quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:31 schreef Blik het volgende:
Even voor alle haters. Wie zouden jullie dan willen zien?
Daar zou ik dus weer droevig van worden. VI is leuk hoor, maar CL-voetbal is iets te serieus voor de slappe platte humor van VIquote:
Uiteraard, op dit moment hebben ze alleen Hans Kraaij. Dus er moeten mensen bijkomen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:30 schreef Iwanius het volgende:
Maar laten we wel wezen: Qua voetbal analisten die echt wat in hun mars hebben loopt er amper tot niets bij SBS6. Tenzij men Cruijff binnenhaalt die na zoveel jaren wel uitgekeken is op de NOS.
Jan-Jood van Gangelenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:31 schreef Blik het volgende:
Even voor alle haters. Wie zouden jullie dan willen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:23 schreef silverhill het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat dit geen zelfspot is.
Hij heeft er minimaal 5 voor zich. Vind JJ wel oké, vergeleken met die nos incestbendequote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is de grootste debiel in de voetbalwereld.
Botox Ronald gaat analyseren volgens mij en Gullit ook. Dat zijn toch niet de minsten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Uiteraard, op dit moment hebben ze alleen Hans Kraaij. Dus er moeten mensen bijkomen.
Nou, geen debiel maar een zoveelste zelfingenomen vent die tijd terug nog door Louis van Gaal even op zijn nummer werd gezet ( "want jij hebt fantastisch hé?")quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat is de grootste debiel in de voetbalwereld.
Luister ook http://denhaagfm.nl/2015/(...)stapt-over-naar-sbs/quote:Voetbalcommentator Ronald van der Geer stapt over van de NOS naar SBS en Sport1. Dit zei Van der Geer bij Den Haag FM.
"Ik heb het wel even gehad met dit prachtige medium radio. Ik wil graag live tv gaan doen", zegt Van der Geer. "Ik ga wekelijks verslag doen van een live wedstrijd en een samenvatting."
Van der Geer is al geruime tijd commentator bij Langs de Lijn en werkt ook mee aan Studio Sport. Daarnaast presenteert hij af en toe ook Langs de Lijn. Sinds het vertrek van Bas Ticheler bij de NOS was hij de vaste commentator van het Nederlands Elftal naast Jack van Gelder.
In juni is Van der Geer voor het laatst te horen bij de NOS tijden Letland-Nederland.
http://www.mediacourant.n(...)rste-cl-avond-sbs-6/quote:Toine presenteert allereerste CL-avond SBS 6
Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Dat gebeurt vanaf de playoffs, die op 18 en 19 augustus en op 25 en 26 augustus te zien zijn. De poulefase van de Champions League gaat op dinsdag 15 september van start.
De finale van de Champions League vindt op zaterdag 28 mei plaats in het legendarische San Siro-stadion in Milaan, de thuisbasis van AC Milan en Inter.
Heb liever dat ze gewoon elke avond in het stadion zitten, zeker bij de Nederlandse clubs. Voegt toch wel wat toe.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)rste-cl-avond-sbs-6/
De kosten van de Champions League zijn wel een stuk hoger, dus ze zullen het moeten terugverdienen op de een of andere manier.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Champions League op SBS 6, dat zal wennen worden...
Ik ben benieuwd hoe vaak ik uit autmatisme nog naar de NOS zal overschakelen.
Verder hoop ik dat SBS de Champions League uitzendingen net zo zullen gaan aanpakken als de uitzendingen van het Nederlands elftal. Die zijn nog te verdragen zonder al te veel commerciële rotzooi er omheen.
tegelijkertijd is de speelruimte maar beperkt. Alle sponsoren van de UEFA moeten altijd in beeld komen en dan blijft er weinig ruimte en tijd voor andere sponsoren over. Los van of het uberhaupt mag (geen idee of het contract-technisch zo is geregeld dat, omdat Heineken sponsor is, er bv geen bavaria of jupiler spotjes op tv mogen voor, tussenin en na de wesdtrijd)quote:Op maandag 27 juli 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De kosten van de Champions League zijn wel een stuk hoger, dus ze zullen het moeten terugverdienen op de een of andere manier.
Ik weet niet hoe het allemaal bij buitenlandse commerciële zenders gaat die de CL uitzenden. Maar volgens mij zullen ze het alleen kunnen rekken door iets minder lang de tussenbeschouwing te doen. Gewoon 30 seconden praten in de rust en dan weer reclamequote:Op maandag 27 juli 2015 14:32 schreef kalinhos het volgende:
[..]
tegelijkertijd is de speelruimte maar beperkt. Alle sponsoren van de UEFA moeten altijd in beeld komen en dan blijft er weinig ruimte en tijd voor andere sponsoren over. Los van of het uberhaupt mag (geen idee of het contract-technisch zo is geregeld dat, omdat Heineken sponsor is, er bv geen bavaria of jupiler spotjes op tv mogen voor, tussenin en na de wesdtrijd)
Die zit vast bij Sport1 zijn verhaal te doen dan.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:34 schreef Elan het volgende:
Kieft is altijd en overal voor te porren. Zolang hij maar zwart betaalt krijgt.
Dacht dat die man meer van wit spul was.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:34 schreef Elan het volgende:
Kieft is altijd en overal voor te porren. Zolang hij maar zwart betaalt krijgt.
Hahaquote:Op woensdag 10 december 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, het wordt uitgezonden op VERONICA.
Hansie Hansie juist tochquote:Op maandag 27 juli 2015 14:41 schreef Elan het volgende:
Genee zijn enige droom is toch nog om ooit de CL te presenteren........... zou hij een Talpaatje doen als het aanbod te goed is om te weigeren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |