SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik weet niet of ik mariano durf te proberen voor 450c
DS2 geduld is een schone zaak
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had gelezen dat iemand IF Chikhaoui kocht voor 9 miljoen.. en er ging 1 voor 2 miljoen BIN weg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef FCsuarez het volgende:
ik weet niet of ik mariano durf te proberen voor 450c
DS2 geduld is een schone zaak![]()
Dit team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:32 schreef mvdk_ het volgende:
Dit team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit team:Die CAM's bij die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik m zou zien op het startscherm zou ik je al allemaal ziektes toe wensen
![]()
dus de 2e
#FreeTrapz![]()
dit soort teams moet je door trapz laten beoordelen die is daar thuis inquote:
#FreeTrapz![]()
bohh Torres Nilo in een packIk had hem al een keer in een 5k pack maar nu heb ik hem dan eindelijk in een silver pack.
![]()
Trapz is volgens mij 23 uur van de dag in dit topic dus daar wacht ik dan wel opquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit soort teams moet je door trapz laten beoordelen die is daar thuis in
:)![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat Trapz vanavond wel wat anders aan z'n hoofd heeftquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit soort teams moet je door trapz laten beoordelen die is daar thuis in
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die Radovic had ik vandaag in een pack.. dus ik dacht: niks waard. En nu scoort hij 2x.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
Celtic 4-1 verloren en de tegenstander had nog 2 pingels gemist ook![]()
![]()
wat leukquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Radovic had ik vandaag in een pack.. dus ik dacht: niks waard. En nu scoort hij 2x.![]()
zei ook niet dat hij het meteen moest vragenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Trapz vanavond wel wat anders aan z'n hoofd heefteerst even laten afkoelen. en hopen dat hij veilig thuis komt.
#FreeTrapz![]()
met Trapz is het eerder hopen dat de mensen die hij tegenkomt veilig thuis komen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oh ja Trapz is een Feyenoord fan.
Dan moet ik hem even feliciteren met de overwinning van Besiktas straks
:)![]()
Clasie heeft net in een interview aangegeven niet blij te zijn dat er nog geen vervangers voor Pelle en Co zijn gehaald.
Een ontevreden Clasie en binnenkort wat paniekaankopen.. Fredje zit met kerst weer lekker thuis op de bank
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
hij doet toch geen vlieg kwaad die jongen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
met Trapz is het eerder hopen dat de mensen die hij tegenkomt veilig thuis komen.
alleen nog even een goede LW zoeken
#FreeTrapz![]()
Ik vond het ontzettend kut, 3-4 afleveringen volgehouden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Rijst het volgende:
Is Hemlock Grove het kijken waard? Zie overal reclame ervanwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:54 schreef wieisboos het volgende:
Die Bilal zal het wel leuk vinden dat de Feyenoordsupporters Allah je moeder is een hoer zongen
De handicap een keer mee hebben. 81e minuut nog 2-4 achter, dan de 3-4 maken en in de 89e minuut en 90e minuut nog een keer scoren
.
![]()
Dat had ik gister, toen kreeg ik de handicap ook pas in de 2e helft mee. In de rust stond ik met 4-1 achter om vervolgens nog met 5-5 gelijk te spelen. Ik had 34 doelpogingen tegen 9 van hemquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Alovenac het volgende:
De handicap een keer mee hebben. 81e minuut nog 2-4 achter, dan de 3-4 maken en in de 89e minuut en 90e minuut nog een keer scoren
.
Echt een vage serie. Denk dat het maar voor weinig is weggelegd. Vage, mysterieuze horror. En met het broertje van Eric uit True Bloodquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Rijst het volgende:
Is Hemlock Grove het kijken waard? Zie overal reclame ervan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Alovenac het volgende:
.
Momentum is iets anders dan handicapquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat had ik gister, toen kreeg ik de handicap ook pas in de 2e helft mee. In de rust stond ik met 4-1 achter om vervolgens nog met 5-5 gelijk te spelen. Ik had 34 doelpogingen tegen 9 van hem
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat vind je van Tyrant? Als je het volgt tenminste. Ik vind het een toffe seriequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een vage serie. Denk dat het maar voor weinig is weggelegd. Vage, mysterieuze horror. En met het broertje van Eric uit True Blood
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sorry dat komt doordat ik net 90 minuten naar een handicap heb zitten kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Momentum is iets anders dan handicap
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: