Omdat thuis er een moeder en een zusje zijn die het beter doen en ik eigenlijk nooit echt interesse heb getoond om het te leren, ondanks meerdere keer de roep van moeder daarom, maar wanneer ik op mezelf ga wonen, ben ik natuurlijk genoodzaakt om het te gaan doen en wil ik ook wel de uitdagendere recepten proberen, natuurlijk in een veel later stadium, want ik hou wel van eten en weet ook wel wanneer ik iets niet/wel lekker vind en waarom precies.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
omdat het nutteloos is om het alsnog te krijgen, toch? je hebt er niets aan? beetje doelloos om het te vragen, dus?
allemaal een 'ja'?
Wel.....quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Toch niet in het openbaar, mag ik hopen?
Ze gaan die ook verfilmen. Hopelijk verkloten ze het niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:43 schreef Che_ het volgende:
Dit spel, aanrader. Voor wie een PS4 heeft. Goed begin ook.
heb het op de ps3 istie leukquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:43 schreef Che_ het volgende:
picssssquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
Borte ik ga zo 40 oreo cheese cupcakes bakken en bagel en beans cheesecake.
LAST OF USSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:43 schreef Che_ het volgende:
Wie zegt dat eh hmar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een playstation oelewapper
Maasshallah 71fx91LPquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef Crip het volgende:
Ben echt een fatso, ik kon niet kiezen welke chips ik wilde heb ik alle 3 gepakt.
Ik ken het. En daarna driekwart weggooien omdat je bang bent om alles op te eten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef Crip het volgende:
Ben echt een fatso, ik kon niet kiezen welke chips ik wilde heb ik alle 3 gepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken het. En daarna driekwart weggooien omdat je bang bent om alles op te eten.Ik gooi niets weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fatty. Verander je naam maar in Crisp.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef Crip het volgende:
Idd, jij moet wel de first world problems queen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn loempia's willen niet afkoelen. Ik wacht al bijna 30 min.
Ik zei toch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, jij moet wel de first world problems queen zijn.
Thankyouquote:
Hhhhhhhhquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fatty. Verander je naam maar in Crisp.
Maar nu je het zegt, ik heb ook wel zin gekregen in loempia. Lang niet gegeten.quote:
Hmmm. Moet eens een ps4 halen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:43 schreef Che_ het volgende:
Ik heb besteld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar nu je het zegt, ik heb ook wel zin gekregen in loempia. Lang niet gegeten.
Maak jij vegetarische of met kip?
Haha, en ik zat in m'n gedachte al zo van, wejoo die Borte beheerst zelfs de Vietnamese keuken dit dat... Disappoint.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb besteld.Met kip.
Moet je nagaan, zelfs na het bezorgen moest ik zo lang wachten.
Welkeequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
Favo lipgloss. Omg, hoe heb ik dit nooit ontdekt.
Maybelline color sensational cream gloss in 140 Pink petal.quote:
Moeten weer per se anders zijn dan de soennieten ofzo. Eigenwijzerikken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
hebben de sjieten nog steeds ramadan joh
hoe kan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |