abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:03:24 #101
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_142967234
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:33 schreef Koral het volgende:

[..]

:') er was iets met europa die ukraine in de stront liet zakken en vervolgens de president van dat land de banden met buurland rusland aanhalen.
Daar worden navolanden altijd een beetje zenuwachtig van dus worden er met steun van buitenlandse financiers ophitsende stemmingmakende demonstraties en weet ik wat georganiseerd om een wettig president de poten onder zijn stoel vandaan te zagen.

Jammer genoeg lees je een hele hoop blabla die je vooroordelen bevestigen. Helaas is het zo dat bij al je oordelen ook je waarneming eindigt. Klassieke do-it-yourself-brainwash :')
Vooral niet op mijn woorden ingaan maar lekker nieuwe voorbeelden als stromannen presenteren en neerhalen. Je snapt niet half hoe complex de materie is en hebt blijkbaar geen idee wat er onder de Oekraïense bevolking leeft, noch een idee van de jarenlange achtergronden van alles wat zich begin dit jaar aldaar heeft voorgedaan. De Russische propaganda machine doet goed zijn werk.
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:13:09 #102
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_142967570
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:37 schreef Koral het volgende:

[..]

Je was toch done here? Ironisch he :')
Met jou ja.

quote:
Echt te triest ben jij.
Zo krijg je me echt terug de discussie in.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_142972476
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:03 schreef Victuss het volgende:

[..]

Vooral niet op mijn woorden ingaan maar lekker nieuwe voorbeelden als stromannen presenteren en neerhalen. Je snapt niet half hoe complex de materie is en hebt blijkbaar geen idee wat er onder de Oekraïense bevolking leeft, noch een idee van de jarenlange achtergronden van alles wat zich begin dit jaar aldaar heeft voorgedaan. De Russische propaganda machine doet goed zijn werk.
Jouw woorden zijn een nogal eenzijdige belichting van zaken. Daar is weinig complex aan.

Verder heb je me niets gevraagd dus hoe wil je iets inhoudelijks over mijn kennis vertellen? Je profileert je als een orakel over wat 'de vijand' allemaal fout doet, maar ziet het geopolitieke 'gekonkel' van de kant waar jij al je informatie op baseert niet.

Geloof me, Russen en Oekrainers kijken eerst van wie informatie afkomstig is en kijken dan eventueel naar de inhoud. Hier wordt alles wat in de krant staat voor waar aangenomen. :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_142972893
Mijn aandeel van shell.. godver
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:42:19 #105
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_142972995
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef Koral het volgende:

[..]

Jouw woorden zijn een nogal eenzijdige belichting van zaken. Daar is weinig complex aan.

Verder heb je me niets gevraagd dus hoe wil je iets inhoudelijks over mijn kennis vertellen? Je profileert je als een orakel over wat 'de vijand' allemaal fout doet, maar ziet het geopolitieke 'gekonkel' van de kant waar jij al je informatie op baseert niet.

Geloof me, Russen en Oekrainers kijken eerst van wie informatie afkomstig is en kijken dan eventueel naar de inhoud. Hier wordt alles wat in de krant staat voor waar aangenomen. :')
Je hebt werkelijk geen idee. Je maakt je zelf schuldig aan hetgeen je mij verwijt, poneert wat foute stellingen (je bent werkelijk een papegaai van Russische nieuwskanalen), maakt wat domme aannames en post dan een smiley om te laten zien hoe alwetend je wel niet bent. Je woorden getuigen van zeer weinig kennis van de daadwerkelijke situatie. Ik ken de geopolitieke kant van het verhaal een stuk beter dan jij (relevante studie, persoonlijke interesse) - er zijn voor meerdere partijen belangen betrokken bij dit conflict. Denk dat ik verder pas voor een discussie met jou.

[ Bericht 10% gewijzigd door Victuss op 01-08-2014 22:52:27 ]
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_142973940
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:21 schreef Eiwitshake het volgende:
EU enorm uitbereiden
Met wat precies?
pi_142974033
Terechte klacht,

Zijn gewoon wat hipsters die jaloers zijn op Poetin's mannelijke uitstraling.
pi_142974864
Het is over en uit met Oekraïne als natiestaat in de huidige vorm, dit Oekraïne heeft geen basis, opheffen die handel, in de prullenbak ermee, doek die tent maar op.
Terug naar de tekentafel, het is hoogtijd dat er een frisse wind gaat waaien door de politieke wandelgangen.

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_142975984
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mooie is dat Amerika ooit schijnbaar precies hetzelfde heeft gedaan met een Iraans vliegtuig..

Al met al ben ik niet vies van Amerika te verdenken maar denk ik in dit geval dat het toch echt wel Rusland is hoor...

Andere landen hebben niet (genoeg) belang zoiets te doen denk ik. Zelfs al is het false flag... wat schieten ze er uiteindelijk mee op.

Ze hoeven geen oorlog te verantwoorden zoals bij irak
Integendeel, ze verantwoorden er de huidige financiele oorlog (sancties) mee.
pi_142976413
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:42 schreef Victuss het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk geen idee. Je maakt je zelf schuldig aan hetgeen je mij verwijt, poneert wat foute stellingen (je bent werkelijk een papegaai van Russische nieuwskanalen), maakt wat domme aannames en post dan een smiley om te laten zien hoe alwetend je wel niet bent. Je woorden getuigen van zeer weinig kennis van de daadwerkelijke situatie. Ik ken de geopolitieke kant van het verhaal een stuk beter dan jij (relevante studie, persoonlijke interesse) - er zijn voor meerdere partijen belangen betrokken bij dit conflict. Denk dat ik verder pas voor een discussie met jou.
Wat maakt jou kanalen beter dan Russische kanalen? Je bent echt te zielig voor woorden joh, als jij het niet bestudeerd hebt in jouw subjectieve bronnen bestaat het niet :')

Ik heb aangetrouwde familie uit de Oekraine. Deze mensen hebben familieleden verloren door beschietingen van pro-Russische milities, en zijn zelf gevlucht in de laatste dagen vanwege bombardementen door het regeringsleger. Alle reden om beide partijen te haten, maar ondanks deze ellende blijven ze genuanceerd en weloverwogen denken en zeggen ze dat alle partijen goede dingen hebben gedaan maar ook fouten hebben gemaakt. Nu jij weer met je studie en persoonlijke interesse. Al eens gesproken met direct betrokkenen en hoor en wederhoor toegepast, of lees je alleen maar nieuwsberichten en andere meuk?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:18:58 #111
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_142995940
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Met wat precies?
Toevoeging van voormalige Sovjet staten als Polen, Litouwen, Bulgarije, Roemenië, etc.
Allemaal landen die ooit in de Russische invloedssfeer lagen.

Om nog maar te zwijgen over een NAVO raketschild in Polen. Ik snap die Russen donders goed. Een boevenstaat mag het dan wel zijn, maar wie zijn wij om te bepalen hoe andere landen moeten functioneren?
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 20:28:52 #112
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_142997901
Terechte klacht.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')