quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:16 schreef Bow het volgende:
Nigerhaven heeft ook wel aardig wat dure spelers
[ afbeelding ]Met geld smijten terwijl je tegen degradatie vecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar waar de zon niet schijntquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:43 schreef PierreTT het volgende:
Strak onderaan in de 2e divisie, RTL, Joling en ik hadden het toch iets anders voorgesteld
Haha, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:35 schreef SiebeJ het volgende:
Dat is mooi terugkomen van een weekje weg. Eindelijk kampioen!![]()
SPOILER: Stand divisie 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stand divisie 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MotW - Ciscus vs KoekenbakkersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: teamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: spelerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 1:SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: teamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: spelerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals ik al zei, een korte ronde met updates. Nu eten en hopen dat iemand het snel overneemt
http://www.speedyshare.com/4dfPm/Fok-als-club-v222.fm![]()
Nee, laten we hier maar stoppen, ben ik kampioen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:03 schreef SiebeJ het volgende:
Zoals ik al zei, een korte ronde met updates. Nu eten en hopen dat iemand het snel overneemt
http://www.speedyshare.com/4dfPm/Fok-als-club-v222.fm
I love my mispoken words.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: