Ik ben nog in shock, wil jij mij knijpen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Voxs het volgende:
Hele dag al in mijn hoofd
Was de sc-visite gezellig?
En dan het "zo dan, hihi, oeps even wat kwijl binnenboord houden" lachje daarna.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Eruit lijkt moeizamer dan erin ook.
Ik heb ook een zweepjequote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben nog in shock, wil jij mij knijpen?
live viel het tegenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Voxs het volgende:
Hele dag al in mijn hoofd
Was de sc-visite gezellig?
Zweepje is veel beter maar niet te hardquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook een zweepjeMag dat ook?
damm moet ik terug lezen?
haha..zweepjes moeten hardquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zweepje is veel beter maar niet te hard![]()
![]()
Ik weet niet of het boeiend was, het was wel veel. Dus je moet zelf maar kijken of je wilt terug lezen.
Ja sorry.. Maar nu op ..quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, eerst gedag zeggen en dan weer blijven.
Wortelmeisje en de stoel met elkaar vergelijken is wel een beetje een bijzondere gedachtegang. Wel een leuke! Dat soort gifjes vind ik leuk. Dat je even moet kijken voor je het doorhebt. Of gifjes met een loop.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan het "zo dan, hihi, oeps even wat kwijl binnenboord houden" lachje daarna.
Sommige gifjes zijn leuk om vaak achter elkaar te kijken.
Die stoel ook. Al heb je wel vrij snel door hoe "het zit", maar daarna heb ik me nog zitten verbazen hoe knap het is om een stoel zo te maken dat je dat vanaf een bepaalde hoek zo ziet.![]()
Maar goed, veel te serieus, ik zal komkommermeisje even opsnorren.
hehehehehehehehhe sklquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
Slaapverwekkende KLB-onnozelen al weg, of denken ze nog steeds dat ze in een SC zitten die over Utopia gaat?
En doe die achterlijke OP eens aanpassen, commerciële verwijzingen naar flikkersites zijn niet toegestaan volgens mij![]()
Jah, ik ben chagrijnig want die Captain America is de 3e flutfilm op rij die ik zit te kijken.Wat een kutfilm
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wortelmeisje en de stoel met elkaar vergelijken is wel een beetje een bijzondere gedachtegang. Wel een leuke! Dat soort gifjes vind ik leuk. Dat je even moet kijken voor je het doorhebt. Of gifjes met een loop.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha..zweepjes moeten hard
Ik zal mijn best doen
ehm ik krijg al een indruk denk ik..teruglezen doe ik alleen als niet me meer boeit
Wrom niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik heb trek in koffie, ma ja, je gaat om kwart over 12 toch geen koffie zitten drinken
Ow kut, te vroeg gejuicht, sorry, niet janken hoor, denk aan je mascara, het was niet zo bedoeld.quote:
Yolo. Neem een kop koffie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik heb trek in koffie, ma ja, je gaat om kwart over 12 toch geen koffie zitten drinken
Jawel hoor. waarom niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Tis hoe laat je wakker wordt of hoe laat je je naar bed gaat of nog wakker wilt blijven ... Maar persoonlijk nee ..quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Divergent, Captain America en...quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
Slaapverwekkende KLB-onnozelen al weg, of denken ze nog steeds dat ze in een SC zitten die over Utopia gaat?
En doe die achterlijke OP eens aanpassen, commerciële verwijzingen naar flikkersites zijn niet toegestaan volgens mij![]()
Jah, ik ben chagrijnig want die Captain America is de 3e flutfilm op rij die ik zit te kijken.Wat een kutfilm
Jah, ik kreeg commentaar op m'n oude UI, te intimiderend vinden sommige mensenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom niet?
En wie is dat in je UI?? Ik herkende je niet
Divergent. Is dat niet van die YA boeken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Divergent, Captain America en...
toch niet Joe? Die vond ik echt goed. Een 8.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik kreeg commentaar op m'n oude UI, te intimiderend vinden sommige mensenEn dat past natuurlijk helemaal niet bij de nieuwe aimabele ik. Dus ik denk, nou vooruit dan maar. Johnny Frusciante, aimabele gitarist. True Story
Oh, je hebt je persoonlijkheid aangepast? Alleen op FOK! of IRL ook?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik kreeg commentaar op m'n oude UI, te intimiderend vinden sommige mensenEn dat past natuurlijk helemaal niet bij de nieuwe aimabele ik. Dus ik denk, nou vooruit dan maar. Johnny Frusciante, aimabele gitarist. True Story
Ja, Joe heb heb ik ook gezien, die was nice. Nee, The Expendables 3, jezus christus, die was ook verrot hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Divergent, Captain America en...
toch niet Joe? Die vond ik echt goed. Een 8.
Ja Isa begon hier ook al over een Divergent boek. Dat het beter was dan de film omdat daar van alles in wordt overgeslagen. Anyway, ben niet eens halverwege gekomen met de film. Leuk voor pre-pubers. Misschien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Divergent. Is dat niet van die YA boeken?
Sopt half teenage america over.
Deze moet je kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Joe heb heb ik ook gezien, die was nice. Nee, The Expendables 3, jezus christus, die was ook verrot hoor
Welnee, dat kan ik toch helemaal niet, ik doe gewoon net alsof, vinden ze leukquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je hebt je persoonlijkheid aangepast? Alleen op FOK! of IRL ook?
Geschreven voor young adult's, vanaf 16 jaar is die markt. Soms zit er wat leuks tussen, maar vaak te infantiel. Dystopian is nu helemaal hot. Twillight ( niet dystopian maar hopte op de vampierentrend in romance), Hunger games, Divergent, Mortal instruments..als zoete broodjes over de toonbanken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Isa begon hier ook al over een Divergent boek. Dat het beter was dan de film omdat daar van alles in wordt overgeslagen. Anyway, ben niet eens halverwege gekomen met de film. Leuk voor pre-pubers. Misschien.
Scheelt weer wat downloaden dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Joe heb heb ik ook gezien, die was nice. Nee, The Expendables 3, jezus christus, die was ook verrot hoor
Ik niet. Je oude UI graag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, dat kan ik toch helemaal niet, ik doe gewoon net alsof, vinden ze leuk
Ja je bent een in en in slecht mens natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Non Stop vond ik ook niet veel. Under The Skin vond ik persoonlijk ook een deceptie, kon me geen moment boeien. Boyhood ken ik niet, die moet ik nog even googelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Scheelt weer wat downloaden dan.
Stond toch al niet hoog op de verlanglijst.
Ik vond van de laatste tijd Under The Skin wel intrigerend. Wel een "filmhuis film".
Non Stop vond ik echt vreselijk. Te sneu.
Ik wil "Boyhood" graag zien, maar kan 'm nog niet binnenhengelen.
De film bestrijkt 12 jaar, en de acteurs hebben 12 jaar lang scenes gespeeld!
Nou ik schreef dat vanmiddag ook al, maar The Hunger Games vind ik echt different league dan Divergent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geschreven voor young adult's, vanaf 16 jaar is die markt. Soms zit er wat leuks tussen, maar vaak te infantiel. Dystopian is nu helemaal hot. Twillight ( niet dystopian maar hopte op de vampierentrend in romance), Hunger games, Divergent, Mortal instruments..als zoete broodjes over de toonbanken.
Grumpy, .... Old? ik mag 40+ niet binnen hoor, nog lang niet, ...quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Maar hou er maar mee op, grumpy old men moeten er immers ook zijn....
Het is niks als zelfs de GOM al helemaal my little Pony Kumbaya gaan doen.
De boeken zijn geschreven voor 16 jarigen in Amerika..andere ideeën daar over wat de jeugd aanspreekt. Hunger games had idd kwaliteit, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Twillight.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik schreef dat vanmiddag ook al, maar The Hunger Games vind ik echt different league dan Divergent.
THG is ook voor ouderen wel aardig om naar te kijken m.i. Terwijl Divergend... vanáf 16?? Nou die film echt niet hoor. Hooguit tót.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Grumpy, .... Old? ik mag 40+ niet binnen hoor, nog lang niet, ...
Snap het wel van Under The Skin, maar ik hou wel van dat soort films, een beetje "in" dat sfeertje te gaan zitten, die donkere beelden van Schotland, die muziek, de SF..quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Non Stop vond ik ook niet veel. Under The Skin vond ik persoonlijk ook een deceptie, kon me geen moment boeien. Boyhood ken ik niet, die moet ik nog even googelen.
Ja, daar hou ik ook wel van,maar deze kon me gewoon niet bekoren. Non Stop was inderdaad bagger, meestal staan films met Liam Neeson me wel aan, maar dit was duidelijk een low-budget-drama!quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Snap het wel van Under The Skin, maar ik hou wel van dat soort films, een beetje "in" dat sfeertje te gaan zitten, die donkere beelden van Schotland, die muziek, de SF..
Non Stop, "niet veel" vind ik echt nog een compliment. Mag van mij een Razzie Award krijgen.
Heb vanavond Robobop 2014 binnengehaald. Toch effe kijken. Zal wel bagger zijn.
38 dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet, in elk geval nog geen 40 .... en volgend jaar ook nog niet
Duidelijk dat er nog veel valt te leren voor je 40equote:Op donderdag 31 juli 2014 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]vrouwen die kunnen rekenen, daar reken je niet op, hè
Voor mij wijn graagquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, had je ons maar eerst dronken moeten voeren
Van jou wil ik altijd meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al bijgekomen of wil je meer
Ik wist dat iemand die grap ging maken. Maar dat jij het zou zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer dan 12, .... maar nee, die ken ik niet, oude film zag ik even snel.
Ik denk voordat Choco 'm maakt zal ik je dat plezier maar doen, zo roll ik nu eenmaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap ging maken. Maar dat jij het zou zijn.
Ja, hij blijft je verrassen met z'n nieuwe UI en persoonlijkheid hè.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap ging maken. Maar dat jij het zou zijn.
Wat is er toch met die UI, jij hebt toch ook een andere, je hebt jaren met die van Ian rondgelopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij blijft je verrassen met z'n nieuwe UI en persoonlijkheid hè.
Deze is ook van Ian.... die heeft hij ooit voor me gemaakt omdat m'n druppel een beetje saai was, en omdat iemand anders die druppel ook gebruikte...quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er toch met die UI, jij hebt toch ook een andere, je hebt jaren met die van Ian rondgelopen
Ja, die druppel weet ik ook nog welquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is ook van Ian.... die heeft hij ooit voor me gemaakt omdat m'n druppel een beetje saai was, en omdat iemand anders die druppel ook gebruikte...
Ja, die wil ik ook nog zien, ik verwacht volgende week wel een R5 of een screenerquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:03 schreef Baconbus het volgende:
Er zijn geen films die ik wil zien behalve Dawn of the Planet of The Apes, maar daar is geen goede versie van.
Firstworldproblems
Deze heb ik ook een tijd gehadquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:03 schreef Voxs het volgende:
Als we nu gaan klagen...ben je dan zo aimabel je UI te heroverwegen?
Deze is al beterquote:
Ha! Soundgardenquote:
Die was van voor jouw tijdquote:
Ja, dat vond ik juist grappigquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze is al beterDie vorige heeft zo'n rare knik in zijn nek
Ach onderweg is er altijd wel wat te vinden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dan, heb je een bos bloemen over ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |