SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik weet niet of ik mariano durf te proberen voor 450c
DS2 geduld is een schone zaak
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had gelezen dat iemand IF Chikhaoui kocht voor 9 miljoen.. en er ging 1 voor 2 miljoen BIN weg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef FCsuarez het volgende:
ik weet niet of ik mariano durf te proberen voor 450c
DS2 geduld is een schone zaak![]()
Dit team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:32 schreef mvdk_ het volgende:
Dit team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit team:Die CAM's bij die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik m zou zien op het startscherm zou ik je al allemaal ziektes toe wensen
![]()
dus de 2e
#FreeTrapz![]()
dit soort teams moet je door trapz laten beoordelen die is daar thuis inquote:
#FreeTrapz![]()
bohh Torres Nilo in een packIk had hem al een keer in een 5k pack maar nu heb ik hem dan eindelijk in een silver pack.
![]()
Trapz is volgens mij 23 uur van de dag in dit topic dus daar wacht ik dan wel opquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit soort teams moet je door trapz laten beoordelen die is daar thuis in
:)![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat Trapz vanavond wel wat anders aan z'n hoofd heeftquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit soort teams moet je door trapz laten beoordelen die is daar thuis in
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die Radovic had ik vandaag in een pack.. dus ik dacht: niks waard. En nu scoort hij 2x.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
Celtic 4-1 verloren en de tegenstander had nog 2 pingels gemist ook![]()
![]()
wat leukquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Radovic had ik vandaag in een pack.. dus ik dacht: niks waard. En nu scoort hij 2x.![]()
zei ook niet dat hij het meteen moest vragenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Trapz vanavond wel wat anders aan z'n hoofd heefteerst even laten afkoelen. en hopen dat hij veilig thuis komt.
#FreeTrapz![]()
met Trapz is het eerder hopen dat de mensen die hij tegenkomt veilig thuis komen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oh ja Trapz is een Feyenoord fan.
Dan moet ik hem even feliciteren met de overwinning van Besiktas straks
:)![]()
Clasie heeft net in een interview aangegeven niet blij te zijn dat er nog geen vervangers voor Pelle en Co zijn gehaald.
Een ontevreden Clasie en binnenkort wat paniekaankopen.. Fredje zit met kerst weer lekker thuis op de bank
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
hij doet toch geen vlieg kwaad die jongen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
met Trapz is het eerder hopen dat de mensen die hij tegenkomt veilig thuis komen.
alleen nog even een goede LW zoeken
#FreeTrapz![]()
Ik vond het ontzettend kut, 3-4 afleveringen volgehouden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Rijst het volgende:
Is Hemlock Grove het kijken waard? Zie overal reclame ervanwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:54 schreef wieisboos het volgende:
Die Bilal zal het wel leuk vinden dat de Feyenoordsupporters Allah je moeder is een hoer zongen
De handicap een keer mee hebben. 81e minuut nog 2-4 achter, dan de 3-4 maken en in de 89e minuut en 90e minuut nog een keer scoren
.
![]()
Dat had ik gister, toen kreeg ik de handicap ook pas in de 2e helft mee. In de rust stond ik met 4-1 achter om vervolgens nog met 5-5 gelijk te spelen. Ik had 34 doelpogingen tegen 9 van hemquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Alovenac het volgende:
De handicap een keer mee hebben. 81e minuut nog 2-4 achter, dan de 3-4 maken en in de 89e minuut en 90e minuut nog een keer scoren
.
Echt een vage serie. Denk dat het maar voor weinig is weggelegd. Vage, mysterieuze horror. En met het broertje van Eric uit True Bloodquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Rijst het volgende:
Is Hemlock Grove het kijken waard? Zie overal reclame ervan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Alovenac het volgende:
.
Momentum is iets anders dan handicapquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat had ik gister, toen kreeg ik de handicap ook pas in de 2e helft mee. In de rust stond ik met 4-1 achter om vervolgens nog met 5-5 gelijk te spelen. Ik had 34 doelpogingen tegen 9 van hem
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat vind je van Tyrant? Als je het volgt tenminste. Ik vind het een toffe seriequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een vage serie. Denk dat het maar voor weinig is weggelegd. Vage, mysterieuze horror. En met het broertje van Eric uit True Blood
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sorry dat komt doordat ik net 90 minuten naar een handicap heb zitten kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Momentum is iets anders dan handicap
beter tyfen ze op met die klotereclames danquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
Echt een vage serie. Denk dat het maar voor weinig is weggelegd. Vage, mysterieuze horror. En met het broertje van Eric uit True Blood![]()
Niet gezien. Wel gedownload.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat vind je van Tyrant? Als je het volgt tenminste. Ik vind het een toffe serieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vond ik ook een saaie film. Hebben ze niet veel geld in gepompt om het spectaculair te maken, 2 witte pakken en een zwart doek met witte stipjes.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Gravity ook maar een matige film eigenlijkFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
is ook een film die je in de bios gezien meot hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Gravity ook maar een matige film eigenlijk![]()
86 Sanchez heeft zijn werk gedaan, die gaan we mooi voor 500k verkopen. had hem voor 285k. leuke winst. Wil TOTS Benatia en TOTS Maicon gaan halen en Ibra weer gebruiken in de spits. Ibra is gewoon 2,5m coins![]()
![]()
![]()
![]()
kums hot.. die blijft goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ngo_compilatie_.htmlVooral omdat hij doet alsof hij niet weet wat het is.
![]()
quote:The man from nowhere ook nog hetzelfde zeker
iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
is ook een film die je in de bios gezien meot hebben.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tavelsquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ngo_compilatie_.html![]()
![]()
, die vrouw met die rare stem
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]The man from nowhere ook nog hetzelfde zeker
[..]
idd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vuilviesrotkindquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ngo_compilatie_.html
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb jullie hulp nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Begindequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ngo_compilatie_.html![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]en haal het eruit if that didnt work.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
[..]hi hiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En als dat didnt work gewoon via de achterkantquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
en haal het eruit if that didnt work.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En als dat didnt work gewoon via de achterkant
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
jij zou ook wel met m mee op date willen hequote:
#FreeTrapz![]()
Als we naar een mooi strand gaan welquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij zou ook wel met m mee op date willen heGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zou je toch gewend moeten zijn aangezien het nooit beter isquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:56 schreef Freire het volgende:
Net thuis vanFeyenoord
Tering wat was dat slecht zeg![]()
Ik heb jullie hulp nodig.Ik heb eigenlijk geen advies, maar ik wil je wel succes wensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou je toch gewend moeten zijn aangezien het nooit beter is![]()
![]()
Ik heb jullie hulp nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen advies, maar ik wil je wel succes wensen.Wat is daar lucky aan? Ik neem aan dat ze gewoon in boerka komt en ik ga zelf in m'n huispak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mooie samenvatting van de wedstrijdquote:Volgens Lex Immers deed Feyenoord niet veel onder voor Besiktas tijdens de voorronde Champions League-wedstrijd van woensdag in De Kuip (1-2). "Die eerste tegentreffer was een klote goal en die tweede een kut goal", was de conclusie van de middenvelder tegenover RTV Rijnmond.![]()
![]()
O, dat is wel apart dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is daar lucky aan? Ik neem aan dat ze gewoon in boerka komt en ik ga zelf in m'n huispak.![]()
Ondertussen is de Xbox One server compleet uitgevallen. niet FUT maar gewoon Xbox Live.
Weet nu ook waarom Fifa 15 geen Brazil league meer heeft. Konami heeft de licentie voor 3 jaar gekocht voor PES![]()
Pes community manager werd gevraagd of er ook een soort van ultimate team komt voor pes. Hij zei erop dat er dus een soort van ut komt en dat heet Myclub. Ook voor de nextgen![]()
Ik zag in het stadion pas dat Verhoek én Schaken er in stonden .Ben nog niet meteen omgekeerd en naar huis gegaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:56 schreef Freire het volgende:
Net thuis vanFeyenoord
Tering wat was dat slecht zeg![]()
Ging lekker los trouwens bij het uitvak vlak voor rust.
Feyenoord Rotterdam![]()
Overstappen op PES zou ik zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef Maver24 het volgende:
Pes community manager werd gevraagd of er ook een soort van ultimate team komt voor pes. Hij zei erop dat er dus een soort van ut komt en dat heet Myclub. Ook voor de nextgen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
die 1e clip al, dan ben je gewoon expres mis aan het schietenquote:
oke die was wel leuk
[ Bericht 5% gewijzigd door poker4lifee op 31-07-2014 00:53:41 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bij 2 van de 3 doelpunten pakte ik de bal echt op een knullige manier van hem afquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Momentum is iets anders dan handicap.
![]()
Jij haalt ook altijd coca cola en pepsi? Xbox One en PS4 had je ook alquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pes ga ik ook halen samen met fifa15
Zo nutteloos, maar ach..als je het geld hebt hè
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
meer apparaten en spellen nodig die werken. compenseert.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij haalt ook altijd coca cola en pepsi? Xbox One en PS4 had je ook al
Zo nutteloos, maar ach..als je het geld hebt hè [ afbeelding ]
Maar stiekem had ik ook wel een xb1 en ps4 gewild hoor
Even serieus, hoeveel besteedbaar inkomen heb jij per maand?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pes ga ik ook halen samen met fifa15![]()
teveel blijkbaarquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Even serieus, hoeveel besteedbaar inkomen heb jij per maand?![]()
ging je wel weer kopen toch?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom geen destiny, GTA of Halo halen? Heb je meer aan dan twee footies. Bovendien PESquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pes ga ik ook halen samen met fifa15![]()
![]()
Maver
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
meer apparaten en spellen nodig die werken. compenseert.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vast een repost, maar toch:Ja dusquote:
Ik ging echt stuk. Gebroken neus alles
[ Bericht 61% gewijzigd door DuTank op 31-07-2014 07:58:46 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat een kut wedstrijd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beetje lekker geslapen Trapz?![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wacht even. Ik zag hier wel voorbij komen dat spelers gestegen waren.
Maar Ibra 2,5 miljoen op de Xbox?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jupquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:06 schreef DuTank het volgende:
Maar Ibra 2,5 miljoen op de Xbox?![]()
Ik heb van de 15e tot de 45e minuut zitten kijken. Afgaande op de berichten was de 2e helft hetzelfde beeld, dus blij toe dat ik ben afgehaakt, en weer eens een paar potjes FUT heb gespeeldquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad. Ik heb NIF Messi tijdens die crash voor 700k gekocht, de waarde nu is volgens Futbin.com slechts een schamele 2,6 mlnquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:06 schreef DuTank het volgende:
Maar Ibra 2,5 miljoen op de Xbox?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is dat ik hem zo'n baas vind, maar daar kan je heel veel andere spelers voor kopenquote:. Alhoewel alles gestegen is natuurlijk.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had hem 2 weken geleden voor 1.4 miljoen gekocht en een week later voor 1.9 miljoen verkocht (dacht kassa hij gaat toch niet meer stijgen... 100k packs die uit zouden komen)....quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is dat ik hem zo'n baas vind, maar daar kan je heel veel andere spelers voor kopen. Alhoewel alles gestegen is natuurlijk.
Nu heb ik hem nog steeds niet terug![]()
heb gister een teampje gemaakt met sif lavezzi! wat een baas zeg!
iemand nog league 1 spelers die je geprobeerd moet hebben?![]()
Ja was niet best.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb van de 15e tot de 45e minuut zitten kijken. Afgaande op de berichten was de 2e helft hetzelfde beeld, dus blij toe dat ik ben afgehaakt, en weer eens een paar potjes FUT heb gespeeldmogen wel wat versterkingen bij komen...
Trouwens die Besiktas fans.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: