Ik miste de afgelopen dagen ook de rode knop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Altijd handig, BBC3 stopt met het turnen, wat afgemaakt wordt op BBC1, en BBC1 stopt met het atletiek wat ze afmaken op BBC3
http://nos.nl/artikel/635315-waarom-heten-ze-allemaal-kip.htmlquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die Kipkemoi vind ik maar apart, de enige met ongeveer die naam (Joan Chepkemoi) die ik op all-athletics kan vinden heeft dit als enige resultaten:
[ afbeelding ]
Die is volgens a-a geboren op 27 november 1993, die nu loopt volgens de officiėle site op 24 november 1993 dus dat zal dezelfde wel zijn![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:18 schreef borisz het volgende:
We zijn al bij topic #3. Vier jaar geleden gingen maar drie posts over de CG.
Hoezo dit verschil?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:18 schreef borisz het volgende:
We zijn al bij topic #3. Vier jaar geleden gingen maar drie posts over de CG.
Tijdzone? Meer aandacht op BBC? Als een topic eenmaal loopt gaan neer mensen reageren?quote:
Die eerste, een normaal topic, liep wel redelijk voor die tijd (en gezien het feit dat bijna alles op kuttijden was).quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tijdzone? Meer aandacht op BBC? Als een topic eenmaal loopt gaan neer mensen reageren?
Heywoodu had vier jaar geleden een baan/vriendin/hobby?
Hij kan beter die fiets pakken die bij die toeschouwers staat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Zielig voor de Keniaan
Eerste tijdrijder op het parcours en na 8 minuten is z'n fiets kapot en moet er minutenlang gerepareerd worden
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kan beter die fiets pakken die bij die toeschouwers staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |