quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Rechten zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik ga het lekker uitrekken zodat ik het 'studeren' als smoes voor het niet trouwen kan gebruiken. Misschien ga ik wel vier jaar MBO doen, daarna nog 4/5 jaar HBO. Ik zit de komende 10 jaar wel goed.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan wil je straks ook nog beginnen met studeren, dus wordt het weer 'kizim bitir artik su okulu'...
Kiz kom bij me wonen. Ik zie het al helemaal zitten thuis te komen en vol gemest te worden om daarna samen op mijn bed te springen in onze pj'squote:Op woensdag 30 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het lekker uitrekken zodat ik het 'studeren' als smoes voor het niet trouwen kan gebruiken. Misschien ga ik wel vier jaar MBO doen, daarna nog 4/5 jaar HBO. Ik zit de komende 10 jaar wel goed.
Als je in de buurt woonde had ik het zo gedaan valla.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kiz kom bij me wonen. Ik zie het al helemaal zitten thuis te komen en vol gemest te worden om daarna samen op mijn bed te springen in onze pj's
Zou ik niet volhouden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het lekker uitrekken zodat ik het 'studeren' als smoes voor het niet trouwen kan gebruiken. Misschien ga ik wel vier jaar MBO doen, daarna nog 4/5 jaar HBO. Ik zit de komende 10 jaar wel goed.
Daar gaat mijn droom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je in de buurt woonde had ik het zo gedaan valla.
Waar gaat het over en waarom begint die man te janken op het laatst?quote:
Weet je zeker dat dat een goed idee is? Ze schijnt graag een scalpel te gebruiken...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom.Dan maar met Julis ofzo.
![]()
Julis is daar te verstandig voor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom.Dan maar met Julis ofzo.
![]()
Naja, probeer toch maar de kortst mogelijke weg om hogerop te komen, want dat studeren word je zelf na een tijdje ook echt helemaal ziek van, kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Steek liever mijn kop in het zand. Voel me zo ellendig als ik alles zie en er niks aan kan doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk trouwens geen nieuws meer. Voel me zo rot.
Ik wil niet eens meer naar Turkije. Mijn moeder is bang om te gaan
Ik kan geen Arabisch. Wat zegt hij?quote:
Ik heb een alibi nodig meen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naja, probeer toch maar de kortst mogelijke weg om hogerop te komen, want dat studeren wordt je zelf na een tijdje ook echt helemaal ziek van, kan ik je verzekeren.
Pestkop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet. En dat is wat ik wil bereiken.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar gaat het over en waarom begint die man te janken op het laatst?
quote:
Jongens, hij praat in het engelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |