Ik miste de afgelopen dagen ook de rode knop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Altijd handig, BBC3 stopt met het turnen, wat afgemaakt wordt op BBC1, en BBC1 stopt met het atletiek wat ze afmaken op BBC3
http://nos.nl/artikel/635315-waarom-heten-ze-allemaal-kip.htmlquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die Kipkemoi vind ik maar apart, de enige met ongeveer die naam (Joan Chepkemoi) die ik op all-athletics kan vinden heeft dit als enige resultaten:
[ afbeelding ]
Die is volgens a-a geboren op 27 november 1993, die nu loopt volgens de officiële site op 24 november 1993 dus dat zal dezelfde wel zijn![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:18 schreef borisz het volgende:
We zijn al bij topic #3. Vier jaar geleden gingen maar drie posts over de CG.
Hoezo dit verschil?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:18 schreef borisz het volgende:
We zijn al bij topic #3. Vier jaar geleden gingen maar drie posts over de CG.
Tijdzone? Meer aandacht op BBC? Als een topic eenmaal loopt gaan neer mensen reageren?quote:
Die eerste, een normaal topic, liep wel redelijk voor die tijd (en gezien het feit dat bijna alles op kuttijden was).quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tijdzone? Meer aandacht op BBC? Als een topic eenmaal loopt gaan neer mensen reageren?
Heywoodu had vier jaar geleden een baan/vriendin/hobby?
Hij kan beter die fiets pakken die bij die toeschouwers staat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Zielig voor de Keniaan
Eerste tijdrijder op het parcours en na 8 minuten is z'n fiets kapot en moet er minutenlang gerepareerd worden
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kan beter die fiets pakken die bij die toeschouwers staat.
Vooraf gaven ze hem wel een goede kans ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:18 schreef Columbiafan het volgende:
Dachten die BBC commentatoren nu echt dat Millar hier even top 3 ging rijden
Met bewegend beeld:quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef Max23 het volgende:
Wat een baas, de eerste medaille voor Kiribati ooit op een groot sportevenement![]()
http://nos.nl/artikel/681(...)ati-op-de-kaart.html
[ afbeelding ]
Wat een baasquote:
Zeker, dat was met recht een buitengewone prestatie van Rudishaquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:22 schreef Columbiafan het volgende:
Nog eens de 800 meter van London bekeken, altijd weer kippenvel, wat mij betreft een van de mooiste sportmomenten ooit.![]()
Rudisha zoals gebruikelijk weer matig in natte omstandigheden. En z'n tactiek om bij kampioenschappen van start af aan op kop te lopen werkt ook alleen als hij in topvorm is.quote:
Om in Avondetappe-stijl te blijven:quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:25 schreef heywoodu het volgende:
En dan zo'n mooi avondje afsluiten met nog even 3 heats 100 meter horden
Niet haar eerste keer. Tijdens de CG in 2006 in Melbourne ging ze tijdens de marathon ook al plat, en dit was dezelfde atlete uit Namibië tijdens het WK vorig jaar:quote:
Zo erg als The Crawl is het in ieder geval nog nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet haar eerste keer. Tijdens de CG in 2006 in Melbourne ging ze tijdens de marathon ook al plat, en dit was dezelfde atlete uit Namibië tijdens het WK vorig jaar:
http://www.namibian.com.n(...)ge_type=story_detail
The Crawl is niet grappig meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo erg als The Crawl is het in ieder geval nog niet![]()
Erg domme race van Birech (en Kemboi). Birech ging er meteen bij de start vandoor, Ndiku heeft de hele race achter hem aan gelopen. Kemboi moest in z'n eentje een enorm gat dichten op de twee, kwam erbij maar had geen eindschot meer mede door last aan z'n linkerbeen/voet. Ndiku sprint gemakkelijk naar de winst.quote:
Wat een held.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, Moses Kipsiro (de regerend kampioen 10km) was de man die de Ugandese juniorenmeisjes verlost heeft van de verkrachtende coach
Hup Kipsiro
Deze ook, die door een valse start een DSQ kreegquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:23 schreef DeeBee het volgende:
Crystal Carly-Kristen Emmanuel, topnaam van die Canadese.
Ach, hij heeft wel de week van dat meisje helemaal goed gemaaktquote:
Komt wel goed morgen denk ik, nu gewoon lekker rustig gedaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:44 schreef DeeBee het volgende:
Flopshow.
Rommelige race van Jamaica zeg.
Engeland had ook al verloren van Australië, begreep ik ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:25 schreef Max23 het volgende:
Nieuw-Zeeland wint door een doelpunt in de laatste seconde 35-34
In de groepsfase ja, nu was het de halve finalequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Engeland had ook al verloren van Australië, begreep ik ?
Het lijkt een mix tussen basketball en korfbalquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk gewoon korfbal voor vrouwenteams?
ja, maar tis wel hip in Engeland. In Nederland kennen we op de universiteit de hockeysletjes, op Engelse universiteiten heb je juist de netbalsletjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk gewoon korfbal voor vrouwenteams?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, maar tis wel hip in Engeland. In Nederland kennen we op de universiteit de hockeysletjes, op Engelse universiteiten heb je juist de netbalsletjes.
Gezien de enorme hoeveelheid werk die ze daarvoor al gedaan had denk ik dat dit het plan wasquote:
Misschien wel, maar als Armitstead was blijven zitten had Pooley goud kunnen winnen.. Was een mooi afscheid geweestquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien de enorme hoeveelheid werk die ze daarvoor al gedaan had denk ik dat dit het plan was
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:45 schreef DNP-Old het volgende:
Zonde dat Cavendish niet mee kan doen, die had me toch een geweldig pak slaag gekregen van Ewan.
Typisch Brits weertje natuurlijk, volkomen logischquote:
Die zijn al aan het linkeballen voor het zilver, wedstrijd in de wedstrijd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:06 schreef DeeBee het volgende:
Hoe traag rijden ze erachter momenteel dat ze hem nog niet inhaalden...
En dat allemaal voor de prijs van één!quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zijn al aan het linkeballen voor het zilver, wedstrijd in de wedstrijd.
Chloequote:Op zondag 3 augustus 2014 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik gok op een hinderlaag van een handlanger van Jack Bauer.
quote:
De fietscomputer van een SKY renner ontregelen is inderdaad een effectieve tactiek.quote:
/care om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Nu nog de finale squash dubbels bij de mannen die bezig is en daarna zijn de Games alweer afgelopen.
De Ronde van Polen kan me dan nog weer minder schelen eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Het was nog even spannend vanwege die lekke band.
[..]
/care om eerlijk te zijn.
Dadelijk om 17:30 Ronde van Polen op Eurosport 1.
Hadden geen kansvolle renners vond men daarquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom doen er geen Zuid-Afrikanen mee?
Renshaw werd vandaag keurig 5equote:Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef wimderon het volgende:
Overigens wel bijzonder knap dat Cavendish vorig jaar NK is geworden op dit parcours, ook nog zonder ploeg.
Ik gun het Jamaica wel. Engeland heeft al zoveel medailles.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:14 schreef Max23 het volgende:
Arme Engelse Netbalsters trouwens. Gisteren de halve finale verloren in de laatste seconde, nu ook nog de strijd om het brons verloren tegen Jamaica
Over 4 jaar in Gold Coast (Australië) en over 8 jaar hopelijk in Durban (Zuid Afrika). Zou toch beter weer moeten zijn dan.quote:
twitter:thecgf twitterde op woensdag 02-09-2015 om 06:48:17The XXII Commonwealth Games are unanimously awarded to the South African city of Durban #CGFAssembly #Durban2022 reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |