Dit dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het gewoon stom dat het maaiveld in Nederland steeds korter lijkt te worden. En ja, dat geld ook (maar anders/minder) voor hetero's. Of wat dan ooks. Heel irritant. Ik mis het Nederland waar ik in volwassen werd. Alleen daarom steun ik zo'n pride al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
topwijfquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:52 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er hier mensen die hier naar luisteren? Wat een leuke plaat zeg!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
Jezus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier in prachtig Maaiveldquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het gewoon stom dat het maaiveld in Nederland steeds korter lijkt te worden. En ja, dat geld ook (maar anders/minder) voor hetero's. Of wat dan ooks. Heel irritant. Ik mis het Nederland waar ik in volwassen werd. Alleen daarom steun ik zo'n pride al.
IK HEB HEM!!!111111111!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier in prachtig Maaiveld
Groeten uit prachtig Maaiveld
Waar men de dagen aftelt
Voor hen die naar boven zijn gegaan
Ik heb niet het idee dat in nederland het maaiveld ooit hoog geweest is hoor. We zijn altijd een land geweest met een "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" mentaliteit. Alleen was het vroeger een blik die je kreeg als je hoofd boven t veld uitstak, nu is het een steen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Luigi het volgende:
Ik heb er wel eentje. EN ik pijp goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
IK HEB HEM!!!111111111!
Dus.
En nog steeds geen BD speler. Dus..
Masker op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik sla de pride over dit jaar,. Ik voel me niet zo trots met een dik rood oog
smokey eyes proberen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik sla de pride over dit jaar,. Ik voel me niet zo trots met een dik rood oog
verbannen naar het rijk van de hangtieten en de joelende kinderen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Nee en neeHet is niet alleen niet zo heel mooi, maar a;s lensdragend persoon met -8 ook nog eens extreem onhandig. Want t is OF je bril op (die ik nooit draag en dus niet echt helemaal met geweldig zicht is) of maar 1 lens in, wat ook niet geheel handig is qua diepte zien en zo
Dan maar geeen pride. Zo'n glitterstring staat me toch niet zo goed.
Wil dus zeggen dat ik dit jaar roze maandag, milkshake, roze woensdag EN de pride heb overgeslagen.
Ik ben homo af denk ik
Ach, dat doe ik al jaren, en d'r is niets mis mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Nee en neeHet is niet alleen niet zo heel mooi, maar a;s lensdragend persoon met -8 ook nog eens extreem onhandig. Want t is OF je bril op (die ik nooit draag en dus niet echt helemaal met geweldig zicht is) of maar 1 lens in, wat ook niet geheel handig is qua diepte zien en zo
Wil dus zeggen dat ik dit jaar roze maandag, milkshake, roze woensdag EN de pride heb overgeslagen.
Ik ben homo af denk ik
of je hebt je portie roze voor di jaar al opgemaakt tijdens roze zaterdag weekend in Eindhoven 😄quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben homo af denk ik
Ja want JEMIG dat was me een doorslaand succes!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je hebt je portie roze voor di jaar al opgemaakt tijdens roze zaterdag weekend in Eindhoven 😄
Misschien was het wel een hele kleine portie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want JEMIG dat was me een doorslaand succes!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
de feestjes waar ik je tien vrijdag en zaterdag trof waren best leuk 😄quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want JEMIG dat was me een doorslaand succes!
Spot on, hoe weet je dat? Het was leuk, maar dat bootje was inderdaad wel raar. Vol schijntolerante hetero's, waarbij echt de ogen uit hun kassen rolden toen wij daar half naakt aan boord stapten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:27 schreef Luigi het volgende:
Dirk..
Hoe was je Pride? Foto's zagen er tof uit. Hoewel ik me kan voorstellen (nouja, eigenlijk niet) dat het op de boot waar jij op stond (jullie op stonden) ff raar was.
Nice, wat een leukie! (en die linker is ook leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vat mijn week wel samen
Heb ik verder nog iets gemist?
Ja, dat is jammer. Dat zo'n evenement gekaapt wordt door TROS publiek zeg maar. Ook al heb ik daar niks tegen (nouja... een spray wellicht). Een heterovriendin van mij ging ook, maar dat was samen met mensen van een gaycafe waar ze regelmatig komt en helpt etc. Dus wel enige verbintenis ermee. Maar het wordt een beetje een voetbal evenementje begrijp ik?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:59 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Spot on, hoe weet je dat? Het was leuk, maar dat bootje was inderdaad wel raar. Vol schijntolerante hetero's, waarbij echt de ogen uit hun kassen rolden toen wij daar half naakt aan boord stapten..
Maar goed, ik heb me verder gewoon op de parade gefocust en dat was onwijs leuk. Het begint wel echt elk jaar meer en meer een popi-jopi hetero ding te worden. Ik heb op zich niks tegen hetero's (!!!!!! ) maar dit is echt van dat foute paupervolk. Je ziet ook echt aan die mensen dat ze niks, maar dan ook niks met 'the cause' hebben. Het ligt allemaal gewoon een beetje tof te doen in veel te dikke boten langs de kade.
We stonden tot die grote hoosbui op een bankje op de brug bij het sluishuisje en toen het weer droog werd, zijn we afgetaaid om te gaan eten. Heb nog een HepB shot gehad ook (moest ik nog gaan uitleggen wat "trans" betekende aan de dienstdoende ronselaar ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:00 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nice, wat een leukie! (en die linker is ook leuk.)
Ik woon hier echt om de hoek, trouwens..
Je had moeten zeggen dat je een soort Transformer bent en dat je per dag je geslacht kunt bepalen!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:03 schreef wonderer het volgende:
moest ik nog gaan uitleggen wat "trans" betekende aan de dienstdoende ronselaar ook![]()
Op een bootje langs de kant. Vol fout TROS publiek dus.quote:Op welke boot stonden jullie nou?
Ah! Ik dacht dat jullie mee zouden varen. Erg natgeregend?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:06 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen dat je een soort Transformer bent en dat je per dag je geslacht kunt bepalen!!.
[..]
Op een bootje langs de kant. Vol fout TROS publiek dus.
Ook wel met leuke vriendinnetjes erop hoor, so it wasn't all bad.
Feuteuw: http://instagram.com/p/rMiY9mKG_W/?modal=true
Kletsfuckingnat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:07 schreef wonderer het volgende:
Ah! Ik dacht dat jullie mee zouden varen. Erg natgeregend?
Mooi shirt van P.
Ik had poncho's gehaald, in een opwelling, dus die kwamen goed van pas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:11 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Kletsfuckingnat..
Maar het bleef warm, dus gaf niet zo gek veel. Zeker met dat rubber van Pieter, het loopt er gewoon af. Mijn glitterende lovertjesbroek werd wel heel zwaar, but whatever..
Overigens, die boot van Dela (die net langsvoer op je foto), daar voor zat de boot van Pieter's werk. Maar daar zaten we niet op dus. Hoe was de rest van je week, met je visite?.
Waar in Duitsland woont hij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:17 schreef wonderer het volgende:
Maar goed, nou is ie terug naar Duitsland en ik zie hem volgende week nog een avondje, maar daarna voorlopig niet meerMaar het waren heel fijne dagen.
Darmstadt. Maar eind van het jaar verhuist ie naar Brazilie.quote:
quote:
Oh.quote:Maar eind van het jaar verhuist ie naar Brazilie.
I know, right?quote:
Yeahquote:Oh.. Dat is andere koek.
Ik zou het nou ook niet perse hoeven zien hoor...quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Jan Smit had er wel echt zin in he
Die reageerde toch best zurig RTL Boulevard dat ie twee blote piemels had gezien, ga dan ook niet met je harses op zo'n boot zitten. Maar het staat zo lekker politiekcorrect goed voor het oog van het volk
Nee maar als je er naar toe gaat als toeschouwer dan weet je dat je dit soort dingen te zien krijgt...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou het nou ook niet perse hoeven zien hoor...
Half naakt ja... maar om heel eerlijk te zijn zou ik dát ook niet verwachten... Misschien Oosterse naíeviteit...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar als je er naar toe gaat als toeschouwer dan weet je dat je dit soort dingen te zien krijgt...
Je vindt de acceptatie onder de hetero,s niet tof?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:59 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Spot on, hoe weet je dat? Het was leuk, maar dat bootje was inderdaad wel raar. Vol schijntolerante hetero's, waarbij echt de ogen uit hun kassen rolden toen wij daar half naakt aan boord stapten..
Maar goed, ik heb me verder gewoon op de parade gefocust en dat was onwijs leuk. Het begint wel echt elk jaar meer en meer een popi-jopi hetero ding te worden. Ik heb op zich niks tegen hetero's (!!!!!! ) maar dit is echt van dat foute paupervolk. Je ziet ook echt aan die mensen dat ze niks, maar dan ook niks met 'the cause' hebben. Het ligt allemaal gewoon een beetje tof te doen in veel te dikke boten langs de kade.
Ze accepteren ons alleen maar onder hun eigen voorwaarden, stelt geen fuck voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:15 schreef theunderdog het volgende:
Je vindt de acceptatie onder de hetero,s niet tof?
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:27 schreef B83 het volgende:
En dit weekend doen we in Antwerpen van Pride![]()
Iets kleiner dan in Amsterdam, maar even gezellig
Je hebt ook hetero,s die homoseksualiteit volledig accepteren hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:49 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ze accepteren ons alleen maar onder hun eigen voorwaarden, stelt geen fuck voor.
Werkt deze link? If so: interessant leesvoer. https://www.evernote.com/(...)7d872427ca75c54ff03e
Kom je verjaardag in Antwerpen vieren ;-)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:49 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik wil ook!. Belgen
.
Edit: Aaaaarghhhh, ik vier mijn verjaardag dit weekend. Geen Antwerpen..
Daar ben ik me van bewust, ik ken er ladingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:52 schreef theunderdog het volgende:
Je hebt ook hetero,s die homoseksualiteit volledig accepteren hoor.
Dat slaat nergens op inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:01 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust, ik ken er ladingen.
Dat was echter niet het volk wat achterovergeleund in hun speedboat langs de kant van de Prinsengracht lag, afgelopen zaterdag.
Dat RTL item is er een schitterend voorbeeld van. Er zijn werkelijk ALLEEN MAAR hetero's aan het woord, Jan Smit spreekt nog even zijn ongenoegen uit, Kurt-Jan (?? wie?) lakt zijn nagels rood (want dat doen homo's) en Johnny de Mol staat uitgebreid met zijn vriendin te bekken. That's not what Pride is about. Ik was in de stad aan het ontbijten die dag. Ik werd bediend door een meisje die verkleed was als Doornroosje. Aan de overkant liepen de serveersters in een roze hansopje, met een roze AFROPRUIK. WTF?!?!?!?!. Het is geen carnaval...
Werkt. Mooi stuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:49 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ze accepteren ons alleen maar onder hun eigen voorwaarden, stelt geen fuck voor.
Werkt deze link? If so: interessant leesvoer. https://www.evernote.com/(...)7d872427ca75c54ff03e
Hij is een goede vriend, wil hem graag helpen he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:33 schreef Dirk. het volgende:
Klinkt eerder alsof hij er iets mee moet. Wat zou jij er mee moeten kunnen?
Eigenlijk alles, hij beweerd dat die het nog nooit zo fijn heeft gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:48 schreef wonderer het volgende:
Waarom was die seks zo goed? Omdat het mentaal goed voelde, alsof het allemaal klopte, of omdat de man in kwestie nogal getalenteerd is in bed en hem lichamelijk goed liet voelen?
Ik heb geen paniek, die jonge heeft paniek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:59 schreef Dirk. het volgende:
Waarom de paniek? Hij hoeft toch niet meteen uit de kast te komen ofzo?
Laat hem eerst eens wat tijd nemen om het voorval te laten bezinken. Dan zakt het weg na een tijdje, of het gevoel neemt toe. Mocht dat laatste het geval zijn dan kan hij zich dán eens achter de oren krabben van 'Goh, wat nu?'.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt ook hetero,s die homoseksualiteit volledig accepteren hoor.
Ik wil ook geen blote foef te zien in de tramquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Jan Smit had er wel echt zin in he
Die reageerde toch best zurig RTL Boulevard dat ie twee blote piemels had gezien, ga dan ook niet met je harses op zo'n boot zitten. Maar het staat zo lekker politiekcorrect goed voor het oog van het volk
Waarom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar als je er naar toe gaat als toeschouwer dan weet je dat je dit soort dingen te zien krijgt...
Mja, maar met dat laatste kunnen mensen ook naar de boot met kleine broekjes kijken. Of ze nou van leer zijn, of dat het een sport tenue'tje is. "Het is geen verkleedpartij". Ik ben het met je eens met de "that's not what it's all about" als je de feestende apres-ski paupers ziet aapjes kijken, maar dat kun je net zo goed tegen de homo's zeggen die de pride meer zien als een excuus voor een goed feestje, ff lekker shockeren en van bil te gaan. Whats's the difference? Het is beide niet "what the pride is all about" volgens mij, in de kern. Uiteindelijk vind ik t al lang best als we allemaal SAMEN kunnen feesten. En dan dus ook de pauperhetero's die je noemt. Ook al is t daar niet "all about".quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:01 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust, ik ken er ladingen.
Dat was echter niet het volk wat achterovergeleund in hun speedboat langs de kant van de Prinsengracht lag, afgelopen zaterdag.
Dat RTL item is er een schitterend voorbeeld van. Er zijn werkelijk ALLEEN MAAR hetero's aan het woord, Jan Smit spreekt nog even zijn ongenoegen uit, Kurt-Jan (?? wie?) lakt zijn nagels rood (want dat doen homo's) en Johnny de Mol staat uitgebreid met zijn vriendin te bekken. That's not what Pride is about. Ik was in de stad aan het ontbijten die dag. Ik werd bediend door een meisje die verkleed was als Doornroosje. Aan de overkant liepen de serveersters in een roze hansopje, met een roze AFROPRUIK. WTF?!?!?!?!. Het is geen carnaval...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:35 schreef Cosmo. het volgende:
Angel je zou toch handen thuis houden..
Er is ook een verschil tussen fysiek goed voelen en mentaal goed voelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb geen paniek, die jonge heeft paniek.
Want hij snapt niet dat hij seks met een man zo fijn heeft kunnen vinden. Want , hij valt niet op mannen naar eigen zeggen.
Uiteraard, maar seks met een man het fijnst vinden? als heteroseksueel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen fysiek goed voelen en mentaal goed voelen.
Er is ook een verschil tussen seks kunnen hebben met een man, of verliefd kunnen worden op een man.
Sommige mensen zijn heel goed in bed. Uiteindelijk is seks ook een verzameling stimulerende prikkels. Als je open staat voor de ervaring, kom je volgens mij al een heel eind, of je je nou echt seksueel tot mannen voelt aangetrokken of niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar seks met een man het fijnst vinden? als heteroseksueel?
Ja, dat begrijp ik wel, maar hij heeft ook genoeg vrouwen gehad die erg goed in bed waren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel goed in bed. Uiteindelijk is seks ook een verzameling stimulerende prikkels. Als je open staat voor de ervaring, kom je volgens mij al een heel eind, of je je nou echt seksueel tot mannen voelt aangetrokken of niet.
Onderschat de kracht van de goed-pijpende man nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar seks met een man het fijnst vinden? als heteroseksueel?
Uh? Beetje aaien, da's alles? Hoe kan dat de beste seks ooit zijn dan? Dat is toch helemaal geen seks?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alles wat die man deed vond die heerlijk, al was het enkel en alleen een beetje strelen.
Nee, nee dat ga ik niet. Ik heb nee gezegd tegen het aanbod.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef Luigi het volgende:
Zeg, Angel. Ga jij nou trouwens nog naar Singapore verhuizen? Daar was toch sprake van?
Ach, zo ban ik!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, nee dat ga ik niet. Ik heb nee gezegd tegen het aanbod.
Wat leuk dat je er naar informeert!
Precies. In DAT geval ben ik ook geneigd dta t meer mentaal lekker was dan fysiek, en dus.......quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh? Beetje aaien, da's alles? Hoe kan dat de beste seks ooit zijn dan? Dat is toch helemaal geen seks?![]()
Toch maar speeltjes aan z'n vriendin geven?quote:Misschien voelde hij zich beter in een ander soort rol in bed. De dynamiek tussen twee mannen kan heel anders zijn dan de dynamiek tussen een man en een vrouw.
Nee, ik formuleer het verkeerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh? Beetje aaien, da's alles? Hoe kan dat de beste seks ooit zijn dan? Dat is toch helemaal geen seks?![]()
Misschien voelde hij zich beter in een ander soort rol in bed. De dynamiek tussen twee mannen kan heel anders zijn dan de dynamiek tussen een man en een vrouw.
Hebben we het nog steeds over "een vriend" ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik formuleer het verkeerd.
Hij heeft geweldige seks gehad met die man, maar het is niet alleen de seks dat die geweldig vond. Gewoon een simpele aanraking vond die al fijn zegt die, compleet anders dan bij een vrouw.
Gewoon alles wat die man deed was goed. Het was ook echt apart om te zien hoe makkelijk hij verleid werd, wij stonden echt met open mond te kijken...
Jij kan heul niet bannen!quote:
Had ie niet gewoon iets gebruikt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik formuleer het verkeerd.
Hij heeft geweldige seks gehad met die man, maar het is niet alleen de seks dat die geweldig vond. Gewoon een simpele aanraking vond die al fijn zegt die, compleet anders dan bij een vrouw.
Gewoon alles wat die man deed was goed. Het was ook echt apart om te zien hoe makkelijk hij verleid werd, wij stonden echt met open mond te kijken...
Ja, maar ondertussen blijft die zeggen dat die op meiden/vrouwen valt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:22 schreef wonderer het volgende:
Dan klinkt dat toch alsof hij eindelijk heeft durven toegeven aan iets wat hij waarschijnlijk al tijden heel diep wegstopt.
Ja, zo'n onderdrukt gevoel laat zich niet zomaar in een nachtje oplossen. Overigens kan dat nog steeds, er is ook zoiets als biseksualiteit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen blijft die zeggen dat die op meiden/vrouwen valt.
Ja, alcohol..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ie niet gewoon iets gebruikt?Die.
Dat is een mogelijkheid inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo'n onderdrukt gevoel laat zich niet zomaar in een nachtje oplossen. Overigens kan dat nog steeds, er is ook zoiets als biseksualiteit.
Ik zou hem vooral de tijd geven uit te zoeken wat hij nou precies voelt en wil. No pressure.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid inderdaad.
Biseksualiteit is een mythe! Een MYTHE zeg ik je!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo'n onderdrukt gevoel laat zich niet zomaar in een nachtje oplossen. Overigens kan dat nog steeds, er is ook zoiets als biseksualiteit.
Ik geloof wel dat het nooit 50/50 is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Biseksualiteit is een mythe! Een MYTHE zeg ik je!!!!
Kinsey gedoequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het nooit 50/50 is.
Ik denk dat je altijd voorkeur hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:33 schreef wonderer het volgende:
Per definitie zal het bij sommige mensen wel 50/50 zijn, maar die kans is niet zo heel groot denk ik.
Kun je je wel voorstellen dan dat er mannen zijn die het niet fijn vinden om selks te hebben met een vrouw?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat je altijd voorkeur hebt.
En ik kan mij ook best vinden in de wetenschappers die beweren dat iedereen ergens biseksueel is. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je als man het niet fijn vind om seks te hebben met een andere man.
Maar goed, er zullen vast mannen bestaan die dat absoluut niet willen...
Jaja, daar refereer ik ook naar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb geen paniek, die jonge heeft paniek.
Ik ben.... geen idee. 99.999/0.001 of zo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:33 schreef wonderer het volgende:
Per definitie zal het bij sommige mensen wel 50/50 zijn, maar die kans is niet zo heel groot denk ik.
Ja, want ik ben BI.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je je wel voorstellen dan dat er mannen zijn die het niet fijn vinden om selks te hebben met een vrouw?
Als je op bruinharige vrouwen valt en op mannen met koperkleurige krullen of zo, zul je vaker een vrouw zien die je aantrekkelijk vindt dan een man. Maar betekent dat, dat je meer op vrouwen valt dan op mannen? Hoe is dat eigenlijk te meten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat je altijd voorkeur hebt.
En ik kan mij ook best vinden in de wetenschappers die beweren dat iedereen ergens biseksueel is. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je als man het niet fijn vind om seks te hebben met een andere man.
Maar goed, er zullen vast mannen bestaan die dat absoluut niet willen...
Ik zou het werkelijk niet weten, is dat niet in de hersenen te zien???quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je op bruinharige vrouwen valt en op mannen met koperkleurige krullen of zo, zul je vaker een vrouw zien die je aantrekkelijk vindt dan een man. Maar betekent dat, dat je meer op vrouwen valt dan op mannen? Hoe is dat eigenlijk te meten?
Als ze daar nou toch eens achter kwamenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk niet weten, is dat niet in de hersenen te zien???
Maar dat is niet iedereen. Of in mindere mate.quote:
Homoseksualiteit is al in het brein te zien hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze daar nou toch eens achter kwamen
Hoop t eigenlijk niet. Want dan krijg je altijd freak dokters die het lokaliseren en ook aan kunnene n willen passen
Geen idee. Mijn punt is eigenlijk dat veel meer bepaalt of iemand aantrekkelijk is dan alleen het geslacht. Dus je kunt niet echt met enige stelligheid zeggen dat iedereen wel een bepaalde voorkeur voor het ene of het andere geslacht heeft en dat 50/50 niet bestaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk niet weten, is dat niet in de hersenen te zien???
Ik verplaats mij in andere.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is niet iedereen. Of in mindere mate.
Verplaatsen in een ander kan ooit handig zijn
Dat iets te zien is in de hersenen, wil niet zeggen dat het ook te fixen is. Anders zouden we geen parkinson en alzheimer meer hebben, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze daar nou toch eens achter kwamen
Hoop t eigenlijk niet. Want dan krijg je altijd freak dokters die het lokaliseren en ook aan kunnene n willen passen
Ik geloof niet dat t uiteindelijk veel uitmaakt of een koperkleurig gekrulde man of een sluik bruinharige man aan mijn leutertje zit. Da's meer smaak, geen seksuele voorkeur. Je kan altijd een voorkeur hebben voor krullen, maar dat staat danh weer los van geaardheid. Al geloof ik ook niet dat je dat bedoelt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je op bruinharige vrouwen valt en op mannen met koperkleurige krullen of zo, zul je vaker een vrouw zien die je aantrekkelijk vindt dan een man. Maar betekent dat, dat je meer op vrouwen valt dan op mannen? Hoe is dat eigenlijk te meten?
En is dat te zien bij leven? Of kun je zoiets alleen maar bekijken door iemand open te snijden? Anders zou ik namelijk wel eens een afspraakje willen laten maken voor een scan. Puur uit nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is al in het brein te zien hoor.
Ja, dan dus neem ik aan biseksualiteit ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is al in het brein te zien hoor.
Dat is dus NIET het je verplaatsen in de ander, als je t je echt niet voor kan stellenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik verplaats mij in andere.
Maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er mannen zijn die stiekem niet graag seks met een man zouden willen hebben.
Nee, dat bedoel ik niet. Hoewel ik nou ook weer twijfel omdat ik niet weet hoe iemand bepaalt of hij/zij meer op mannen of op vrouwen valt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat t uiteindelijk veel uitmaakt of een koperkleurig gekrulde man of een sluik bruinharige man aan mijn leutertje zit. Da's meer smaak, geen seksuele voorkeur. Je kan altijd een voorkeur hebben voor krullen, maar dat staat danh weer los van geaardheid. Al geloof ik ook niet dat je dat bedoelt.
Is een gevoel denk ik. Of een steigerend lichaamsdeel, of vlinders in de buik of zo. Zoiets "weet" je. Voel je. Merk je. Of dat echt kwantificeerbaar is....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Hoewel ik nou ook weer twijfel omdat ik niet weet hoe iemand bepaalt of hij/zij meer op mannen of op vrouwen valt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:07 schreef Dirk. het volgende:
Oh wacht, I stand corrected! Er was wel een homo aan het woord. Die royalty big van RTL: "Ik heb 2 flesjes Evian op." Ja, en 6 kroketten, 2 Big Mac menu's met dubbel fritessaus, 7 footlong Italian BMT subs, 3 Domino's double calzones en 8 liter Ben & Jerry's.
Twee flesjes Evian.....
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:35 schreef Cosmo. het volgende:
Angel je zou toch handen thuis houden..
Oei... dat is wel even wat anders dan twee weekjes... waarom heb je nee gezegd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
O ja.....
Overigens: Ik ga niet naar Singapore verhuizen.
Was daar sprake van dan? Ja. Daar was sprake van. Voor minimaal 6 maanden.
Nee, het is ook gewoon dat het biologisch niet juist is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dus NIET het je verplaatsen in de ander, als je t je echt niet voor kan stellen
"Ik kan het me echt NIET voorstellen dat je geen asperges lust". Ja, maar smaken verschillen. "Nou oke, maar ik kan t me echt NIET voorstellen!"
Als je nou zegt dat je t voor jezelf niet kan voorstellen dat jij zelf dat niet kan, maar een ander wel. A la.
Dat zijn wel compleet andere dingen... die ziektes breken het brein af, dat is wat anders dan kunnen lokaliseren in het brein waar het stukje "homoseksualiteit" zit...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat iets te zien is in de hersenen, wil niet zeggen dat het ook te fixen is. Anders zouden we geen parkinson en alzheimer meer hebben, bijvoorbeeld.
Maar is een seksuele prikkel niet afhankelijk van de extrinsieke en de intrinsieke prikkels?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is ook gewoon dat het biologisch niet juist is.
Zoals wonderer al zei, seks en opwinding is ook niets meer dan biologische prikkels. Als zeg je nog dat je zo heteroseksueel bent als maar kan, als een man aan je zit dan kun je daar heel goed opgewonden van raken.
In die zin is iedereen Bi. Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.
Is er iemand hier van jullie die het zou willen laten fixen dan..?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zijn wel compleet andere dingen... die ziektes breken het brein af, dat is wat anders dan kunnen lokaliseren in het brein waar het stukje "homoseksualiteit" zit...
Ik heb het vermoeden dat het antwoord al in je eigen post verwerkt zit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:07 schreef Bartjebart het volgende:
Oei... dat is wel even wat anders dan twee weekjes... waarom heb je nee gezegd?
Als er een soort Matrix-achtige pil zou bestaan? No way.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Is er iemand hier van jullie die het zou willen laten fixen dan..?
Omdat ik me er niet happy ga voelen denk ik. En dat weet ik natuurlijk pas 100% als ik de sprong waag, maar als ik puur rationeel ga denkenw at Singapore me te bieden heeft dan is dat niet veel. Ja, een carriere move. maar ik ben geen carriere mens. Ik ben een geniet-mens en een vrienden-mens en een theater-mens. En dat zit daar nioet voor mij, niet zoals het hier zit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oei... dat is wel even wat anders dan twee weekjes... waarom heb je nee gezegd?
Dan impliceer je dat het alleen met seksuele en fysieke gevoelens te maken heeft. Dat staat voor mij los van de vraag "of je op mannen valt". vallen op is in mijn ogen meer dan lichamelijk opgewonden raken als een man je aanraakt. Want ja, als je de juiste knopjes raakt wordt bijna iedereen dat wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoals wonderer al zei, seks en opwinding is ook niets meer dan biologische prikkels. Als zeg je nog dat je zo heteroseksueel bent als maar kan, als een man aan je zit dan kun je daar heel goed opgewonden van raken.
Neuh. Ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Is er iemand hier van jullie die het zou willen laten fixen dan..?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:07 schreef Dirk. het volgende:
Oh wacht, I stand corrected! Er was wel een homo aan het woord. Die royalty big van RTL: "Ik heb 2 flesjes Evian op." Ja, en 6 kroketten, 2 Big Mac menu's met dubbel fritessaus, 7 footlong Italian BMT subs, 3 Domino's double calzones en 8 liter Ben & Jerry's.
Twee flesjes Evian.....
Omdat het voor een deel ook nog best soms een extravagant gebeuren kan zijn, ondanks het toenemende hetero-aapjeskijkengehalte.. je weet dat de kans bestaat dat er dan een lichaamsdeel in de rondte kan vliegen wat normaal gesproken in een broek(je) zit...quote:
Je gaat naar een pride.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat het voor een deel ook nog best soms een extravagant gebeuren kan zijn, ondanks het toenemende hetero-aapjeskijkengehalte.. je weet dat de kans bestaat dat er dan een lichaamsdeel in de rondte kan vliegen wat normaal gesproken in een broek(je) zit...
Ja de Gaypride, waar we de afgelopen jaren toch genoeg extravagante zaken voorbij hebben zien komen, dan is een blote piemel niet zo vreemdquote:
Dat heb ik niet gezegd (het is niet ALLEEN biologische prikkels, het brein werkt ook mee), en in die zin is juist niet iedereen bi, omdat een seksuele geaardheid gaat over waar je je tot aangetrokken voelt, niet waar je lichaam op reageert.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mijn vent zegt dat het ook conditionering is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef theunderdog het volgende:
Vind ik persoonlijk dan ook een jammerlijke ontwikkeling.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja de Gaypride, waar we de afgelopen jaren toch genoeg extravagante zaken voorbij hebben zien komen, dan is een blote piemel niet zo vreemd
Dat klinkt dan weer bijna alsof je zou kunnen trainen waar je op valt, dmv conditionering.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Mijn vent zegt dat het ook conditionering is.
Op vakantie zag ik een bloedmooie vrouw op hoge hakken met alleen een kleine hotpants aan. Mooie borsten, maar die deden me he-le-maal niks. Daar hadden we het over en hij meende dat we (deels) op kerels geilen omdat we getraind zijn om daarop te geilen, aangezien we ons hele leven al niks anders doen. Dus zeg maar dat als we actief ons best zouden doen om op borsten te geilen dat dat ook zou lukken.
Thoughts?
Van mij mag het juist nog stukken pittiger. 80 keer de Mr B boot, in plaats van de ING, Vodafone, 538 huppelkutjesboten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Vind ik persoonlijk dan ook een jammerlijke ontwikkeling.
Het is geen Folsom of Southern decadence, t is de pride.
Dat is persoonlijke voorkeur van hoe voor jou een leuk feestje er uit ziet. Ik vind dat het dan echt niets meer met het doel te maken heeft. Ik snap best dat je een pittig en geil feestje wil en dikke prima ook, maar is de pride daar in de kern voor in t leven geroepen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:40 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Van mij mag het juist nog stukken pittiger. 80 keer de Mr B boot, in plaats van de ING, Vodafone, 538 huppelkutjesboten.
Als ik puur en alleen naar mezelf kijk dan vind ik het "belangrijk" om aan de wereld te (kunnen) laten zien dat ik een oversekste homo ben en dat ik dat recht ook heb in dit land. En als een ruitjeshemdhomo het belangrijk vindt om uit te dragen dat hij er ook is, power to him op de ruitjeshemdboot. En die tub of lard van RTL kunnen ze gewoon een nummer opplakken en ergens tussen de boten in leggen, die kan niet anders dan gezellig meedobberen. Pigpride, wooo! Ben ik helemaal voor. (Ik heb een oude, persoonlijke fittie met hem, merk je het zeg effe?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Dat is persoonlijke voorkeur van hoe voor jou een leuk feestje er uit ziet. Ik vind dat het dan echt niets meer met het doel te maken heeft. Ik snap best dat je een pittig en geil feestje wil en dikke prima ook, maar is de pride daar in de kern voor in t leven geroepen?
En waarom is het extra pittig en geil maken dan wel geoorloofd (ook al is t daar niet voor bedoeld), maar zijn de pauper hetero's op de boten dan weer "jammer"? Ieder maakt er inmiddels zijn eigen feestje van blijkbaar. Maar laat dan ook ALLES open, ook al is die manier van pride vieren niet de jouwe.
En laat er dan ook iedereen zijn zegje over kunnen doen, ongeacht of ie homo is, hetero is, BN'er is of 2 evian opheeft naast 36 bigmacs.
Dan zou gay reparative therapy ook werken. En dat doet het niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Op vakantie zag ik een bloedmooie vrouw op hoge hakken met alleen een kleine hotpants aan. Mooie borsten, maar die deden me he-le-maal niks. Daar hadden we het over en hij meende dat we (deels) op kerels geilen omdat we getraind zijn om daarop te geilen, aangezien we ons hele leven al niks anders doen. Dus zeg maar dat als we actief ons best zouden doen om op borsten te geilen dat dat ook zou lukken.
Thoughts?
Dat is juist wat de pride tegen moet gaan... daar staat verdorie "pride" voor: dat je je niet hoeft te schamen, dat je niet uitgelachen wordt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:19 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Wat de pauperhetero's betreft... Ik verwelkom ELKE hetero who supports the cause, maar van die gasten die elkaar aanstoten als je aan komt lopen, dan iets naar elkaar fluisteren en dan keihard beginnen te lachen, die horen daar niet en dat is momenteel de hoofdmoot, als je 't mij vraagt.
Dat klopt. Maar ik heb liever 3 keer een lach, en dat er dan aan t einde van de dag 2 er van zeggen "O ik vond t eigenlijk best gezellig en ik wen er aan, die homo's... prima volk!", dan dat we, als homo's, gaan bepalen wie er wel en wie er niet naar de pride mogen komen. En t lijkt er dan wel op dat ik vind dat de leren broekjes en lul-uit-de-broek-hangers niet mogen komen, maar dat zeg ik niet. Van mij mogen ze. Wat ik WEL zeg is dat ik me afvraag of ze persoonlijk belang niet zwaarder laten wegen dan belang van algehele acceptatie, waar het helaas op dit moment ook nog om draait.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is juist wat de pride tegen moet gaan... daar staat verdorie "pride" voor: dat je je niet hoeft te schamen, dat je niet uitgelachen wordt.
Misschien moeten we eens ophouden het te zien als "ons" feestje, aangezien je voor acceptatie ook een andere partij nodig hebt. Maar ik hoor t vaker "Wat doen die hetero's hier? Da's helemaal niet gezellig. Ik wil scoren!". Volgens mij heb je dan de pride niet helemaal begrepen, nog het woord acceptatie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef wonderer het volgende:
Het hoeft ook niet, maar er loopt op 300k man altijd wel een paar mafkezen rond.
Door die lacherige aapjeskijkers voelt ook niet iedereen zich even veilig op "ons" feestje en dat vind ik toch kwalijker dan een blote snikkel.
Ja, en die partij mag zich toch ook wel gedragen? Het is een gay pride, waar je kunt laten zien dat je niet schaamt. Schiet niet op als je daarover wordt uitgelachen door ramptoeristen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens ophouden het te zien als "ons" feestje, aangezien je voor acceptatie ook een andere partij nodig hebt.
Ik had nog een ninja edit gemaaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en die partij mag zich toch ook wel gedragen? Het is een gay pride, waar je kunt laten zien dat je niet schaamt. Schiet niet op als je daarover wordt uitgelachen door ramptoeristen.
Kan er niets wetenschappelijks over vinden, dus dat lijkt mij wel heel erg psychologie van de koude grond.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Thoughts?
Nou ja... er zal vast iets van een beredenering achter zitten toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:29 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het antwoord al in je eigen post verwerkt zit.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik me er niet happy ga voelen denk ik. En dat weet ik natuurlijk pas 100% als ik de sprong waag, maar als ik puur rationeel ga denkenw at Singapore me te bieden heeft dan is dat niet veel. Ja, een carriere move. maar ik ben geen carriere mens. Ik ben een geniet-mens en een vrienden-mens en een theater-mens. En dat zit daar nioet voor mij, niet zoals het hier zit.
Nurture in plaats van nature..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Thoughts?
Ah dit verklaart een boelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:19 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Als ik puur en alleen naar mezelf kijk dan vind ik het "belangrijk" om aan de wereld te (kunnen) laten zien dat ik een oversekste homo ben en dat ik dat recht ook heb in dit land. En als een ruitjeshemdhomo het belangrijk vindt om uit te dragen dat hij er ook is, power to him op de ruitjeshemdboot. En die tub of lard van RTL kunnen ze gewoon een nummer opplakken en ergens tussen de boten in leggen, die kan niet anders dan gezellig meedobberen. Pigpride, wooo! Ben ik helemaal voor. (Ik heb een oude, persoonlijke fittie met hem, merk je het zeg effe?.)
Wat de pauperhetero's betreft... Ik verwelkom ELKE hetero who supports the cause, maar van die gasten die elkaar aanstoten als je aan komt lopen, dan iets naar elkaar fluisteren en dan keihard beginnen te lachen, die horen daar niet en dat is momenteel de hoofdmoot, als je 't mij vraagt.
Kent iemand hier Dominik Sc? Dat vind ik wel een hele mooie jongen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:51 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]
Al een tijd geen knappe man meer gepost..
Dat past meer bij een Folsom inderdaad...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had nog een ninja edit gemaakt
Maar hoe wil je dat dan oplossen? Dat ramptoerisme? Verbodsbordjes? Checken aan de poort of je wel tolerant bent? Zoals ik al zeg: ik heb liever 10 lachers waar aan het einde van die dag zich er 2 van hebben bekeerd, dan dat we mensen gaan tegenhouden te komen of onwelkom laten voelen.
Dat het niet fijn iss om uitgelachen te worden, zeker omdat je gedacht had die ene dag van het jaar eens zonder de lachers te kunnen, eens. Maar dat gaat niet zomaar en niet vanzelf.
En daarnaast vind ik pride en laten zien dat je je niet schaamt, nog steeds wat anders dan je lul uit je broek laten hangen. Ik schaam me niet voor de mijne, maar hij hoeft niet en plein publique aan iedereen getoond te worden. Nu niet en ook niet tijdens zo'n pride. Dat heeft weinig meer met "pride" te maken voor wie je bent, dat is gewoon lekker ff willen shockeren of scoren. En ook DAT is wellicht jezelf zijn, maar ik vind t zonde dat men denkt dat het dan die ene dag van het jaar ineens wel maar allemaal moet kunnen, dat wat normaliter ook niet zomaar mag. Wat anders dan homo zijn en daar trots op zijn, want dat mag in dit land. En dat het tegengeluid dan verburgelijking en vertrutting moet bzijn is onzin. Het is niet burgelijker dan 10 jaar geleden of tijdens de free sex and love hippie tijd. Toen mocht t ook niet
En Folsom lijkt me best gezellig en sexy, maar Folsom pretendeert ook geen maatschappelijk of politiek doel te hebben. De Pride wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat past meer bij een Folsom inderdaad...
Hopelijk met minder regen, binnenkortquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:42 schreef Dirk. het volgende:
Laten we het anders nog even hebben over wat iedereen van de Pride vindt. Nog even en het is weer zover..
Mmmmmmm, tuinbonen met spekjes. HEEERLIJK!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef Dirk. het volgende:
Welke feestjes die je noemt heb je ook daadwerkelijk bezocht, A?
Ik heb het ZO gehad met tuinbonen. Heb ze al jaren niet gegeten, maar ik heb het er ZO mee gehad.. Niet piepen!
.
Wees maar blij dat je niet in Amerika woont dan, daar is de hele maand juni uitgeroepen tot pride maand.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t wel weer gehad met al die trotse roze feestjes. Roze zaterdag Eindhoven, roze maandag Tilburg, roze dinsdag Veldhoven, roze woensdag Nijmegen... we hebben bijna iedere dag van de week wel weer geclaimd dit jaar
Ik heb gisteravond nog tuinboontjes gegeten. Ik riep het eerste wat in me opkwam om mijn punt te kunnen maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:46 schreef Twoflower het volgende:
Mmmmmmm, tuinbonen met spekjes. HEEERLIJK!!!
En ik als halve autist ga daar lekker op in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog tuinboontjes gegeten. Ik riep het eerste wat in me opkwam om mijn punt te kunnen maken..
Ik heb het eerder gehad met de mensen die vragen "Moet jij niet naar roze maandag? Moet jij niet naar roze dinsdag? Moet jij niet naar roze woensdag? Moet jij niet naar roze donderdag? Moet jij niet naar roze vrijdag? Moet jij niet naar roze zaterdag? Moet jij niet naar roze zondag? Moet jij niet naar roze kerstmis? Moet jij niet naar roze sabbat? Moet jij niet naar roze suikerfeesten? Moet jij niet naar roze koninginnedag? Moet jij niet naar roze ....."quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef Dirk. het volgende:
Welke feestjes die je noemt heb je ook daadwerkelijk bezocht, A?
Ik heb het ZO gehad met tuinbonen. Heb ze al jaren niet gegeten, maar ik heb het er ZO mee gehad.. Niet piepen!
.
Als je zelf continu buiten de maatschappij gaat staan (vrijwillig) is het niet vreemd dat mensen je met andere ogen gaan gadeslaan. Dat geldt voor Turken, Marokkanen, Polen etc maar ook homo's.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef wonderer het volgende:
Niks mis met hokjes, zolang ze maar niet worden aangegrepen om mensen op andere gebieden anders te behandelen.
Ja.quote:
Ja aan dat laatste zat ik net zelf ook te denken. Gedachtengang ging als volgt: Waarom nara een roze volleybal club gaan? Waarom moet dat weer apart? Je hebt ook al gaybars. Maar wat als je niet uit wil gaan en toch iemand wil ontmoeten en alleen volleybal doet? Hmmz. Oke. Dan nog ben ik voorstander van gemengde, waarin we allemala lief doen en hetero nast homo speelt en waar je ook homo's kan ontmoeten. Utopia wellicht. Maar dat utopia gaan we NOOIT bereiken als we aparte clubjes oprichten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja.
Het zijn natuurlijk ook niet dezelfde mensen die en naar de roze voetbalclub gaan en naar de gay bar en de Winq lezen en in gay vriendelijke hotels willen slapen, he. Ik kan me prima voorstellen dat veel homo's in een heteronormatieve maatschappij ook weleens iets willen doen bij een club waar ze voornamelijk gelijkgestemden zullen vinden. Vooral sport- en hobbyclubs hebben een sterk sociale component. Als iemand niet of weinig uitgaat, waar moet hij anders eventuele partners vinden?
Ik trek de behoefte helemaal niet in twijfel. Dat zeg ik niet. Noch dat ik t over eigen voorkeur heb.quote:Verder is het een kwestie van vraag en aanbod. Blijkbaar hebben voldoende mensen behoefte aan dit soort dingen, anders zouden ze niet bestaan. Waarom zou je die behoefte in twijfel gaan trekken, alleen maar omdat jij die behoefte niet kent?
Ik begin echt een steeds grotere hekel te krijgen aan het woord "heteronormatief", omdat dat altijd maar opgeworpen wordt. Heteronormatieve restaurants. Heteronormatieve sportclubs. Bibliotheken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:37 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik denk niet dat de behoefte noch het fenomeen integratie in de weg staat. Nog afgezien van het feit of je integratie zou willen. Want volgens mij is de behoefte meer dat je gewoon jezelf kunt zijn zonder daar op afgerekend te worden. Dat je hetzelfde gedrag kunt vertonen als hetero's zonder dat je daar anders om behandeld wordt.
Maar goed, wat integratie betreft: bijna alle homo's doen al gewoon mee in de heteronormatieve maatschappij. Gaan waarschijnlijk voornamelijk naar heteronormatieve restaurants, sportclubs, hobbyclubs, bibliotheken etc. Zijn al hartstikke geintegreerd (of geassimileerd/geindoctrineerd, afhankelijk van je kijk op het heterootje spelen). Waarom maakt het de integratie dan ineens moeilijk als ze zich omwille van sociale contacten, een veilig gevoel of wat dan ook voor de verandering inschrijven bij een roze vereniging?
Dat idee krijg ik steeds meer ja. Incl een kleine tegenbeweging die zich er steeds meer tegen afzet. Die worden dan vaak weer interne homofoben genoemd.quote:Je laat het voorkomen alsof het gros van de homo's alleen maar naar roze clubjes gaat en niet eens weet hoe een hetero eruitziet.
Ik weet wat het betekent. En dan nog vraag ik me af op welke manier een hotel, een bibliotheek en een restaurant ingericht zijn op hetero's.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:45 schreef wonderer het volgende:
Heteronormatief betekent niet "voor hetero's", dat betekent alleen maar dat het is ingericht op hetero's. Dat mensen ervanuit gaan dat je hetero bent, dat iedereen hetero is. Dat hetero de norm is.
Maar wel fijn dat je ook nog even op de eigenlijke argumenten ingaat. Oh nee, dat deed je niet.
Niet eens een trio of zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:12 schreef Renesite het volgende:
Nee klopt. Maar het is maar net hoe je opstelt. Ik zit in een kindvriendelijke wijk te wonen.
Gek genoeg ben ik nog steeds niet geblend met het andere homostel aan de overkant van het hofje![]()
Duh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:54 schreef Dirk. het volgende:
LUIG HEB JE SPOTIFY?!?!?!?!?!?!?!?
(hoiiiiiiii.)
Supercool!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef Peter het volgende:
Grappig: http://instagram.com/rodolfoloaiza
Geen bubbels in het water alleen in je glas?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef Dirk. het volgende:
Oh ja, en mocht u binnenkort nog iets leuks zoeken voor een feestje ofzo, dan kan ik u het volgende van harte aanbevelen....
Is dit discriminatie ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:29 schreef Renesite het volgende:
Ziggo discrimineert!!
Ik: "In dat geval moet u een ander mobiel nummer"
Ziggomedewerker: "Ja, die van u is niet relevant in dat geval, maar het nummer van uw vrouw?"
Ik "Of vriend.."
Misschien wordt het een hitquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:25 schreef B83 het volgende:
ja, zingen kan ze, zonder twijfel
- rise like a phoenix
- my heart will go on
- believe
- unbreakable
wel een beetje statisch, ik heb zelf de arm- en handgebaren vanuit het publiek moeten doen :p
wordt? Dat doe ik bijna nooit foutquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat de ouders van je neefje/nichtje het kind wel leren dat het "ik word" is#GrammarNazi #Opvoeding Maar verder: gefeliciteerd!
Ik heb m'n hamster en een wc-rol gepakt en ben m'n eigen pet shop boy concert gaan houdenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef Dirk. het volgende:
Waren er eigenlijk nog mensen van hier bij de Pet Shop Boys gisteravond?
Je dansjequote:
HAHAHAHAHAHA!quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb m'n hamster en een wc-rol gepakt en ben m'n eigen pet shop boy concert gaan houden
Het zullen de overweldigende oom-emoties geweest zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
wordt? Dat doe ik bijna nooit fout!
Maar heb je all day all day domino staan dancen?quote:
Ja, dat ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Maar heb je all day all day domino staan dancen?![]()
Hebben ze nog recent werk?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:51 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ja, dat ook.. Al speelden ze meer recent werk dan oude hits, maar dat is ook heel okay. Het is stevig housey tegenwoordig.
Hahahaha. Nee hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze nog recent werk?Dat wist ik heul niet.
Dacht dat t een soort reuni concert was of zo
Ja dat is bij veel niet-commerciele bands tegenwoordig. Omdat ze geen hits meer maken/scoren raken ze geen nieuwe gebieden (nieuwe jeugd) aan. En er komt ZOVEEL uit tegenwoordig dat het voor "jonge mensen" toch al flink kiezen is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:55 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Hahahaha. Nee hoor..
Hun meest recente studio albums zijn uit 2013, 1012, 2009 en 2006. Maar ze hebben in die tijd ook nog een ballet gedaan en de soundtrack van een film. Als je ze volgt hoef je je geen jaar te vervelen. Maar je merkt wel dat ze geen nieuwe fans meer maken, zaal was behoorlijk 'grijs' gisteravond.
Ik twijfel. standaard staat in onze cloud op het werk het toetsenbord op Engels. Pas rond een uur of 11 kom ik er eens achterquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zullen de overweldigende oom-emoties geweest zijn
Deze broek natuurlijk!quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:09 schreef B83 het volgende:
hoog tijd om mijn eigen clipje op te nemen dus, nu enkel nog een outfit
die link geraakt niet door de firewall op mn werklaptop ;-)quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:13 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Deze broek natuurlijk!.
http://slickitup.com/stre(...)ts.html#.U-ilXFZgqro
Exterfaaaaaaaaaaaaaacequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:09 schreef B83 het volgende:
[..]
misschien is dit meer geschikt?
[ afbeelding ]
Nou ja, "meer" geschikt dan die link?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:09 schreef B83 het volgende:
misschien is dit meer geschikt?
[ afbeelding ]
Da's meer Dood in de brouwerij, toch?quote:
Tsja inmiddels welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's meer Dood in de brouwerij, toch?
Feliquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:39 schreef Renesite het volgende:
Ik wordt oompje. Voor het eerst van mijn familiekant.
Hetero's en hun kinderen krijgen!
Leuk!![]()
Story of my life. I feel your pain broquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:27 schreef Cosmo. het volgende:
Waarom zijn laatste tijd alle leuke mannen hetero..
Beter stuur je Ang3l op ze afquote:
Daarmee doen we ze alleen maar plezier, ik wil ze straffen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Beter stuur je Ang3l op ze af
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Daarmee doen we ze alleen maar plezier, ik wil ze straffen.
Vanuit de psychologie zou daar overigens wel een verklaring voor te vinden zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:27 schreef Cosmo. het volgende:
Waarom zijn laatste tijd alle leuke mannen hetero..
Het onbereikbare?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vanuit de psychologie zou daar overigens wel een verklaring voor te vinden zijn
Ja dat je eigenlijk helemaal niet op zoek bent, helemaal niet wilt settelen, of dat je teveel met andere dingen bezig bent waardoor je je op deze manier als het ware afschermt voor mogelijke liefdes in je leven.quote:
Mwuah. Nogal cliché. Het kan ook gewoon zijn dat je op een bepaald type man valt dat over het algemeen niet homo is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat je eigenlijk helemaal niet op zoek bent, helemaal niet wilt settelen, of dat je teveel met andere dingen bezig bent waardoor je je op deze manier als het ware afschermt voor mogelijke liefdes in je leven.
Het is ook nogal cliché om het af te doen als een clichéquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:21 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Mwuah. Nogal cliché. Het kan ook gewoon zijn dat je op een bepaald type man valt dat over het algemeen niet homo is.
Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik zei een type man dat ''over het algemeen'' niet homo is. Let's face it, homo's zijn ''gemiddeld'' anders dan hetero's.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is ook nogal cliché om het af te doen als een cliché...
Dat laatste wil overigens impliceren dat álle homo's hetzelfde zijn?
Lets face it, de gemiddelde hetero vind je ook niet interessant...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:24 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik zei een type man dat ''over het algemeen'' niet homo is. Let's face it, homo's zijn ''gemiddeld'' anders dan hetero's.
I know. Dat is ook het probleemquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lets face it, de gemiddelde hetero vind je ook niet interessant...
Dat is te makkelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:27 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
I know. Dat is ook het probleem
Krijg continu van vrouwen te horen dat ik zo knap en aantrekkelijk zou zijn. Vandaag zelfs een lesbienne. Waarom niet gewoon een lekkere vent die naar me toe komt en zegt ''ik wil je''![]()
Wat is er mis met een zware eis? Als ik een vent niet ''lekker'' vind heb ik ook geen interesse. Ken genoeg mannen die ik ''aardig'' vind, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me ook tot ze aangetrokken voel. Misschien is dat oppervlakkig, maar zo voel ik het gewoon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk
En lekkere klinkt overigens ook best als een "zware" eis. Leuke is al wat toegankelijker
Helemaal niks mis mee, zo bedoelde ik dat ook niet. Voor mijn gevoel zit er wel een verschil tussen "relatie-leuk" en "lekker". Maar dat is voor iedereen verschillend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:32 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wat is er mis met een zware eis? Als ik een vent niet ''lekker'' vind heb ik ook geen interesse. Ken genoeg mannen die ik ''aardig'' vind, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me ook tot ze aangetrokken voel. Misschien is dat oppervlakkig, maar zo voel ik het gewoon.
?quote:
quote:
Aangifte? Voor een paar lullige opmerkingen op internet...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef Dirk. het volgende:
Luigbenjeder?!
Ik ben op Facebook bevriend met jongen van 15 die ook K3 fan is (ezel, steen, don't even go there.) en een vriendinnetje van hem heeft net op zijn wall gepost dat hij zo enorm gecyberbullied is vanwege zijn geaardheid dat hij aangifte is gaan doen bij de politie. En nu komt het... De dader? Je weet wel, die "uit de keuken".
.
.
Leven? Ik ben goddomme het hele weekend weg en we zitten nog op dezelfde pagina!quote:
Ik ban er!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef Dirk. het volgende:
Luigbenjeder?!
Ik ben op Facebook bevriend met jongen van 15 die ook K3 fan is (ezel, steen, don't even go there.) en een vriendinnetje van hem heeft net op zijn wall gepost dat hij zo enorm gecyberbullied is vanwege zijn geaardheid dat hij aangifte is gaan doen bij de politie. En nu komt het... De dader? Je weet wel, die "uit de keuken".
.
.
Al-tijd aangifte doen van discriminatie. Negen van de tien keer zal de politie er niks mee doen, maar zo staat het wel geregistreerd en wordt het meegepakt in de statistieken. Daarmee kan bijvoorbeeld het COC druk uitoefenen wanneer de cijfers toenemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Aangifte? Voor een paar lullige opmerkingen op internet...
Hoe stap jij van "enorm gecyberbullied" naar "een paar lullige opmerkingen"?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Aangifte? Voor een paar lullige opmerkingen op internet...
Wat is enorm? En waarom niet gewoon je FB opzeggen als het enorm is? FB is geen levensbehoefte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe stap jij van "enorm gecyberbullied" naar "een paar lullige opmerkingen"?
Omdat je jezelf niet iets hoeft te ontzeggen omdat een ander kut opmerkingen maakt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wat is enorm? En waarom niet gewoon je FB opzeggen als het enorm is? FB is geen levensbehoefte.
Da's waar. Maar weet nooit hoe serieus ik zo'n verhaal moet nemen. Vind die pesters sowieso minderwaardig volk, maar sommige mensen mogen ook wel iets meer ruggengraat ontwikkelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet iets hoeft te ontzeggen omdat een ander kut opmerkingen maakt?
Kan best, maar er zijn grenzen. Twee 18 jarige jongens die geen 15 jarige meisjes aankunnen. Nee daar heb ik geen respect voor. Het was iets anders als ze gewapend waren, maar nee ze gebruikte hun nageltjesquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:12 schreef Dirk. het volgende:
Sommige jongens zijn gewoon geen vechtersbazen.
Weet je hoe scherp die shaniqua press-pn nails kunnen zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Kan best, maar er zijn grenzen. Twee 18 jarige jongens die geen 15 jarige meisjes aankunnen. Nee daar heb ik geen respect voor. Het was iets anders als ze gewapend waren, maar nee ze gebruikte hun nageltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |