GM, succes! Ik vind het echt zo spannend!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
uurtje geleden 2e prostedinges tablet gehad, nu weer wachten tot 15:15, dan gaat ze zeer ws mn vliezen breken...
das bij miskraam of doodgeboorte, maar dat staat zo cruquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:14 schreef Dyre het volgende:
Overigens, Bol.com heeft mij een verkeerd boek gestuurd, dus nu zit ik op de site naar retour-informatie te kijken, en kom ik ineens dit tegen:
[ afbeelding ]
Gewoon als FAQ. Wat moet ik me bij een 'teleurstellende' zwangerschap voorstellen en wanneer zou je dan iets terug willen sturen?
'Ja, beetje jammer dat ik nu geen striae heb gekregen... Mag ik mijn tube creme nu terugsturen?'
Komt deze vraag echt zo vaak voor dat ze hem bij de FAQ's hebben gezet?
Neuh ik maak me eigenlijk geen zorgen (meer). Kijk, ik hoop echt niet dat ik weer doorloop tot 10 dagen over tijd en dan een negen- of tienponder baar. Ik wil namelijk echt, écht liever niet ingeleid worden. Dat is na een ks zo ongeveer hetgeen ik het minst graag wilquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn dat alles weer goed was Spees! Voel je je er zelf ook prettig bij? Of maak je je toch wat zorgen?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
best sneu trouwens, is mijn moeder hier twee uur, en ze wil zo graag schopjes voelen, krijgt ze 1 halflaf bumpje. nu is moeder weg, beweegt die hele buik weer op en neer
ach, ik voel me zelf toch weer een stukje minder sneu als ze wakker is, dat scheelt weer ietsquote:
proestquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Dyre het volgende:
Echt? Nog nooit van gehoord
Ik vind de term teleurstellend nou ook niet echt passen bij een miskraam of doodgeboren kindje...
Maar dat verklaard het wel wat meer jaHeel netjes overigens dat wel, maar ik kende die 'we noemen het even anders, want de echte term is een beetje eng' nog niet
Zullen we dan in het ziekenhuis ook niet meer zeggen dat mensen zijn overleden, dat staat zo naar. We zeggen wel gewoon: 'sorry mevrouw, uw man heeft ons net teleur gesteld...'
Ik was even vergeten dat Sillie zonne grote wasquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Neuh ik maak me eigenlijk geen zorgen (meer). Kijk, ik hoop echt niet dat ik weer doorloop tot 10 dagen over tijd en dan een negen- of tienponder baar. Ik wil namelijk echt, écht liever niet ingeleid worden. Dat is na een ks zo ongeveer hetgeen ik het minst graag wil. Maar ik realiseer me ook dat het nu totaal buiten mijn invloed ligt, mijn suiker helemaal goed is, het net zo goed een groeispurt kan zijn geweest etc etc. Wie weet beval ik wel met 39 weken van een meisje van 3600 gram en heb ik me al die tijd voor niets zorgen gemaakt
.
En het wordt gewoon goed in de gaten gehouden!
Oh, nee S was wel laat maar niet zo groot hoor! Die was 3565 gram bij 10 dagen te laat. Dus dat viel wel meequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat Sillie zonne grote was![]()
Fijn dat je je er zo rustig onder voelt![]()
Ik ben daar stiekem wel bang voor.. dat dit een mega kind wordt met alle gevolgen van dien moet ik je eerlijk zeggen![]()
Ik heb ook echt geen idee waar hij op wordt geschat. Maar ik heb ze nooit over p-lijntjes horen praten dus ik ga er vanuit dat het wel snor zit.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Dyre het volgende:
Zullen we dan in het ziekenhuis ook niet meer zeggen dat mensen zijn overleden, dat staat zo naar. We zeggen wel gewoon: 'sorry mevrouw, uw man heeft ons net teleur gesteld...'
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Dyre het volgende:
Echt? Nog nooit van gehoord
Ik vind de term teleurstellend nou ook niet echt passen bij een miskraam of doodgeboren kindje...
Maar dat verklaard het wel wat meer jaHeel netjes overigens dat wel, maar ik kende die 'we noemen het even anders, want de echte term is een beetje eng' nog niet
Dat zal ze ook ongetwijfeld bedoelen hoor, ik hoef ook niet door voor wat voor onderzoek dan ook. Maar toch gaat het dan ergens een beetje aan je knagen. Maar goed, mijn collega vond vanochtend weer dat ik een 'allejezusgrote buik' had dus dat compenseert weerquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
soesa, niet heel groot kan toch ook gewoon lekker gemiddeld betekenen? maar ik begrijp het wel. kop op
ja, dat blijft dan toch hangen he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat zal ze ook ongetwijfeld bedoelen hoor, ik hoef ook niet door voor wat voor onderzoek dan ook. Maar toch gaat het dan ergens een beetje aan je knagen. Maar goed, mijn collega vond vanochtend weer dat ik een 'allejezusgrote buik' had dus dat compenseert weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |