Dit dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het gewoon stom dat het maaiveld in Nederland steeds korter lijkt te worden. En ja, dat geld ook (maar anders/minder) voor hetero's. Of wat dan ooks. Heel irritant. Ik mis het Nederland waar ik in volwassen werd. Alleen daarom steun ik zo'n pride al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
topwijfquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:52 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er hier mensen die hier naar luisteren? Wat een leuke plaat zeg!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
Jezus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier in prachtig Maaiveldquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het gewoon stom dat het maaiveld in Nederland steeds korter lijkt te worden. En ja, dat geld ook (maar anders/minder) voor hetero's. Of wat dan ooks. Heel irritant. Ik mis het Nederland waar ik in volwassen werd. Alleen daarom steun ik zo'n pride al.
IK HEB HEM!!!111111111!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier in prachtig Maaiveld
Groeten uit prachtig Maaiveld
Waar men de dagen aftelt
Voor hen die naar boven zijn gegaan
Ik heb niet het idee dat in nederland het maaiveld ooit hoog geweest is hoor. We zijn altijd een land geweest met een "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" mentaliteit. Alleen was het vroeger een blik die je kreeg als je hoofd boven t veld uitstak, nu is het een steen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Luigi het volgende:
Ik heb er wel eentje. EN ik pijp goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
IK HEB HEM!!!111111111!
Dus.
En nog steeds geen BD speler. Dus..
Masker op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik sla de pride over dit jaar,. Ik voel me niet zo trots met een dik rood oog
smokey eyes proberen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik sla de pride over dit jaar,. Ik voel me niet zo trots met een dik rood oog
verbannen naar het rijk van de hangtieten en de joelende kinderen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Nee en neeHet is niet alleen niet zo heel mooi, maar a;s lensdragend persoon met -8 ook nog eens extreem onhandig. Want t is OF je bril op (die ik nooit draag en dus niet echt helemaal met geweldig zicht is) of maar 1 lens in, wat ook niet geheel handig is qua diepte zien en zo
Dan maar geeen pride. Zo'n glitterstring staat me toch niet zo goed.
Wil dus zeggen dat ik dit jaar roze maandag, milkshake, roze woensdag EN de pride heb overgeslagen.
Ik ben homo af denk ik
Ach, dat doe ik al jaren, en d'r is niets mis mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Nee en neeHet is niet alleen niet zo heel mooi, maar a;s lensdragend persoon met -8 ook nog eens extreem onhandig. Want t is OF je bril op (die ik nooit draag en dus niet echt helemaal met geweldig zicht is) of maar 1 lens in, wat ook niet geheel handig is qua diepte zien en zo
Wil dus zeggen dat ik dit jaar roze maandag, milkshake, roze woensdag EN de pride heb overgeslagen.
Ik ben homo af denk ik
of je hebt je portie roze voor di jaar al opgemaakt tijdens roze zaterdag weekend in Eindhoven 😄quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben homo af denk ik
Ja want JEMIG dat was me een doorslaand succes!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je hebt je portie roze voor di jaar al opgemaakt tijdens roze zaterdag weekend in Eindhoven 😄
Misschien was het wel een hele kleine portie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want JEMIG dat was me een doorslaand succes!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
de feestjes waar ik je tien vrijdag en zaterdag trof waren best leuk 😄quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want JEMIG dat was me een doorslaand succes!
Spot on, hoe weet je dat? Het was leuk, maar dat bootje was inderdaad wel raar. Vol schijntolerante hetero's, waarbij echt de ogen uit hun kassen rolden toen wij daar half naakt aan boord stapten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:27 schreef Luigi het volgende:
Dirk..
Hoe was je Pride? Foto's zagen er tof uit. Hoewel ik me kan voorstellen (nouja, eigenlijk niet) dat het op de boot waar jij op stond (jullie op stonden) ff raar was.
Nice, wat een leukie! (en die linker is ook leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vat mijn week wel samen
Heb ik verder nog iets gemist?
Ja, dat is jammer. Dat zo'n evenement gekaapt wordt door TROS publiek zeg maar. Ook al heb ik daar niks tegen (nouja... een spray wellicht). Een heterovriendin van mij ging ook, maar dat was samen met mensen van een gaycafe waar ze regelmatig komt en helpt etc. Dus wel enige verbintenis ermee. Maar het wordt een beetje een voetbal evenementje begrijp ik?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:59 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Spot on, hoe weet je dat? Het was leuk, maar dat bootje was inderdaad wel raar. Vol schijntolerante hetero's, waarbij echt de ogen uit hun kassen rolden toen wij daar half naakt aan boord stapten..
Maar goed, ik heb me verder gewoon op de parade gefocust en dat was onwijs leuk. Het begint wel echt elk jaar meer en meer een popi-jopi hetero ding te worden. Ik heb op zich niks tegen hetero's (!!!!!! ) maar dit is echt van dat foute paupervolk. Je ziet ook echt aan die mensen dat ze niks, maar dan ook niks met 'the cause' hebben. Het ligt allemaal gewoon een beetje tof te doen in veel te dikke boten langs de kade.
We stonden tot die grote hoosbui op een bankje op de brug bij het sluishuisje en toen het weer droog werd, zijn we afgetaaid om te gaan eten. Heb nog een HepB shot gehad ook (moest ik nog gaan uitleggen wat "trans" betekende aan de dienstdoende ronselaar ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:00 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nice, wat een leukie! (en die linker is ook leuk.)
Ik woon hier echt om de hoek, trouwens..
Je had moeten zeggen dat je een soort Transformer bent en dat je per dag je geslacht kunt bepalen!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:03 schreef wonderer het volgende:
moest ik nog gaan uitleggen wat "trans" betekende aan de dienstdoende ronselaar ook![]()
Op een bootje langs de kant. Vol fout TROS publiek dus.quote:Op welke boot stonden jullie nou?
Ah! Ik dacht dat jullie mee zouden varen. Erg natgeregend?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:06 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen dat je een soort Transformer bent en dat je per dag je geslacht kunt bepalen!!.
[..]
Op een bootje langs de kant. Vol fout TROS publiek dus.
Ook wel met leuke vriendinnetjes erop hoor, so it wasn't all bad.
Feuteuw: http://instagram.com/p/rMiY9mKG_W/?modal=true
Kletsfuckingnat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:07 schreef wonderer het volgende:
Ah! Ik dacht dat jullie mee zouden varen. Erg natgeregend?
Mooi shirt van P.
Ik had poncho's gehaald, in een opwelling, dus die kwamen goed van pas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:11 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Kletsfuckingnat..
Maar het bleef warm, dus gaf niet zo gek veel. Zeker met dat rubber van Pieter, het loopt er gewoon af. Mijn glitterende lovertjesbroek werd wel heel zwaar, but whatever..
Overigens, die boot van Dela (die net langsvoer op je foto), daar voor zat de boot van Pieter's werk. Maar daar zaten we niet op dus. Hoe was de rest van je week, met je visite?.
Waar in Duitsland woont hij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:17 schreef wonderer het volgende:
Maar goed, nou is ie terug naar Duitsland en ik zie hem volgende week nog een avondje, maar daarna voorlopig niet meerMaar het waren heel fijne dagen.
Darmstadt. Maar eind van het jaar verhuist ie naar Brazilie.quote:
quote:
Oh.quote:Maar eind van het jaar verhuist ie naar Brazilie.
I know, right?quote:
Yeahquote:Oh.. Dat is andere koek.
Ik zou het nou ook niet perse hoeven zien hoor...quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Jan Smit had er wel echt zin in he
Die reageerde toch best zurig RTL Boulevard dat ie twee blote piemels had gezien, ga dan ook niet met je harses op zo'n boot zitten. Maar het staat zo lekker politiekcorrect goed voor het oog van het volk
Nee maar als je er naar toe gaat als toeschouwer dan weet je dat je dit soort dingen te zien krijgt...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou het nou ook niet perse hoeven zien hoor...
Half naakt ja... maar om heel eerlijk te zijn zou ik dát ook niet verwachten... Misschien Oosterse naíeviteit...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar als je er naar toe gaat als toeschouwer dan weet je dat je dit soort dingen te zien krijgt...
Je vindt de acceptatie onder de hetero,s niet tof?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:59 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Spot on, hoe weet je dat? Het was leuk, maar dat bootje was inderdaad wel raar. Vol schijntolerante hetero's, waarbij echt de ogen uit hun kassen rolden toen wij daar half naakt aan boord stapten..
Maar goed, ik heb me verder gewoon op de parade gefocust en dat was onwijs leuk. Het begint wel echt elk jaar meer en meer een popi-jopi hetero ding te worden. Ik heb op zich niks tegen hetero's (!!!!!! ) maar dit is echt van dat foute paupervolk. Je ziet ook echt aan die mensen dat ze niks, maar dan ook niks met 'the cause' hebben. Het ligt allemaal gewoon een beetje tof te doen in veel te dikke boten langs de kade.
Ze accepteren ons alleen maar onder hun eigen voorwaarden, stelt geen fuck voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:15 schreef theunderdog het volgende:
Je vindt de acceptatie onder de hetero,s niet tof?
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:27 schreef B83 het volgende:
En dit weekend doen we in Antwerpen van Pride![]()
Iets kleiner dan in Amsterdam, maar even gezellig
Je hebt ook hetero,s die homoseksualiteit volledig accepteren hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:49 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ze accepteren ons alleen maar onder hun eigen voorwaarden, stelt geen fuck voor.
Werkt deze link? If so: interessant leesvoer. https://www.evernote.com/(...)7d872427ca75c54ff03e
Kom je verjaardag in Antwerpen vieren ;-)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:49 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik wil ook!. Belgen
.
Edit: Aaaaarghhhh, ik vier mijn verjaardag dit weekend. Geen Antwerpen..
Daar ben ik me van bewust, ik ken er ladingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:52 schreef theunderdog het volgende:
Je hebt ook hetero,s die homoseksualiteit volledig accepteren hoor.
Dat slaat nergens op inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:01 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust, ik ken er ladingen.
Dat was echter niet het volk wat achterovergeleund in hun speedboat langs de kant van de Prinsengracht lag, afgelopen zaterdag.
Dat RTL item is er een schitterend voorbeeld van. Er zijn werkelijk ALLEEN MAAR hetero's aan het woord, Jan Smit spreekt nog even zijn ongenoegen uit, Kurt-Jan (?? wie?) lakt zijn nagels rood (want dat doen homo's) en Johnny de Mol staat uitgebreid met zijn vriendin te bekken. That's not what Pride is about. Ik was in de stad aan het ontbijten die dag. Ik werd bediend door een meisje die verkleed was als Doornroosje. Aan de overkant liepen de serveersters in een roze hansopje, met een roze AFROPRUIK. WTF?!?!?!?!. Het is geen carnaval...
Werkt. Mooi stuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:49 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ze accepteren ons alleen maar onder hun eigen voorwaarden, stelt geen fuck voor.
Werkt deze link? If so: interessant leesvoer. https://www.evernote.com/(...)7d872427ca75c54ff03e
Hij is een goede vriend, wil hem graag helpen he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:33 schreef Dirk. het volgende:
Klinkt eerder alsof hij er iets mee moet. Wat zou jij er mee moeten kunnen?
Eigenlijk alles, hij beweerd dat die het nog nooit zo fijn heeft gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:48 schreef wonderer het volgende:
Waarom was die seks zo goed? Omdat het mentaal goed voelde, alsof het allemaal klopte, of omdat de man in kwestie nogal getalenteerd is in bed en hem lichamelijk goed liet voelen?
Ik heb geen paniek, die jonge heeft paniek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:59 schreef Dirk. het volgende:
Waarom de paniek? Hij hoeft toch niet meteen uit de kast te komen ofzo?
Laat hem eerst eens wat tijd nemen om het voorval te laten bezinken. Dan zakt het weg na een tijdje, of het gevoel neemt toe. Mocht dat laatste het geval zijn dan kan hij zich dán eens achter de oren krabben van 'Goh, wat nu?'.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt ook hetero,s die homoseksualiteit volledig accepteren hoor.
Ik wil ook geen blote foef te zien in de tramquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Jan Smit had er wel echt zin in he
Die reageerde toch best zurig RTL Boulevard dat ie twee blote piemels had gezien, ga dan ook niet met je harses op zo'n boot zitten. Maar het staat zo lekker politiekcorrect goed voor het oog van het volk
Waarom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar als je er naar toe gaat als toeschouwer dan weet je dat je dit soort dingen te zien krijgt...
Mja, maar met dat laatste kunnen mensen ook naar de boot met kleine broekjes kijken. Of ze nou van leer zijn, of dat het een sport tenue'tje is. "Het is geen verkleedpartij". Ik ben het met je eens met de "that's not what it's all about" als je de feestende apres-ski paupers ziet aapjes kijken, maar dat kun je net zo goed tegen de homo's zeggen die de pride meer zien als een excuus voor een goed feestje, ff lekker shockeren en van bil te gaan. Whats's the difference? Het is beide niet "what the pride is all about" volgens mij, in de kern. Uiteindelijk vind ik t al lang best als we allemaal SAMEN kunnen feesten. En dan dus ook de pauperhetero's die je noemt. Ook al is t daar niet "all about".quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:01 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust, ik ken er ladingen.
Dat was echter niet het volk wat achterovergeleund in hun speedboat langs de kant van de Prinsengracht lag, afgelopen zaterdag.
Dat RTL item is er een schitterend voorbeeld van. Er zijn werkelijk ALLEEN MAAR hetero's aan het woord, Jan Smit spreekt nog even zijn ongenoegen uit, Kurt-Jan (?? wie?) lakt zijn nagels rood (want dat doen homo's) en Johnny de Mol staat uitgebreid met zijn vriendin te bekken. That's not what Pride is about. Ik was in de stad aan het ontbijten die dag. Ik werd bediend door een meisje die verkleed was als Doornroosje. Aan de overkant liepen de serveersters in een roze hansopje, met een roze AFROPRUIK. WTF?!?!?!?!. Het is geen carnaval...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:35 schreef Cosmo. het volgende:
Angel je zou toch handen thuis houden..
Er is ook een verschil tussen fysiek goed voelen en mentaal goed voelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb geen paniek, die jonge heeft paniek.
Want hij snapt niet dat hij seks met een man zo fijn heeft kunnen vinden. Want , hij valt niet op mannen naar eigen zeggen.
Uiteraard, maar seks met een man het fijnst vinden? als heteroseksueel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen fysiek goed voelen en mentaal goed voelen.
Er is ook een verschil tussen seks kunnen hebben met een man, of verliefd kunnen worden op een man.
Sommige mensen zijn heel goed in bed. Uiteindelijk is seks ook een verzameling stimulerende prikkels. Als je open staat voor de ervaring, kom je volgens mij al een heel eind, of je je nou echt seksueel tot mannen voelt aangetrokken of niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar seks met een man het fijnst vinden? als heteroseksueel?
Ja, dat begrijp ik wel, maar hij heeft ook genoeg vrouwen gehad die erg goed in bed waren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel goed in bed. Uiteindelijk is seks ook een verzameling stimulerende prikkels. Als je open staat voor de ervaring, kom je volgens mij al een heel eind, of je je nou echt seksueel tot mannen voelt aangetrokken of niet.
Onderschat de kracht van de goed-pijpende man nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar seks met een man het fijnst vinden? als heteroseksueel?
Uh? Beetje aaien, da's alles? Hoe kan dat de beste seks ooit zijn dan? Dat is toch helemaal geen seks?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alles wat die man deed vond die heerlijk, al was het enkel en alleen een beetje strelen.
Nee, nee dat ga ik niet. Ik heb nee gezegd tegen het aanbod.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef Luigi het volgende:
Zeg, Angel. Ga jij nou trouwens nog naar Singapore verhuizen? Daar was toch sprake van?
Ach, zo ban ik!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, nee dat ga ik niet. Ik heb nee gezegd tegen het aanbod.
Wat leuk dat je er naar informeert!
Precies. In DAT geval ben ik ook geneigd dta t meer mentaal lekker was dan fysiek, en dus.......quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh? Beetje aaien, da's alles? Hoe kan dat de beste seks ooit zijn dan? Dat is toch helemaal geen seks?![]()
Toch maar speeltjes aan z'n vriendin geven?quote:Misschien voelde hij zich beter in een ander soort rol in bed. De dynamiek tussen twee mannen kan heel anders zijn dan de dynamiek tussen een man en een vrouw.
Nee, ik formuleer het verkeerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh? Beetje aaien, da's alles? Hoe kan dat de beste seks ooit zijn dan? Dat is toch helemaal geen seks?![]()
Misschien voelde hij zich beter in een ander soort rol in bed. De dynamiek tussen twee mannen kan heel anders zijn dan de dynamiek tussen een man en een vrouw.
Hebben we het nog steeds over "een vriend" ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik formuleer het verkeerd.
Hij heeft geweldige seks gehad met die man, maar het is niet alleen de seks dat die geweldig vond. Gewoon een simpele aanraking vond die al fijn zegt die, compleet anders dan bij een vrouw.
Gewoon alles wat die man deed was goed. Het was ook echt apart om te zien hoe makkelijk hij verleid werd, wij stonden echt met open mond te kijken...
Jij kan heul niet bannen!quote:
Had ie niet gewoon iets gebruikt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik formuleer het verkeerd.
Hij heeft geweldige seks gehad met die man, maar het is niet alleen de seks dat die geweldig vond. Gewoon een simpele aanraking vond die al fijn zegt die, compleet anders dan bij een vrouw.
Gewoon alles wat die man deed was goed. Het was ook echt apart om te zien hoe makkelijk hij verleid werd, wij stonden echt met open mond te kijken...
Ja, maar ondertussen blijft die zeggen dat die op meiden/vrouwen valt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:22 schreef wonderer het volgende:
Dan klinkt dat toch alsof hij eindelijk heeft durven toegeven aan iets wat hij waarschijnlijk al tijden heel diep wegstopt.
Ja, zo'n onderdrukt gevoel laat zich niet zomaar in een nachtje oplossen. Overigens kan dat nog steeds, er is ook zoiets als biseksualiteit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen blijft die zeggen dat die op meiden/vrouwen valt.
Ja, alcohol..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ie niet gewoon iets gebruikt?Die.
Dat is een mogelijkheid inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo'n onderdrukt gevoel laat zich niet zomaar in een nachtje oplossen. Overigens kan dat nog steeds, er is ook zoiets als biseksualiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |