Het DNA matchte toch?quote:En de Griekse autoriteiten verklaren
Ook een DNA bevestiging van slechts de Panamese overheid geeft nog geen 100% zekerheid.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
DNA bevestiging.
Wat de ouders nog niet hebben.
Ze hebben dus nog geen èchte bevestiging dat hun kinderen overleden zijn, ja alleen via de media.
Echt overleden. En dat weet heus die Panamese overheid ook wel.quote:Zonder voet in de jungle..mwa..
Klaverjassen met Indianen daar.of in Bouquete of ..?quote:Wie zegt dat ze in de jungle is? Alleen haar voet is daar gevonden.
Wel met je zeer eens!quote:De Panamese overheid heeft ook een motief om een valse DNA match van Kris af te geven: dan zijn zij van het probleem af en blijft de economische schade beperkt.
Dat doe je wel. Die vader zei letterlijk dat hij nog meer stoffelijke resten van zijn dochter wil omdat er niks te cremeren valt en dat hij niet genoeg heeft aan een heupbeen (of welk lichaamsdeel hij ook bedoelde). Op de site staat dat ze niet geloven dat het om een verdwaling gaat en dat ze nog meer feiten boven water willen hebben omdat ze precies willen weten wat er is gebeurd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik verdraai helemaal niets, ik lees het gewoon op hun eigen site.
Ik denk ook dat ze zijn overleden. Maar 100% zekerheid is er nog niet en zal er misschien ook nooit komen. De zoektocht van Kremers is dan ook zeer terecht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:11 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Echt overleden. En dat weet heus die Panamese overheid ook wel.
Via de media wel geven, maar schriftelijk niet.
Nee, ik verdraai niets. Ik constateer gewoon dat de vader (terecht) in verwarring is. En, blijkens de site, dat er nog steeds een sprankje hoop op leven is. Op de site staat het ook beschreven als een vermissing. Die term wordt normaal niet gebruikt bij iemand die is overleden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:12 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dat doe je wel. Die vader zei letterlijk dat hij nog meer stoffelijke resten van zijn dochter wil omdat er niks te cremeren valt en dat hij niet genoeg heeft aan een heupbeen (of welk lichaamsdeel hij ook bedoelde). Op de site staat dat ze niet geloven dat het om een verdwaling gaat en dat ze nog meer feiten boven water willen hebben omdat ze precies willen weten wat er is gebeurd.
Niet schriftelijk, wel telefonisch. Ze hebben Hans Kremers gebeld over de uitslag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:11 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Volgens jouw criteria zijn ze overleden. Volgens mijn criteria ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:11 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
[..]
Klaverjassen met Indianen daar.of in Bouquete of ..?
Nee, ze zijn overleden. Naar mijn inzicht echt wel.
Dat doe je toch zeker wel. Precies om wat ik al benoem. Op de site staat ook dat ze afscheid willen nemen en de oorzaak naar boven willen halen. Nergens, maar dan ook nergens, staat dat ze twijfelen aan de dood. Want zoals de vader al zei: ze willen meer dan enkel een heupbeen om afscheid te nemen van dochter.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, ik verdraai niets. Ik constateer gewoon dat de vader (terecht) in verwarring is. En, blijkens de site, dat er nog steeds een sprankje hoop op leven is. Op de site staat het ook beschreven als een vermissing. Die term wordt normaal niet gebruikt bij iemand die is overleden.
Op de site staat dat Kris in september begint aan een vervolgstudie in Amsterdam. Dat kan alleen als ze nog leeft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dat doe je toch zeker wel. Precies om wat ik al benoem. Op de site staat ook dat ze afscheid willen nemen en de oorzaak naar boven willen halen. Nergens, maar dan ook nergens, staat dat ze twijfelen aan de dood. Want zoals de vader al zei: ze willen meer dan enkel een heupbeen om afscheid te nemen van dochter.
Dit is de realiteit echt niet meer. Ook dat je zulke woorden in de mond legt van de nabestaanden is vreemd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Volgens jouw criteria zijn ze overleden. Volgens mijn criteria ook.
Maar bewijs is er niet.
Het is een veelvoorkomend verschijnsel dat mensen pas geloven dat hun dierbare is overleden, nadat ze zelf het stoffelijk overschot hebben gezien. Ze hebben een bot gezien, maar daaraan kun je niet zien van wie dat is geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:19 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dit is de realiteit echt niet meer. Ook dat je zulke woorden in de mond legt van de nabestaanden is vreemd.Die vader zegt nota bene zelf dat hij kapot is van haar dood en de weinige resten van haar lichaam, maar dat hij (en de rest) twijfelen over de verdwalingstheorie.
Ja ok. Ik ga je negeren zo of je trollt. Kijk het filmpje van die arme man nog eens waar hij letterlijk spreekt over haar dood en het gevonden lichaamsdeel. En trouwens:quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Op de site staat dat Kris in september begint aan een vervolgstudie in Amsterdam. Dat kan alleen als ze nog leeft.
Natuurlijk willen ze afscheid nemen, als ze is overleden. Maar op de site staat ook nergens dat ze is overleden.
Maar je verzint toch echt zelf dat ze niet geloven dat het meisje dood is. Dat is toch niks meer voor hier?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het is een veelvoorkomend verschijnsel dat mensen pas geloven dat hun dierbare is overleden, nadat ze zelf het stoffelijk overschot hebben gezien. Ze hebben een bot gezien, maar daaraan kun je niet zien van wie dat is geweest.
Klopt. Dat is de acceptatie. Ze weten het, voelen het.quote:Het is een veelvoorkomend verschijnsel dat mensen pas geloven dat hun dierbare is overleden, nadat ze zelf het stoffelijk overschot hebben gezien. Ze hebben een bot gezien, maar daaraan kun je niet zien van wie dat is geweest.
Ik heb het interview bij EenVandaag opnieuw bekeken. De presentator en de voice-over spreken steeds over de dood, de vader niet. Slechts één keer antwoordt hij op een vraag: "Aan de ene kant weet je dat je dochter is overleden, aan de andere kant zijn er nog zoveel open vragen".quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef Yaaar het volgende:
Ja ok. Ik ga je negeren zo of je trollt. Kijk het filmpje van die arme man nog eens waar hij letterlijk spreekt over haar dood en het gevonden lichaamsdeel
Lees de website die volledig in de tegenwoordige tijd is geschreven en waarop zelfs nog haar toekomstplannen worden besproken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef Yaaar het volgende:
Maar je verzint toch echt zelf dat ze niet geloven dat het meisje dood is. Dat is toch niks meer voor hier?
Martijn Froon heeft direct na de vermissing media-aandacht gezocht. Daarna niet meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:28 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan de foto van Lisanne.
Of dit nu een echte foto is of een photoshop, dat zou iets meer zeggen, dag, plaats, tijd name it.
Martin Froon plaatst een foto op FB en .....is het zo logisch dat hij een foto plaats die gephotoshopt is en waarom dan? Hij weet immers dat meer dan half Nederland meeleeft en dus ...nadenkt over een (gephotoshopte foto foto?...
of zie ik dat verkeerd?
Not this shit again. Maar je hebt gelijk over die foto hoor..totaal onlogisch om Lisanne ( notabene in kleding en alles die ze daar bij zich had en droeg op een andere foto te shoppen )....naast dat er niks aan die foto af te lezen is dat het om een photoshop gata.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:28 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Klopt. Dat is de acceptatie. Ze weten het, voelen het.
Maar geen echte bevestiging.
Nogmaals vreemd dat de Panamese overheid niet hun schriftelijke bevestiging geven, want de match was toch duidelijk?? (en zo niet, dan hadden ze dat niet in de media behoren te verspreiden)
Ik zit meer te denken aan de foto van Lisanne.
Of dit nu een echte foto is of een photoshop, dat zou iets meer zeggen, dag, plaats, tijd name it.
Martin Froon plaatst een foto op FB en .....is het zo logisch dat hij een foto plaats die gephotoshopt is en waarom dan? Hij weet immers dat meer dan half Nederland meeleeft en dus ...nadenkt over een (gephotoshopte foto foto?...
of zie ik dat verkeerd?
Hoe pijnlijk het ook is..dat is wel het beste om te doen. Hoe vaak zullen die familieleden / vriendje niet op die pagina komen nog..zo sluit je het nooit af.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Martijn Froon heeft direct na de vermissing media-aandacht gezocht. Daarna niet meer.
Ik denk niet dat half Nederland zijn FB-updates volgt
Het FB-account van Lisanne verdween ook vrij snel. Dat van Kris is er nog.
Juist.quote:De Panamese overheid heeft ook een motief om een valse DNA match van Kris af te geven: dan zijn zij van het probleem af en blijft de economische schade beperkt.
Ik denk/vermoed juist van wel. Hij weet immers meer dan de helft meeleeft.quote:Martijn Froon heeft direct na de vermissing media-aandacht gezocht. Daarna niet meer.
Ik denk niet dat half Nederland zijn FB-updates volgt
Het FB-account van Lisanne verdween ook vrij snel. Dat van Kris is er nog.
"Ik ben geen gids MEER, ik ben nu in Europa."quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Baru op Websleuths
[..]
Laatste zin, wie kan die goed vertalen? Er staat zoiets als "Ik ben geen gids ik ben nu in Europa" of staat er/wordt er bedoelt "Ik ben momenteel geen gids, ik ben nu in Europa"?
Sterk, kloothommel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ook een DNA bevestiging van slechts de Panamese overheid geeft nog geen 100% zekerheid.
Bij het uitvoeren van een DNA test kunnen er (met opzet of per abuis) fouten worden gemaakt. Er komt bijvoorbeeld bloed van Kris terecht op het bekkenbot van Lisanne. En hierna wijst de test uit dat het bekkenbot van Kris is.
De Panamese overheid heeft ook een motief om een valse DNA match van Kris af te geven: dan zijn zij van het probleem af en blijft de economische schade beperkt.
Daarom is voor een DNA match sowieso een contra-expertise nodig door een betrouwbare, onafhankelijke partij (zoals bijvoorbeeld het NFI).
Wat betreft de DNA match met de linkervoet, strekt het probleem zich nog verder uit. Zelfs als er DNA match vaststaat, dan zegt dat nog niets over het overlijden, aangezien mensen prima zonder voet verder kunnen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |