SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door j0rdiiii op 30-07-2014 13:48:46 ]![]()
Alle kaarten voor de eerste seizoenshelft zijn nu in de verkoop.
Ze verzinnen ook steeds iets nieuws daar![]()
![]()
Mijn achterband staat al weken strak!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:42 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/38(...)ord-sigthorsson.html![]()
![]()
Toch wel handig, de selectie van Ajax is al een dikke maand compleet en PSV wacht nog altijd op 4 aankopen. Heeft gewoon met geld te maken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer geld op de bank precies wat we nodig hebben![]()
Wel jammer van het WK want anders hadden wij gewoon een ziek goede voorbereiding zonder dat er nog gaten zouden vallen. Andersom komen er gewoon nog 3 sterke spelers terug uiteraardquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch wel handig, de selectie van Ajax is al een dikke maand compleet en PSV wacht nog altijd op 4 aankopen. Heeft gewoon met geld te maken.![]()
![]()
Waarom vraag je dat in dit topicquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Feyenoord is vanavond toch? Is dat nog ergens te zien??
![]()
Alsof je dat moet willen zienquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Feyenoord is vanavond toch? Is dat nog ergens te zien?gek.
![]()
Ah ja sorry, afgezien van dit topic probeer ik VBL zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat in dit topic?
![]()
![]()
Wil ik eigenlijk wel zienquote:
Europees kijk ik alles van Nederlandse teams.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Blijf hier voortaan ook maar weg als je Feyenoord wil kijken..Je gaat toch ook niet bij de amateurs om de hoek kijken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah ja sorry, afgezien van dit topic probeer ik VBL zoveel mogelijk te vermijden.![]()
![]()
Volgens mijn staat jij altijd strakquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn achterband staat al weken strak!!![]()
dit. CL iig, Europa league boeit me minderquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk wel zien
Europees kijk ik alles van Nederlandse teams.![]()
Nu ze het weer in de topklasse mogen proberen, wie weet...quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blijf hier voortaan ook maar weg als je Feyenoord wil kijken..Je gaat toch ook niet bij de amateurs om de hoek kijken?![]()
![]()
Maar Ajax en QPR waren toch al rond? Wat toch juist dat Sigthorsson niet wilde?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:42 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/38(...)ord-sigthorsson.htmlOh.![]()
daarom, ze zijn gewoon goed bezigquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch wel handig, de selectie van Ajax is al een dikke maand compleet en PSV wacht nog altijd op 4 aankopen. Heeft gewoon met geld te maken.![]()
Mja, moet er niemand meer weggaan (Blind?).quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Heb je dat gelezen of internet of was je erbij?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax en QPR waren toch al rond? Wat toch juist dat Sigthorsson niet wilde?![]()
Dat hou je toch niet tegen als het tenminste een mooi bod isquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, moet er niemand meer weggaan (Blind?).![]()
Moet het wel echt 15 miljoen of meer zijn anders kan je hem net zo goed houden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hou je toch niet tegen als het tenminste een mooi bod isOh.![]()
Wel mee eens maar het hangt ook altijd van de speler af als het een club is waar hij graag heen zou willen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet het wel echt 15 miljoen of meer zijn anders kan je hem net zo goed houden.![]()
Maar ik zie een Daley niet zo snel een arbitragezaak aanspannen tegen Ajax.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel mee eens maar het hangt ook altijd van de speler af als het een club is waar hij graag heen zou willen.Oh.![]()
Ik ook niet maar het scheelt wel of er een bod komt van een club waar een speler heen wil of niet heen wil. (zie Siggy)quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zie een Daley niet zo snel een arbitragezaak aanspannen tegen Ajax.![]()
Natuurlijk, maar ik denk niet dat Barcelona of Man Utd nog voor hem komt. Voor de rest zie ik weinig echte topclubs waar hij heen zou kunnen, en ik denk niet dat Daley geïnteresseerd is in de subtop als hij bij Ajax gewoon CL kan spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het scheelt wel of er een bod komt van een club waar een speler heen wil of niet heen wil. (zie Siggy)Oh.![]()
Hij is gewoon profvoetballer hoor alleen plant hij het misschien wat meer dan een ander dus ik verwacht ook niet dat hij dit seizoen vertrekt maar zeg nooit nooit. Dat CL spelen moet je ook niet overschatten, het is tenslotte alleen maar meedoen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik denk niet dat Barcelona of Man Utd nog voor hem komt. Voor de rest zie ik weinig echte topclubs waar hij heen zou kunnen, en ik denk niet dat Daley geïnteresseerd is in de subtop als hij bij Ajax gewoon CL kan spelen.![]()
Maar dan kan je beter alsnog spelen bij de club uit je stad, waar je al jarenlang speelt, tegen mooie tegenstanders en waar je kampioen kan worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is gewoon profvoetballer hoor alleen plant hij het misschien wat meer dan een ander dus ik verwacht ook niet dat hij dit seizoen vertrekt maar zeg nooit nooit. Dat CL spelen moet je ook niet overschatten, het is tenslotte alleen maar meedoen.
Zie hem ook niet zo snel vertrekken naar Everton of Spurs ofzoOh.![]()
Romanticus, die heb je weinig in het huidige profvoetbalquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan kan je beter alsnog spelen bij de club uit je stad, waar je al jarenlang speelt, tegen mooie tegenstanders en waar je kampioen kan worden.
Zie hem ook niet zo snel vertrekken naar Everton of Spurs ofzo![]()
En hij kan zich hier ontwikkelen als VM.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Romanticus, die heb je weinig in het huidige profvoetbalOh.![]()
je lult lekker maar weinig zinnigsquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij kan zich hier ontwikkelen als VM.![]()
Dordrecht , Den Haag , Utrecht .quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan kan je beter alsnog spelen bij de club uit je stad, waar je al jarenlang speelt, tegen mooie tegenstanders en waar je kampioen kan worden.
Zie hem ook niet zo snel vertrekken naar Everton of Spurs ofzo
SchitterendRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja precies, dat maakt ze echt geen ene flikker meer uit. Ik denk dat hij nog een jaar blijft en dan volgende jaar de gebruikelijke transfer maakt vanwege zijn dan aflopende contractquote:![]()
Begint zo normaal te wordenquote:
Sowieso weer ppt binnenhalen, hopen op een poule waarin we een kans maken om door te gaan. Als de selectie grotendeels bij elkaar blijft zie ik dat zeker gebeuren, tenzij we in een absolute poule des doods terecht komen![]()
Blindje zei nog op het begin van dit jaar dat hij niet direct nee zou zeggen tegen een leven lang bij Ajax spelen. Dus zo snel zal hij niet vertrekken naar een sub-topper denk ik.![]()
Denk dat het WK ook wel invloed heeft. Dat zal naar meer smaken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:48 schreef Grecio het volgende:
Blindje zei nog op het begin van dit jaar dat hij niet direct nee zou zeggen tegen een leven lang bij Ajax spelen. Dus zo snel zal hij niet vertrekken naar een sub-topper denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon Vilhena kopenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Vermecelli het volgende:
Laten we geld uitlenen zodat Feyenoord de selectie kan versterken. Oh wacht...![]()
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:00 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het eigen jeugd is![]()
quote:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Andersen: goede kans op basis Ajax
Voor Lucas Andersen gloort zondag tegen PEC Zwolle een basisplaats in het duel om de Johan Cruijff Schaal. De Deense technicus heeft een goede voorbereiding achter de rug en richt zich tegenwoordig op de positie van linkshalf. Afgelopen zaterdag, in de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding tegen Benfica, was Thulani Serero nog geblesseerd. De Deense technicus pakte zijn kans, terwijl ook Lerin Duarte voor die positie een concurrent is. Trainer Frank de Boer was complimenteus over de 19-jarige Andersen, die zich in zijn eerste twee seizoenen vooral richtte op een plaats op de vleugels of achter de spitsen. Op die positie kon hij nimmer aan de hooggespannen verwachtingen voldoen.
Andersen werkte het afgelopen seizoen vooral aan zijn fysieke gesteldheid. Waar hij zich in het verleden nog weleens makkelijk weg liet zetten, toonde hij zich in de wedstrijd tegen de Portugese grootmacht Benfica een speler die ook een bal kan afpakken. Niet voor niets was hij de meest fitte speler van de voorbereiding.
Desondanks is de concurrentiestrijd met Serero nog niet beslecht. De Zuid-Afrikaan, die vorig seizoen een basisplaats veroverde, meldde zich deze week alweer op de training na zijn liesblessure en lijkt in elk geval op tijd fit voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal.
De landskampioen heeft nauwelijks personele problemen. Alleen de WK-gangers Joel Veltman, Jasper Cillessen en Daley Blind ontbreken nog. Aanwinst Robert Muric trainde deze week voor het eerst met de groep mee, maar kampt nog met een enkelblessure.
Vandaag vindt de jaarlijkse Open Dag plaats rondom de Amsterdam Arena. Behalve de spelerspresentatie staat er een wedstrijd tussen Lucky Ajax en een elftal met Surinaamse (ex)-profs op het programma.![]()
Dat had ik al ingecalculeerd hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:10 schreef Scorpie het volgende:
Weer lekker die moneys gekregen door onze vrienden uit de havenstadgenot.
![]()
![]()
Je zal het misschien niet met me eens zijn maar ik had liever gehad dat ze gewonnen hadden, ik vind het leuk om te winnen maar dat was leuker in de tijd dat de Nederlandse clubs nog wat in te brengen hadden in Europaquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt het niet minder lekker natuurlijk; door falen van je aartsrivaal wordt je slapend rijk![]()
De verschillen in vergoeding zijn zo groot dat ik beide snap. Sportief gezien zou het leuker zijn als de NL clubs het beter doen. Met Ajax als beste uiteraard.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zal het misschien niet met me eens zijn maar ik had liever gehad dat ze gewonnen hadden, ik vind het leuk om te winnen maar dat was leuker in de tijd dat de Nederlandse clubs nog wat in te brengen hadden in Europa
Maar door het systeem zijn de miljoenen ook lekker.![]()
Ach we zijn al jaren zwak in Europa, boeiend. Dan maar genieten van de totale ontmanteling van dat elftal uit die havenstad en de frusti's die wederom een jaar lang lijdzaam moeten toekijken hoe anderen ervandoor gaan met het geld en de prijzen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zal het misschien niet met me eens zijn maar ik had liever gehad dat ze gewonnen hadden, ik vind het leuk om te winnen maar dat was leuker in de tijd dat de Nederlandse clubs nog wat in te brengen hadden in Europa![]()
We vallen een beetje tussen wal en schip ondertussen, bult geld op de bank, maar niet genoeg om een CL-waardig elftal (en dan bedoel ik dus waar je echt kwart/halve finale mee kan halen) neer te zetten, en het weer teveel geld voor de Eredivisie, want die winnen we ook wel zonder debiele investeringen.![]()
Gebeurt niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag hopen dat hij eindelijk doorbreekt![]()
Misschien een keertje als dank met Feyenoord als hoofdsponser spelen omdat ze dat in de afgelopen drie jaar toch al twee keer zijn geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:10 schreef Scorpie het volgende:
Weer lekker die moneys gekregen door onze vrienden uit de havenstadgenot.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ze schieten wel allebei even hard, dus wat dat betreft geen achteruitgang.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero uit de basis spelen is ook geen al te moeilijke taak dus het zou goed kunnen![]()
twitter:NOS twitterde op donderdag 31-07-2014 om 11:05:46De politie zoekt nog 5 mannen, die verdacht worden van vuurwerk gooien tijdens de bekerfinale: http://t.co/tjhuvJj767 http://t.co/D0qLEVZHKm reageer retweet
![]()
wat jouw boeit boeit mij niet, maar goed als jij het leuk vind dat onze club jaarlijks de kindercompetitie wint zonder noemenswaardige tegenstand en daarna af gaat in Europa, prima.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach we zijn al jaren zwak in Europa, boeiend. Dan maar genieten van de totale ontmanteling van dat elftal uit die havenstad en de frusti's die wederom een jaar lang lijdzaam moeten toekijken hoe anderen ervandoor gaan met het geld en de prijzen.
Naar mijn mening kan je alleen omhoog als er meer clubs mee omhoog gaan en dat leedvermaak heb ik ook wel hoor maar of het uiteindelijk in ons belang is betwijfel ik.![]()
Die staan er wel duidelijk opquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NOS twitterde op donderdag 31-07-2014 om 11:05:46De politie zoekt nog 5 mannen, die verdacht worden van vuurwerk gooien tijdens de bekerfinale: http://t.co/tjhuvJj767 http://t.co/D0qLEVZHKm reageer retweet
![]()
Amenquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat jouw boeit boeit mij niet, maar goed als jij het leuk vind dat onze club jaarlijks de kindercompetitie wint zonder noemenswaardige tegenstand en daarna af gaat in Europa, prima.
Naar mijn mening kan je alleen omhoog als er meer clubs mee omhoog gaan en dat leedvermaak heb ik ook wel hoor maar of het uiteindelijk in ons belang is betwijfel ik.![]()
Het zou voor Ajax beter zijn als de Eredivisie wat sterker werd. Dat maakt het interessanter voor sponsoren om in te stappen. Bovendien zou een betere Eredivisie op den duur ook voor meer inkomsten uit tv-rechten kunnen zorgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat jouw boeit boeit mij niet, maar goed als jij het leuk vind dat onze club jaarlijks de kindercompetitie wint zonder noemenswaardige tegenstand en daarna af gaat in Europa, prima.
Alsof je daar betere tegenstand voor nodig hebt in Nederlandquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat jouw boeit boeit mij niet, maar goed als jij het leuk vind dat onze club jaarlijks de kindercompetitie wint zonder noemenswaardige tegenstand en daarna af gaat in Europa, prima.afgelopen jaar mis je op 1 doelpunt overwintering en dan speel je gewoon nog steeds in dezelfde Mickey Mouse competitie. Alleen strontdrollen gunnen die club uit rotterdam iets meer dan een faillissement.
![]()
Geld zegt geen ene zak. Kijk naar Duitsland waar het qua financiën een stuk minder is dan Engeland en Spanje, maar waar veruit de sterkste teams uit voortkomen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:56 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Het zou voor Ajax beter zijn als de Eredivisie wat sterker werd. Dat maakt het interessanter voor sponsoren om in te stappen. Bovendien zou een betere Eredivisie op den duur ook voor meer inkomsten uit tv-rechten kunnen zorgen.![]()
Watquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geld zegt geen ene zak. Kijk naar Duitsland waar het qua financiën een stuk minder is dan Engeland en Spanje, maar waar veruit de sterkste teams uit voortkomen.![]()
![]()
OK johquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof je daar betere tegenstand voor nodig hebt in Nederlandafgelopen jaar mis je op 1 doelpunt overwintering en dan speel je gewoon nog steeds in dezelfde Mickey Mouse competitie. Alleen strontdrollen gunnen die club uit rotterdam iets meer dan een faillissement.
![]()
Die clubs uit Duitsland zijn financieel alleen wel ietsje pietsje gezonder dan die bagger uit Engeland en Spanje bij elkaar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geld zegt geen ene zak. Kijk naar Duitsland waar het qua financiën een stuk minder is dan Engeland en Spanje, maar waar veruit de sterkste teams uit voortkomen.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
grappig dat de verkoop van de johan cruijff school zo goed is verlopen
we kunnen dit soort zaken vaker aan de knvb overlatenGroot fan van User Wotte![]()
eerst maar eens de ELquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
We vallen een beetje tussen wal en schip ondertussen, bult geld op de bank, maar niet genoeg om een CL-waardig elftal (en dan bedoel ik dus waar je echt kwart/halve finale mee kan halen) neer te zetten, en het weer teveel geld voor de Eredivisie, want die winnen we ook wel zonder debiele investeringen.
en dat zie ik al niet snel meer gebeuren
het schip zit bij ons niet meer vast aan de wal ben ik bangGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NOS twitterde op donderdag 31-07-2014 om 11:05:46De politie zoekt nog 5 mannen, die verdacht worden van vuurwerk gooien tijdens de bekerfinale: http://t.co/tjhuvJj767 http://t.co/D0qLEVZHKm reageer retweet
![]()
![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21Pot 1 coef. Pot 2 coef.
------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ----------------
Real Madrid Esp 161.542 Schalke 04 Ger 95.328
FC Barcelona Esp 157.542 Borussia Dortmund Ger 82.328
Bayern München Ger 154.328 Juventus Ita 80.387
Chelsea Eng 140.949 Paris Saint-Germain Fra 80.300
Benfica Por 129.459 Shakhtar Donetsk Ukr 78.193
Atlético Madrid Esp 119.542 FC Basel Sui 75.645
Arsenal *4 Eng 112.949 Zenit St. Petersburg *3 Rus 73.899
FC Porto *4 Por 105.459 Manchester City Eng 72.949
Pot 3 coef. Pot 4 coef.
------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ----------------
Bayer Leverkusen *4 Ger 70.328 Anderlecht Bel 50.260
Olympiakos Piraeus Gre 67.720 FC Salzburg *3 Aut 46.185
CSKA Moscow Rus 66.899 AS Roma Ita 39.887
Ajax Ned 61.862 Steaua Bucuresti ** Rom 39.451
Napoli *4 Ita 61.387 APOEL Nicosia *3 Cyp 37.650
Liverpool Eng 58.949 Celtic ** Sco 36.813
Sporting CP Lisbon Por 58.459 BATE Borisov ** Bls 33.725
Galatasaray Tur 55.340 AS Monaco Fra 11.300
Zenit verliest met 1-0 bij AEL Limassol
Salzburg verliest met 2-1 bij Qarabag
Celtic verliest met 4-1 bij Legia
Bate Borisov verliest met 1-0 bij Debrecen
APOEL Nicosia speelt 2-2 gelijk bij HJK
Vooral in pot 4 kunnen er dus interessante ploegen bijkomen omdat er 5 clubs bijkomen uit de kampioenenroute.Die stromen dan weer door naar ronde 4 en blijven er dus nog 10 ploegen over voor 5 tickets.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
143rd Qualifying Round for Champions (20 teams)
Seeded teams coef. Unseeded teams coef.
FC Salzburg Aut 46.185 NK Maribor ** Slo 16.200
Steaua Bucuresti ** Rom 39.451 Legia Warsaw ** Pol 15.275
APOEL Nicosia Cyp 37.650 Partizan Belgrade ** Srb 14.825
Celtic ** Sco 36.813 DVSC Debrecen ** Hun 10.325
BATE Borisov ** Bls 33.725 Slovan Bratislava ** Svk 8.700
Sparta Praha ** Cze 28.870 FK Aktobe ** Kaz 8.150
Dinamo Zagreb ** Cro 23.925 Malmö FF ** Swe (7.750)
Ludogorets Razgrad ** Bul 18.125 Garabag Agdam ** Azb 7.575
Maccabi Tel-Aviv ** Isr 17.875 HJK Helsinki ** Fin 7.435
Sheriff Tiraspol ** Mol 17.075 AaB Aalborg Den 5.260
En de non-Champions route spreekt voor zich, lijkt me.
Volledige uitslagen
http://www.uefa.com/uefac(...)s/results/index.html![]()
Ook maar 628 miljoen euro per jaar aan de rechten. Hij weet niet waar hij over praat manquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die clubs uit Duitsland zijn financieel alleen wel ietsje pietsje gezonder dan die bagger uit Engeland en Spanje bij elkaar.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Succestrainer Roger Schmidt is al weg naar Leverkusen. Misschien kan GwaiLow iets vertellen over de huidige speelstijl van Salzburg aangezien hij wekelijks naar ze kijkt.quote:![]()
En hij heeft die pillen meegenomenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Succestrainer Roger Schmidt is al weg naar Leverkusen. Misschien kan GwaiLow iets vertellen over de huidige speelstijl van Salzburg aangezien hij wekelijks naar ze kijkt.![]()
PLEASE LUDOGORETS PLEAAAAAAAAAAAAAAASE![]()
![]()
![]()
![]()
Moeten er 3 van de ploegen Arsenal, Porto, Zenit en Leverkusen verliezenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
in theorie kunnen we nog steeds in pot 2 komen, maar realistisch is dat uiteraard niet.![]()
Zenit, Porto en Leverkussen gaan eruit, duuuh.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten er 3 van de ploegen Arsenal, Porto, Zenit en Leverkusen verliezenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
alle 4 zelfs.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten er 3 van de ploegen Arsenal, Porto, Zenit en Leverkusen verliezen![]()
Dat is nog altijd 3x zo weinig als men in Engeland krijgt: 6 miljard verdeelt over 3 jaar en minder dan in Spanje met 800 miljoen per jaarquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook maar 628 miljoen euro per jaar aan de rechten. Hij weet niet waar hij over praat manlul toch niet zo slap clown dat je er bent
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 16:22:57 ]![]()
Jij zegt een stuk minder per jaar. Ik vind het wel meevallen, 625 om 800. Buiten dat doet Duitsland het absoluut beter dan Frankrijk en Italie, die beide meer vangen dan Duitsland.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is nog altijd 3x zo weinig als men in Engeland krijgt: 6 miljard verdeelt over 3 jaar en minder dan in Spanje met 800 miljoen per jaarlul toch niet zo slap clown dat je er bent
![]()
En dan meet je ook nog even niet mee dat in Spanje zo ongeveer alles naar een paar clubs gaat.
Clown. Jij bent het
Ja, wat dus mijn statement onderbouwd dat geld helemaal geen garantie is om een sterke competitie te kunnen hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij zegt een stuk minder per jaar. Ik vind het wel meevallen, 625 om 800. Buiten dat doet Duitsland het absoluut beter dan Frankrijk en Italie, die beide meer vangen dan Duitsland.En toch komen Sevilla, Valencia etc verder in de EL dan al die clubjes hier in Nederland.quote:En dan meet je ook nog even niet mee dat in Spanje zo ongeveer alles naar een paar clubs gaat.Je weet niet eens waar het over ging en begin gelijk als een Downie te roepen over geldbedragen. Ben je dan een klaphark met het IQ van een amoebe, of ben je gewoon aan trollen?quote:Clown. Jij bent het
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 17:05:22 ]![]()
Geen garantie, wel van belang.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, wat dus mijn statement onderbouwd dat geld helemaal geen garantie is om een sterke competitie te kunnen hebben.Die vangen toch nog wel iets meer dan de gemiddelde Nederlandse club. Ook door externe sponsoring omdat ze in de premera division zitten. Je bakt er weer weinig van.quote:En toch komen Sevilla, Valencia etc verder in de EL dan al die clubjes hier in Nederland.Kijk eens in de spiegel. Ik heb kinderen plat moeten spuiten die minder mongoloide overkomen dan jij.quote:Je weet niet eens waar het over ging en begin gelijk als een Downie te roepen over geldbedragen. Ben je dan een klaphark met het IQ van een amoebe, of ben je gewoon aan trollen?
Moet eerlijk zeggen dat ik ze vorig seizoen intensief heb gevolgd zoals je weet, maar dat ik dit seizoen nog geen moment aandacht aan ze heb besteed. De coach is dus weg, maar weet jij of er ook nog veel spelers zijn verkocht? Lijkt me toch wel..quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Succestrainer Roger Schmidt is al weg naar Leverkusen. Misschien kan GwaiLow iets vertellen over de huidige speelstijl van Salzburg aangezien hij wekelijks naar ze kijkt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: