Godsamme, was dat maar zo. Bring Me The Horizon bedoel ik uiteraardquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
BMTH is geen afkorting voor Bullet for my Valentine
Luke Sital-Singh heb ik vorig jaar als voorprogramma van Villagers gezien en kon toen niemand boeien. Ik begrijp ook niet waarom Mojo hem voor de derde keer dit jaar boekt (na WTWTA en Motel Mozaique)
Beugelbar was raar. Niet erg dat het er niet is. Tijd voor nieuws.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:46 schreef AMDB het volgende:
Beugelbar, nooit geweest. Bierwinkel: wel interessant. Al moeten ze wel even uitleggen wat het concept is van tevoren, anders gewoon genoeg eigen bier mee voor op de camping.
Gewoon voor de donderdag in de rij, en in de tent. De rest van het bier koop ik wel op het terrein.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:46 schreef AMDB het volgende:
Beugelbar, nooit geweest. Bierwinkel: wel interessant. Al moeten ze wel even uitleggen wat het concept is van tevoren, anders gewoon genoeg eigen bier mee voor op de camping.
Iets met een zwembad ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Beugelbar was raar. Niet erg dat het er niet is. Tijd voor nieuws.
Ontbijtbierquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:55 schreef JetLife het volgende:
Beste bier zijn de warme halves 's ochtends bij de tent.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
OntbijtbierLauw tot koud en de ochtenddauw die eraf druppelt.
Kortom: geluk.
Geen harde voorwaarde. En vooralsnog veel beter dan koffie of waterquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:00 schreef JetLife het volgende:
Belangrijk detail daarbij is wel dat het uit een halfliter blik moet komen.
quote:
Waar kun je kranten tegenwoordig überhaupt nog kopen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:28 schreef iAvani het volgende:
Waarom verkoopt geen enkele winkel de NRC Next
AH, station. En postkantoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar kun je kranten tegenwoordig überhaupt nog kopen?
Lol @ de 'We zijn er nog steeds'.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wij konden de next niet eens krijgen bij ons postkantoor (we hebben nog een ouderwetse)
[ afbeelding ]
Met een eigen fokking facebookpaginahttps://www.facebook.com/pages/Postkantoor-Strijp/424549590940940
Ik denk naar alle banken die vestigingen sluiten. Bij dit postkantoor staan altijd rijen. Nemen ook pakketjes aan. Dus chill. Gezellige kerels achter de balie ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lol @ de 'We zijn er nog steeds'.
Naar wie is dat een middelvinger dan?
Ja heerlijk! Wel Grolsch, dat drinkt lauw het makkelijkst weg. Zal wel weer een steekwagentje vol meegaan dit jaar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
OntbijtbierLauw tot koud en de ochtenddauw die eraf druppelt.
Kortom: geluk.
Me drugs hedde da probleem nie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:37 schreef TimTyler het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Wel Grolsch, dat drinkt lauw het makkelijkst weg. Zal wel weer een steekwagentje vol meegaan dit jaar.
By the way wel mooi kut dat The Acid, Chet Faker en The Cat Empire overlap hebben en ik daarna in volle sprint in beschonken toestand veilig aan moet gaan proberen te komen bij James Holden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Me drugs hedde da probleem nie.Ahhh huppelen... Wellicht is de shoulderbash NFL training alsnog overbodig dan!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan mensen idd gewoon aan de kantquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:46 schreef TimTyler het volgende:
[..]
Ahhh huppelen... Wellicht is de shoulderbash NFL training alsnog overbodig dan!?
Bij ons in woensel had ik nog net de laatste.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wij konden de next niet eens krijgen bij ons postkantoor (we hebben nog een ouderwetse)
[ afbeelding ]
Met een eigen fokking facebookpaginahttps://www.facebook.com/pages/Postkantoor-Strijp/424549590940940
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |