Op veronica, ja?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Piet Paulusma op het veld van Santiago Bernabeu tijdens de wedstrijd om te zeggen wat voor weer het is
Toch lekker dat mensen het verschil tussen SBS en SBS6 niet kunnen lezen of dat mensen niet een artikel in zijn geheel lezen/meerdere berichten lezenquote:
Want bij RTL zou dat niet gebeuren? Hou op zegquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:15 schreef Iwanius het volgende:
Maakt niet uit. Het feit dat van alle zenders die je niet zo 1-2-3 met voetbal zou associeren (nou ja die interlands uitgesloten) het met name SBS is die dus de CL gaat uitzenden.
Ik verheug mij al (NOT!) op de vele pop-ups door en boven in je scherm vooraf en tijdens de wedstrijden van de welbekende 'camping' programma's die SBS die avond en week nog verder in petto heeft.
dat is maar ¤230.000 per wedstrijd jongehquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Nober het volgende:
20 miljoen voor 3 seizoenen is best een hoop voor 29 live wedstrijden per seizoen.
Uh, ok.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik een paar jaar geleden de KNVB Bekerfinale op Veronica aan het kijken was. Letterlijk vijf seconden na het laatste fluitsignaal werd een reclameblok van een kwartier ingezet.
Of ze schakelen 3 minuten later in.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik een paar jaar geleden de KNVB Bekerfinale op Veronica aan het kijken was. Letterlijk vijf seconden na het laatste fluitsignaal werd een reclameblok van een kwartier ingezet.
Hahaquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:46 schreef Sked het volgende:
Het laatste half uur niet uitzenden omdat Hart van Nederland is.
Idd, wedstrijd afgelopen, reclame, bespreking wedstrijd van 5min, weer reclame voor de andere wedstrijden.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:29 schreef kalinhos het volgende:
Laten we niet doen of er bij de NOS geen reclame was rondom een CL-wedstrijd zeg. Als de wedstijd gewoon normaal in beeld wordt gebracht (dus zonder pop-ups voor stomme programma's) vind ik het eigenlijk wel prima. Enige jammere vind ik dat je dus Snoeks/Roelofs/Elshoff inlevert en er Leo Oldenburger of Leo Driessen voor terug krijgt.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, het wordt uitgezonden op VERONICA.
Niet dat ik zo'n fan ben van Oldenburger of Driessen, maar het is natuurlijk een zegen voor de neutrale kijker dat ze niet meer met NOS-commentatoren worden lastig gevallen en dan met name Snoeks en Roelfs. Dat kan echt niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:29 schreef kalinhos het volgende:
Enige jammere vind ik dat je dus Snoeks/Roelofs/Elshoff inlevert en er Leo Oldenburger of Leo Driessen voor terug krijgt.
Veronicaquote:
Daar kijken normaal nog minder mensen naar, dit wordt zo'n faal. Dat nu.nl gebeuren al helemaal, de mensen van nu.nl zijn alles behalve journalistiek. Nederlands is vaak ook erg moeilijk, net zoals de feiten zoeken en benoemen.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veronica
SBS wil de wedstrijden vanaf volgend seizoen uitzenden op de zender Veronica.
http://nos.nl/artikel/2007296-champions-league-op-sbs.html
Om een filmpje te uploaden hoef je toch geen journalistiek wonder te zijn? En hits krijgt nu.nl toch wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar kijken normaal nog minder mensen naar, dit wordt zo'n faal. Dat nu.nl gebeuren al helemaal, de mensen van nu.nl zijn alles behalve journalistiek. Nederlands is vaak ook erg moeilijk, net zoals de feiten zoeken en benoemen.
Ik kan je uit directe bron vertellen dat die keuze nog helemaal niet is gemaakt. Vanuit de positionering van mannen heeft Veronica wel een voorsprong, maar dat wil niet zeggen dat SBS het niet uit zal zenden. Nederlands elftal wordt tenslotte ook uitgezonden door SBS.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, het wordt uitgezonden op VERONICA.
nu.nl heeft 3 miljoen hits per dag, by far het grootste marktaandeel op het gebied van nieuws. Het is bijna too big to fail, helemaal aangezien het waarschijnlijk allemaal gewoon gratis isquote:Op woensdag 10 december 2014 12:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar kijken normaal nog minder mensen naar, dit wordt zo'n faal. Dat nu.nl gebeuren al helemaal, de mensen van nu.nl zijn alles behalve journalistiek. Nederlands is vaak ook erg moeilijk, net zoals de feiten zoeken en benoemen.
Dat is te moeilijk. Ik denk dat de vraag zal zijn "Welke club komt uit Barcelona?"quote:Op woensdag 10 december 2014 20:25 schreef TLC het volgende:
In de rust kun je sms'en naar een vraag als,
welke club komt niet uit Madrid ?
a. Real Madrid
b. Barcelona
c. Atletico Madrid
haha jij hebt wel humorquote:Op woensdag 10 december 2014 20:25 schreef TLC het volgende:
In de rust kun je sms'en naar een vraag als,
welke club komt niet uit Madrid ?
a. Real Madrid
b. Barcelona
c. Atletico Madrid
Ghehequote:Op woensdag 10 december 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hihi als gerard joling sex heeft zit er cactussen zijn eikel xd
Post dan niets.quote:Op donderdag 11 december 2014 07:33 schreef Evertjan het volgende:
boeiend ik kijk CL toch op Sport 1
Hij spreekt de waarheid, die spellen zijn aids. Maar dat mag in NL niet meer zomaarquote:Op woensdag 10 december 2014 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha jij hebt wel humor
Oh nee, ik vergis me
Guess what, vanaf 2016 weer welquote:Op donderdag 11 december 2014 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij spreekt de waarheid, die spellen zijn aids. Maar dat mag in NL niet meer zomaar
maar geen frank snoeksquote:Op woensdag 10 december 2014 12:10 schreef Trebo het volgende:
[..]
Of ze schakelen 3 minuten later in.
Leo Oldenburger
Leo Driessen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. En de NOS gaat na de wedstrijd eigenlijk ook zo goed als direct over naar een reclame-blok voordat de nabeschouwing begintquote:Op donderdag 11 december 2014 14:00 schreef kalinhos het volgende:
Ik vraag me sws qua reclame af hoeveel vrijheid SBS daarin heeft. Volgens mij moeten ze toch alles via een redelijk strak UEFA schema uitzenden? Ford, Heineken, Mastercard etc komen altijd wel terug rondom de wedstrijden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elder-kansrijk.dhtmlquote:Ronald de Boer naar SBS, overstap Jack van Gelder 'kansrijk'
Ronald de Boer gaat de Champions League mede-presenteren. De kans dat ook Jack van Gelder van de partij is, wordt 'kansrijk' geacht. Dat zei ceo Peter de Mönnink van Sanoma (eigenaar van SBS) vandaag tijdens het jaarlijkse congres van de Media Werkgroep in Amsterdam. De Boer zal de wedstrijden analyseren op een van de SBS zenders. Intern is er nog geen besluit genomen of dit op vlaggenschip SBS6 of op Veronica zal zijn.
Ook maakte hij bekend dat Nick & Simon en de mannen van Jurk - Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven, ook bekend van de politieserie Smeris - programma's gaan maken voor SBS.
Naast Ronald de Boer viel ook de naam van NOS-coryfee Jack van Gelder. De Mönnink noemde een overstap van de Studio Voetbal-presentator 'kansrijk'. Van Gelder, die onlangs aangaf vanwege zijn naderende pensioensleeftijd onzeker te zijn over zijn toekomst bij de NOS, is verrast over de uitspraak. ,,Opmerkelijk. Ik weet namelijk van niets,'' vertelt hij het AD. ,,Ik ben nog niet benaderd. Wel sta ik open voor een gesprek.''
De Mönnink liet tijdens zijn speech een filmpje zien met De Boer achter de desk van het nieuwe donkerblauwe studiodecor. Vanaf die plek wordt de Champions League gepresenteerd en geanalyseerd. Ook werd de suggestie gewekt dat Johan Cruijff zich bij het team aansluit. ,,Niets is onmogelijk,'' aldus de SBS-man na afloop. Intern is er nog geen besluit genomen of de wedstrijden op vlaggenschip SBS6 of op Veronica te zien zullen zijn.
SBS wist onlangs de uitzendrechten van de Champions League te bemachtigen. De NOS behoudt de samenvattingsrechten van het Eredivisie voetbal. Uitgever Sanoma is samen met John de Mols productiehuis Talpa aandeelhouder van de SBS groep bestaande uit de zenders SBS6, Net5 en Veronica.
Man man man, weer Ronald de Boer. Ik word gek van die gozer. He.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elder-kansrijk.dhtml
Dit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sjegg van Gelder op SBS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |