quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef Bozz187 het volgende:
http://nl.ign.com/assassi(...)d-rogue-wat-weten-we
mau en mich gaan het druk krijgen dit jaar
Kunnen we meteen weer MW2 spelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet expres mijn 360 weer afstoffen om Rogue te kunnen spelen
Haha zo mooi hequote:Op maandag 11 augustus 2014 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Prima, dan maak ik wel weer een nieuw account aan voor een maandje liveAls lvl 1 heb je sowieso een standaard class met een striker
wat lul jij nou weer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Prima, dan maak ik wel weer een nieuw account aan voor een maandje liveAls lvl 1 heb je sowieso een standaard class met een striker
mass effectquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Mass Effect grapje om het goed te maken
[ afbeelding ]
Wtf lul jij nou weer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Consumptiemunten zijn toch ook van plastic?
Ik had ook mayonaise, Hellmannsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:56 schreef Rossdale het volgende:
Gebakken eieren met een snufje zout en een likje mayonaise
Oh man. Die claptrapquote:
Koop maar een fatsoenlijke PC!quote:
Claptrap met 4 kanonnenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:58 schreef PierreTT het volgende:
Zie ik daar rond 0.50 nou een piratenschip-turret?
Mensen die niet standaard in cockpit view rijden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:10 schreef Rossdale het volgende:
PIET! Godnondeknetters! Vergeet Forza man, Project CARS moet je hebben dit jaar
Die game speelde zo ongelofelijk goed tijdens de Gamescom gister! Het gaf me qua feeling echt de forza-feeling maar dan nog 10 keer beter!
Ik heb een paar rondjes Hockenheim gereden waarbij het droog was op start finish en de nordkurve, maar het aan de andere kant van de track het een tijdje regende. De tractie veranderde per direct toen ik een plas meepakte in parabolica en ik de hairpin probeerde door te komen. Het was erg moeilijk niet te spinnen op mijn slicks en ik ging al driftend de bocht door. Daarna heel even op de droge lijn rijden en richting sachs en de sudkurve op een opdrogende baan, waarbij er weer een stuk was waarbij ik weer volop grip had. Volgens mij reed ik in een Formula 3 auto tijdens de race, maar dat stond niet expliciet vermeld. Maar dat realisme was echt briljant man. Niet zo arcade als Horizon en zó veel mooier dan Forza
Die graphics... dayem! De regendruppels op je scherm, de waas van de regen wanneer je in cockpit-view rijdt. De details van de auto's... Echt fantastisch!
Ik ben helemaal hyped
Daar schijnt het ook erg goed mee te werken jaquote:
Klopt, die heb ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar schijnt het ook erg goed mee te werken ja
Tof met de Oculus, of de Morpheus
Jij had toch een oculus dev kit Stoma, of verwar ik je met iemand anders?
Misschien wen je er uiteindelijk aan? Was bij 3d films in het begin ook, hoofdpijn alles.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik.
Tof ding, alleen wordt ik er na een half uur kotsmisselijk van.
Ik volg het al tijden man, goed te horen dat het zo bevielquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:10 schreef Rossdale het volgende:
PIET! Godnondeknetters! Vergeet Forza man, Project CARS moet je hebben dit jaar
Die game speelde zo ongelofelijk goed tijdens de Gamescom gister! Het gaf me qua feeling echt de forza-feeling maar dan nog 10 keer beter!
Ik heb een paar rondjes Hockenheim gereden waarbij het droog was op start finish en de nordkurve, maar het aan de andere kant van de track het een tijdje regende. De tractie veranderde per direct toen ik een plas meepakte in parabolica en ik de hairpin probeerde door te komen. Het was erg moeilijk niet te spinnen op mijn slicks en ik ging al driftend de bocht door. Daarna heel even op de droge lijn rijden en richting sachs en de sudkurve op een opdrogende baan, waarbij er weer een stuk was waarbij ik weer volop grip had. Volgens mij reed ik in een Formula 3 auto tijdens de race, maar dat stond niet expliciet vermeld. Maar dat realisme was echt briljant man. Niet zo arcade als Horizon en zó veel mooier dan Forza
Die graphics... dayem! De regendruppels op je scherm, de waas van de regen wanneer je in cockpit-view rijdt. De details van de auto's... Echt fantastisch!
Ik ben helemaal hyped
Nog steedsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien wen je er uiteindelijk aan? Was bij 3d films in het begin ook, hoofdpijn alles.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:58 schreef PierreTT het volgende:
Nou, Bedankt voor het verpesten van het topic
Waarvan? Even kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
pieter, zeg er eens wat van in mijn klb topic.
Same here, en ik bezocht behoorlijk veel films. Dodelijke combi is Michael Bay + 3Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |