Dat wel. Maar het blijft Turkish, hè. Ook al zien zij ook wel denk ik dat je zelfvoorzienend bent en voor jezelf kunt zorgen.quote:
Gaat ze op vakantie? Ze gaat daar haar grote vakantieliefde tegenkomen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo'n meisje waar ik veel te lang mee flirt.
Is niet alleen bij Turken zo. Bijna bij alle mensen uit de grote moslim landen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het blijft Turkish, hè. Ook al zien zij ook wel denk ik dat je zelfvoorzienend bent en voor jezelf kunt zorgen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gaat ze op vakantie? Ze gaat daar haar grote vakantieliefde tegenkomen.
Fak dat dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het blijft Turkish, hè. Ook al zien zij ook wel denk ik dat je zelfvoorzienend bent en voor jezelf kunt zorgen.
Ik heb het idee dat je je ouders het tegendeel moeten bewijzen voordat ze je geloven. Maar ja, om het tegendeel te kunnen bewijzen moet je iets doen waar ze het niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook al zien zij ook wel denk ik dat je zelfvoorzienend bent en voor jezelf kunt zorgen.
Je had n vriendin? .quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo'n meisje waar ik veel te lang mee flirt.
Tsja, doorgaans komt er inderdaad geen verandering in zonder het conflict op te zoeken. Daarna wordt er in de meeste gevallen een paar jaar niet meer met elkaar gepraat, waarna men weer toenadering tot elkaar zoekt. En als je pech hebt, spreek je elkaar tot het einde der tijden niet meer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je je ouders het tegendeel moeten bewijzen voordat ze je geloven. Maar ja, om het tegendeel te kunnen bewijzen moet je iets doen waar ze het niet mee eens zijn.![]()
In algemene zin. Niet specifiek over dit geval.
Of als je geluk hebt helpen ze je gewoon te verhuizen als je je plannen toch doorzet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, doorgaans komt er inderdaad geen verandering in zonder het conflict op te zoeken. Daarna wordt er in de meeste gevallen een paar jaar niet meer met elkaar gepraat, waarna men weer toenadering tot elkaar zoekt.
Dat noem ik niet pech hebben, maar geluk hebben. Blijkbaar kan een conflict dat nergens over gaat jullie uit elkaar drijven, erg sterke band hoor!quote:En als je pech hebt, spreek je elkaar tot het einde der tijden niet meer.![]()
Nee man. De gene waar ik over had is een jaar terug.quote:
Owke.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. De gene waar ik overhad is een jaar terug.
Mijn ouders zijn van de 'my way or the high way'. Misschien spreek ik ze dan nog wel, maar ik weet dat ik niet meer bij ze terecht kan mocht er iets met mij gebeuren. Heb daarom ook weinig binding met mijn ouders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, doorgaans komt er inderdaad geen verandering in zonder het conflict op te zoeken. Daarna wordt er in de meeste gevallen een paar jaar niet meer met elkaar gepraat, waarna men weer toenadering tot elkaar zoekt. En als je pech hebt, spreek je elkaar tot het einde der tijden niet meer.Maar ik heb niet het idee dat Borte's ouders zo zijn, hoewel ik ze natuurlijk niet ken.
Schoonmaken, wassen, strijken, poetsen, boodschappen, administratie, koken, afwassen etc. Verkijk je er niet op.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef mrstylo het volgende:
Ik denk dat ik veel makkelijker zal hebben als ik op mijn zelf ga.
Bedoel meer met met ouders en zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Schoonmaken, wassen, strijken, poetsen, boodschappen, administratie, koken, afwassen etc. Verkijk je er niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |