ik geen zin heb om met een of andere random auto attacker te spelen, ik zit zelf al veel veel veel verder skillwise dan me dat soort types te supporten.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142926501
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:08 schreef dustbrain het volgende:

[..]

wel in ranked, mischien had ik pech. Maar dat doet niet af aan hoe het mn moreel verkracht tot het punt dat ik geen zin meer had in ranked, dat ik met calsot samen speelde was niet 'om me te laten carryen' maar gewoon omdat het leuk is met hem samen te spelen daar we op elkaar zijn afgestemd en ik geen zin heb om met een of andere random auto attacker te spelen, ik zit zelf al veel veel veel verder skillwise dan me dat soort types te supporten.
wat bedoel je met random auto attacker? Als adc is er toch niks mis met het attacken van de closest enemy champ? Met tristana bijvoorbeeld schiet ik het belangrijkste target wat ik kan raken zonder gevaar te geven voor mezelf. Dat doe ik ook piur met auto attaxks.
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:22:39 #15
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142926756
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:08 schreef dustbrain het volgende:

[..]

wel in ranked, mischien had ik pech. Maar dat doet niet af aan hoe het mn moreel verkracht tot het punt dat ik geen zin meer had in ranked, dat ik met calsot samen speelde was niet 'om me te laten carryen' maar gewoon omdat het leuk is met hem samen te spelen daar we op elkaar zijn afgestemd en ik geen zin heb om met een of andere random auto attacker te spelen, ik zit zelf al veel veel veel verder skillwise dan me dat soort types te supporten.
Wat me enorm opvalt is dat je altijd naar andere roept dat ze op hun true elo zitten, dat ze ook eens naar henzelf moeten kijken wat voor fouten ze maken,

Maar zelf doe je dat helemaal niet? Want je zegt zelf, skillwise/mechanix ben ik veel beter als de random autoattacker.

Ik ben skillwise ook beter als het huidige silver waar ik in zit, maar wat mij opvalt is dat ik m'n games WEL kan carryen, en omhoog kan gaan, en dat jij alleen maar loop te klagen over löss hier door die mongool, en loss door die autist.. En dit, en dat is niet goed.. Haal die balk eens uit je oog voordat je naar een ander ga roepen man.
Tadumtiedum.
pi_142927753
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:22 schreef Djurres het volgende:

[..]

Wat me enorm opvalt is dat je altijd naar andere roept dat ze op hun true elo zitten, dat ze ook eens naar henzelf moeten kijken wat voor fouten ze maken,

Maar zelf doe je dat helemaal niet? Want je zegt zelf, skillwise/mechanix ben ik veel beter als de random autoattacker.

Ik ben skillwise ook beter als het huidige silver waar ik in zit, maar wat mij opvalt is dat ik m'n games WEL kan carryen, en omhoog kan gaan, en dat jij alleen maar loop te klagen over löss hier door die mongool, en loss door die autist.. En dit, en dat is niet goed.. Haal die balk eens uit je oog voordat je naar een ander ga roepen man.
Het zou fijn zijn als jullie eens het verstand ontwikkelden om met dit soort gedrag op te houden maar blijkbaar moeten er constant weer mods bij komen, ik had zelf ook wel een ban willen geven hoor daar niet van maar ik zeg het nu tegen je; kappen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142927815
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:59 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als jullie eens het verstand ontwikkelden om met dit soort gedrag op te houden maar blijkbaar moeten er constant weer mods bij komen, ik had zelf ook wel een ban willen geven hoor daar niet van maar ik zeg het nu tegen je; kappen.
ik vind het een best normale reactie van djurres. Je zit hier elke keer te janken maar als iemand iets tegen jou zegt haal je er mods bij. Verder heeft hij in zijn reactie gewoon gelijk. Rito match je niet met 4 retards regen 5 pros.
Because you know i'm all about that ass
pi_142928020
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:02 schreef blow... het volgende:

[..]

ik vind het een best normale reactie van djurres. Je zit hier elke keer te janken maar als iemand iets tegen jou zegt haal je er mods bij. Verder heeft hij in zijn reactie gewoon gelijk. Rito match je niet met 4 retards regen 5 pros.
Ja die is naar onder bronze gedropped omdat ik en flikker op met het ge ja dat heeft de enemy team ook altijd de teringdebielen in mn team heb, zonet ook weer twee figuren die naar niemand luisterden en aan een stuk door 1v5 de vijand in renden, in rechte lijn ook nog eens.

Elk potje hetzelfde, mensen die met regelmaat met mij spelen zeggen zelf dat ik cursed ben omdat in mijn games altijd of iemand dced en we meteen 4v5 staan of 1 of 2 van ons team speelt alsof je geld betaald krijgt om te trollen. Verklaar dat maar eens.

Ik speelde eerst ook alleen maar met en tegen diamonds maar toen had ik een week lang aan een stuk door @(#%&trolls elk potje, en toen ging ik van platinum naar gold en naar silver en naar bronze en nu alleen maar unrankeds elk potje, mischien 1 van de 100 potjes dat ik nog eens een net zo als mij ongeluk aantrekkende platinum tegenkom.

En aan mijn skills ligt het niet. 80% van mn friendlist is diamond of hoger.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142928163
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:10 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ja die is naar onder bronze gedropped omdat ik en flikker op met het ge ja dat heeft de enemy team ook altijd de teringdebielen in mn team heb, zonet ook weer twee figuren die naar niemand luisterden en aan een stuk door 1v5 de vijand in renden, in rechte lijn ook nog eens.

Elk potje hetzelfde, mensen die met regelmaat met mij spelen zeggen zelf dat ik cursed ben omdat in mijn games altijd of iemand dced en we meteen 4v5 staan of 1 of 2 van ons team speelt alsof je geld betaald krijgt om te trollen. Verklaar dat maar eens.

Ik speelde eerst ook alleen maar met en tegen diamonds maar toen had ik een week lang aan een stuk door @(#%&trolls elk potje, en toen ging ik van platinum naar gold en naar silver en naar bronze en nu alleen maar unrankeds elk potje, mischien 1 van de 100 potjes dat ik nog eens een net zo als mij ongeluk aantrekkende platinum tegenkom.

En aan mijn skills ligt het niet. 80% van mn friendlist is diamond of hoger.
:* :* :* O+ O+ O+ :* :* :*
Because you know i'm all about that ass
pi_142928797
Dustbrain is een god, daar moet je niet tegen spreken maar naar luisteren.
pi_142928854
Passive van die nieuwe champ lijkt mij onwijs ruk. Het plannen van het gebruik van abilities wordt gewoon zwaar bemoeilijkt doordat je continu die fury in de gaten moet houden...
pi_142928954
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:45 schreef LelijKnap het volgende:
Passive van die nieuwe champ lijkt mij onwijs ruk. Het plannen van het gebruik van abilities wordt gewoon zwaar bemoeilijkt doordat je continu die fury in de gaten moet houden...
high skillcap wss.
Because you know i'm all about that ass
pi_142928995
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:50 schreef blow... het volgende:
high skillcap wss.
Zo kan je het noemen, maar het is sowieso iets wat een deel van je algehele focus weg snoept. Dus de beloning zal evenredig hoog moeten zijn.
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:54:16 #24
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_142929035
Ja ja ja. het BG na doen is nu allang niet meer leuk
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_142929707
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo kan je het noemen, maar het is sowieso iets wat een deel van je algehele focus weg snoept. Dus de beloning zal evenredig hoog moeten zijn.
klopt. Vind ik trouwens vrij eerlijk. Spelers met betere awareness mechanix etc moeten beloond worden met iets meer power.
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:19:01 #26
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_142929873
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo kan je het noemen, maar het is sowieso iets wat een deel van je algehele focus weg snoept. Dus de beloning zal evenredig hoog moeten zijn.
denk dat de beloning voor Gnar met zijn passive erg groot is.
Hij scaled enorm goed met AD, zodra hij grote Gnar word, krijgt hij een hp boost (zoals lulu ult) en armor/mr dacht ik
vrij lage cooldown op skills, q kan je na het gooien weer oppakken en doet een shitlading aan damage en zijn passive is vrij snel vol met Autoattacks
pi_142929939
Ik denk dat het best een moeilijke champ wordt. Je giga en normal hebben dezefde cooldowns he.
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:49:44 #28
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142933276
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:10 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ja die is naar onder bronze gedropped omdat ik en flikker op met het ge ja dat heeft de enemy team ook altijd de teringdebielen in mn team heb, zonet ook weer twee figuren die naar niemand luisterden en aan een stuk door 1v5 de vijand in renden, in rechte lijn ook nog eens.

Elk potje hetzelfde, mensen die met regelmaat met mij spelen zeggen zelf dat ik cursed ben omdat in mijn games altijd of iemand dced en we meteen 4v5 staan of 1 of 2 van ons team speelt alsof je geld betaald krijgt om te trollen. Verklaar dat maar eens.

Ik speelde eerst ook alleen maar met en tegen diamonds maar toen had ik een week lang aan een stuk door @(#%&trolls elk potje, en toen ging ik van platinum naar gold en naar silver en naar bronze en nu alleen maar unrankeds elk potje, mischien 1 van de 100 potjes dat ik nog eens een net zo als mij ongeluk aantrekkende platinum tegenkom.

En aan mijn skills ligt het niet. 80% van mn friendlist is diamond of hoger.
Doe je het verdomme zo weer?

Andere mensen zijn slecht, en jij bent goed. Hou eens met dat vieze geile morele zelfbevrediging. Een zwakzinnige broodpoeper die heeft nog meer toevoeging aan dit topic. :r
Tadumtiedum.
  donderdag 31 juli 2014 @ 22:00:18 #29
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_142936244
LOLOLOLOL

Alliance Vs Millenium.

Millenium had kill lane bottom dus ging Alliance ook een niet standaard comp.

All Wickd=Rammus Toplane
All Shook= Ashe Jungle
All Froggen= Malphite Midlane
All Tabzz= (Adc) Fizz
All Nyph =Support Braum

Vs

Mil Kev1n= Zac Toplane
Mil Kottenex= Leona Botlane
Mil Kerp= Quin Midlane
Mil Creaton= Jarvan 4 Bottom
Mil Jree= Warwick jungle

Ziet er grappig uit
pi_142937435
LOLOLOLOL
pi_142941779
XD
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142942741
me broetje speelt dit spel sinds ongv 12-14 maanden en heeft al 1200 uur achter de rug _O- _O- _O-
En bij Warthunder ongeveer1400 uur,wat zijn deze 2 spellen zo verslavend of lijkt dat maar :{
zelf speel ik het niet en heb er ook geen enkele interesse in ;)
pi_142943151
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:46 schreef nilssanders het volgende:
me broetje speelt dit spel sinds ongv 12-14 maanden en heeft al 1200 uur achter de rug _O- _O- _O-
En bij Warthunder ongeveer1400 uur,wat zijn deze 2 spellen zo verslavend of lijkt dat maar :{
zelf speel ik het niet en heb er ook geen enkele interesse in ;)

Oke ga dan maar weer weg
pi_142943540
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:46 schreef nilssanders het volgende:
me broetje speelt dit spel sinds ongv 12-14 maanden en heeft al 1200 uur achter de rug _O- _O- _O-
En bij Warthunder ongeveer1400 uur,wat zijn deze 2 spellen zo verslavend of lijkt dat maar :{
zelf speel ik het niet en heb er ook geen enkele interesse in ;)

er zijn al genoeg pubers in dit spel, houdoe he

gezien jouw pohi is hij volgens mij niet de enige met issues hier _O-
pi_142944473
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:10 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ja die is naar onder bronze gedropped omdat ik en flikker op met het ge ja dat heeft de enemy team ook altijd de teringdebielen in mn team heb, zonet ook weer twee figuren die naar niemand luisterden en aan een stuk door 1v5 de vijand in renden, in rechte lijn ook nog eens.

Elk potje hetzelfde, mensen die met regelmaat met mij spelen zeggen zelf dat ik cursed ben omdat in mijn games altijd of iemand dced en we meteen 4v5 staan of 1 of 2 van ons team speelt alsof je geld betaald krijgt om te trollen. Verklaar dat maar eens.

Ik speelde eerst ook alleen maar met en tegen diamonds maar toen had ik een week lang aan een stuk door @(#%&trolls elk potje, en toen ging ik van platinum naar gold en naar silver en naar bronze en nu alleen maar unrankeds elk potje, mischien 1 van de 100 potjes dat ik nog eens een net zo als mij ongeluk aantrekkende platinum tegenkom.

En aan mijn skills ligt het niet. 80% van mn friendlist is diamond of hoger.
Je zat in Diamond en nu in bronze? Ik weet niet hoe geloofwaardig dit is.
pi_142945154
Die nieuwe hecarim is echt heel sterk volgens mij. Vooral met cdr blues.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142945187
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 02:21 schreef Popolo het volgende:

[..]

Je zat in Diamond en nu in bronze? Ik weet niet hoe geloofwaardig dit is.
Je kan niet van zilver na bronze zakken. :Y
pi_142945200
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 03:47 schreef tomy800 het volgende:

[..]

Je kan niet van zilver na bronze zakken. :Y
Dat kan wel.
pi_142946416
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 03:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat kan wel.
niet door decay.
Because you know i'm all about that ass
pi_142946480
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:47 schreef blow... het volgende:

[..]

niet door decay.
Heb nergens gelezen dat hij door enkel decay zo laag is gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 08:54:09 ]
pi_142946887
Maar er zitten echt geen diamonds vast in bronze hoor :')
Because you know i'm all about that ass
pi_142948050
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:19 schreef blow... het volgende:
Maar er zitten echt geen diamonds vast in bronze hoor :')
Niemand met gezond verstand zit vast in bronze
pi_142948415
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:21 schreef kensei het volgende:

[..]

Niemand met gezond verstand zit vast in bronze
danku _O_

Nee ik speel gewoon nooit en ben in bronze geplaatst dus zonder spelen blijf ik vast zitten lel
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:01:22 #44
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142948978
Zelfs uit silver valt te carryen, ben heel lang silver 5 geweest, nu bijna silver II binnen een maand.
Tadumtiedum.
pi_142949233
trick2g wannabe godyr aanwezig hier, 30 stacks in 26 minuten is wel oké toch :7

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 11:09:42 ]
pi_142951465
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef LelijKnap het volgende:
trick2g wannabe godyr aanwezig hier, 30 stacks in 26 minuten is wel oké toch :7
hoe dat?

Runes? Masteries? Welke build? Tiger of phoenix?
Because you know i'm all about that ass
pi_142951755
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef blow... het volgende:

[..]

hoe dat?

Runes? Masteries? Welke build? Tiger of phoenix?
3x movement speed quins, 9x attack speed, 9x armor yellow, 9x mr blue. Of miss 4x cdr blue + 3x mr. (Of gewoon 9x cdr).

21/0/9 masteries (of 10 utility als je koekjes wil)

Begin max ik phoenix met daarnaast zoveel mogelijk in Tiger. Beer eentje voor wann je ff moet ganken.

Na de eerste jungle clear koop Mads, bij de tweede -naam ff kwijt- ander jungle item...

Daarna kan je bouwen wat je wil/nodig is binnen de comp.

Belangrijkste is uiteindelijk dat je n team hebt die zonder je kan en je je clears slim planned vwb volgorde.
pi_142951928
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

3x movement speed quins, 9x attack speed, 9x armor yellow, 9x mr blue. Of miss 4x cdr blue + 3x mr. (Of gewoon 9x cdr).

21/0/9 masteries (of 10 utility als je koekjes wil)

Begin max ik phoenix met daarnaast zoveel mogelijk in Tiger. Beer eentje voor wann je ff moet ganken.

Na de eerste jungle clear koop Mads, bij de tweede -naam ff kwijt- ander jungle item...

Daarna kan je bouwen wat je wil/nodig is binnen de comp.

Belangrijkste is uiteindelijk dat je n team hebt die zonder je kan en je je clears slim planned vwb volgorde.
madstobe of alleen de ff? Alleen je eigen jungle? Kan het zonder ms quints?
Because you know i'm all about that ass
pi_142951945
En is oefenen in custom slim? :D
Because you know i'm all about that ass
pi_142952155
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:30 schreef blow... het volgende:
En is oefenen in custom slim?
Misschien wel een goed idee ja, want ik heb alle matches verloren waarbij ik udyr zo speelde omdat ik zo afwezig was in de lanes (naja had ook afks, trolls, nabs, etc natuurlijk)... maar goed, het verstoorde m'n oefenen wel iig. Trick2g counterjungled wel aardig ja... zou dat vooral doen wanneer je beide jungle items hebt omdat je dan zo in en uit de ander z'n jungle bent.

Andere item deed ik spirit stone... misschien werkt een andere ook... mij ging het vooral om de nog snelere clear en betere mana sustain. Heb de SP nooit kunnen uitbouwen tot elders omdat ik de neiging had sunfire cape te rushen voor de extra dmg en algehele sustain.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 12:36:07 ]
pi_142952190
En geef ff een waarschuwing aan je team dat je de eerste x minuten niet in hun lane te vinden bent, scheelt 'n hoop geflame _O-
pi_142952256
Je kunt de spirit stone niet uitbouwen want je kan sws maar 1 gold gen item hebben.
Because you know i'm all about that ass
pi_142952327
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef blow... het volgende:
Je kunt de spirit stone niet uitbouwen want je kan sws maar 1 gold gen item hebben.
Ow lol, goed om te weten
pi_142958828
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ow lol, goed om te weten
of wil je geen feral flare? :D jammere aan bijv pippy en heca jungle is dat je de talisman niet kunt bouwen omdat je al een elder lizard hebt. (Of ern andere maargoed)
Because you know i'm all about that ass
pi_142960376
Tristina ap mid to stronk
pi_142960901
AP Malph mid to stronk.

Speelde net 2 potjes met een vriend samen, hij speelde 2 keer ap Malph. Was 2 potjes lang gewoon een beetje trollen tot de anderen opgaven _O-
pi_142961154
Gnar als adc, vet grappig _O-. het zou opzich nog weleens kunnen werken
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_142961170
AP garen stronk, 2 potjes achter mekaar gewonnen. :D
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142961913
Malph mid was in season 3 heel populair. Toen volgensmij Froggen ermee begon deed iedereen het.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:23:12 #60
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142962368
Zo.
Silver II, nog 2 divisies en dan heb ik mn stelling voor het eind van het seizoen alweer gehaald :P

Denk dat ik maar voor platinum voor t eind van t seizoen ga. Ben nu binnen een 3 weken van Silver 5 (waarbij ik nog 1x decay naar bronze I heb gehad) naar silver II gestroomd, dus moet haalbaar zijn denk ik.
Tadumtiedum.
pi_142962730
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:23 schreef Djurres het volgende:
Zo.
Silver II, nog 2 divisies en dan heb ik mn stelling voor het eind van het seizoen alweer gehaald :P

Denk dat ik maar voor platinum voor t eind van t seizoen ga. Ben nu binnen een 3 weken van Silver 5 (waarbij ik nog 1x decay naar bronze I heb gehad) naar silver II gestroomd, dus moet haalbaar zijn denk ik.
Verschil tussen silver 5 en 2 is niet zo heel groot dus zegt met alle respect niks over of platinum haalbaar is voor jou.
pi_142962927
Maar je moet het wel even doen. Ik dacht dat gold ook de max was voor me maar nu zit ik toch mooi in diamond, ging nog best rap. Believe :)
pi_142963384
Godverdomme wat heb je hier domme mensen zeg, is toch fucking obvious dat ie BaajGuardiaaan na doet.
pi_142968983

In dit filmpje zie je de reden waarom CLG op bootcamp gaat :P

voor de geinteresseerden

[ Bericht 2% gewijzigd door Doosopwielen op 01-08-2014 20:59:14 ]
🔒
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:02:42 #65
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142976706
Tristana mid, dfg rushen?
Tadumtiedum.
pi_142977257
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar je moet het wel even doen. Ik dacht dat gold ook de max was voor me maar nu zit ik toch mooi in diamond, ging nog best rap. Believe :)
Nog steeds niet door hebben dat je werd/wordt gecarried door je support ;)
pi_142978103
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef Djurres het volgende:
Tristana mid, dfg rushen?
ja.
Because you know i'm all about that ass
pi_142981210
Madstone udyr is wel leuk :D alleen mid ganken lukt me op het moment niet zo, top en bot gaat prima :D Kan zijn omdat ik redelijk veel leblanc's tegen kom....

Net penta (2vs5 )met deze god gemaakt, wel een normal game helaas maar wil het niet meer proberen :( Sinds ik in s5 zit misschien 3 games gewonnen van de 10 :'(

http://matchhistory.euw.l(...)1602084519/201249108
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:27:20 #69
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_142981331
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:23 schreef Djurres het volgende:
Zo.
Silver II, nog 2 divisies en dan heb ik mn stelling voor het eind van het seizoen alweer gehaald :P

Denk dat ik maar voor platinum voor t eind van t seizoen ga. Ben nu binnen een 3 weken van Silver 5 (waarbij ik nog 1x decay naar bronze I heb gehad) naar silver II gestroomd, dus moet haalbaar zijn denk ik.
Ik werd in Bronze 2 gezet, was met 1 loss in Silver3 geraakt en zit er sindsdien nog steeds, 16x promoties verloren, paar keer terug naar Silver4, maar nog nooit 2.
Tussen 3 en 2 zit blijkbaar wereld van verschil.
pi_142981454
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Godverdomme wat heb je hier domme mensen zeg, is toch fucking obvious dat ie BaajGuardiaaan na doet.
Domme mensen moeten ook bestaan.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142982647
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:10:12 #72
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142983597
godverdomme :')
Tadumtiedum.
pi_142985679
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef Djurres het volgende:
Tristana mid, dfg rushen?
Jup
pi_142993099
Ik moet werken aan men besluitmakingen in game xD 3 game waar in je ofwel ja ADC fed krijgt of gewoon even gaat in lane.

maar of niet durft te roamen omdat je bang bent dat je ADC het dan verkloot.
of omdat je later in game dan toch nog net even niet de luiste beslissingen maakt of de verkeerde snared waar door je team er als nog (blind in gaat en het team wordt ge aced.

en men ward skills kunnne beter zodat men team (hopelijk) minder makkelijk 1 v 5 er in gaat rushen..
pi_142993238
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:19 schreef Liandri het volgende:
Ik moet werken aan men besluitmakingen in game xD 3 game waar in je ofwel ja ADC fed krijgt of gewoon even gaat in lane.

maar of niet durft te roamen omdat je bang bent dat je ADC het dan verkloot.
of omdat je later in game dan toch nog net even niet de luiste beslissingen maakt of de verkeerde snared waar door je team er als nog (blind in gaat en het team wordt ge aced.

en men ward skills kunnne beter zodat men team (hopelijk) minder makkelijk 1 v 5 er in gaat rushen..
Goed dat je dat allemaal ziet, beter dan de mensen die alles en iedereen blamen voot zijn of haar lose.
pi_142994181
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef Popolo het volgende:

[..]

Goed dat je dat allemaal ziet, beter dan de mensen die alles en iedereen blamen voot zijn of haar lose.
zeker aangezien blamen in bronze 5 zeer vaak gebeurt.
Because you know i'm all about that ass
pi_142996031
Najah ik zeg niet dat het volledig mijn fout is (ik bedoel blind 1 V 5 inrennen zonder dat je niks ziet kan niet aleen aan een support verwijt worden.
Maar niet durven roamen ondanks dat je voor staat of juist omdat je lane wat minder gaat en je de kans verkleint om andere wel voor op te krijgen is wel een eigen keus/besluit als support.
en daar bij komt gewoon een betere warding skill vooral mid game waar ik gewoon erg worstel met waar wel en waar juist ook niet te warden.
pi_142998864
Ik ben niet zo goed in m'n ward clear skills. Op de een of andere manier sweep ik áltijd de verkeerde bosjes...

Promo's naar gold though *O* ! In 4 games van 0 naar 100 lp :P
pi_142999079
Quadra met Katarina, support stealde penta for no reason! :l
pi_142999212
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:07 schreef Popolo het volgende:
Quadra met Katarina, support stealde penta for no reason! :l
Supports stealen geen kills, ze securen alleen maar ;)
pi_142999407
Het is echt intens moeilijk om een kill te stelen. Te weinig damage :')

(Stiekem kwam ik in mijn laatste potje ook 3/0 uit lane. Was wel enigszins om te huilen)
pi_143000143
Hoerenspel.
pi_143000394
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:41 schreef LelijKnap het volgende:
Hoerenspel.
O+
Because you know i'm all about that ass
pi_143000762
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef jespertje het volgende:

[..]

Supports stealen geen kills, ze securen alleen maar ;)
Het was geen secure, 0,5 sec later had ik hem gekilled. ik zag gwn die straal van Morgana vliegen en zei in mezelf 'Neeeeeeeeeeeeee!'
pi_143000919
Nee serieus. Ik ga me laten boosten naar high silv/gold. Heb nu een week op een vriend zn gold 2 acc gespeeld en het ging prima. Niet uitstekend maar ook absoluut niet slecht. Vandaag weer op mb b1 acc en ik wordt knettergek. Ik kan 't gewoon niet. Kan me gewoon niet inleven in de denkpatronen van mongolen.
pi_143000946
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:08 schreef LelijKnap het volgende:
Nee serieus. Ik ga me laten boosten naar high silv/gold. Heb nu een week op een vriend zn gold 2 acc gespeeld en het ging prima. Niet uitstekend maar ook absoluut niet slecht. Vandaag weer op mb b1 acc en ik wordt knettergek. Ik kan 't gewoon niet. Kan me gewoon niet inleven in de denkpatronen van mongolen.
boost dan meteen naar gold 2 he :')
Because you know i'm all about that ass
pi_143000971
Gaat je vies tegenvallen, ik zet 300 euro in op dat je weer terugzakt naar het niveau waar je nu in zit.
pi_143000985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Popolo het volgende:
Gaat je vies tegenvallen, ik zet 300 euro in op dat je weet terugzakt naar het niveau waar je nu in zit.
400
Because you know i'm all about that ass
pi_143001017
Moet denken aan die diamond borders die ik vroeger zag in silver.

(Voor de mensen die niet weten wat dat betekend: het account is gekocht)
pi_143001031
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef Popolo het volgende:
Moet denken aan die diamond borders die ik vroeger zag in silver.
_O-
Because you know i'm all about that ass
pi_143001108
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Popolo het volgende:
Gaat je vies tegenvallen, ik zet 300 euro in op dat je weer terugzakt naar het niveau waar je nu in zit.
Maak er maar 500 van.
pi_143001185
Laat je ons weten wanneer je je account hebt laten boosten en wanneer je weer bent terug gezakt naar waar je nu zit?
pi_143001260
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Popolo het volgende:
Laat je ons weten wanneer je je account hebt laten boosten en wanneer je weer bent terug gezakt naar waar je nu zit?
het slimst zou zn lolking zijn maar als hij zn naam prive wil houden kan dat al niet :P
Because you know i'm all about that ass
pi_143001268
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Popolo het volgende:
Laat ons weten wanneer je je account hebt laten boosten en wanneer je weer bent terug gezakt naar waar je nu zit?
Ja en vanaf wanneer win ik de weddenschap dan? Na x matches?
pi_143001376
Als je exact 50 games in gold div 2 ZELF speelt heb je imo gewonnen.
pi_143001510
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Popolo het volgende:
Als je exact 50 games in gold div 2 ZELF speelt heb je imo gewonnen.
Ah top, zit nu al op 14 dus dat komt wel goed.
pi_143001558
Alleen jammer dat het niet te controleren valt.
pi_143001607
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef Popolo het volgende:
Alleen jammer dat het niet te controleren valt.
Nee inderdaad. Nu kun je niet anders dan blijven vast houden aan je dogma's.
pi_143001892
Als je echt in gold 2 zou horen dan zou je er na een x aantal games al in moeten zitten.

Gezien jij je account willen boosten ga ik er vanuit dat je al een mooi aantal games hebt gespeeld maar tevergeefs, je zit nog op hetzelfde niveau.

Puur en alleen omdat het jezelf niet lukt om in gold 2 te komen bevestigt dat je er niet hoort.
pi_143002324
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja en vanaf wanneer win ik de weddenschap dan? Na x matches?
als je gold 1 wordt voor je gold 3 wordt.
Because you know i'm all about that ass
pi_143002784
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef Popolo het volgende:
Als je echt in gold 2 zou horen dan zou je er na een x aantal games al in moeten zitten.

Gezien jij je account willen boosten ga ik er vanuit dat je al een mooi aantal games hebt gespeeld maar tevergeefs, je zit nog op hetzelfde niveau.

Puur en alleen omdat het jezelf niet lukt om in gold 2 te komen bevestigt dat je er niet hoort.
Ik ga mijn account laten boosten door een diamond omdat goldies het vaak niet lukt, of pas na oneindig veel weken. Vooral silverboosten lukt ze nauwelijks. Voor diamonds is alles onder plat t zelfde.

Dit bleek ook wel weer uit de ruil van deze laatste week. Ik was precies 0 lps gestegen/gedaald waar hij 24 gedaald was op mijn account. (weliswaar op basis vd helft vd matches die ik gespeeld had).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2014 23:03:59 ]
pi_143003344
Irritant hoe een match dat eerst in jouw voordeel zit, in een knipoog het tij kan keren.

Niet te snel juichen als je denkt dat het al gewonnen is.
pi_143004899
Ik hoop dat degene die jouwn account boost jij niet hoeft te betalen, anders is het weggegooid geld natuurlijk.
pi_143005363
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef Popolo het volgende:
Ik hoop dat degene die jouwn account boost jij niet hoeft te betalen, anders is het weggegooid geld natuurlijk.
is boosten zo duur dan?
Because you know i'm all about that ass
pi_143005761
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:23 schreef blow... het volgende:

[..]

is boosten zo duur dan?
Ik las ergens dat van bronze naar diamond boosten meer dan ¤200 euro gaat kosten.
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:42:02 #106
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143005899
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:

[..]

Ik las ergens dat van bronze naar diamond boosten meer dan ¤200 euro gaat kosten.
Als je op wat willekeurige boost sites kijkt( dan kijk ik van silver 2 naar diamond 5 gaan de prijzen vanaf $600+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143005921
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:42 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Als je op wat willekeurige boost sites kijkt( dan kijk ik van silver 2 naar diamond 5 gaan de prijzen vanaf $600+
Dat is wel iets meer dan ¤200.
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:45:05 #108
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143005945
naar challenger 2781 euro _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143006875
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:45 schreef pl4kkie het volgende:
naar challenger 2781 euro _O-
En dan denken dat je in challenger thuishoort waarna je vervolgens terug naar bronze zakt.
pi_143011390
Idd ik snap niet wat je daar uit haalt. Als je bronze bent en geboost wordt naar diamond, lazer je zo hard weer terug naar bronze. Wat heeft dat voor een nut dan? 600+ betalen voor een dag of 2 in diamond?
pi_143011436
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd ik snap niet wat je daar uit haalt. Als je bronze bent en geboost wordt naar diamond, lazer je zo hard weer terug naar bronze. Wat heeft dat voor een nut dan? 600+ betalen voor een dag of 2 in diamond?
dat wordt alleen gedaan door mensen die denkeb dat ze pro zijn zoals lelijknap
Because you know i'm all about that ass
pi_143015592
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd ik snap niet wat je daar uit haalt. Als je bronze bent en geboost wordt naar diamond, lazer je zo hard weer terug naar bronze. Wat heeft dat voor een nut dan? 600+ betalen voor een dag of 2 in diamond?
Gold /=/ Diamond?
pi_143015658
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:48 schreef blow... het volgende:
dat wordt alleen gedaan door mensen die denkeb dat ze pro zijn zoals lelijknap
Gold pro? _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 14:27:59 ]
pi_143016052
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Gold pro? _O-
alsof plat super pro is :')

En ja ik ben bronze
Because you know i'm all about that ass
pi_143016211
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:40 schreef blow... het volgende:
alsof plat super pro is

En ja ik ben bronze
Wat heb ik met plat te maken?:P
pi_143016847
Net toch wel 2 aardige games gespeeld met Fed. 1tje toch wel dik verloren door vreemde keuzes over het hele team
de ander toch wel netjes gewonnen door juist wel weer de juiste keuzes te maken en op het goede moment de opjectives te pakken.

Puntjes:

- vaker dragon pakken als je daar de kans voor hebt niet alleen early als je bot hebt weg gedreven xD
- Misschien vaker voor buff steals gaan samen met het team
pi_143019245
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:15 schreef Liandri het volgende:
Net toch wel 2 aardige games gespeeld met Fed. 1tje toch wel dik verloren door vreemde keuzes over het hele team
de ander toch wel netjes gewonnen door juist wel weer de juiste keuzes te maken en op het goede moment de opjectives te pakken.

Puntjes:

- vaker dragon pakken als je daar de kans voor hebt niet alleen early als je bot hebt weg gedreven xD
- Misschien vaker voor buff steals gaan samen met het team
^O^
~Si vis amari, ama~
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:01:22 #118
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_143019375
Betalen voor elo boost.. Triestheid
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143022234
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:01 schreef PSYCHEV het volgende:
Betalen voor elo boost.. Triestheid
sws boosten :')

Je speelt voor fun ofniet dan
Because you know i'm all about that ass
pi_143030134
Ss is toch wanneer je tegenstander niet in z'n lane zit en dat er van je verwacht wordt dat je naar de lane toegaat waar hij ook zit om hem dood te maken?
pi_143030388
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:35 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ss is toch wanneer je tegenstander niet in z'n lane zit en dat er van je verwacht wordt dat je naar de lane toegaat waar hij ook zit om hem dood te maken?
Nope
pi_143030402
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:35 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ss is toch wanneer je tegenstander niet in z'n lane zit en dat er van je verwacht wordt dat je naar de lane toegaat waar hij ook zit om hem dood te maken?
nee. Ss is stay safe en mia is missing in action ;). Maar als je een ss pinged of krijgt, je de enemy is weg :).
Because you know i'm all about that ass
pi_143030447
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:35 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ss is toch wanneer je tegenstander niet in z'n lane zit en dat er van je verwacht wordt dat je naar de lane toegaat waar hij ook zit om hem dood te maken?
Gewoon opletten op de map en niet op die flauwekul tbh

[ Bericht 0% gewijzigd door Xetran op 03-08-2014 21:47:36 ]
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:18:58 #124
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_143032361
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:40 schreef blow... het volgende:

[..]

nee. Ss is stay safe en mia is missing in action ;). Maar als je een ss pinged of krijgt, je de enemy is weg :).
ss is afkorting van "miss" of "missing", dus hetzelfde als mia.
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143032747
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

ss is afkorting van "miss" of "missing", dus hetzelfde als mia.
ss is stay safe ;)
Because you know i'm all about that ass
pi_143033492
ss is afgekort van stomme sukkels, wat jullie dus allemaal zijn
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:47:59 #127
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_143033893
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef blow... het volgende:

[..]

ss is stay safe ;)
ss is afkorting van missing, idioot.
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143034297
Meh smartcasten leren met lee is niet slim
pi_143034527
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef LelijKnap het volgende:
Meh smartcasten leren met lee is niet slim
heb jecde range ibdicators aan?
Because you know i'm all about that ass
pi_143034580
quote:
Mag ook wel vriendelijker overkomen hoor :6
🔒
pi_143034742
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef blow... het volgende:

[..]

heb jecde range ibdicators aan?
Ja dat wel maar vind aimen makkelijker zonder sc omdat je de enemy makkelijker kon volgen (en/of afbreken) met de indicator.
pi_143034785
Because you know i'm all about that ass
pi_143034816
Eerder een excuus zodat je niet afgekankerd wordt door teammaten

want op de chat letten is makkelijker dan een minimap wat je toch al moet :')
pi_143035384
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef Xetran het volgende:
Eerder een excuus zodat je niet afgekankerd wordt door teammaten

want op de chat letten is makkelijker dan een minimap wat je toch al moet :')
dit! Report blow no ss ... Nigga plz
Because you know i'm all about that ass
pi_143035984
Ik heb eigenlijk ook geen idee wanneer ik mijn lane uit zou moeten gaan. Meestal begin ik pas met zwerven als de eerste turret in mijn lane ten onder is.
  zondag 3 augustus 2014 @ 23:42:59 #136
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_143036424
quote:
Laten we het op beide houden dan ;)

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen idee wanneer ik mijn lane uit zou moeten gaan. Meestal begin ik pas met zwerven als de eerste turret in mijn lane ten onder is.
Voorbeeld: Als je lane opponent terug gaat naar base, jij de lane pushed naar zijn turret (zodat hij veel minions verliest) en je genoeg hp/mana hebt, kun je een lane gaan ganken voordat je zelf terug gaat :)
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143036461
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef Xetran het volgende:
Eerder een excuus zodat je niet afgekankerd wordt door teammaten

want op de chat letten is makkelijker dan een minimap wat je toch al moet :')
Dit
pi_143036550
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef PSYCHEV het volgende:


Voorbeeld: Als je lane opponent terug gaat naar base, jij de lane pushed naar zijn turret (zodat hij veel minions verliest) en je genoeg hp/mana hebt, kun je een lane gaan ganken voordat je zelf terug gaat :)
In dit geval gank je (als het goed is) met een redelijk hoeveelheid geld opzak (wat dus niet goed is).
pi_143038925
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Laten we het op beide houden dan ;)

[..]

Voorbeeld: Als je lane opponent terug gaat naar base, jij de lane pushed naar zijn turret (zodat hij veel minions verliest) en je genoeg hp/mana hebt, kun je een lane gaan ganken voordat je zelf terug gaat :)
goed idee idd :D
Because you know i'm all about that ass
pi_143038943
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:45 schreef Popolo het volgende:

[..]

In dit geval gank je (als het goed is) met een redelijk hoeveelheid geld opzak (wat dus niet goed is).
hiezo is dat niet goed?
Because you know i'm all about that ass
pi_143039452
Weet niet of het serieus is die vraag or sarcastisch maar laat ik er maar een serieus antwoord op geven.

Op het moment dat je laten we zeggen 860 gold op zak hebt als Ahri en alleen een dorans ring en eventueel pots bij je hebt is de kans dat je met een gank een kill weet te bemachtigen kleiner dan op het moment dat je met die 860 gold een blasting wand koopt en dan pas gankt.
pi_143039812
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 01:13 schreef Popolo het volgende:
Weet niet of het serieus is die vraag or sarcastisch maar laat ik er maar een serieus antwoord op geven.

Op het moment dat je laten we zeggen 860 gold op zak hebt als Ahri en alleen een dorans ring en eventueel pots bij je hebt is de kans dat je met een gank een kill weet te bemachtigen kleiner dan op het moment dat je met die 860 gold een blasting wand koopt en dan pas gankt.
Alles ligt natuurlijk gewoon aan de situatie. Als botlane flink geppusht is en jouw midlaner persë terug moet kun je met ahri echt wel een kill secure als je ashe haar ult heeft en kogmaw geen flash. Vooral omdat ahri gewoon charm heeft. Heb je ook nog eens leona support? double kill + Drake.

Dit soort theorycrafting gaat haast niet op in de praktijk tenzij je alle belangrijke variabelen meeneemt.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143040268
Daarom heb ik het over 'dan is de kans kleiner'. Natuurlijk ligt het ook aan de situatie en kan een gank op dat moment goed lukken. Maar om een lane te gaan ganken nadat de ander backt en jij dat ook zou moeten doen, maar ervoor kiest om iedere keer te ganken zal vast niet een hogere succesrate dan 50% hebben.
pi_143040440
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 01:13 schreef Popolo het volgende:
Weet niet of het serieus is die vraag or sarcastisch maar laat ik er maar een serieus antwoord op geven.

Op het moment dat je laten we zeggen 860 gold op zak hebt als Ahri en alleen een dorans ring en eventueel pots bij je hebt is de kans dat je met een gank een kill weet te bemachtigen kleiner dan op het moment dat je met die 860 gold een blasting wand koopt en dan pas gankt.
aahzo. Ja natuurlijk. Maar las je ganked heb je meestal wel een advantage in een of andere vorm.
Because you know i'm all about that ass
pi_143042932
SS is miss of missing als je iets anders denkt ben je echt een idioot
pi_143043162
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:29 schreef kensei het volgende:
SS is miss of missing als je iets anders denkt ben je echt een idioot
Sue me, maar volgens mij komt het origineel voort uit Switching Sides (iemand die van lane wisselt). Betekenissen van afkortingen kunnen echter veranderen, en hoewel nog altijd hetzelfde bedoeld wordt is nu de algehele opinie van de community dat het staat voor miSSing.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_143043481
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:53 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Sue me, maar volgens mij komt het origineel voort uit Switching Sides (iemand die van lane wisselt). Betekenissen van afkortingen kunnen echter veranderen, en hoewel nog altijd hetzelfde bedoeld wordt is nu de algehele opinie van de community dat het staat voor miSSing.
Orgineel heeft er niet zoveel meer mee te maken, in lol context is het altijd missing. Je zegt immers altijd ss mid ss top etc, dit is al jaren zo.

"stay safe mid" ( :') :') :') :') :') :') Blow :') :') :') ) bedoelen als je mid weg is is gewoon achterlijk
pi_143045126
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:16 schreef kensei het volgende:

[..]

Orgineel heeft er niet zoveel meer mee te maken, in lol context is het altijd missing. Je zegt immers altijd ss mid ss top etc, dit is al jaren zo.

"stay safe mid" ( :') :') :') :') :') :') Blow :') :') :') ) bedoelen als je mid weg is is gewoon achterlijk
je hebt maar 1 optie vorr een fall back ping. Die wordt op meerdere manieren gebruikt dus laten we het daar maar bij laten.
Because you know i'm all about that ass
pi_143045299
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:49 schreef blow... het volgende:

[..]

je hebt maar 1 optie vorr een fall back ping. Die wordt op meerdere manieren gebruikt dus laten we het daar maar bij laten.
Nee, ss betekend miss bij lol
pi_143045354
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:57 schreef kensei het volgende:

[..]

Nee, ss betekend miss bij lol
is goed :)
Because you know i'm all about that ass
pi_143045792
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:49 schreef blow... het volgende:

[..]

je hebt maar 1 optie vorr een fall back ping. Die wordt op meerdere manieren gebruikt dus laten we het daar maar bij laten.
_O-
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143045927
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:19 schreef dustbrain het volgende:

[..]

_O-
_O_

Zo grappig :')
Because you know i'm all about that ass
pi_143050426
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:45 schreef Popolo het volgende:

[..]

In dit geval gank je (als het goed is) met een redelijk hoeveelheid geld opzak (wat dus niet goed is).
Tuurlijk is dat wel goed, stel je bent Ahri, je gankt bot, land een charm, stel je mist vervolgens ALLES, dan kunnen die twee bot nogsteeds een double kill krijgen, dan kun je vervolgens terug met nóg meer gold en items kopen.
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143050440
quote:
18s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

Mag ook wel vriendelijker overkomen hoor :6
sorry papi :o
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143051231
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat wel goed, stel je bent Ahri, je gankt bot, land een charm, stel je mist vervolgens ALLES, dan kunnen die twee bot nogsteeds een double kill krijgen, dan kun je vervolgens terug met nóg meer gold en items kopen.
Lol

No comment
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:28:31 #156
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_143051727
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat wel goed, stel je bent Ahri, je gankt bot, land een charm, stel je mist vervolgens ALLES, dan kunnen die twee bot nogsteeds een double kill krijgen, dan kun je vervolgens terug met nóg meer gold en items kopen.
wollah waz met jou ?
Alles missen als Ahri moet je sowieso niet gaan gonken, dan moet je terug naar botgames.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_143053717
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:13 schreef Popolo het volgende:

[..]

Lol

No comment
Goed antwoord, wat is er fout aan dan? Vertel dat dan?
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143058831
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:28 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

wollah waz met jou ?
Alles missen als Ahri moet je sowieso niet gaan gonken, dan moet je terug naar botgames.
als ik een charm mis met ahri dan voelt het net alsof ik een kill verlies ofzo. Die e is crucial.
Because you know i'm all about that ass
pi_143064880
Ik vind olaf trouwens helemaal niet zo slecht.
Because you know i'm all about that ass
pi_143066314
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:50 schreef blow... het volgende:
Ik vind olaf trouwens helemaal niet zo slecht.
Ok
pi_143067149
Net een heel potje lastig gevallen door iemand die vroeg of ik RP voor hem wou kopen of hem skins wilde geven.. :{

Nu stuurt de me constant friend requests, hoe stop ik dit?
pi_143067396
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:45 schreef Cikx het volgende:
Net een heel potje lastig gevallen door iemand die vroeg of ik RP voor hem wou kopen of hem skins wilde geven.. :{

Nu stuurt de me constant friend requests, hoe stop ik dit?
Door RP voor hem te kopen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
pi_143067594
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Door RP voor hem te kopen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit aan toegeven, want dan komen ze altijd terug voor meer. :+
Heb geen screenshots gemaakt, maar zag nu net dat er een block lijst is. :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:38:35 #164
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143072197
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:50 schreef blow... het volgende:
Ik vind olaf trouwens helemaal niet zo slecht.
Dat heb ik ook gemerkt met Olaf jungle. Vooral grappig dat je sterker bent als je lowlife bent. Dan denkt iemand bij het counterjunglen dat hij jou kan doden en dood jij hem uiteindelijk :D
En zijn ult + kayle ult is nogal insane. Je rent zo dwars door de enemy team, dood de adc en gaat er levend weer uit :')
pi_143072320
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:26 schreef kensei het volgende:

[..]

Ok
kensei is weer kenser vriendelijk
Because you know i'm all about that ass
pi_143072677
Ik heb nu Shyvana en Ahri en zoek nog champions voor support en ADC. Heb Lucian gespeeld als free champion en hij is erg sterk en als support is Nami in de sale, dus ik zat erover te denken haar te kopen. Is ze een beetje goed te spelen als beginner?
pi_143073836
Sowieso geen rp aan uitgeven in ieder geval
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:32:27 #168
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143074307
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:49 schreef Cikx het volgende:
Ik heb nu Shyvana en Ahri en zoek nog champions voor support en ADC. Heb Lucian gespeeld als free champion en hij is erg sterk en als support is Nami in de sale, dus ik zat erover te denken haar te kopen. Is ze een beetje goed te spelen als beginner?
Nami heeft redelijk moeilijke skillshots, met lange casttimes. Maar laat de moeilijkheidsgraad het niet voor je verpesten. Ze heeft een zeer complete kit en als je haar goed leert spelen leer je gelijk heel veel.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143074744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:17 schreef Xetran het volgende:
Sowieso geen rp aan uitgeven in ieder geval
Waar moet ik het dan aan uitgeven?

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Nami heeft redelijk moeilijke skillshots, met lange casttimes. Maar laat de moeilijkheidsgraad het niet voor je verpesten. Ze heeft een zeer complete kit en als je haar goed leert spelen leer je gelijk heel veel.
Vergelijkbaar met Ahri? Haar vind ik ook tof om te spelen. Zat ook te denken aan Thresh en Braum, maar die zijn dan gelijk zo duur.
pi_143075117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:45 schreef Cikx het volgende:

[..]

Waar moet ik het dan aan uitgeven?

[..]

Vergelijkbaar met Ahri? Haar vind ik ook tof om te spelen. Zat ook te denken aan Thresh en Braum, maar die zijn dan gelijk zo duur.
skins
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:59:16 #171
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143075138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:45 schreef Cikx het volgende:

[..]

Waar moet ik het dan aan uitgeven?

[..]

Vergelijkbaar met Ahri? Haar vind ik ook tof om te spelen. Zat ook te denken aan Thresh en Braum, maar die zijn dan gelijk zo duur.
Ja en nee. Ahri heeft nog escapes. En ze heeft grotendeels skillshots en auto-targeting skills. Verder heeft Nami niet alleen skillshots, maar ook langere cast/travel times. Je moet jezelf positioneren omdat je niet snel kan ontsnappen. Als je de Q mist door lange cast en traveltime en je ult niet goed gebruikt kan je de hele fight verpesten. De passive moet je goed gebruiken om je ADC te laten herpositioneren, samen met je E. Dit geeft namelijk hem speed en zijn E zorgt voor een slow op zijn target. Je W geeft nogmaals de speedboost, maar is ook een heal en damaged de personen die in de buurt is van de persoon die je heelt. Je ult kan ook heel je team speedboost geven. Wil je initiaten in een plek waar hun team niet uit kan kun je dus jouw + hun team ulten. Zo kunnen zij effectiever engagen, terwijl de tegenstander knocked-up is.

Oké een heel verhaal, maar het mooie aan Nami is dat je alles leert: Positioning, skillshots, cast-times, kiting, om maar een paar dingen te noemen.

Daarnaast vind ik haar thematisch ook een zeer leuke champion. Ik heb ooit ook RP uit gegeven aan champions (enkel in sale). Het koste mij ongeveer inclusief maandelijks 5 euro aan RP gemiddeld ongeveer 2/3 jaar met casual gaming om alle champions te halen. Geef gerust RP uit, skins zijn enkel looks, terwijl met het hebben van honderd champions het spel een stuk interessanter wordt.

Hoop dat je er iets aan hebt! *)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143075435
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ja en nee. Ahri heeft nog escapes. En ze heeft grotendeels skillshots en auto-targeting skills. Verder heeft Nami niet alleen skillshots, maar ook langere cast/travel times. Je moet jezelf positioneren omdat je niet snel kan ontsnappen. Als je de Q mist door lange cast en traveltime en je ult niet goed gebruikt kan je de hele fight verpesten. De passive moet je goed gebruiken om je ADC te laten herpositioneren, samen met je E. Dit geeft namelijk hem speed en zijn E zorgt voor een slow op zijn target. Je W geeft nogmaals de speedboost, maar is ook een heal en damaged de personen die in de buurt is van de persoon die je heelt. Je ult kan ook heel je team speedboost geven. Wil je initiaten in een plek waar hun team niet uit kan kun je dus jouw + hun team ulten. Zo kunnen zij effectiever engagen, terwijl de tegenstander knocked-up is.

Oké een heel verhaal, maar het mooie aan Nami is dat je alles leert: Positioning, skillshots, cast-times, kiting, om maar een paar dingen te noemen.

Daarnaast vind ik haar thematisch ook een zeer leuke champion. Ik heb ooit ook RP uit gegeven aan champions (enkel in sale). Het koste mij ongeveer inclusief maandelijks 5 euro aan RP gemiddeld ongeveer 2/3 jaar met casual gaming om alle champions te halen. Geef gerust RP uit, skins zijn enkel looks, terwijl met het hebben van honderd champions het spel een stuk interessanter wordt.

Hoop dat je er iets aan hebt! *)
Erg bedankt, heb ik zeker wat aan! Ik heb in het begin gewoon 10 euro betaald om zo wat champions te kopen die me tof lijken en dan ook echt kan leren, in plaats van dat ik iedere week weer met nieuwe champions moet spelen waar ik niks van kan. (Al leer je daar natuurlijk ook van, al is het maar weten wat je kan verwachten als je tegen ze speelt.)

Je hebt me wel overgehaald om Nami te kopen. Misschien dat ik wat streams nog van haar ga kijken, hopelijk word ik daar ook wat wijzer van. :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:58 schreef blow... het volgende:

[..]

skins
Vind ik wel leuk, maar wil eerst inderdaad wat champions hebben om mee te spelen, als ik dan een favoriet heb, wil ik er misschien wel skins voor kopen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:28:29 #173
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143075769
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:10 schreef Cikx het volgende:

[..]

Erg bedankt, heb ik zeker wat aan! Ik heb in het begin gewoon 10 euro betaald om zo wat champions te kopen die me tof lijken en dan ook echt kan leren, in plaats van dat ik iedere week weer met nieuwe champions moet spelen waar ik niks van kan. (Al leer je daar natuurlijk ook van, al is het maar weten wat je kan verwachten als je tegen ze speelt.)

Je hebt me wel overgehaald om Nami te kopen. Misschien dat ik wat streams nog van haar ga kijken, hopelijk word ik daar ook wat wijzer van. :)

[..]

Vind ik wel leuk, maar wil eerst inderdaad wat champions hebben om mee te spelen, als ik dan een favoriet heb, wil ik er misschien wel skins voor kopen.
Er zijn ook veel Nami Guides te vinden:

https://www.youtube.com/r(...)f+legends+nami+guide

Er zijn twee tips wat betreft champions farmen:

* Probeer de free champs uit, bevalt er eentje? Koop 'm. Dan bespaar je eventuele miskopen en weet je wat je moet verwachten.

* Begin met de lage IP champions. Eerst 450, dan 1350, dan 3150, etc. Zo heb je sneller een basis en kun je grotere aantallen spelen. Deze 450 champions vormen een mooie basis om veel te leren en zorgen ervoor dat je lekker gevarieerd kan spelen zonder je te ergeren dat je moet farmen.

Het fijne aan de sale is dat je 3,5 6300 IP champs kan kopen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143076698
Mocht je Nami-games willen kijken: Gleeb speelt haar heel erg vaak, is een fijne streamer vind ik zelf. Legt nog wel eens shit uit enzo :P
pi_143077201
Streamers die niks zeggen, Zzzzzzzz
pi_143077227
Deze elo :') Een trollende bot die na 5 minuten op 0-10 staat... goed dat gebeurd nou eenmaal af en toe continue, maar dan krijg je van die irritante enemies die aan t einde hun eigen bot lopen te complimenteren met 'honor ashe' .... en t oprecht lijken te menen ook...
pi_143077406
nooit last van anders, misschien had je jezelf niet moeten laten boosten
pi_143077437
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 02:51 schreef LelijKnap het volgende:
Deze elo :') Een trollende bot die na 5 minuten op 0-10 staat... goed dat gebeurd nou eenmaal af en toe continue, maar dan krijg je van die irritante enemies die aan t einde hun eigen bot lopen te complimenteren met 'honor ashe' .... en t oprecht lijken te menen ook...
wat is er mis met dat honor ashe? Heb jij toch geen last van?
Because you know i'm all about that ass
pi_143077560
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 03:16 schreef blow... het volgende:
wat is er mis met dat honor ashe? Heb jij toch geen last van?
Omdat deze ego-geilerij/misvatting er voor zorgt dat ze mijn bot niet reporten.
pi_143077745
Misschien waren ze ook wel gewoon goed, hadden zij gewoon net een goede game en jouw bot net een slechte game :X
pi_143077822
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 02:51 schreef LelijKnap het volgende:
Deze elo :') Een trollende bot die na 5 minuten op 0-10 staat... goed dat gebeurd nou eenmaal af en toe continue, maar dan krijg je van die irritante enemies die aan t einde hun eigen bot lopen te complimenteren met 'honor ashe' .... en t oprecht lijken te menen ook...


Herkenbaar

Overigens, echte gamers topic dit. Om 4 uur nog op Fok.
pi_143077832
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 04:26 schreef LadyGrey het volgende:
Misschien waren ze ook wel gewoon goed, hadden zij gewoon net een goede game en jouw bot net eewan slechte game :X
Neh, voor de eerste buff spawn was t al bv first blood doordat lulu alle enemy bushes ging facechecken en rustig bleef staan toen ze de 'juiste' bush had gevonden.
pi_143078291
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 02:51 schreef LelijKnap het volgende:
Deze elo :') Een trollende bot die na 5 minuten op 0-10 staat... goed dat gebeurd nou eenmaal af en toe continue, maar dan krijg je van die irritante enemies die aan t einde hun eigen bot lopen te complimenteren met 'honor ashe' .... en t oprecht lijken te menen ook...
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 04:57 schreef Popolo het volgende:

[..]



Herkenbaar

Overigens, echte gamers topic dit. Om 4 uur nog op Fok.
Nog nooit eerder gezien. En wat denk je zelf, dat ze serieus zijn? Kom nou, zo achterlijk ben je toch niet?
pi_143078304
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 05:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Neh, voor de eerste buff spawn was t al bv first blood doordat lulu alle enemy bushes ging facechecken en rustig bleef staan toen ze de 'juiste' bush had gevonden.
Ja dan maak je natuurlijk geen kans meer. Game over, GG. Surr @20
pi_143079306
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 03:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat deze ego-geilerij/misvatting er voor zorgt dat ze mijn bot niet reporten.
daar heb je een punt. Toch heeft reporten niet zoveel zin totdat de tribunal weer fatsoenlijk is.
Because you know i'm all about that ass
pi_143079584
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:26 schreef blow... het volgende:

[..]

daar heb je een punt. Toch heeft reporten niet zoveel zin totdat de tribunal weer fatsoenlijk is.
Dude :') reporten heeft meer zin dan ooit sinds de auto-mutes en bans. :')
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:50:49 #187
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143079723
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dude :') reporten heeft meer zin dan ooit sinds de auto-mutes en bans. :')
Al wordt er vrolijk misbruikt gemaakt van de auto mutes. Je wordt door premades heel vaak gereport en je hebt weer een chat ban.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143079730
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dude :') reporten heeft meer zin dan ooit sinds de auto-mutes en bans. :')
ja oke maar zorg dat je je niet teruggereport wordt omdat je iemand anders wil reporten :') dan krijg je zelf gewoon ook een ban zonder dat er iemand naar kijkt
Because you know i'm all about that ass
pi_143080391
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:50 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Al wordt er vrolijk misbruikt gemaakt van de auto mutes. Je wordt door premades heel vaak gereport en je hebt weer een chat ban.
Eigen schuld
pi_143080445
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:50 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Al wordt er vrolijk misbruikt gemaakt van de auto mutes. Je wordt door premades heel vaak gereport en je hebt weer een chat ban.
dit ja. Vaak krijg je dat ook a ls je zegt dat je anderen gaat reporten
Because you know i'm all about that ass
pi_143080543
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:24 schreef kensei het volgende:

[..]

Eigen schuld
Hey homo ik ben je nummer kwijt, whapp even.
pi_143080555
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:26 schreef blow... het volgende:

[..]

dit ja. Vaak krijg je dat ook a ls je zegt dat je anderen gaat reporten
Dan moet je dat ook niet zeggen in de chat, gewoon doen. Ben je dom ofzo :')
pi_143080578
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:50 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Al wordt er vrolijk misbruikt gemaakt van de auto mutes. Je wordt door premades heel vaak gereport en je hebt weer een chat ban.
Jij ja. Ik heb nog geen enkele chat ban gehad en ik ben heus de liefste niet.

Pick your battles en shit.
pi_143081010
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hey homo ik ben je nummer kwijt, whapp even.
ok :*
pi_143081519
Ik heb ook nog nooit een chatban gehad en ik roep toch altijd vrolijk dat ik ze gemute en gereport heb. Oke, niet altijd, maar soms wel, ik heb die ban nog nooit terug gehad dus :P
pi_143081752
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dan moet je dat ook niet zeggen in de chat, gewoon doen. Ben je dom ofzo :')
eh ik zeg het meestal niet maar ik zie zo vaak in all chat / report our lucian feed
Because you know i'm all about that ass
pi_143083665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]


[..]

Nog nooit eerder gezien. En wat denk je zelf, dat ze serieus zijn? Kom nou, zo achterlijk ben je toch niet?
Of de ego geilerij zoals lelijknap het noemt in de ogen van die mensen die het doen serieus bedoeld zou zijn weet ik niet. Het komt wel over alsof ze het menen. Zou niet weten waarom niet weten dat de ego geilerij serieus is of niet mij achterlijk maakt.

Overigens zie ik dit in plat veel minder dan dat ik het vroeger in silver/gold zag. Ragers vindt je in iedere league.
pi_143083881
Of het sowieso flamen en roepen om report blababla. Hier zitten dus net zo van die toxic lui als ingame (duh).
Oh iemand is niet goed bezig of andere is gewoon veel beter dus hij gaat paar x dood. REPORT SURRENDER.

Dit gedrag... zielig. Weet je wanneer je moet reporten? Als iemand BEWUST de boel loopt te verkloten of loopt te flamen op andere of omdat ze zelf slecht zijn of omdat iemand anders slecht is. Boeiend niet iedereen is altijd goed anders zaten ze wel in challanger.
Nooit bans of wat gehad. Zou niet eens weten hoe ik t zou merken. Oh en ik zeur ook wel eens tegen lui hoor. Maar ik flame de flamer omdat die juist toxic zijn. niet de 0/10 botlane die gewoon niet zo goed is (op dat moment)
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_143084002
De flamer flamen maakt je nirt beter dan de flamer zelf.
pi_143084247
Weet niet of t echt onder flamen valt:
Ik zeg dat hij moet stoppen met flamen en dat hij de schuld niet bij andere moet leggen. Dat hij zelf ook fouten maak etc.
Ik zal iig nooit schelden en m dood wensen.

Als je nog steeds vind dat ik niet beter ben dan de flamer hoor ik graag van je wat ik dan moet doen als iemand continue loopt te zeiken op iemand en m kanker wenst.
edit: ik zeg weleens stfu. Das misschien minder aardig
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_143086343
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:41 schreef SlevinX het volgende:
edit: ik zeg weleens stfu. Das misschien minder aardig
Stouterik

Maar je zegt in je ene post "ik flame alleen op flamers" en in de volgende post zeg je dat je flamers op punten wilt wijzen zoals het stoppen met flamen. Toch tegenstrijdig vind je zelf niet?

Besides heb zojuist een penta gemaakt als Ahri :)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:58:01 #202
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143086942
Gister ging ik 3/6/3 in lane met vayne vs cait,
Cait fed doordat onze jungler 0/5 ging in de eerste 10 minuten. Uiteindelijk heb ik echt goed kunnen farmen waardoor ik de match kon carryen en uiteindelijk 15/8/12 ging. waarbij 2 quadrakills.

Daarna dik gewonnen met 32/54 achterstand op teamkills :P
Tadumtiedum.
pi_143087561
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:39 schreef Popolo het volgende:

[..]

Stouterik

Maar je zegt in je ene post "ik flame alleen op flamers" en in de volgende post zeg je dat je flamers op punten wilt wijzen zoals het stoppen met flamen. Toch tegenstrijdig vind je zelf niet?

Besides heb zojuist een penta gemaakt als Ahri :)
Definitie flamen opgezocht (misshcien wel handig) "Een beledigende of persoonlijke aanval tegen de verzender van een bericht."
Een persoonlijke aanval is het in principe wel dus. Alleen je hebt flamen (beledigen dood wensen en zeiken om iets waar iemand niets aan kan doen) en flamen (corrigeren van toxic gedrag).

Misschien niet de positiefste manier maar ik probeer altijd duidelijk te maken dat die 0/10 niet de toxic is maar hij zelf.

Maar mijn punt was voornamelijk van wat ik zei is dat lui die gelijk roepen report en surrender dat zij degene zijn die het spel verneuken voor vele (incl zichzelf)
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_143087837
Flamers op aantal punten wijzen zoals bovengenoemd in je post zie ik niet als een persoonlijke aanval of beledigen, maar w.e. laten we maar stoppen met 'definitie neuken'.

Begrijp wel wat je bedoelt.
pi_143089289
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Er zijn ook veel Nami Guides te vinden:

https://www.youtube.com/r(...)f+legends+nami+guide

Er zijn twee tips wat betreft champions farmen:

* Probeer de free champs uit, bevalt er eentje? Koop 'm. Dan bespaar je eventuele miskopen en weet je wat je moet verwachten.

* Begin met de lage IP champions. Eerst 450, dan 1350, dan 3150, etc. Zo heb je sneller een basis en kun je grotere aantallen spelen. Deze 450 champions vormen een mooie basis om veel te leren en zorgen ervoor dat je lekker gevarieerd kan spelen zonder je te ergeren dat je moet farmen.

Het fijne aan de sale is dat je 3,5 6300 IP champs kan kopen.
Tof, ga ik doen, thanks. ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 02:13 schreef LadyGrey het volgende:
Mocht je Nami-games willen kijken: Gleeb speelt haar heel erg vaak, is een fijne streamer vind ik zelf. Legt nog wel eens shit uit enzo :P
Zit het nu te bekijken, wel wat dingen die ik niet begrijp.
Hij typt bijvoorbeeld: 1815 talon 1840 tr 2010 d 2320 ob 2410 talon. :?

En je moet je ADC zoveel mogelijk laten last hitten, maar wat moet je dan doen? Creeps verzwakken, ook last hitten of vrij weinig en gewoon achter blijven en een beetje poken? Ik zie hem het allemaal doen. :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:15:50 #206
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143089399
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:12 schreef Cikx het volgende:

[..]

Tof, ga ik doen, thanks. ^O^

[..]

Zit het nu te bekijken, wel wat dingen die ik niet begrijp.
Hij typt bijvoorbeeld: 1815 talon 1840 tr 2010 d 2320 ob 2410 talon. :?

En je moet je ADC zoveel mogelijk laten last hitten, maar wat moet je dan doen? Creeps verzwakken, ook last hitten of vrij weinig en gewoon achter blijven en een beetje poken? Ik zie hem het allemaal doen. :P
Dat zijn timers:

Een champion betekend vaak summoners/flash. TR= Their red. ob= our blue. D(r) = drake en zo voorts.

Niet de minions hitten, dit pushed de lane. Zorgt ervoor dat je open bent voor ganks. Je moet enkel Auto Attacken wanneer je bijvoorbeeld de lane wilt pushen om back te gaan, om de tower te pushen of om presure te zetten.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143089480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dat zijn timers:

Een champion betekend vaak summoners/flash. TR= Their red. ob= our blue. D(r) = drake en zo voorts.

Niet de minions hitten, dit pushed de lane. Zorgt ervoor dat je open bent voor ganks. Je moet enkel Auto Attacken wanneer je bijvoorbeeld de lane wilt pushen om back te gaan, om de tower te pushen of om presure te zetten.
Ah nu snap ik het, dankje.
En last hitten dus overlaten aan de ADC?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:26:39 #208
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143089789
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:18 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ah nu snap ik het, dankje.
En last hitten dus overlaten aan de ADC?
Juist, het is gemakkelijker om jouw ADC zelf de cs te laten pakken. Als nami heb je poke potential, dus je kan de enemy ADC wel afstraffen wanneer je ziet dat hij net die lasthit wilt gaan pakken.Gooi een AA of als je mana genoeg hebt een W, wanneer hij probeert te traden.

Wel kan je helpen mer lasthitten onder de tower. Als je adc nog geen AD item heeft, kan hij niet na 1 turretshot de casterminions doden. Als de minion zo geraakt wordt heeft je ADC de lasthit: Minon full health > 1 towershot > 1 Auto attack van jou > 1 AA van de ADC.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143089967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Juist, het is gemakkelijker om jouw ADC zelf de cs te laten pakken. Als nami heb je poke potential, dus je kan de enemy ADC wel afstraffen wanneer je ziet dat hij net die lasthit wilt gaan pakken.Gooi een AA of als je mana genoeg hebt een W, wanneer hij probeert te traden.

Wel kan je helpen mer lasthitten onder de tower. Als je adc nog geen AD item heeft, kan hij niet na 1 turretshot de casterminions doden. Als de minion zo geraakt wordt heeft je ADC de lasthit: Minon full health > 1 towershot > 1 Auto attack van jou > 1 AA van de ADC.
Top, dat moet helemaal goed komen. :D
pi_143090913
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:31 schreef Cikx het volgende:

[..]

Top, dat moet helemaal goed komen. :D
met nami moet je kiezen tussen 1 heals of 1 damages meestal. Target een friendly voor 2 heals en een enemy voor 1 heal.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:08:25 #211
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143092980
En weer opnieuw in promos naar S2 nadat ik weer gecarried had met Vayne.
16/2, toen de surrender.
Tadumtiedum.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:26:29 #212
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143099519
4 ap mids,



Gewoon niemand die dodged, ik heb me weer opgeofferd, kanker community
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143100922
Is toch lachen om dat eens te doen, je leven hangt er niet vanaf of je bronze/silver of zelfs diamond bent..
pi_143101783
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is toch lachen om dat eens te doen, je leven hangt er niet vanaf of je bronze/silver of zelfs diamond bent..
Wijsheid hier. Gewoon lekker knallen, maak er wat moois van.

Met jou kan ik praten.
pi_143106428
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:26 schreef pl4kkie het volgende:
4 ap mids,

[ afbeelding ]

Gewoon niemand die dodged, ik heb me weer opgeofferd, kanker community
Als je je masteries/runes ook naar AP had gedaan had je lekker mee kunnen doen. Had een mooi potje kunnen zijn. :)
pi_143109362
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:26 schreef pl4kkie het volgende:
4 ap mids,

[ afbeelding ]

Gewoon niemand die dodged, ik heb me weer opgeofferd, kanker community
Tryhard :')
pi_143112136
Jinx is serieus de slechste ADC nu?
pi_143113492
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jinx is serieus de slechste ADC nu?
nee hoezo?
Because you know i'm all about that ass
pi_143115321
Haha ik zie die 4 mids en moet aan mijn ranked denken van gisteren.

Ik ging in champ select lulu top. Ik zei dit ook, dus was aan t surfen op internet voor counter info. Kom ik terug in champ select zie ik die gozer na mij instalock darius. Ik dus wtf! en ik speel nooit lulu als support dus ik denk shit snel adc kiezen. Kon jinx niet vinden dus maar cait gepakt op allerlaatste moment haha.
Krijgen we ook nog eens een syndra support die 0,0 support! Niet eens sightstone koopt.

Begin ik 3/0/0 en mijn support op 0/4/1 en evelyn 0/4/0. Blijkt die Darius toch aardig te spelen, dus roamen turrets pakken en winnen we nog ook:p

So never surrender! Uiteindelijk door de wending nog een leuke pot ook.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:39:45 #220
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_143117047
Niemand in Silver weet hoe je tegen Morgana mid speelt.
Farmen kan ik 130 halen in 15min (wat voor silver meer dan gemiddeld is) en als ik op lvl 6 q land dan krijg ik instakill.
Ganks halen niets uit door mijn spellshield.
pi_143119729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jinx is serieus de slechste ADC nu?
Nog steeds 1 van de betere hoor ;)
pi_143120868
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:26 schreef pl4kkie het volgende:
4 ap mids,

[ afbeelding ]

Gewoon niemand die dodged, ik heb me weer opgeofferd, kanker community
Bronze strugglez. =D
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:40:14 #223
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_143122063
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:20 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Nog steeds 1 van de betere hoor ;)
Idd, ze is zeker goed.
Als je het mij vraagt is Quinn één van de mindere.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_143122542
Ik dacht juist dat Jinx nu top 5 adc for solo q was eigenlijk. Zie haar bij meerdere tierlists van 4.13 naar de godtier gaan.
pi_143123976
Mijn hemel, net een van de meest trieste dingen tot nu toe gezien :P
Ik was sejuani jungle (ranked) en ben nog met mijn tweede buff bezig (top side). Wukong begint al te piepen dat ik top voor hem moet komen ganken, maar ben rustig met mn buff bezig, wacht maar gewoon 10 seconden.

Gaat hij ineens engagen met half health en gaat dood. 5 minuten later (sta inmiddels 3/0/1) ben ik onderweg top, begint hij weer te zeuren dat ik moet komen, gaat all in voor ik er kan zijn en geeft mij de schuld :D

Vervolgens gaat hij mij volgen door mijn jungle en al mijn CS daar stelen |:( :') Hij heeft me echt gewoon 10 minuten overal gevolgd. En dan tegen het einde in all chat: report sejuani for trolling and not ganking. Wat een triest persoon. Gelukkig nog wel weten te winnen.
~Si vis amari, ama~
pi_143124503
Bronze is echt grappig :D Ik wou da'k een acc in bronze had.
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:26:20 #227
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143125442
Ach meis, kom je niet uit karton 3?
Tadumtiedum.
pi_143127167
xv25god: now
xv25god: i will troll to
xv25god: i dont
xv25god: want
xv25god: care ane more
xv25god: thes game stell uesless
xv25god: thx
RubenFSVieira: mid
xv25god: rly i dont no who i going gold with thes game
xv25god: i play starkraft
xv25god: in 1 day i was gold

En ik mag dodgen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 16:12:21 ]
pi_143128601
_O-

Seriously, wie wil mij zijn bronze acc geven dan maak ik je gratis silver. Gewoon omdat bronze zo leuk is.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143128763
Nee zilver is veel beter wil je zeggen _O_
pi_143128819
quote:
8s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:11 schreef LelijKnap het volgende:
xv25god: now
xv25god: i will troll to
xv25god: i dont
xv25god: want
xv25god: care ane more
xv25god: thes game stell uesless
xv25god: thx
RubenFSVieira: mid
xv25god: rly i dont no who i going gold with thes game
xv25god: i play starkraft
xv25god: in 1 day i was gold

En ik mag dodgen
Dodgen is zwakte toegeven.
pi_143129106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:49 schreef dustbrain het volgende:
_O-

Seriously, wie wil mij zijn bronze acc geven dan maak ik je gratis silver. Gewoon omdat bronze zo leuk is.
In bronze spelen is echt grappig, mensen spelen zo retarded slecht daar. Toen ik een vriends account ging boosten heb ik me stuk gelachen. Games gecarried als fizz support en voli support :')

Toen ik in bronze speelde had ik een winrate van 80% ofzo _O-
pi_143129701
Sejuani _O_
~Si vis amari, ama~
pi_143129876
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dodgen is zwakte toegeven.
Oke, daarom nu maar niet gedodged ondanks dat na mijn nocturne pick een ander elise jungle koos... noc support it is.
pi_143130900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:49 schreef dustbrain het volgende:
_O-

Seriously, wie wil mij zijn bronze acc geven dan maak ik je gratis silver. Gewoon omdat bronze zo leuk is.
Zijn trouwens genoeg best of bronze youtubekanalen. En volgens mij was er een livestream voor 500 elo games ofzo?
pi_143147181
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:42 schreef FedExpress het volgende:
Mijn hemel, net een van de meest trieste dingen tot nu toe gezien :P
Ik was sejuani jungle (ranked) en ben nog met mijn tweede buff bezig (top side). Wukong begint al te piepen dat ik top voor hem moet komen ganken, maar ben rustig met mn buff bezig, wacht maar gewoon 10 seconden.

Gaat hij ineens engagen met half health en gaat dood. 5 minuten later (sta inmiddels 3/0/1) ben ik onderweg top, begint hij weer te zeuren dat ik moet komen, gaat all in voor ik er kan zijn en geeft mij de schuld :D

Vervolgens gaat hij mij volgen door mijn jungle en al mijn CS daar stelen |:( :') Hij heeft me echt gewoon 10 minuten overal gevolgd. En dan tegen het einde in all chat: report sejuani for trolling and not ganking. Wat een triest persoon. Gelukkig nog wel weten te winnen.
Dat jij weet te winnen met zo'n team, ervan uitgaand dat de enemy team geen trollers heeft zegt al iets over het niveau in zn geheel.
pi_143156999
Is bronze 5-4 en 3 zo'n verschil met bronze 1 en silver 5? Ik kom toch echt niet vaak van die debielen tegen. Of zijn we allemaal debielen incl ikke?:P
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_143157077
alhoewel...

Ik kom vaak zat lui tegen die teamfights van 3v5 ingaan als ze ver achter staan, dragon wijgeren te pakken, niet warden, tower diven met eigen dood tot gevolg en geen kill:p
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_143158137
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Popolo het volgende:

[..]

Dat jij weet te winnen met zo'n team, ervan uitgaand dat de enemy team geen trollers heeft zegt al iets over het niveau in zn geheel.
Niet te snel conclusies trekken :)
Ik ben natuurlijk niet 10 minuten door mn jungle gaan wandelen om maar CS te verliezen aan die aap. Ik ben vrijwel meteen gaan ganken met hem in de achtervolging waardoor we goede ganks hadden en konden pushen.
Hun pushte top helemaal tot de laatste turret voor de base, maar ze konden het niet doorzetten. We hebben Wukong gewoon genegeerd, dat scheelde een hoop.
~Si vis amari, ama~
pi_143164626
plat 4 nieuw persoonlijk record. :D
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:07:17 #241
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_143165575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:41 schreef dustbrain het volgende:
plat 4 nieuw persoonlijk record. :D
right.
je rocked bronze hard g.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_143165592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

right.
je rocked bronze hard g.
hoezo is plat etzelfde als bronze?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143167405
Edit op verzoek van een of andere doos op wielen.
Because you know i'm all about that ass
pi_143168225
Wijgeren :')
pi_143169346
Lelijknap met zn pro strats om gold te blijven
Because you know i'm all about that ass
pi_143169666
Hahah gwn alles chasen en diven toch
pi_143170106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
Hahah gwn alles chasen en diven toch
dat ja :') :D
Because you know i'm all about that ass
pi_143171147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:41 schreef dustbrain het volgende:
plat 4 nieuw persoonlijk record. :D
Gefeliciteerd *O*

Hier 5 Mongolen voor je persoonlijke record





Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143171172
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:03 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*

Hier 5 Mongolen voor jou
BBCode (message boards & forums)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wie is dustbrain nou dan?
pi_143171586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:03 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Maar wie is dustbrain nou dan?
De middelste
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:51:56 #251
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143174400
Ik iig beter als dustbrain.

Ik heb net weer een penta op mn naam gezet met Teemo Hybrid.
Tadumtiedum.
pi_143174423
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:03 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*

Hier 5 Mongolen voor je persoonlijke record

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wist niet dat jij deel van een vijfling was. :D
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143177286
als/dan fouten maken :')
pi_143177590
Penta's voelen niet echt speciaal meer in normals :')

Wel jammer.
Because you know i'm all about that ass
pi_143188172
Net twee keer met Ahri tegenover Fizz gestaan. Man, man, wat een ellende.
pi_143189220
Ja Ahri ownt fizz echt hard. Altijd free win als zo'n sukkel weer eens fizz pakt tegen mijn ahri
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143190314
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:06 schreef blow... het volgende:
Penta's voelen niet echt speciaal meer in normals :')

Wel jammer.
Dat krijg je met een low bronze mmr
pi_143194371
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:25 schreef kensei het volgende:

[..]

Dat krijg je met een low bronze mmr
en hoe kom ik daar vanaf
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:04:44 #259
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143194921
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:47 schreef blow... het volgende:

[..]

en hoe kom ik daar vanaf
Door je zelf te carryen met een champ die je kan spelen.
Tadumtiedum.
pi_143195103
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef Djurres het volgende:

[..]

Door je zelf te carryen met een champ die je kan spelen.
in normals speel ik meestal gewoon fun champs
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:12:07 #261
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143195127
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef blow... het volgende:

[..]

in normals speel ik meestal gewoon fun champs
Speel in ranked dan minder fun champs waar je wel mee kunt carryen.

Yi is zon voorbeeld, als je een beetje een goeie yi bent heb je in notime lvl 6, en heb je ook in no time feral flare. Als je dan je crits en IE haal ben je in no time silver.
Tadumtiedum.
pi_143196075
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Djurres het volgende:

[..]

Speel in ranked dan minder fun champs waar je wel mee kunt carryen.

Yi is zon voorbeeld, als je een beetje een goeie yi bent heb je in notime lvl 6, en heb je ook in no time feral flare. Als je dan je crits en IE haal ben je in no time silver.
ik haat yi maar zal t proberen, thx.

Maar ik ben wel redelijk met riven en satan maar als ik die laatste pick gaat mn team janken :')
Because you know i'm all about that ass
pi_143196244
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:43 schreef blow... het volgende:

[..]

ik haat yi maar zal t proberen, thx.

Maar ik ben wel redelijk met riven en satan maar als ik die laatste pick gaat mn team janken :')
Geen wonder dat ze janken, je moet ook niet valsspelen met een champ die niet bestaat.

Iets nemen wat torens snel sloopt is ook wel handig. In bronze is te weinig objective focus, snel een toren neerhalen en dan een paar wards in hun jungle achter laten helpt al heel veel.
pi_143196349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:50 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Geen wonder dat ze janken, je moet ook niet valsspelen met een champ die niet bestaat.

Iets nemen wat torens snel sloopt is ook wel handig. In bronze is te weinig objective focus, snel een toren neerhalen en dan een paar wards in hun jungle achter laten helpt al heel veel.
satan is teemo :')
Ohja daarom verlies ik soma als ap amumu jungle. Niemand die een fucking tower pakt.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:24:27 #265
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_143201359
Ranked met nasus 65% winrate nu :D
pi_143203019
Ik zat net ff met lelijknap te praten op lol en ik kwam tot de op strat voor karma.

Het idee is dat je mpen marks neemt, mana regen seals, cdr blues, cdr quitnts, 9/0/21 masteries (neem de cdr in offense en defense) en je ionian boots koopt en daarna chalice voor de inifinite pokes. Kan iemand dit testen?

Ik heb geen cdr blues en quints en ook geen flat mana regen seals + geen karma.

Wil iemand dit testen? :)
Because you know i'm all about that ass
pi_143204102
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:17 schreef blow... het volgende:
Ik zat net ff met lelijknap te praten op lol en ik kwam tot de op strat voor karma.

Het idee is dat je mpen marks neemt, mana regen seals, cdr blues, cdr quitnts, 9/0/21 masteries (neem de cdr in offense en defense) en je ionian boots koopt en daarna chalice voor de inifinite pokes. Kan iemand dit testen?

Ik heb geen cdr blues en quints en ook geen flat mana regen seals + geen karma.

Wil iemand dit testen? :)
Karma met cdr en manaregen spelen, wat een geweldige strategie. We hebben hier echt een tactisch meesterbrein hoor, volgends mij word je dan meteen challenger
pi_143204162
Mind = blow(n)

Haha snap je hem
pi_143204503
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:52 schreef kensei het volgende:

[..]

Karma met cdr en manaregen spelen, wat een geweldige strategie. We hebben hier echt een tactisch meesterbrein hoor, volgends mij word je dan meteen challenger
...
Because you know i'm all about that ass
pi_143204597
Hele tactieken om uit bronze te komen :') Kappa
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143204699
Pak gewoon de meest overpowerede champion op dit moment (Kassawin ofzo) en spam die 24/7, gegarandeerd dat je er qua mmr op vooruit gaat.
pi_143207388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 17:06 schreef PSYCHEV het volgende:
Hele tactieken om uit bronze te komen :') Kappa
dit is niet om uit bronze te komen. Ik speel geeneens ranked.
Because you know i'm all about that ass
pi_143207404
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 17:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pak gewoon de meest overpowerede champion op dit moment (Kassawin ofzo) en spam die 24/7, gegarandeerd dat je er qua mmr op vooruit gaat.
meta sheeps
Because you know i'm all about that ass
pi_143208593
er is een reden waarom zn champion meta is
pi_143209335
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
er is een reden waarom zn champion meta is
omdat ze m spelen in lcs.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 23:09:01 #276
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143218484
Ik heb nu een green ribbon ipv yellow ribbon :(
Nu ben ik geen yellow LaUnicaYelo meer...
Nog een klacht: wat duurt het lang om level 30 te worden! ben nu pas 27 :')
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 23:23:10 #277
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143219090
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:17 schreef blow... het volgende:
Ik zat net ff met lelijknap te praten op lol en ik kwam tot de op strat voor karma.

Het idee is dat je mpen marks neemt, mana regen seals, cdr blues, cdr quitnts, 9/0/21 masteries (neem de cdr in offense en defense) en je ionian boots koopt en daarna chalice voor de inifinite pokes. Kan iemand dit testen?

Ik heb geen cdr blues en quints en ook geen flat mana regen seals + geen karma.

Wil iemand dit testen? :)
Dat is ongeveer hoe ik Karma ook speel alleen dan heb ik eerst forbidden Idol om daarna Morellonomicon te gaan. Het is 400 gold goedkoper, je krijgt daarmee 20 meer ap en nog steeds 20% cdr. Het geeft je ook genoeg mana naar mijn mening. Het werkt prima, vooral samen met een poke adc zoals cait. Ik heb overigens ook niet alle runes die jij beschrijft aangezien ik nog maar even wacht op lvl 30 om die te kopen.
pi_143219279
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Dat is ongeveer hoe ik Karma ook speel alleen dan heb ik eerst forbidden Idol om daarna Morellonomicon te gaan. Het is 400 gold goedkoper, je krijgt daarmee 20 meer ap en nog steeds 20% cdr. Het geeft je ook genoeg mana naar mijn mening. Het werkt prima, vooral samen met een poke adc zoals cait. Ik heb overigens ook niet alle runes die jij beschrijft aangezien ik nog maar even wacht op lvl 30 om die te kopen.
aah dankje. :).
Because you know i'm all about that ass
pi_143220346
dit spel word ook kutter met de dag :')
pi_143220351
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef SoyFeliz het volgende:
Nog een klacht: wat duurt het lang om level 30 te worden! ben nu pas 27 :')
Mee eens. Ik heb op EUNE ook een smurfje voor als EUW down is en het levelen daarvan gaat echt tering traag. Toen ik begon was je met ~150 games totaal lvl 30.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_143220842
Nu nog steeds heur
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 00:18:34 #282
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143221098
Iemand zin om teambuilder te spelen? Gezellig als FOKérs onderling?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143222196
Aantal AFKers per game begint wel erg te worden, hoop voor ze dat hun pc afbrandt.
pi_143223380
Nog meer mensen die uit hun game zijn geflikkerd en er niet terug in kunnen?
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_143223560
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:27 schreef blow... het volgende:

[..]

omdat ze m spelen in lcs.
Nee omdat ze sterk zijn en passen in de huidige 'meta'. Overigens vind ik het wel schattig hoe een bronze builds zit te maken, in bronze kan je gewoon zonder runes rondlopen en nog 30-0-0 eindigen. En dit geld al helemaal zeker voor normals, focus je meer op t spel dan de omliggende dingen, is nog niet relevant op jouw niveau.
pi_143229260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:46 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Nee omdat ze sterk zijn en passen in de huidige 'meta'. Overigens vind ik het wel schattig hoe een bronze builds zit te maken, in bronze kan je gewoon zonder runes rondlopen en nog 30-0-0 eindigen. En dit geld al helemaal zeker voor normals, focus je meer op t spel dan de omliggende dingen, is nog niet relevant op jouw niveau.
ik weet dat t niet belangrijk is maar ik vind t gewoon een leuk onderdeel van t spel.
Because you know i'm all about that ass
pi_143229436
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef SoyFeliz het volgende:
Ik heb nu een green ribbon ipv yellow ribbon :(
Nu ben ik geen yellow LaUnicaYelo meer...
Nog een klacht: wat duurt het lang om level 30 te worden! ben nu pas 27 :')
Er zit toch geen verschil tussen lvl 30 en lvl 27 tenzij je ranked doet. Wat ik niet meteen zou doen op lvl 30.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143229519
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:59 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Er zit toch geen verschil tussen lvl 30 en lvl 27 tenzij je ranked doet. Wat ik niet meteen zou doen op lvl 30.
waarom zou je geen ranked doen als je dat wil?
Because you know i'm all about that ass
pi_143229861
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:27 schreef blow... het volgende:

[..]

omdat ze m spelen in lcs.
Meta is niet hetzelfde als LCS, ei.
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143229903
4 AP's tegen mij en dan klachten krijgen dat Galio picken lame is _O_

3 tiers skippen na een promo _O_

Deze halfgod ^O^
pi_143229943
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:03 schreef blow... het volgende:

[..]

waarom zou je geen ranked doen als je dat wil?
Ik zou er pas aan beginnen als je in elke rol wat champs speelt en volle runepages hebt. Anders ben je daarna honderd games bezig om te stijgen terwijl je ook gewoon die eerste tien goed had kunnen doen.
pi_143230193
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:03 schreef blow... het volgende:

[..]

waarom zou je geen ranked doen als je dat wil?
Waarom zou je extra frustrerende, langdradige en sloom stratende games spelen als je ook gewoon in normals kan oefenen zonder flame wanneer je ff een champ probeert.
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:47:11 #293
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_143230262
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
4 AP's tegen mij en dan klachten krijgen dat Galio picken lame is _O_

3 tiers skippen na een promo _O_

Deze halfgod ^O^
Galio _O_
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_143230631
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:47 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Galio _O_
He my homey alright alright
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:34:19 #295
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143231261
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:42 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom zou je extra frustrerende, langdradige en sloom stratende games spelen als je ook gewoon in normals kan oefenen zonder flame wanneer je ff een champ probeert.
Nu word ik bang voor ranked :')
Maar ik wou snel lvl 30 worden omdat ik lol ging spelen als verassing voor mijn vriend. Wou dan lvl 30 zijn met yellow ribbon maar ik heb het nu al bij lvl 25 gezegd (en sinds gisteren green ribbon). Hij was alsnog wel trots op me en erg verrast dat ik dat deed. Ik merk wel dat het moeilijk voor mij en makkelijk voor hem is als we samen spelen aangezien hij gold1 is en je ingedeeld wordt bij het gemiddelde.
pi_143231533
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:34 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Nu word ik bang voor ranked :')
Maar ik wou snel lvl 30 worden omdat ik lol ging spelen als verassing voor mijn vriend. Wou dan lvl 30 zijn met yellow ribbon maar ik heb het nu al bij lvl 25 gezegd (en sinds gisteren green ribbon). Hij was alsnog wel trots op me en erg verrast dat ik dat deed. Ik merk wel dat het moeilijk voor mij en makkelijk voor hem is als we samen spelen aangezien hij gold1 is en je ingedeeld wordt bij het gemiddelde.
Wat dat betreft kun je idd beter een relatie met bronze/silver aangaan.
pi_143232231
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:34 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Nu word ik bang voor ranked :')
Maar ik wou snel lvl 30 worden omdat ik lol ging spelen als verassing voor mijn vriend. Wou dan lvl 30 zijn met yellow ribbon maar ik heb het nu al bij lvl 25 gezegd (en sinds gisteren green ribbon). Hij was alsnog wel trots op me en erg verrast dat ik dat deed. Ik merk wel dat het moeilijk voor mij en makkelijk voor hem is als we samen spelen aangezien hij gold1 is en je ingedeeld wordt bij het gemiddelde.
Ranked heeft toch totaal geen meerwaarde. Het is alleen leuk als je al wat ervaring met het spel hebt en je je skillniveau wil weten. Maar als je niet alle champs hun ranges, abilities dmg en itemcombos kent kun je beter normals doen want dan wordt ranked gewoon gay.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143237409
Ik hou van ap amumu _O_ _O_

Iemand tips?
Because you know i'm all about that ass
pi_143238469
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:58 schreef blow... het volgende:
Ik hou van ap amumu _O_ _O_

Iemand tips?
Ja, niet spelen
pi_143242101
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:58 schreef blow... het volgende:
Ik hou van ap amumu _O_ _O_

Iemand tips?
ap builden
🔒
pi_143243522
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:34 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Nu word ik bang voor ranked :')
Maar ik wou snel lvl 30 worden omdat ik lol ging spelen als verassing voor mijn vriend. Wou dan lvl 30 zijn met yellow ribbon maar ik heb het nu al bij lvl 25 gezegd (en sinds gisteren green ribbon). Hij was alsnog wel trots op me en erg verrast dat ik dat deed. Ik merk wel dat het moeilijk voor mij en makkelijk voor hem is als we samen spelen aangezien hij gold1 is en je ingedeeld wordt bij het gemiddelde.
Echter zit het gemiddelde in silver V volgens mij, gold is echt een groot verschil qua niveau.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')