Verpest het nu niet meteen. Laat ons even in de droom gelovenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:16 schreef Deetch het volgende:
wil ipv wilt
Zo begon Hugo Chavez ook, en Mugabe. Allemaal de beste bedoelingen totdat ze de smaak van macht te pakken hebben.
oh ja sorryquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verpest het nu niet meteen. Laat ons even in de droom geloven
Graag gedaan!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
He fijn, een keer iets positiefs tijdens alle ellende van de laatste tijd.
Dankjewel Hatsjikkiedee
Hè, ik heb Lavenderr al als spellingschecker ok?!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:16 schreef Deetch het volgende:
wil ipv wilt
Zo begon Hugo Chavez ook, en Mugabe. Allemaal de beste bedoelingen totdat ze de smaak van macht te pakken hebben.
Voor je het weet zit hij aan de coke en heeft dan fors meer geld nodigquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:11 schreef ems. het volgende:
Komt omdat hij wiet rookt. Elke wereld/landleider zou wiet moeten roken.
Ja hoor. Zo af en toe. Mellow.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:11 schreef ems. het volgende:
Dat is dan weer minder. Maar het hoeft natuurlijk niet he? Het is niet altijd zo dat men van een jointje overstapt op coke.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Voor je het weet zit hij aan de coke en heeft dan fors meer geld nodig
Edit: Oh, toevallig lees ik van iemand dat hij wiet rookt. Volgens mij is dat niet waar, hij steunt alleen een beweging en begrijpt de argumenten over ontwikkelingen wat betreft wiet. Zie vid voor info.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:23 schreef Joeri. het volgende:
Linkdump, op 17:10 is te zien hoe de beste man leeft
Kan gebeuren. Ff kijken Joeriquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:26 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Edit: Oh, toevallig lees ik van iemand dat hij wiet rookt. Volgens mij is dat niet waar, hij steunt alleen een beweging en begrijpt de argumenten over ontwikkelingen wat betreft wiet. Zie vid voor info.
Edit#2: Ik haal de "quote" en "edit" knoppen weer door elkaar![]()
Nou als ik kijk naar mijn tijd dan heeft al dat wiet van de Wood stock generatie eerder zelfingenomen geldbeluste types opgeleverd.(Steve Jobs,Allison..)quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:11 schreef ems. het volgende:
2 beroemde mensen is nu niet echt duidelijk bewijs. Er zijn geld beluste mensen die een jointje gerookt hebben, en mensen die wat linkser ingesteld zijn en vind dat iedereen een gelijk deel van het geld moet krijgen die wiet gerookt hebben. Ik denk echter wel dat wiet een drugs is voor mensen die eerder relaxt zijn/willen worden, lekker genieten van het leven en niet teveel zorgen maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou als ik kijk naar mijn tijd dan heeft al dat wiet van de Wood stock generatie eerder zelfingenomen geldbeluste types opgeleverd.(Steve Jobs,Allison..)
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:11 schreef ems. het volgende:
Jobs heeft echt meer dan genoeg aan liefdadigheid gedaan, alleen hing hij het niet aan de grote klok zoals Gates dat bijvoorbeeld wel doet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou als ik kijk naar mijn tijd dan heeft al dat wiet van de Wood stock generatie eerder zelfingenomen geldbeluste types opgeleverd.(Steve Jobs,Allison..)
Hij rookt geen wiet. Hij is wel bedenker van de legalisatiemethode zoals ze die in Uruguay hanteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:11 schreef ems. het volgende:
Haha, nee helaas. Ik ben bijna van plan om even geen nieuws meer te volgen na al die verschrikking in én Oekraine, én Israel én dat Ebola gedoe...verschrikkelijk echt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Heb je nog wat positief nieuws voor ons Hatsjikkiedee?
We kunnen het goed gebruiken
Dat is idd afschuwelijk allemaal en misschien is het wel heel rustgevend om het nieuws even te laten voor wat het is . Je wordt er kotsmisselijk van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:33 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Haha, nee helaas. Ik ben bijna van plan om even geen nieuws meer te volgen na al die verschrikking in én Oekraine, én Israel én dat Ebola gedoe...verschrikkelijk echt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Hij rookt geen wiet. Hij is wel bedenker van de legalisatiemethode zoals ze die in Uruguay hanteren.
Dan kan je die video beter nog maar eens bekijken, want de interviewer steekt een joint op nadat hij Mujica vraagt om een jointje met hem te roken, waarna Mujica hem vertelt dat hij er geen probleem mee heeft dat de interviewer een joint opsteekt, maar dat hij zelf niet rookt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:37 schreef ems. het volgende:
[..]Ik zag laatst nog een video op vice waarin hij een joint opsteekt met de journalist.
Misschien heb je gelijk, ik had ook niet de hele video afgekeken omdat ik het verder nou niet bepaald een interessant interview vond verderquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan kan je die video beter nog maar eens bekijken, want de interviewer steekt een joint op nadat hij Mujica vraagt om een jointje met hem te roken, waarna Mujica hem vertelt dat hij er geen probleem mee heeft dat de interviewer een joint opsteekt, maar dat hij zelf niet rookt.
De verwarring zal liggen aan de titel van de betreffende video, die wél insinueert dat Mujica ook wiet rookt.
Dat vind ik stiekem ook zo fijn. Hij is niet charasmatisch, heeft geen vlotte babbel en lijkt zich ongemakkelijk te voelen bij interviews en wil telkens maar één punt duidelijk maken, doe gewoon normaal en niet zo gulzig, compleet het tegenovergestelde van de heersende elite.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, ik had ook niet de hele video afgekeken omdat ik het verder nou niet bepaald een interessant interview vond verder
Ah wat cool! Erg fijn dat ze gevonden zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
Positief bericht gevonden tussen alle ellende
In Rusland is een 4-jarig meisje gered dat bijna twee weken vermist was.
Het meisje zwierf rond in een bos in Siberië in de oostelijke republiek Jakoetië, meldde de Russische nieuwszender RT zondag. Aan de grootschalige reddingsoperatie namen tientallen mensen deel, speurhonden, helikopters en een drone.
De kleine Karina verdween op 29 juli, maar de lokale autoriteiten werden pas vijf dagen later ingelicht. Haar moeder dacht dat de vader het meisje had meegenomen, maar die was bosbranden aan het blussen met de brandweer. Tussen de ouders was enige dagen geen contact.
Voordat het meisje verdween, hadden mensen haar naar het bos zien lopen met haar puppy.
Na vele dagen zoeken zagen reddingswerkers het meisje uiteindelijk zitten in een moerassig gebied, bij een rivier. Ze was uitgeput, bang en kon amper praten. Volgens artsen verkeerde het meisje in kritieke, maar stabiele toestand.
http://www.nu.nl/buitenla(...)dagen-bos-gered.html
nee todat Amerika vindt dat z'n figuur een gevaar vormt -edit- voor de democratie .quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:16 schreef Deetch het volgende:
wil ipv wilt
Behalve jij natuurlijk. Jij wordt geindoctrineerd door links communistische, anarchistische, paranoide propagandaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee todat Amerika vindt dat z'n figuur een gevaar vormt voor de democratie
Vergeet niet dat wij hier geindoctrineerd worden met propaganda door kwalijke bullshit van westerse media.
Dit is Hatsjikkiedee's positieve-topic Lambiekje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee todat Amerika vindt dat z'n figuur een gevaar vormt voor de democratie
Vergeet niet dat wij hier geindoctrineerd worden met propaganda door kwalijke bullshit van westerse media.
.. het is nog nooi lichter geworden. Laten ze eerst eens dat tijdelijke kwartjev van Kok teruggeven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
Positief nieuws!
Toch?
Kamer ziet ruimte voor lastenverlichtingen
De Nederlandse economie groeit weer, maar het herstel is broos. Daarvoor waarschuwt minister Jeroen Dijsselbloem (Financiën) donderdag na bekendmaking van de CPB-cijfers. De Tweede Kamer ziet ruimte voor lastenverlichting.
"De werkloosheid is hoog en de onrust in Oekraïne en andere landen blijft een risico. Ook zijn de overheidsfinanciën nog niet op orde; een tekort dicht bij de -2 procent is geen eindstation," aldus Dijsselbloem.
Het CPB gaat er vanuit dat de werkgelegenheid pas volgend jaar weer zal toenemen. De werkloosheid stijgt dit jaar nog licht tot gemiddeld 620.000 personen en zal volgend jaar enigszins dalen naar 605.000.
http://www.nu.nl/politiek(...)enverlichtingen.html
Dit topic is vooral bedoeld om positieve dingen te posten Lambiekje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. het is nog nooi lichter geworden. Laten ze eerst eens dat tijdelijke kwartjev van Kok teruggeven.
de economie is toch ook weer in de lift. En griekenland is ook 'gered' , maar toch zenden we nog steeds met regelmaat van de klok miljarden die kant op.
Orwellian inversion.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit topic is vooral bedoeld om positieve dingen te posten Lambiekje.
Echt, daar fleur je van op bij alle ellende die er is op de wereld.
Ben je gelukkig Lambiekje?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:00 schreef Lambiekje het volgende:
Orwellian inversion.
Wat jullie denken wat goed is is het juist niet.
jazekerquote:
Fijn!quote:
ik ben alleen totally flabbergasted door de naiviteit, onwetendheid van de wereldbevolking aangaande de Agenda 21 BigBrother politiestaat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Fijn!
Ik kan me namelijk voorstellen dat je redelijk paranoia (Hoe vaak kun je de waarheid omdraaien zonder er gek van te worden?) en moedeloos (Hoe vaak kun je mensen vertellen dat de wereld vergaat zonder dat je er droevig van wordt dat ze de 23ste aangekondigde Apocalyps niet serieus nemen?) zou worden.
Ik ben blij voor je dat je ondanks zo'n schrikwekkend wereldbeeld, waarin iedereen je probeert om te brengen, te ondermijnen, voor hun karretje te spannen of waarvoor je anderzijds op de hoede moet zijn, toch gelukkig bent!
Zo ben ik totally frabergasted door jouw naïviteit en onwetendheid aangaande realiteitsbesef en nuance en het gemak waarmee je (verzonnen en verdraaide) onverifieerbare claims en informatie voor waar aanneemt .quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:14 schreef Lambiekje het volgende:
ik ben alleen totally flabbergasted door de naiviteit, onwetendheid van de wereldbevolking aangaande de Agenda 21 BigBrother politiestaat.
Volgens mij is dit vooral gestart om een potverterende wietrokende president op te hemelen. Voor nieuws hebben we een speciaal subforum genaamd NWS.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit topic is vooral bedoeld om positieve dingen te posten Lambiekje.
Echt, daar fleur je van op bij alle ellende die er is op de wereld.
Ah het ultieme wondermiddel dat alles kan genezen, nanoziver, kon het al raden voor ik het artikel opende. Kun je net zo goed ingestraald water naar Afrika sturen en claimen dat het werkt, vind het niet zo vreemd dat het een halt is toegeroepen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Orwellian inversion.
Wat jullie denken wat goed is is het juist niet.
voorbeeldje... denk je goed bezig te zijn voor bestrijding ebola.. en dat dit.
Misschien zo gestart maar het heeft zich ontwikkeld tot een positieve berichten-topic. Iets wat we goed kunnen gebruiken in deze barre tijden. Dat moet je toch met me eens zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij is dit vooral gestart om een potverterende wietrokende president op te hemelen. Voor nieuws hebben we een speciaal subforum genaamd NWS.
[..]
Ah het ultieme wondermiddel dat alles kan genezen, nanoziver, kon het al raden voor ik het artikel opende. Kun je net zo goed ingestraald water naar Afrika sturen en claimen dat het werkt, vind het niet zo vreemd dat het een halt is toegeroepen.
Wel aardig dat je naar z'n winkel site linkt, hij verdient goud geld met z'n complotblog vol met ads. BigComplot jwz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |