hopelijk wel, still going strong, hoezo denk je dat het niet over crip gaat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was gericht op het Crip erbij betrekken.
Maar nu gaat het feest niet door, of wat? Sorry als het te persoonlijk is.
Ik ben ooit binnen 6 maanden iets van 12 kilo afgevallen. Ging redelijk makkelijk. Echt op dieet was ik niet. Maar de laatste paar kilo's krijg ik er niet van af. Ik ben al bijna twee jaar bezig met de laatste 5-8 kilo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was toen ik trouwde. Nu na je weet wel en alles en stoppen met roken te dik. Maar weet echt niet hoe het weg moet.
Minder eten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben ooit binnen 6 maanden iets van 12 kilo afgevallen. Ging redelijk makkelijk. Echt op dieet was ik niet. Maar de laatste paar kilo's krijg ik er niet van af. Ik ben al bijna twee jaar bezig met de laatste 5-8 kilo.![]()
![]()
Maar het zal wel tussen mij oren zitten.
Dat telt niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben ook een korte tijd een dikkertje geweest en ben hierom ook gepest door een of andere tokkie, maar daarna in de puberteit beland en 3 koppen boven iedereen uit gegroeid. Sindsdien altijd wel op een normaal gewicht gebleven.
Wat zei je dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:47 schreef AbdulMalik het volgende:
best pijnlijk dat bortecinem me negeert
Diverser eten en daar naast erbij sporten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben ooit binnen 6 maanden iets van 12 kilo afgevallen. Ging redelijk makkelijk. Echt op dieet was ik niet. Maar de laatste paar kilo's krijg ik er niet van af. Ik ben al bijna twee jaar bezig met de laatste 5-8 kilo.![]()
![]()
Maar het zal wel tussen mij oren zitten.
Inshallah dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:44 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
hopelijk wel, still going strong, hoezo denk je dat het niet over crip gaat?
Het is meer de motivatie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Diverser eten en daar naast erbij sporten.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik vind vrouwen voeden leuker. Ik krijg ook meer feedback van ze enzo.
Mannen eten alles wel.
Als je geen motivatie hebt dan vind je eigenlijk dat het niet echt hoeft.quote:
interessant, had juist andersom verwacht, dus je wilt eigenlijk kritiek/feedback?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik vind vrouwen voeden leuker. Ik krijg ook meer feedback van ze enzo.
Mannen eten alles wel.
Amen bruur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
Alle vrouwen moeten verplicht squatten.
Wettelijk vastleggen dit!
Alle mannen moeten een penis hebben van minstens 18 cm.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
Alle vrouwen moeten verplicht squatten.
Wettelijk vastleggen dit!
mannen geven oppervlakkig commentaar/feedbackquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
interessant, had juist andersom verwacht, dus je wilt eigenlijk kritiek/feedback?
Ik kan je wel helpen als je wilt. Alleen vanavond dan. Ik ga nu sporten.quote:
Dat is gemeen en you know it!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alle mannen moeten een penis hebben van minstens 18 cm.
Gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |