Strijken heb ik nog niet gedaan! Heb hem nu idd met van die lussen in een soort vlecht gedaan (is dat vingerhaken?).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:31 schreef GotC het volgende:
Meeste doeken rekken wat uit en worden zachter door dragen/erop zitten/vingerhaken/schommelen/hangmat maken/strijken etc
Natuurlijk wel afhankelijk van de doek (en dus de blend ook).
Natibaby Ooga Booga Verde. Gewoon 100% katoen.quote:
Wassen, in de droger en strijken helpt vaak een boelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:34 schreef Dot. het volgende:
[..]
Strijken heb ik nog niet gedaan! Heb hem nu idd met van die lussen in een soort vlecht gedaan (is dat vingerhaken?).
[..]
Natibaby Ooga Booga Verde. Gewoon 100% katoen.
Heb mijn Pauw om die reden weer verkocht. Vond m te dik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Wassen, in de droger en strijken helpt vaak een boelEn gewoon veel gebruiken. Al zijn sommige doeken simpelweg dikker dan anderen.
Je beseft wel dat je nu allemaal fb verzoeken gaat krijgen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:36 schreef DJMomo het volgende:
Foto op mijn Facebook. Ben lui mbt hier plaatsen vandaag.
Ah hoe ging t?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:36 schreef DJMomo het volgende:
Ik ben knopen aan het oefenen. Vanmorgen kleuter in een dh gegooid. Allereerste keer.en nu baby in fcc.
Foto op mijn Facebook. Ben lui mbt hier plaatsen vandaag.
Verzoeken mag altijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:37 schreef Moppert het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je nu allemaal fb verzoeken gaat krijgen?
Kan 'm mobiel niet vinden, dus of verkocht of ligt aan mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:47 schreef Moppert het volgende:
Dat is balen BE, welke had je gezien?
http://www.oschaslings.co(...)252F1%253Fpage%253D1quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:13 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Kan 'm mobiel niet vinden, dus of verkocht of ligt aan mij.
Was een zwart/rode met lieveheersbeestjes maat 6 (Natibaby geloof ik).
An sich was de prijs prima, maar prioriteiten
Ik zou rug aanraden, mijnes wil dat niet en het is niet heel fijn meer op de buik. Ik zie geen klap.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:29 schreef ymme het volgende:
Ik heb een manduca![]()
Wat doen/deden jullie met een 11 maanden jong kindje. Rug of buik?
Dh was maar heel even. Maar zat al best netjes volgens mij! Met fcc een uur gelopen, boodschappen doen, Sjaak tillen en weet ik. Ik voel nu wel mijn nek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah hoe ging t?
Hier ook voornamelijk bezig met rugdragen aan het oefenen. Gaat steeds wat beterDH was echt stuk comfortabeler dan ruck!
Je nek? Misschien toch niet helemaal lekker geknoopt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:06 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dh was maar heel even. Maar zat al best netjes volgens mij! Met fcc een uur gelopen, boodschappen doen, Sjaak tillen en weet ik. Ik voel nu wel mijn nek.
Ik zou voor rug gaan. Buik is zwaarder en je hebt het hoofdbotsprobleem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:29 schreef ymme het volgende:
Ik heb een manduca![]()
Wat doen/deden jullie met een 11 maanden jong kindje. Rug of buik?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb een manduca en een dreumes van twintig maanden die nog niet loopt. Dus eigenlijk wil ik hem op mijn rug hebben in de manduca als ik geen buggy mee heb. Maar hoe krijg je een dreumes op je rug? Ik kan het alleen via de bank. Maar eigenlijk wil ik hem naast de fiets al op mijn rug doen in plaats van eerst ergens een bankje zoeken. Iemand tips?
Of kan een dreumes ook nog makkelijk in een ringsling? En is dat een goede reden om een ringsling aan te schaffen
het trok nogal op mijn schouders, en moest telkens raar langs jaap heen kijken. Denk daarom.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Je nek? Misschien toch niet helemaal lekker geknoopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |