Hoeveel jaar moet je nog?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bedoelt temelli terug? Mijn vader is ook met die plannen bezig, dus vandaar dat mijn langstuderen voor hem en voor mij vrij frustrerend is. Hij zit liever morgen al in TR te genieten van zijn pensioen en wij getrouwd, blij, met kinderen en goede baan in een huisje een straat verderop.Maar helaas voor hem verloopt het leven niet altijd volgens plan.
Zo irritant dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
in een huisje een straat verderop.
Wat dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had andere dingen in gedachten.
Ja, en dan samen een kinderdagverblijf beginnen, want Stimo houdt ook van de kids.quote:
Hahah same here. Ik hou ze een beetje tegen ATM. Mijn zusje gaat sowieso trouwen en in TR blijven, maar ik gooi roet in het eten. Maar het is een kwestie van tijd nu.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bedoelt temelli terug? Mijn vader is ook met die plannen bezig, dus vandaar dat mijn langstuderen voor hem en voor mij vrij frustrerend is. Hij zit liever morgen al in TR te genieten van zijn pensioen en wij getrouwd, blij, met kinderen en goede baan in een huisje een straat verderop.Maar helaas voor hem verloopt het leven niet altijd volgens plan.
Dirty mind.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had andere dingen in gedachten.
Gadverdamme.quote:
Ik hoop binnenkort klaar te zijn, maar anders nog een jaartje. Wil daarna in de tussentijd ook wat toelatingstest enzo voor iets in TR doen. Dus ik hoop nog maximaal een paar jaar, maar ik zie wel wat de tijd brengt.quote:
Beloof je dat je tijdens je zwangerschap niet op FOK! komt? Een Stimorol- onder invloed van al die hormonen kan best vervelend zijn vermoed ik.quote:
En dan wil je straks ook nog beginnen met studeren, dus wordt het weer 'kizim bitir artik su okulu'...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahah same here. Ik hou ze een beetje tegen ATM. Mijn zusje gaat sowieso trouwen en in TR blijven, maar ik gooi roet in het eten. Maar het is een kwestie van tijd nu.
WAAROM MOET JIJ CONSTANT EEN REFERENTIE MAKEN NAAR MIJN VERMEENDE BITCHEID KLAP JOSTI DAT JE BENTquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beloof je dat je tijdens je zwangerschap niet op FOK! komt? Een Stimorol- onder invloed van al die hormonen kan best vervelend zijn vermoed ik.
sorry, ik heb er goede hoop in ooit abi te worden voor jouw kidsquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doubt it. Laat me dude. Ben pessimistisch vandaag.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAAROM MOET JIJ CONSTANT EEN REFERENTIE MAKEN NAAR MIJN VERMEENDE BITCHEID KLAP JOSTI DAT JE BENT
Wat en waar studeer je?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort klaar te zijn, maar anders nog een jaartje. Wil daarna in de tussentijd ook wat toelatingstest enzo voor iets in TR doen. Dus ik hoop nog maximaal een paar jaar, maar ik zie wel wat de tijd brengt.
Gaat ze niet studeren?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahah same here. Ik hou ze een beetje tegen ATM. Mijn zusje gaat sowieso trouwen en in TR blijven, maar ik gooi roet in het eten. Maar het is een kwestie van tijd nu.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wanneer jij ja zegt tegen mijn handvraging cripje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |