Was de laatste keer ook zo'n succes.quote:
Nee joh, clubs als FH Hafnarfjordur en Brommapojkarna zijn toch veel beter dan Besiktas en Aberdeen!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal eerlijk he, die hebben meer wedstrijden gespeeld tegen zwakkere tegenstanders.
Ik geloof niet dat pakweg een FC Utrecht zou verliezen van bijvoorbeeld Differdange.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Al laat je ze tegen amateurclubs uit Luxemburg spelen. Scoren ze nog niet.
Welke ploeg verloor ook alweer van Differdange? Utrecht toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Boularouz is anders flink trefzeker.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Typ eens normaalquote:
Fiorentina ook. Zelfs Milaan kan hier kampioen worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Juventus, AS Roma en Napoli zijn wel ietsje beter dan wat er in de Eredivisie speelt.
Maar nu hebben we Luukgod.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Was de laatste keer ook zo'n succes.
Die belt vanavond zijn zaakwaarnemer nog even om toch zo snel mogelijk weg te kunnen.quote:
Bij Cambuur drinken ze gods water.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Cambuur was die echt goed.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fiorentina ook. Zelfs Milaan kan hier kampioen worden.
Brommapojkarna is overigens nog best okequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee joh, clubs als FH Hafnarfjordur en Brommapojkarna zijn toch veel beter dan Besiktas en Aberdeen!
Transferverzoekje á la Schneiderlinquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die belt vanavond zijn zaakwaarnemer nog even om toch zo snel mogelijk weg te kunnen.
Alleen Perez, Arnautovic en Ruiz nog en jullie hebben ook bijna een kampioenenploeg.quote:
Cambuur heeft een goed dopingprogramma.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Cambuur drinken ze gods water.
Inter en AC kunnen er helemaal niks van.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fiorentina ook. Zelfs Milaan kan hier kampioen worden.
Toch worden ze volgens vele kampioenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die belt vanavond zijn zaakwaarnemer nog even om toch zo snel mogelijk weg te kunnen.
Omonia Nicosia en Ermis Aradippou betere voorbeeldenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brommapojkarna is overigens nog best oke
viespeukquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik zie dat het opstropen van de broekjes ook hier zijn intrede begint te doen.
Alexis Sánchez-swag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
Die hebben ze vanaf het begin hard nodig. Pittige seizoensstart.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur heeft een goed dopingprogramma.
N'Kufo, Braafheid, Wisgerhof..quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alleen Perez, Arnautovic en Ruiz nog en jullie hebben ook bijna een kampioenenploeg.
Is lekkerder.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
Wijnaldum, Depay en Narsinghquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alleen Perez, Arnautovic en Ruiz nog en jullie hebben ook bijna een kampioenenploeg.
Milaan Ajax vorig jaarquote:
Bij hem waren ze NOG hoger opgestrooptquote:
6-2 tegen Twente moet kunnenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben ze vanaf het begin hard nodig. Pittige seizoensstart.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milaan Ajax vorig jaarHoe hun met een man meer niets konden inbrengen.
jij geilt op benen viespeukquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij hem waren ze NOG hoger opgestroopt
quote:
quote:
Zou kunnen, zou kunnen.quote:
Hoe groot is het gemis van Tadic?quote:
quote:
Dan kunnen ze prima mee doen in de eredivisie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Inter en AC kunnen er helemaal niks van.
Promessi gaat ze kampioen makenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe groot is het gemis van Tadic?
Milaan domineerde beide wedstrijden inderdaad volledig. Ajax had niets in te brengen. Het is dat het geen 0-5 en 5-0 is geworden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milaan Ajax vorig jaarHoe hun met een man meer niets konden inbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop