I know, maar het is toch gvd fucking freaky dat die hufter binnen 4½ dag nadat jij mijn avatar aangepast hebt gewoon Premier van Noord-Ierland wordt?!quote:
Jij begon over die idioot!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know, maar het is toch gvd fucking freaky dat die hufter binnen 4½ dag nadat jij mijn avatar aangepast hebt gewoon Premier van Noord-Ierland wordt?!
Ja ja ja... maarre..... doe mij maar een mooie avatar met drijvende lottoballen dan... wie weetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel de beste man wel een hendig sjieke voornamert heeft...![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja... maarre..... doe mij maar een mooie avatar met drijvende lottoballen dan... wie weet![]()
Zo Ian, wel gaaf stukkie werk zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben snel vandaag!
Doe je gelijk even Kinga voor het Vraagteken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.... MOOI !!!!![]()
Gelijk weer ff de OP wiki aanpassen![]()
Ik pimp sneller icons dan we de wiki aan kunnen passenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:45 schreef Veulen het volgende:
Hee mijn nieuwe jasje staat er ook nog niet eens in...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is hij nu goed?!
... het had wel wat zo'n naaktstrand...quote:
Wat!? Welk?!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
Mijn snode plan is half mislukt........ grrrrrrrrrrrr.....
Welke helft is wel gelukt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
Mijn snode plan is half mislukt........ grrrrrrrrrrrr.....
Met die slissende tepelfetsjist?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je maar niet vreemd moeten gaan met Loessssss![]()
Moest naar de stort met een auto vol meuk....... dus ik dacht: Laag uitgesneden shirtje, hakken, rode lippenstift..... dan laden ze die zooi wel voor me uit.quote:
Die is wel heel erg mooi, Gert!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Met die slissende tepelfetsjist?
Heb ik niet gedaan!![]()
Maar misschien is het goed als mijn muze voortaan af en toe de strand even checkt, voor haar eigen gemoedsrust.
[afbeelding]
Pics?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Moest naar de stort met een auto vol meuk....... dus ik dacht: Laag uitgesneden shirtje, hakken, rode lippenstift..... dan laden ze die zooi wel voor me uit.
Maar het werkte alleen bij de elektriciteitsmeneer en de overig afval meneer, de houtmeneer trapte er niet in.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Met die slissende tepelfetsjist?
Heb ik niet gedaan!![]()
Maar misschien is het goed als mijn muze voortaan af en toe de strand even checkt, voor haar eigen gemoedsrust.
[afbeelding]
Die maakt Iangeit, ik kan er ook niks van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik bij jullie in de leer ? Durf niet meer aan te komen met mn gebagger![]()
Alhoewel ik erg creatief ben en graag anderen het werk laat doenBehalve met mn eigen koppie
![]()
Gifjes maken, mooie tekenprogjes ( zoals mootie) dat is
WTF is langeit ???? Ik kan hier ook geen baan naast hebben hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die maakt Iangeit, ik kan er ook niks van.![]()
Ikke!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF is langeit ???? Ik kan hier ook geen baan naast hebben he![]()
IANgeit en Sogeltje........ de liefste bewoners van dit dierenrijk genaamd SC.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF is langeit ???? Ik kan hier ook geen baan naast hebben he![]()
Is sogeltje Leandra ???quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:17 schreef mootie het volgende:
[..]
IANgeit en Sogeltje........ de liefste bewoners van dit dierenrijk genaamd SC.
gecondo dan maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sogeltje is het officiele SC vogeltje dat helaas is overleden![]()
Heb ik gezien verwassen streepjurkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:19 schreef mootie het volgende:
Ik heb nog een foto van Sogeltje geplaatst! Op de vorige pagina!![]()
Dat klopt, zo ben ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat gewoon helemaal aan mijn gevoel voorbij.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |