Vooral niet op mijn woorden ingaan maar lekker nieuwe voorbeelden als stromannen presenteren en neerhalen. Je snapt niet half hoe complex de materie is en hebt blijkbaar geen idee wat er onder de Oekraïense bevolking leeft, noch een idee van de jarenlange achtergronden van alles wat zich begin dit jaar aldaar heeft voorgedaan. De Russische propaganda machine doet goed zijn werk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:33 schreef Koral het volgende:
[..]er was iets met europa die ukraine in de stront liet zakken en vervolgens de president van dat land de banden met buurland rusland aanhalen.
Daar worden navolanden altijd een beetje zenuwachtig van dus worden er met steun van buitenlandse financiers ophitsende stemmingmakende demonstraties en weet ik wat georganiseerd om een wettig president de poten onder zijn stoel vandaan te zagen.
Jammer genoeg lees je een hele hoop blabla die je vooroordelen bevestigen. Helaas is het zo dat bij al je oordelen ook je waarneming eindigt. Klassieke do-it-yourself-brainwash
Met jou ja.quote:
Zo krijg je me echt terug de discussie in.quote:Echt te triest ben jij.
Jouw woorden zijn een nogal eenzijdige belichting van zaken. Daar is weinig complex aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:03 schreef Victuss het volgende:
[..]
Vooral niet op mijn woorden ingaan maar lekker nieuwe voorbeelden als stromannen presenteren en neerhalen. Je snapt niet half hoe complex de materie is en hebt blijkbaar geen idee wat er onder de Oekraïense bevolking leeft, noch een idee van de jarenlange achtergronden van alles wat zich begin dit jaar aldaar heeft voorgedaan. De Russische propaganda machine doet goed zijn werk.
Je hebt werkelijk geen idee. Je maakt je zelf schuldig aan hetgeen je mij verwijt, poneert wat foute stellingen (je bent werkelijk een papegaai van Russische nieuwskanalen), maakt wat domme aannames en post dan een smiley om te laten zien hoe alwetend je wel niet bent. Je woorden getuigen van zeer weinig kennis van de daadwerkelijke situatie. Ik ken de geopolitieke kant van het verhaal een stuk beter dan jij (relevante studie, persoonlijke interesse) - er zijn voor meerdere partijen belangen betrokken bij dit conflict. Denk dat ik verder pas voor een discussie met jou.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Jouw woorden zijn een nogal eenzijdige belichting van zaken. Daar is weinig complex aan.
Verder heb je me niets gevraagd dus hoe wil je iets inhoudelijks over mijn kennis vertellen? Je profileert je als een orakel over wat 'de vijand' allemaal fout doet, maar ziet het geopolitieke 'gekonkel' van de kant waar jij al je informatie op baseert niet.
Geloof me, Russen en Oekrainers kijken eerst van wie informatie afkomstig is en kijken dan eventueel naar de inhoud. Hier wordt alles wat in de krant staat voor waar aangenomen.
Integendeel, ze verantwoorden er de huidige financiele oorlog (sancties) mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mooie is dat Amerika ooit schijnbaar precies hetzelfde heeft gedaan met een Iraans vliegtuig..
Al met al ben ik niet vies van Amerika te verdenken maar denk ik in dit geval dat het toch echt wel Rusland is hoor...
Andere landen hebben niet (genoeg) belang zoiets te doen denk ik. Zelfs al is het false flag... wat schieten ze er uiteindelijk mee op.
Ze hoeven geen oorlog te verantwoorden zoals bij irak
Wat maakt jou kanalen beter dan Russische kanalen? Je bent echt te zielig voor woorden joh, als jij het niet bestudeerd hebt in jouw subjectieve bronnen bestaat het nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:42 schreef Victuss het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee. Je maakt je zelf schuldig aan hetgeen je mij verwijt, poneert wat foute stellingen (je bent werkelijk een papegaai van Russische nieuwskanalen), maakt wat domme aannames en post dan een smiley om te laten zien hoe alwetend je wel niet bent. Je woorden getuigen van zeer weinig kennis van de daadwerkelijke situatie. Ik ken de geopolitieke kant van het verhaal een stuk beter dan jij (relevante studie, persoonlijke interesse) - er zijn voor meerdere partijen belangen betrokken bij dit conflict. Denk dat ik verder pas voor een discussie met jou.
Toevoeging van voormalige Sovjet staten als Polen, Litouwen, Bulgarije, Roemenië, etc.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |