abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:30:23 #26
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_142885100
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:25 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nouja, we zien wel.

[..]

Ik heb jarenlang als jongen geleefd omdat ik dacht dat dat van me verwacht werd. Heb me een soort rol van man zijn aangeleerd en alles wat niet mannelijk was aan me heb ik onderdrukt, en dat is iets wat ik nu probeer terug te draaien. Het is pas sinds een paar jaar dat ik echt mezelf kan zijn. Dat zal ook wel deel van het probleem zijn.

Goed dat je het gedaan hebt trouwens :) .
Ik heb het geluk gehad dat ik kon doen en laten wat ik wou. Alleen vond ik barbies gewoon niet zoveel aan, ik bouwde liever hele steden van dominostenen om die vervolgens weer te slopen _O- achja goeie ouwe tijd :')

Maar even serieus, ik snap wel dat je dat probeert terug te draaien. Ik wil je alleen wel zeggen dat je de mannelijke dingen die je hebt (ik ben zelf man maar heb toch ook weer vrouwelijke dingen, zoals ieder normaal mens :) ) ook weer niet moet gaan onderdrukken, dan kom je er over jaren achter dat je dan toch weer een deel van jouzelf genereerd hebt. En je hebt zelf al ervaren wat een hoop emotionele rotzooi dat jou oplevert.

En thanks :) It wasn't easy :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_142888715
Ik heb t relletje gemist geloof ik...

Tja, als t zo makkelijk was dan had die psychologe die ik meer dan een jaar gezien heb t allemaal wel ff opgelost denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:31:54 #28
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_142891272
Parijs, wat een geniale stad. Heerlijk om ook zo veel afleiding te hebben. Dit naast het feit dat de realisatie dat het toepassen van mijn lessen niet constant door mijn hoofd hoeft te spoken en eerder rust op bepaalde momenten. Erg lekker. :)
Ignorance is bliss
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:30:39 #29
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_142913329
:{ Godver, gisteren is mijn moeder met spoed opgenomen, gaatje in haar darm, direct geopereerd, godzijdank redelijk goed de nacht doorgekomen, ligt nu nog op IC. Mijn vader en zus zitten allebei in het buitenland nu, dus ik loop al 2 dagen als een gek rond te rennen en bellen.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:35:31 #30
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142913429
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:30 schreef missbehavin het volgende:
:{ Godver, gisteren is mijn moeder met spoed opgenomen, gaatje in haar darm, direct geopereerd, godzijdank redelijk goed de nacht doorgekomen, ligt nu nog op IC. Mijn vader en zus zitten allebei in het buitenland nu, dus ik loop al 2 dagen als een gek rond te rennen en bellen.
Hopen dat het snel beter gaat.
Sterkte :*
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:59:16 #31
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_142929194
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:30 schreef missbehavin het volgende:
:{ Godver, gisteren is mijn moeder met spoed opgenomen, gaatje in haar darm, direct geopereerd, godzijdank redelijk goed de nacht doorgekomen, ligt nu nog op IC. Mijn vader en zus zitten allebei in het buitenland nu, dus ik loop al 2 dagen als een gek rond te rennen en bellen.
Fuck wat naar. :( Veel sterkte!
Ignorance is bliss
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:02:06 #32
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_142929301
Vandaag de laatste echte dag in Parijs gehad. Zat vandaag wel weer een hoop te piekeren vergeleken met gisteren, maar gelukkig voel ik me nu weer wat beter. Het bezig zijn met mijn energiemanagement is iets waar ik constant over na "wil" denken en daarom is het loslaten des te moeilijker. Zodra ik kan accepteren dat er momenten zijn waarop ik daar mee bezig kan zijn en momenten dat dat niet hoeft wordt m'n leven een stuk leuker en "durf" ik denk ik ook meer.

Kijken hoe het de komende tijd gaat.
Ignorance is bliss
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:02:57 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142929332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Welke oplossingen gaf ik dan? Doelen stellen? Magnetron gaf aan dat zijne onrealistisch waren. Geestelijke gesteldheid? Andere posts bevestigden precies wat ik daar stelde. Jullie zijn serieus een stelletje mongolen samen zeg wat is dit.
doe eens normaal knul
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142929373
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:02 schreef Re het volgende:

[..]

doe eens normaal knul
Dat is een normale reactie op hen hoor knulletje
pi_142929476
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:02 schreef duracellkonijntje het volgende:
Vandaag de laatste echte dag in Parijs gehad. Zat vandaag wel weer een hoop te piekeren vergeleken met gisteren, maar gelukkig voel ik me nu weer wat beter. Het bezig zijn met mijn energiemanagement is iets waar ik constant over na "wil" denken en daarom is het loslaten des te moeilijker. Zodra ik kan accepteren dat er momenten zijn waarop ik daar mee bezig kan zijn en momenten dat dat niet hoeft wordt m'n leven een stuk leuker en "durf" ik denk ik ook meer.

Kijken hoe het de komende tijd gaat.
Neem je ook medicatie tegen het piekeren?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:36:44 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142930556
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:04 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Dat is een normale reactie op hen hoor knulletje
nah, ga buitenspelen daar mag je op de man spelen, hier niet en wordt ook minimaal weggemodereerd vanaf nu
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142931069
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:36 schreef Re het volgende:

[..]

nah, ga buitenspelen daar mag je op de man spelen, hier niet en wordt ook minimaal weggemodereerd vanaf nu
En wat doen hen dan? En jij met ´knul´? En 'buiten spelen'. Is allemaal hetzelfde gedrag hoor.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:52:05 #38
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_142931089
Even een gedichtje van mij posten wat ik zojuist heb geschreven:

Val maar niet, val je.
Draag maar niet, gedraag je.
Komt het niet dan ga je.
Wijsheid met de jaren.
Oneindig blijven staren.
In het universum des levens.
Draag maar niet, wordt gedragen.
En klaag maar niet, laat het.
Door en door de wereld rond.
En in dat leven dan, daar ga je.

Woorden doen soms te kort,
Wat je gebeurt terwijl je gaat dan.
Ga je, ga je, dragen met de jaren.
Vermaak je, laat het, maar bovendien verdraag het.
Vraag het, vraag het, eenzaam in het baken.
Waken en waken, het leed dat vergaat je.

Zo ga je dan maar door.
Als een oneindig wezen in het nu.
De toekomst ken je niet, dus daar leef je niet naartoe.
Zijn is dan nog het enige wat rest,
Dat lijkt soms dan nog maar het best.
pi_142931343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wil hier nog aan toevoegen dat het heel lastig is om aan een "buitenstaander" uit te leggen hoe dit werkt. Voordat ik dit alles zelf ervaren had, dacht ik dat zulke mensen zich maar aan het aanstellen waren :')
Ultieme waarheid! Daarom QFT!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142934495
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef Californium het volgende:

[..]

Ultieme waarheid! Daarom QFT!
Het grote gevaar van een mening over iets waar je niet alles vanaf weet. Ik ben ook veel voorzichtiger geworden met mn mening naarmate ik ouder geworden ben :)

Oh, en als we niet overal een mening over zouden hebben dan zouden veel mensen misschien meer zichzelf durven zijn.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 02:25:06 #41
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_142944512
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:57 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Geen aannames maken over mijn intelligentie in vergelijking met die van anderen.
Ik claim ook geen oplossing te hebben voor shit, anders was ik allang van mijn eigen klachten afgeweest. Als jij die oplossing wel hebt, deel ze dan alsjeblieft, want je kunt een hoop van ons hopeloze zielen hier te hulp schieten. :) Hoe sta je t.o.v. traditionele behandelingen voor depressies en angstklachten? Hoe veel weet je er vanaf? Heb je verbetertips. Met dat soort shit zou je ons een eind op weg helpen. ;)
Ignorance is bliss
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 02:27:44 #42
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_142944548
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Neem je ook medicatie tegen het piekeren?
Nee. Ik heb het niet zo op medicatie. I.m.o. meer wegstoppen dan oplossen. Voor mij is het echt een uiterste redmiddel en ik heb nog genoeg te proberen. Daarnaast heb ik genoeg progressie geboekt zonder en hoop ik de hele meuk ook zonder af te kunnen ronden. :P
Ignorance is bliss
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:54:19 #43
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_142973522
Zo net weer eens lekker gewerkt. Liep hartstikke lekker vandaag ik was fit en er goed bij. Alleen vandaag de eerste keer weer sinds een week of 2 a 3 dat ik mijn medicatie gebruikt heb. Dus baal er van want ik kan dus niet normaal functioneren zonder de concerta. Ben ik best van geschrokken zucht.. Heb ik weer. Marja het werkt dus wel en dat is positief.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:26:44 #44
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_142977796
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Raggingbull het volgende:
Zo net weer eens lekker gewerkt. Liep hartstikke lekker vandaag ik was fit en er goed bij. Alleen vandaag de eerste keer weer sinds een week of 2 a 3 dat ik mijn medicatie gebruikt heb. Dus baal er van want ik kan dus niet normaal functioneren zonder de concerta. Ben ik best van geschrokken zucht.. Heb ik weer. Marja het werkt dus wel en dat is positief.
Als dat spul je helpt waar andere dingen dat niet doen, top toch! :) Goed dat je weer werkt man. Pak het stapsgewijs weer op, is ook lekker voor de afleiding!
Ignorance is bliss
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:31:19 #45
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_142978022
Zo, eindelijk terug uit Parijs. 6 uur in de trein, meh. Vandaag best lekkere dag gehad. Vannacht erg onrustig geslapen vanwege de spanning van de dag ervoor, maar vandaag besloten die piekerimpulsen gewoon maar te laten varen en ik voel me weer enorm beter! :)

Volgende week even bij mijn pa langs. Mijn zusje heeft besloten weer bij mijn moeder te wonen, omdat ze het heen en weet gereis te hectisch vond. Ondanks dat het niks persoonlijks is vind ik het wel zielig voor m'n vader en hoop ik dat hij het niet persoonlijk ziet. Ik heb hem allang verteld dat ik het top vind hoe hij er nu voor me is en dat ik van hem houd. Ik moet het ook niet constant mijn aangelegenheid maken, want dat is erg ongezond. Die scheiding is wel beter, maar soms brengt het nog wel problemen met zich mee..

Offtopic: Zaterdag HEMA op A'dam CS om 14.00 is top! :)
Ignorance is bliss
pi_142982424
Waar doe ik het toch allemaal voor. Ik heb het echt helemaal gehad, het hoeft van me niet meer. Het kost allemaal zoveel energie, ik doe echt zo erg mijn best, maar het lukt gewoon niet.

Fuck it!! Echt fuck alles!

Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt voor deze wereld. Ik kan alleen maar op deze aardbol zijn om andere mensen gelukkig te maken. Maar waarom zou ik dat doen voor mensen waar ik nie tussen pas? Mijn godverdomme hele leven is gericht om mensen te helpen.

Mijn studiekeuze, mijn hobbies. Ik begon met het streamen van Eredivisie wedstrijden, alles opgezet samen met 2 anderen. Al mijn energie er in gestoken omdat ik het niet fair vond dat buitenlandse Nederlanders geen legale manier hadden om in die periode naar hun favoriete club te kijken. Ik wilde dat niet alleen Ajax, maar dat alle Eredivisie wedstrijden uit werden gezonden.

Zie me hier nog naief zijn

VBL / Live wedstrijden via Internet Streams #22

Wat gebeurd er, je wordt natuurlijk achterna gezeten door ECV en door verdomde rechters die alleen maar naar geld kijken. Hun goed recht, maar door fout moeten stoppen. Vervolgens nemen een stel naar eer strevende mensen het over, krijgen onderling ruzie en verlaten al mijn idealen. Ze gaan reclames plaatsen, proberen geld te verdienen en zenden alleen dingen uit waar de meeste mensen naar kijken (Ajax/PSV/Feyenoord/Twente).

Je gaat je studie doen, met de ambitie om mensen te helpen. Biomedische Technologie, omdat ik mezelf geen arts zag worden omdat ik sociaal gezien niet sterk genoeg was vond ik. Uiteindelijk kom je in een onderzoeksgroep terecht, in het prachtige New York, en daar blijkt ook maar weer dat alles draait om geld en funding. Oh, ja maar wat je doet kan wel beter zijn, maar het is visueel minder aantrekkelijk en de plaatjes zijn minder mooi en dat is slecht voor de funding. Ja duh, lekker veel interpoleren en 'valsspelen' zorgt voor mooiere data ja! Maar fuck it, wat boeit mij dat! Ik wil mensen helpen, ik wil iets doen wat ook daadwerkelijk werkt. Ik wil eerlijk zijn! Maar dat mag niet, want dat is slecht.

En dan probeer je vrienden te maken, sociaal gezien ben ik nooit de sterkste geweest. Ja, dat is iets waar ik aan moet werken. Goh, ik probeer er al zo lang aan te werken. Ik wordt ook moe van topics van mensen die zeuren, terwijl ze niks doen. Maar ik heb ALLES geprobeerd. Alles! Maar zie nu de vrienden in Nederland weer wegebben, zoals dat altijd het geval is, en in New York lukt het me ook niet. Ja, natuurlijk ligt dat aan mij! Goh, ik ben ook niet dom! Ik ben in alle gevallen de stabiele factor. Iemand anders in de groep maakt wel makkelijk vrienden. En als je eens een echt goede vriend hebt, pleegt hij zelfmoord, terwijl hij de mooiste persoon was welke ik ooit heb mogen ontmoeten en juist hij een prachtig leven verdiende.

Om me frustratie weg te werken, zit ik nu maar tot 20:00 aan mijn project te werken en als ik thuis kom aan wat hobbieprojecten. Als er een van lukt, help ik mensen en ben ik financieel binnen. Maar het enige waarom geld me boeit, is omdat dit me de mogelijkheid bied om meer mensen te helpen. Als je een verschil wil maken, heb je invloed nodig. En geld is de makkelijkste manier om invloed te verkrijgen. Maar ik heb er geen zin meer in, ik heb er geen energie meer voor.

En wat als ik mensen help? Heeft dat invloed op de wereld? Niemand boeit het iets, uiteindelijk houdt waarschijnlijk zelfs dit universum op met bestaan en heeft niks zin. Helemaal niks.

[ Bericht 44% gewijzigd door Paganitzu op 02-08-2014 06:49:04 ]
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:42:18 #47
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_142984104
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:26 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Als dat spul je helpt waar andere dingen dat niet doen, top toch! :) Goed dat je weer werkt man. Pak het stapsgewijs weer op, is ook lekker voor de afleiding!
Ik werkte de hele tijd al. Alleen de afgelopen tijd schoot het niet op moe en geen concentratie. Nu neem ik de concerta weer en heb ineens energie ben fit en kan me concentreren. Dat heb ik liever zonder pillen dan met.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:06:10 #48
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_142985564
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:42 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik werkte de hele tijd al. Alleen de afgelopen tijd schoot het niet op moe en geen concentratie. Nu neem ik de concerta weer en heb ineens energie ben fit en kan me concentreren. Dat heb ik liever zonder pillen dan met.
Dat snap ik. Wat heb je al gedaan om te kijken of het zonder pillen mogelijk is?
Ignorance is bliss
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:13:49 #49
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_142985719
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 06:10 schreef Paganitzu het volgende:
Waar doe ik het toch allemaal voor. Ik heb het echt helemaal gehad, het hoeft van me niet meer. Het kost allemaal zoveel energie, ik doe echt zo erg mijn best, maar het lukt gewoon niet.

Fuck it!! Echt fuck alles!

Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt voor deze wereld. Ik kan alleen maar op deze aardbol zijn om andere mensen gelukkig te maken. Maar waarom zou ik dat doen voor mensen waar ik nie tussen pas? Mijn godverdomme hele leven is gericht om mensen te helpen.

Mijn studiekeuze, mijn hobbies. Ik begon met het streamen van Eredivisie wedstrijden, alles opgezet samen met 2 anderen. Al mijn energie er in gestoken omdat ik het niet fair vond dat buitenlandse Nederlanders geen legale manier hadden om in die periode naar hun favoriete club te kijken. Ik wilde dat niet alleen Ajax, maar dat alle Eredivisie wedstrijden uit werden gezonden.

Zie me hier nog naief zijn

VBL / Live wedstrijden via Internet Streams #22

Wat gebeurd er, je wordt natuurlijk achterna gezeten door ECV en door verdomde rechters die alleen maar naar geld kijken. Hun goed recht, maar door fout moeten stoppen. Vervolgens nemen een stel naar eer strevende mensen het over, krijgen onderling ruzie en verlaten al mijn idealen. Ze gaan reclames plaatsen, proberen geld te verdienen en zenden alleen dingen uit waar de meeste mensen naar kijken (Ajax/PSV/Feyenoord/Twente).

Je gaat je studie doen, met de ambitie om mensen te helpen. Biomedische Technologie, omdat ik mezelf geen arts zag worden omdat ik sociaal gezien niet sterk genoeg was vond ik. Uiteindelijk kom je in een onderzoeksgroep terecht, in het prachtige New York, en daar blijkt ook maar weer dat alles draait om geld en funding. Oh, ja maar wat je doet kan wel beter zijn, maar het is visueel minder aantrekkelijk en de plaatjes zijn minder mooi en dat is slecht voor de funding. Ja duh, lekker veel interpoleren en 'valsspelen' zorgt voor mooiere data ja! Maar fuck it, wat boeit mij dat! Ik wil mensen helpen, ik wil iets doen wat ook daadwerkelijk werkt. Ik wil eerlijk zijn! Maar dat mag niet, want dat is slecht.

En dan probeer je vrienden te maken, sociaal gezien ben ik nooit de sterkste geweest. Ja, dat is iets waar ik aan moet werken. Goh, ik probeer er al zo lang aan te werken. Ik wordt ook moe van topics van mensen die zeuren, terwijl ze niks doen. Maar ik heb ALLES geprobeerd. Alles! Maar zie nu de vrienden in Nederland weer wegebben, zoals dat altijd het geval is, en in New York lukt het me ook niet. Ja, natuurlijk ligt dat aan mij! Goh, ik ben ook niet dom! Ik ben in alle gevallen de stabiele factor. Iemand anders in de groep maakt wel makkelijk vrienden. En als je eens een echt goede vriend hebt, pleegt hij zelfmoord, terwijl hij de mooiste persoon was welke ik ooit heb mogen ontmoeten en juist hij een prachtig leven verdiende.

Om me frustratie weg te werken, zit ik nu maar tot 20:00 aan mijn project te werken en als ik thuis kom aan wat hobbieprojecten. Als er een van lukt, help ik mensen en ben ik financieel binnen. Maar het enige waarom geld me boeit, is omdat dit me de mogelijkheid bied om meer mensen te helpen. Als je een verschil wil maken, heb je invloed nodig. En geld is de makkelijkste manier om invloed te verkrijgen. Maar ik heb er geen zin meer in, ik heb er geen energie meer voor.

En wat als ik mensen help? Heeft dat invloed op de wereld? Niemand boeit het iets, uiteindelijk houdt waarschijnlijk zelfs dit universum op met bestaan en heeft niks zin. Helemaal niks.
De wereld is een door hebzucht gestuwde massa, dus ik voel je frustratie compleet. De gedachte dat alles ooit ophoudt is er inderdaad een kutte. Alleen wat koop je er nu voor? Zoals ik het zie kun je er voor kiezen om dit doelloze (want dat is het in essentie) leventje zo leuk mogelijk te maken. Anderen helpen is nobel, maar steek de andere helft van de energie ook eens in jezelf.

Niemand is geboren om anderen te helpen; een voorbestemd doel is i.m.o. überhaupt een illusie. Vind echter anderen die net zo denken als jij, want geloof me jongen je bent verre van de enige die diep diep teleurgesteld is in hoe zaken tegenwoordig gaan. Die frustratie, die afkeer tegen die dingen kan echter wel betekenen dat jij die verandering door kan brengen, al dan niet gedeeltelijk. Er zijn meer dan 7 miljard mensen. Er lopen er hoe dan ook een aantal rond die jou net zo tof vinden als jij hun! ;)
Ignorance is bliss
pi_142989661
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 06:10 schreef Paganitzu het volgende:
Waar doe ik het toch allemaal voor. Ik heb het echt helemaal gehad, het hoeft van me niet meer. Het kost allemaal zoveel energie, ik doe echt zo erg mijn best, maar het lukt gewoon niet.

Fuck it!! Echt fuck alles!

Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt voor deze wereld. Ik kan alleen maar op deze aardbol zijn om andere mensen gelukkig te maken. Maar waarom zou ik dat doen voor mensen waar ik nie tussen pas? Mijn godverdomme hele leven is gericht om mensen te helpen.

Mijn studiekeuze, mijn hobbies. Ik begon met het streamen van Eredivisie wedstrijden, alles opgezet samen met 2 anderen. Al mijn energie er in gestoken omdat ik het niet fair vond dat buitenlandse Nederlanders geen legale manier hadden om in die periode naar hun favoriete club te kijken. Ik wilde dat niet alleen Ajax, maar dat alle Eredivisie wedstrijden uit werden gezonden.

Zie me hier nog naief zijn

VBL / Live wedstrijden via Internet Streams #22

Wat gebeurd er, je wordt natuurlijk achterna gezeten door ECV en door verdomde rechters die alleen maar naar geld kijken. Hun goed recht, maar door fout moeten stoppen. Vervolgens nemen een stel naar eer strevende mensen het over, krijgen onderling ruzie en verlaten al mijn idealen. Ze gaan reclames plaatsen, proberen geld te verdienen en zenden alleen dingen uit waar de meeste mensen naar kijken (Ajax/PSV/Feyenoord/Twente).

Je gaat je studie doen, met de ambitie om mensen te helpen. Biomedische Technologie, omdat ik mezelf geen arts zag worden omdat ik sociaal gezien niet sterk genoeg was vond ik. Uiteindelijk kom je in een onderzoeksgroep terecht, in het prachtige New York, en daar blijkt ook maar weer dat alles draait om geld en funding. Oh, ja maar wat je doet kan wel beter zijn, maar het is visueel minder aantrekkelijk en de plaatjes zijn minder mooi en dat is slecht voor de funding. Ja duh, lekker veel interpoleren en 'valsspelen' zorgt voor mooiere data ja! Maar fuck it, wat boeit mij dat! Ik wil mensen helpen, ik wil iets doen wat ook daadwerkelijk werkt. Ik wil eerlijk zijn! Maar dat mag niet, want dat is slecht.

En dan probeer je vrienden te maken, sociaal gezien ben ik nooit de sterkste geweest. Ja, dat is iets waar ik aan moet werken. Goh, ik probeer er al zo lang aan te werken. Ik wordt ook moe van topics van mensen die zeuren, terwijl ze niks doen. Maar ik heb ALLES geprobeerd. Alles! Maar zie nu de vrienden in Nederland weer wegebben, zoals dat altijd het geval is, en in New York lukt het me ook niet. Ja, natuurlijk ligt dat aan mij! Goh, ik ben ook niet dom! Ik ben in alle gevallen de stabiele factor. Iemand anders in de groep maakt wel makkelijk vrienden. En als je eens een echt goede vriend hebt, pleegt hij zelfmoord, terwijl hij de mooiste persoon was welke ik ooit heb mogen ontmoeten en juist hij een prachtig leven verdiende.

Om me frustratie weg te werken, zit ik nu maar tot 20:00 aan mijn project te werken en als ik thuis kom aan wat hobbieprojecten. Als er een van lukt, help ik mensen en ben ik financieel binnen. Maar het enige waarom geld me boeit, is omdat dit me de mogelijkheid bied om meer mensen te helpen. Als je een verschil wil maken, heb je invloed nodig. En geld is de makkelijkste manier om invloed te verkrijgen. Maar ik heb er geen zin meer in, ik heb er geen energie meer voor.

En wat als ik mensen help? Heeft dat invloed op de wereld? Niemand boeit het iets, uiteindelijk houdt waarschijnlijk zelfs dit universum op met bestaan en heeft niks zin. Helemaal niks.
Weet niet goed wat te zeggen maar deze post greep me aan. Ik wens je veel sterkte toe. Er zijn een heleboel rotte appels op de wereld en in het bedrijfsleven nog meer, maar hopelijk ontmoet je iemand die de moeite waard is zodat je weer wat vertrouwen krijgt in je medemens. :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')