Maak er maar 500 van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Popolo het volgende:
Gaat je vies tegenvallen, ik zet 300 euro in op dat je weer terugzakt naar het niveau waar je nu in zit.
het slimst zou zn lolking zijn maar als hij zn naam prive wil houden kan dat al nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Popolo het volgende:
Laat je ons weten wanneer je je account hebt laten boosten en wanneer je weer bent terug gezakt naar waar je nu zit?
Ja en vanaf wanneer win ik de weddenschap dan? Na x matches?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Popolo het volgende:
Laat ons weten wanneer je je account hebt laten boosten en wanneer je weer bent terug gezakt naar waar je nu zit?
Ah top, zit nu al op 14 dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Popolo het volgende:
Als je exact 50 games in gold div 2 ZELF speelt heb je imo gewonnen.
Nee inderdaad. Nu kun je niet anders dan blijven vast houden aan je dogma's.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef Popolo het volgende:
Alleen jammer dat het niet te controleren valt.
als je gold 1 wordt voor je gold 3 wordt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja en vanaf wanneer win ik de weddenschap dan? Na x matches?
Ik ga mijn account laten boosten door een diamond omdat goldies het vaak niet lukt, of pas na oneindig veel weken. Vooral silverboosten lukt ze nauwelijks. Voor diamonds is alles onder plat t zelfde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef Popolo het volgende:
Als je echt in gold 2 zou horen dan zou je er na een x aantal games al in moeten zitten.
Gezien jij je account willen boosten ga ik er vanuit dat je al een mooi aantal games hebt gespeeld maar tevergeefs, je zit nog op hetzelfde niveau.
Puur en alleen omdat het jezelf niet lukt om in gold 2 te komen bevestigt dat je er niet hoort.
is boosten zo duur dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef Popolo het volgende:
Ik hoop dat degene die jouwn account boost jij niet hoeft te betalen, anders is het weggegooid geld natuurlijk.
Als je op wat willekeurige boost sites kijkt( dan kijk ik van silver 2 naar diamond 5 gaan de prijzen vanaf $600+quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik las ergens dat van bronze naar diamond boosten meer dan ¤200 euro gaat kosten.
Dat is wel iets meer dan ¤200.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als je op wat willekeurige boost sites kijkt( dan kijk ik van silver 2 naar diamond 5 gaan de prijzen vanaf $600+
dat wordt alleen gedaan door mensen die denkeb dat ze pro zijn zoals lelijknapquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd ik snap niet wat je daar uit haalt. Als je bronze bent en geboost wordt naar diamond, lazer je zo hard weer terug naar bronze. Wat heeft dat voor een nut dan? 600+ betalen voor een dag of 2 in diamond?
Gold /=/ Diamond?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd ik snap niet wat je daar uit haalt. Als je bronze bent en geboost wordt naar diamond, lazer je zo hard weer terug naar bronze. Wat heeft dat voor een nut dan? 600+ betalen voor een dag of 2 in diamond?
Gold pro?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:48 schreef blow... het volgende:
dat wordt alleen gedaan door mensen die denkeb dat ze pro zijn zoals lelijknap
Wat heb ik met plat te maken?:Pquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:40 schreef blow... het volgende:
alsof plat super pro is
En ja ik ben bronze
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:15 schreef Liandri het volgende:
Net toch wel 2 aardige games gespeeld met Fed. 1tje toch wel dik verloren door vreemde keuzes over het hele team
de ander toch wel netjes gewonnen door juist wel weer de juiste keuzes te maken en op het goede moment de opjectives te pakken.
Puntjes:
- vaker dragon pakken als je daar de kans voor hebt niet alleen early als je bot hebt weg gedreven xD
- Misschien vaker voor buff steals gaan samen met het team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |