quote:
zo das wel weer een vetpot @ PS4quote:
Is Fez wat? Als Doctor Who fan moet ik dat spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:38 schreef Sodapoppin het volgende:
Fez had ik al gekocht en road not taken lijkt me niks aan
Wat moeten ze op de vita anders doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ja dus.
Gaan ze nu ook al games dubbel geven???
nja, iets nieuws zou toch wel welkom zijn ipv het herkauwen.quote:
Ze kunnen ook hun beloftes waarmaken. Vanaf juli elke maand een topgame.quote:
Het zijn de USA games he...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
Dragons crown hadden we een paar maanden geleden toch al trouwens ??
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:47 schreef Friday12 het volgende:
Weet iemand hoe je de gold headset gebruikt op de PS3?
Niet wat jij leuk vindt, dat is wat anders dan dat er niets is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja, iets nieuws zou toch wel welkom zijn ipv het herkauwen.
Als je daarmee begint hebben we dalijk ook elke x dezelfde ps4 games, want daar valt ook nog geen kut op te spelen
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
Lekker niet TLoU spelen maar lekker FEZ.
Fez is een goede game, dus waar staat er een leugen? Een 9 gemiddeld op ps4 qua reviews.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze kunnen ook hun beloftes waarmaken. Vanaf juli elke maand een topgame.. Voor de leeftijdscategorie 5-7 jaar ja..
Oh dat had ik ff niet door. Wie weet verschillen ze in europa dan nogquote:
Ik heb het wel eens gespeeld en ik vind het een geinige game.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo lachen als ze een keer Knack doen en die vragers hier zo gaan haten op die game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |