abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142900964
We kunnen beter sancties geven aan de VS.
Ура для россии
pi_142900999
Ik ga btw niet in op oneliners, gare bashes, grappig bedoelde opmerkingen of mensen die alleen maar reageren met een smilie oid ¬_¬
pi_142901042
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Aannames ........ 't kan wel degelijk, bv voor de sier boven het bed. Kruisbogen worden ook vaak gekocht ter decoratie.
Jazekers, heb er ook een, maar meestal kun je wel afpeilen hoe diegene is
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:16:46 #29
395200 deadprez
One more rail
pi_142901053
quote:
13s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef LethalNinja het volgende:
Ik ga btw niet in op oneliners, gare bashes, grappig bedoelde opmerkingen of mensen die alleen maar reageren met een smilie oid ¬_¬
¬_¬
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_142901079
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederland is de hond van de VS, doe je niks aan
:') _O-

Wat een gelul.
pi_142901087
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:16 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Jazekers, heb er ook een, maar meestal kun je wel afpeilen hoe diegene is
Ja okay je voelt 't wel een beetje aan maarja :)
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:18:23 #32
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_142901128
quote:
13s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef LethalNinja het volgende:
:')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_142901133
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:') _O-

Wat een gelul.
Veel mensen die in NL wonen zijn anti USA, meesten denk ik. Helaas voor hen is de regering vaak zo volgzaam als een hond _O-
pi_142901151
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ja okay je voelt 't wel een beetje aan maarja :)
Ja zegt nog niets, maar met dat gerommel daar kun je wel aannemen dat ze die raket niet gezellig boven de schouw wouden hangen
pi_142901189
Lol, iedereen is blijkbaar de annexatie van de Krim al vergeten? Het gaat niet alleen om de MH17 maar om het feit dat de russen schijt hebben aan de internationale rechtsorde en gemeenschap.
En men kan we steeds de anti Amerika kaart trekken, maar dat neemt niet weg dat de rol van Rusland momenteel op zijn minst ook dubieus is.
pi_142901209
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:18 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja zegt nog niets, maar met dat gerommel daar kun je wel aannemen dat ze die raket niet gezellig boven de schouw wouden hangen
Als die raket alleen was gebruikt voor 't neerhalen van Oekraïnse gevechtsvliegtuigen dan was er niks aan de hand. Maarja helaas ook een vliegtuig met onschuldige mensen.
pi_142901224
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:18 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Veel mensen die in NL wonen zijn anti USA, meesten denk ik. Helaas voor hen is de regering vaak zo volgzaam als een hond _O-
Weer onzin.

De NAVO werkt nu eenmaal samen, dat is zo afgesproken. Wees blij, want zonder de NAVO stelde Nederland helemaal niets voor.
pi_142901267
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Weer onzin.

De NAVO werkt nu eenmaal samen, dat is zo afgesproken. Wees blij, want zonder de NAVO stelde Nederland helemaal niets voor.
Oh ik vind 't prima hoor, maar ik weet dat veel Nederlanders anti USA zijn en wel zien hoe we toch vaak instemmen met de USA ;)
pi_142901303
Laten we eens met het begin beginnen. TS, waarom heeft Rusland volgens jou deze sancties opgelegd gekregen?
hey ik ben tim
pi_142901390
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Oh ik vind 't prima hoor, maar ik weet dat veel Nederlanders anti USA zijn en wel zien hoe we toch vaak instemmen met de USA ;)
Hoe bedoel je tegen USA?

Ik ben ook tegen bepaalde zaken van USA, sterker nog: ik vind USA op relatief veel fronten een achterlijk land. Maar ik ben absoluut pro de militairen en handelssamenwerking.
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:25:13 #41
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_142901440
Pro-Russische separatisten in Oost-Oekraïne = grotendeels een proxy van de Russische militaire dienst. De sancties worden opgevoerd omdat Rusland hardnekkig blijft vasthouden aan het idee dat het bestreden grondgebied hen wettig toekomt (en de economische en geopolitieke waarde van het land enorm is) door het blijven ondersteunen van de separatisten en het blijven aanvoeren van zwaar geschut. Tel daarbij op een aantal schendingen van internationale verdragen en je sancties zijn gerechtvaardigd. Ik weet dat de meeste Nederlanders ruggengraat missen, maar je mag onder de warme vleugel van de Verenigde Staten wel een beetje voor je principes opkomen.
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_142901880
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:25 schreef Victuss het volgende:
Pro-Russische separatisten in Oost-Oekraïne = grotendeels een proxy van de Russische militaire dienst. De sancties worden opgevoerd omdat Rusland hardnekkig blijft vasthouden aan het idee dat het bestreden grondgebied hen wettig toekomt (en de economische en geopolitieke waarde van het land enorm is) door het blijven ondersteunen van de separatisten en het blijven aanvoeren van zwaar geschut. Tel daarbij op een aantal schendingen van internationale verdragen en je sancties zijn gerechtvaardigd. Ik weet dat de meeste Nederlanders ruggengraat missen, maar je mag onder de warme vleugel van de Verenigde Staten wel een beetje voor je principes opkomen.
Achja van mij mag Rusland Oekraïne wel hebben, ik denk gewoon dat de sancties niet handig zijn. Rusland komt met counter sancties, gaat ten koste van onze handelspositie/ export wordt minder. Ik denk dat je er veel meer uit haalt door met Rusland samen te werken dan door ze sancties op te leggen voor landjepik van niet boeiende landen.
pi_142902064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Achja van mij mag Rusland Oekraïne wel hebben, ik denk gewoon dat de sancties niet handig zijn. Rusland komt met counter sancties, gaat ten koste van onze handelspositie/ export wordt minder. Ik denk dat je er veel meer uit haalt door met Rusland samen te werken dan door ze sancties op te leggen voor landjepik van niet boeiende landen.
Uit al je posts blijkt dat je nauwelijks weet waarover je praat. Ik ben klaar in dit topic. Sodeju zeg.
hey ik ben tim
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:38:19 #44
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142902069
Die sancties tegen Rusland zijn er ook niet vanwege dat vliegtuig, maar vanwege hun rol in het voorgaande gedoe.
Gr gr. de KLB Keizer
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:19:18 #45
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_142904200
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Counter sancties schaden ook weer de Russische economie. De Russische economie is enorm afhankelijk van de energie export naar het Westen, en van de technologie import daarvanuit; i.e. sancties die het Westen invoert zijn voor de Russische economie minder makkelijk te incasseren dan andersom.

En om er een Godwinnetje door te knallen; ik dank god op m'n blote knietjes dat er mensen tijdens de tweede wereldoorlog waren die niet net zo dachten over Nazi-Duitsland en West-Europa als jij over Rusland en Oekraïne.
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:20:07 #46
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142904253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef HCFeestbeest het volgende:
Die sancties tegen Rusland zijn er ook niet vanwege dat vliegtuig, maar vanwege hun rol in het voorgaande gedoe.
Gelukkig verkopen de Amerikanen geen wapens aan landen en rebellen in het Midden-Oosten.
Selectief gelul en de Europese landen luisteren gewoon naar de baas Amerika
pi_142904507
Ff IP checken om te kijken of TS niet uit een Kremlin zolder kelder post. :Y
pi_142904557
Per ongeluk?

Dat Loehansk en Donetsk moeten de pot op.
Terugpakken die hap, net als de Krim. Rusland is uit op meer land, en lacht ondertussen heel Europa en Amerika uit.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_142904732
toch is de hoofdschuldige nog wel malaysian airlines
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
pi_142905063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Per ongeluk?

Rusland is uit op meer land,
Kan ik me voorstellen als je zo'n landje hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')