Ja! Ik hou je er aan hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen als je wilt. Alleen vanavond dan. Ik ga nu sporten.
smoothquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen als je wilt. Alleen vanavond dan.
zo had ik het niet bekeken, ik zou hoogstens zeggen:"meer zout".quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
mannen geven oppervlakkig commentaar/feedback
is lekker
is niet lekker
versus
- jaaa en dit meot er nog bij
- wow ik proef dat ene echt goed lekker lekker
- doe de volgende keer zus en zo
- blabla
- nog meer bla
Is fok. Iedereen 30 plus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alle mannen moeten een penis hebben van minstens 18 cm.
Gr gr
Ja ik vind het wel fijn om te horen hoe mensen het vinden en kritiek is inderdaad altijd welkom (wel opbouwend).quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
interessant, had juist andersom verwacht, dus je wilt eigenlijk kritiek/feedback?
gaat nooit iets worden tussen jou en mij dusquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alle mannen moeten een penis hebben van minstens 18 cm.
Gr gr
turken doen er standaard zout bij zonder te proevenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
zo had ik het niet bekeken, ik zou hoogstens zeggen:"meer zout".
Maar ik wil een skinny bitch zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je geen motivatie hebt dan vind je eigenlijk dat het niet echt hoeft.
Ja precies. Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel fijn om te horen hoe mensen het vinden en kritiek is inderdaad altijd welkom (wel opbouwend).
Mannen zijn er een stuk minder mee bezig en vinden het niet interessant genoeg om in details te treden. Als het hun maag maar vult. Vooral met zoete dingen zijn ze zo.
Hmmmm. Nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik wil een skinny bitch zijn.
Ik doe dat ook. Geen zin om mijn mening te verdedigen. Waarom dat? Waarom dat? Hoe wil je het dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
turken doen er standaard zout bij zonder te proeven
nee, maar dat dus... weinig diepte in commentaar/feedback
Marokkanen ook hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
turken doen er standaard zout bij zonder te proeven
nee, maar dat dus... weinig diepte in commentaar/feedback
Als er niet door tenminste een persoon om een recept wordt gevraagd heb je gefaald. Mannen zouden niet eens naar een recept vragen al was het het beste wat ze ooit hadden geproefd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ja precies. Ik voel me aangesproken
Maar hoe stil jij je honger?quote:
Met welk doel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als er niet door tenminste een persoon om een recept wordt gevraagd heb je gefaald. Mannen zouden niet eens naar een recept vragen al was het het beste wat ze ooit hadden geproefd.
Ik zou wel vragen wat je gemaakt hebt. Word upquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als er niet door tenminste een persoon om een recept wordt gevraagd heb je gefaald. Mannen zouden niet eens naar een recept vragen al was het het beste wat ze ooit hadden geproefd.
gelukkig ramadan geweest net, ik kan beter tegen minder/weinig etenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef Stimorol- het volgende:
Honger stil je door minder te eten merk ik
komt gewoon neer op dat wij niet zoveel willen pratenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. Geen zin om mijn mening te verdedigen. Waarom dat? Waarom dat? Hoe wil je het dan?
Toen ik om de 2u at had ik ALLEEN MAAR HONGERquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
gelukkig ramadan geweest net, ik kan beter tegen minder/weinig eten
Ehm, ik eet gewoon?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar hoe stil jij je honger?
Bedoel, een taart is wel lekker natuurlijk en al dat andere snoeperige ook, maar het vult minder goed. Hoe pak jij dat aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |