Ik gedraag me altijd best vaak!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef BrandX het volgende:
je krijgt alleen een ban voor klonen als een ander account van je een ban heeft.
Dus als je geen ban hebt, krijg je ook geen ban door het posten met deze kloon (zolang deze kloon zich gedraagt ten minste)
Wel vaak wel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef Nouvooruit het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd best vaak!
Nog nooit een niet gehad ook
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef Nouvooruit het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd best vaak!
Nog nooit een note gehad ook
Tuurlijk, ik ben het ook echtquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]dat klopt ook nog!
zelfs ik heb er 22
2 echte en de rest allemaal mededelingen enzoquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef Nouvooruit het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben het ook echt
22enkel positieve of niet?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
2 echte en de rest allemaal mededelingen enzo
Ja dat weet ik dus ook niet. Maar ik denk dat dat is gebeurd. Omdat ik ook geen mailtjes binnenkrijg van die passwordmailerquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef deadprez het volgende:
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om per ongeluk je e-mailadres te verneuken hier?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef Nouvooruit het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet. Maar ik denk dat dat is gebeurd. Omdat ik ook geen mailtjes binnenkrijg van die passwordmailer
Je hebt je gewoon te gedragen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die nog nooit een note hebben gehad
waarom zit je dan op fok, je moet toch juist notes verzamelen hier
oke mod i.o.quote:
0quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oke mod i.o.
hoeveel notes heb jij eig
liegbeestquote:
Notes verzamelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die nog nooit een note hebben gehad
waarom zit je dan op fok, je moet toch juist notes verzamelen hier
112quote:
ik had je ooit nog een gegevenquote:
Oh die shit ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik had je ooit nog een gegevenweek ban
jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh die shit ja.Ben jij ook die josti die er een aantal verwijderd heeft?
Klootzak ik had er eerst 118 ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jamoest het wel ff uitproberen natuurlijk
je doet rare dingen om 2 uur 's morgens jatog
nee niet van jou. van mezelf alleenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klootzak ik had er eerst 118 ofzo. [ afbeelding ]
Oh.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee niet van jou. van mezelf alleen
heb trouwens nog wat braddienotes opgeslagen toenquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
heb trouwens nog wat braddienotes opgeslagen toen
ik zat op mn telefoon in bedquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Ik wist de hele tijd niet van wie ik de notes moest gaan bekijken, heb vooral met mijn brakke kop naar het topic over die shit zitten kijken.
Wat wil je hiermee?quote:
Als je het wil filmen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef Nouvooruit het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee?
Wil je dat ik van een brug afspring?
hoeveel notes heb ik?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]dat klopt ook nog!
zelfs ik heb er 22
Mensen die iedere kans aangrijpen om te Apple hatenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Socios het volgende:
Mensen met een iPad of andere producten van Apple gefabriceerd na begin jaren '90
Dat is een apenstaartje te veel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:52 schreef KaBuf het volgende:
Jaaaaa hij doet het weer!!
Had mijn e-mailadres gewijzigd naar (...)@gmail@com
Sukkelquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:52 schreef KaBuf het volgende:
Jaaaaa hij doet het weer!!
Had mijn e-mailadres gewijzigd naar (...)@gmail@com
Ja, dat was de fout dan ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een apenstaartje te veel.
Klopt en kloptquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Sukkel.
Maar op zich ook wel een klein beetje jammer dat FOK! het überhaupt accepteert.
dan kan je ze niet zien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dikke lul dat ik ga betalen
gr gr. de Keizer
Het is best leuk om eens te lezen hoor. Die van mij zijn in ieder geval wel vermakelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dikke lul dat ik ga betalen
gr gr. de Keizer
post er eens een paarquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is best leuk om eens te lezen hoor. Die van mij zijn in ieder geval wel vermakelijk.
Mag niet.quote:
Heb al bijna een maand geen note gekregen, wil ik eigenlijk nog wel even zo houden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
je hebt er toch al 300 ofzo, ken d'r best nog eentje bij
jajaquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb al bijna een maand geen note gekregen, wil ik eigenlijk nog wel even zo houden.
Moet je maar mod worden, dan kun je ze lezen.quote:
Tja, ik vind het onlogisch dat ze de enige eckte klb keizer geen mod maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar mod worden, dan kun je ze lezen.
Je geforceerde gimmick is nogal irritant.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Tja, ik vind het onlogisch dat ze de enige eckte klb keizer geen mod maken.
jij bent irritantquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je geforceerde gimmick is nogal irritant.
Kleutertje.quote:
Moet je weer het laatste woord hebben? Nou vooruit, ga je gang maar.quote:
woordquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je weer het laatste woord hebben? Nou vooruit, ga je gang maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |