quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
ga je op fok over rare mannen klagen.
tja..
Dan is TS bang dat hij een stijfje krijgt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:36 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Indien ze je naroepen is het een terechte klacht, maar een gesprek beginnen of een vraag stellen over de weg mag toch wel?
quote:
Ja dat zijn de mannen die tenminste de ballen hebben om iemand aan te spreken, een man zonder ballen is ook waardeloosquote:
Het enige wat ik wel eens aan een vreemde vraag is of diegene misschien een vuurtje voor me heeft, en dat doe ik wel meestal bij een leuk meisje vragenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:03 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat zijn de mannen die tenminste de ballen hebben om iemand aan te spreken, een man zonder ballen is ook waardeloos
Och heb ooit de vraag gekregen, bij wie lig jij op de tafel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel eens aan een vreemde vraag is of diegene misschien een vuurtje voor me heeft, en dat doe ik wel meestal bij een leuk meisje vragen
Wat was je antwoord?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:06 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Och heb ooit de vraag gekregen, bij wie lig jij op de tafel?
Nou, tyft dan maar weer op naar de keuken hommo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef mig72 het volgende:
Mannen moeten da sowieso niet want lomp, ed.
Ja ik snap of lees jouw post niet goed denk ikquote:
Ja ik snapte hem ook niet en zei hij, Ja die tattoo's op je rug, bij wie lig je op de tafel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja ik snap of lees jouw post niet goed denk ik
Waar je die hebt laten zetten misschien?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik snapte hem ook niet en zei hij, Ja die tattoo's op je rug, bij wie lig je op de tafel?
Dat moet grappig zijn van zijn kant?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik snapte hem ook niet en zei hij, Ja die tattoo's op je rug, bij wie lig je op de tafel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |