Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:51 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb een stijve gekregen van ASMR. hoort dat?
wat is dit voor een nare troep?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was je dit aan het kijken? Ze is half Palestijns (Christelijk) btw.
Die borsten...quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze vindt het leuk om met haar boobs te showen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat is dit voor een nare troep?
Begreep de link niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb een superinteressant filmpje gepost vorig topic als reactie op 5 mensen
jammer dat die genegeerd werd
Welke film?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb een superinteressant filmpje gepost vorig topic als reactie op 5 mensen
jammer dat die genegeerd werd
aandachtshoerquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze vindt het leuk om met haar boobs te showen.
Denk dat ze een bh maat te klein neemt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
die +nail tappingquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwahquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ze is wel echt mooi.
Het zit wel goed met haar BH.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk dat ze een bh maat te klein neemt.
Er zijn mannen die zelfs harde krijgen van benen. Ik kijk nergens gek van op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
die +nail tapping!!!
krijgen jongens daar ook een harde penor van?
Wat is link tussen dit n mn textquote:
Hey. Poepsex bestaat ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zelfs harde krijgen van benen. Ik kijk nergens gek van op.
Te lang. Sorryquote:
Ik stel voor dat we Isaac gewoon verder negeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |