Noem mm naam. Is voldoende.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als ik jou quote krijg je toch een quote alert of niet soms
wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Isaac gewoon verder negeren.
benen kan ik op een of andere manier begrijpen, maar nagels?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zelfs harde krijgen van benen. Ik kijk nergens gek van op.
1. Gekleurde contactlenzenquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh please ze is echt wel mooi hoor.
Probeert te hard. Vind dat afstotelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh please ze is echt wel mooi hoor.
verdient klappen met mijn harde leren marokkaanse sandaalquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. Gekleurde contactlenzen
2. Kleur haar is geverfd
3. Ze al wel 'weaves' dragen
4. Make up doosje
Ff op een mannelijke manier zeggen:
Ze is te doen haar daar niet van.
Er zijn filmpjes van haar waarin ze helemaal geen make-up draagt. En verder zeggen dingen zoals kleurlenzen, haarkleur etc. weinig imo. Haar gezicht is mooi, ongeacht de kleur.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. Gekleurde contactlenzen
2. Kleur haar is geverfd
3. Ze al wel 'weaves' dragen
4. Make up doosje
Ff op een mannelijke manier zeggen:
Ze is te doen haar daar niet van.
Ik juist van zachteee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word zen van n ruwe hoofdmassage. Instant feelgood
Word je ook zen als iemand met je haar speelt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word zen van n ruwe hoofdmassage. Instant feelgood
Ik krijg er ook gevoelens van, weet alleen niet of het asmr is.quote:
Ik oordeel op jouw video nu. De rest heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn filmpjes van haar waarin ze helemaal geen make-up draagt. En verder zeggen dingen zoals kleurlenzen, haarkleur etc. weinig imo. Haar gezicht is mooi, ongeacht de kleur.
Ze is mooooi.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik oordeel op jouw video nu. De rest heb ik niet gezien.
Zware aandachtshoer. Vind ik niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is mooooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat mooi.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom die filters toch altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |