Maar nu je het zegt, ik heb ook wel zin gekregen in loempia. Lang niet gegeten.quote:
Hmmm. Moet eens een ps4 halen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:43 schreef Che_ het volgende:
Dit spel, aanrader. Voor wie een PS4 heeft. Goed begin ook.
Ik heb besteld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar nu je het zegt, ik heb ook wel zin gekregen in loempia. Lang niet gegeten.
Maak jij vegetarische of met kip?
Haha, en ik zat in m'n gedachte al zo van, wejoo die Borte beheerst zelfs de Vietnamese keuken dit dat... Disappoint.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb besteld.Met kip.
Moet je nagaan, zelfs na het bezorgen moest ik zo lang wachten.
Welkeequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
Favo lipgloss. Omg, hoe heb ik dit nooit ontdekt.
Maybelline color sensational cream gloss in 140 Pink petal.quote:
Moeten weer per se anders zijn dan de soennieten ofzo. Eigenwijzerikken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
hebben de sjieten nog steeds ramadan joh
hoe kan dat
Neequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
hebben de sjieten nog steeds ramadan joh
hoe kan dat
Nom nom nomquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had die halve pak aarbeienchoco niet op moeten eten; heb nog steeds geen zin in avondeten daardoor.
quote:
Voor sommige sjiieten was suikerfeest maandag, voor sommige dinsdag, en sommige vandaag.quote:
Als het een donut cheesecake is dan wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Borte mijn cheesecake zakt in het midden in. Hoort dat?..
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het een donut cheesecake is dan wel.
Heb je hem in een springvorm gebakken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]nee.. cheesecake van bagel en beans.. maar tis denk mn schuld. Was bang dat t ging overstromen en heb er wat uitschept.
Dat gebeurd vaak, is normaal.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Borte mijn cheesecake zakt in het midden in. Hoort dat?..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |