SPOILER: TussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TeamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SpelerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 1SPOILER: TussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TeamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SpelerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: Salarissen divisie 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Salarissen divisie 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferuitgave divisie 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferuitgave divisie 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Punten uit EuropaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschatte waardes per teamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt cupfighter Rubin uitgeschakeld?SPOILER: EindstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Road to victory..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat Stalybrug de 2-0 thuisnederlaag goedmaken tegen Real Madrid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Divisie 2 - ronde 31
Divisie 1 - ronde 31SPOILER: Loopt Settle uit of stijgt Tempeliers naar plek 1?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TL;DR + lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam alleen even kijken om te zien of Odin het nog een beetje fatsoenlijk deed. Nee dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef SiebeJ het volgende:
Leest er eigenlijk nog wel iemand mee of doe ik het nu meer voor m'n eigen plezier?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik!quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef SiebeJ het volgende:
Leest er eigenlijk nog wel iemand mee of doe ik het nu meer voor m'n eigen plezier?
Beetje fm aan het spelen en dit topic volgen. Ideale zondagmiddag.
Edit: Stalybryg 5 x op rij verliezenDat moet natuurlijk wel veranderen, anders doe je het wel alleen voor jezelf!
![]()
Ik wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef SiebeJ het volgende:
Dubakunoord schakelt Rubin in de beker uit en zet Sevilla en Barcelona opzij alsof ze niet bestaan.![]()
![]()
Opvallend knappe prestaties iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wel.
Dubakunoord schakelt Rubin in de beker uit en zet Sevilla en Barcelona opzij alsof ze niet bestaan.![]()
![]()
Haha, moest even douchen. Ben er zo ook weer van tussen, boodschappen doen en voetbal kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik was bang dat je weg was!
Paniek, SiebeJ is kwijt![]()
Ik lees alles.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef SiebeJ het volgende:
Leest er eigenlijk nog wel iemand mee of doe ik het nu meer voor m'n eigen plezier?![]()
Hoe doet de laatste FOKlandse hoop het in Europa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vieze gloryhunterquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam alleen even kijken om te zien of Odin het nog een beetje fatsoenlijk deed. Nee dus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: