Ja ik denk misschien ook gewoon teveel na over dingenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef klaprooss het volgende:
[..]
geen plan maken :p je vind heus wel een manier om hem te verschonen of te voeden. Misschien ben ik weer te makkelijk hoor dat kan ook. Wat betreft voeden met die man in de buurt als ik in gezelschap ben buiten mijn familie om vraag ik of mensen er bezwaar tegen hebben als het druk is zoek is sowieso een plekje achterin een zaak op aangezien J dan rustiger drinkt.
Anders thuis even oefenen met knopen met baby vast? Dus niet eerst omslaan en L erin maar L vasthouden en dan de doek om hem heen en over je schouders. Lukt hier vaak als J overstuur is en ik ben alleen best goed. Succes!
Nee in Den Haag, vlak bij het station (zat me te bedenken dat ze daar toch ook verschoonfaciliteiten moeten hebben). Maar goed om te weten dat de V&D in Zoetermeer die wel heeft!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef Moppert het volgende:
Juist Marokkaanse mannen zijn tegen altijd heel complimenteus over voeden.
Ben je in sweetlake? Verschonen kan dan heel fijn bij de v&d.
Ik doe het zoals Kim doet!
Blont hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:25 schreef Kimpossible het volgende:
Lieverd, een hydrofiel en klemmetje? Je hebt 4,6 meter stof om je lijfperfect gordijntje!
Dit!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:25 schreef Kimpossible het volgende:
Lieverd, een hydrofiel en klemmetje? Je hebt 4,6 meter stof om je lijfperfect gordijntje!
Wat hier wel hielp, is je doek los knopen en dan gewoon met de doek nog wel over je kind op je rug in bed gaan liggen, dekbed erover, als dat opgewarmd is, doek er tussen uit halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:43 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zo blij dat de draagdoek hier redelijk werkt tegen krampen. Na een aantal slapeloze nachten is het fijn dat ze nu even niet meer krijst. Maar zodra de doek afgaat beginnen de krampen weer. Dus ik zit nu in bed, kind slapend in de doek, maar ik heb geen idee hoe ik haar zo in haar wiegje kan krijgen zonder dat het weer begint. Ik kan moeilijk de hele nacht die doek om houden toch? Iemand tips over wat je 's nachts doet met een baby die alleen in de doek kan slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder naar buiten op je schouders knopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:13 schreef Burdie het volgende:
Nee, daar moet ik nog wat op verzinnen
Goeie!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:05 schreef Burdie het volgende:
Wij deden altijd: voorover leunen zodat de baby in een soort hangmatje onder je buik hangt (boven iets zachts natuurlijk) en dan de knoop los maken en de doek heel langzaam laten zakken tot de baby ligt. En dan de rest van de doek er als een dekentje overheen draperen zodat het lekker warm blijft. Voor 's nachts misschien niet zo'n goede optie omdat je er dan bij moet blijven ivm de lange losse doek, maar overdag konden wij kuiken zo slapend weg leggen (in de box of wandelwagen bijvoorbeeld).
Ik krijg de knoop niet echt strak, waardoor ik het gevoel heb dat hij uitzakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:11 schreef L-E het volgende:
Komt dat zakken echt doordat de doek zo dik is, of kun je nog strakker knopen?
Ik vind m op deze foto leuker dan op de site!
Ik heb 'm thuisquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:24 schreef Dot. het volgende:
Ik zit echt schandalig te WOG-en, maar kwam daardoor wel deze tegen: http://www.houvastmagazine.com/
Heeft iemand hem misschien besteld? Is het iets?
Ik heb hem ook besteld. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm thuisIets teveel schoonheidsfoutjes, teveel 'kijk ons lekker dragen
', te weinig echt inhoudelijke info. Wel grappig, maar geen abo wmb.
Deze: http://www.mediafire.com/download/whdfr3hbm9t/A+SSC+Pattern.pdfquote:
Dat 'kijk ons lekker dragenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm thuisIets teveel schoonheidsfoutjes, teveel 'kijk ons lekker dragen
', te weinig echt inhoudelijke info. Wel grappig, maar geen abo wmb.
Zoiets staat hier ook nog op de planning, maar eerst de mei tai een tijdje uitproberenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Deze: http://www.mediafire.com/download/whdfr3hbm9t/A+SSC+Pattern.pdf
De blog waar hij bij hoort is helaas alleen op uitnodiging: http://latebloomercrafts.blogspot.nl/search/label/SSC
Alles gevonden bij http://metzonderhanden.we(...)uctured-carrier.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Moppert op 29-08-2014 15:32:49 ]Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Snap ik ook wel, maar ik snap niet waarom zo'n mens de behoefte voelt om daar een wildvreemde moeder bij de bushalte over aan te spreken.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef Burdie het volgende:
Het is gewoon onbekendheid, mijn moeder dacht ook dat het niet goed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |