Hier had ik geen last vanquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Cici het volgende:
Dure huisdiertjes hoor, vooral door dat geknaag
Hier knagen ze aan de onderbak, vooral de hoekjes, dus had er messing hoekjes opgelijmd, kunnen ze er niet meer aan knagen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier had ik geen last vanAlleen fleece ging kapot maar legde expres lapjes fleece in de kooi als nestmateriaal en om kapot te maken. Rest bleef allemaal wel heel eigenlijk, onderbakken, trappetjes etc. nooit kapot gemaakt.
Alleen één keer is mijn bh kapot gemaakt omdat ik die te dicht bij de kooi had gelegd, die hebben ze naar binnen weten te halen voor een deel en dus kapot geknaagd.
Haha, cute!quote:Op woensdag 26 november 2014 23:26 schreef Muck het volgende:
Onze Neger heeft geen enkel probleem met Zwarte Piet![]()
[ afbeelding ]
Ach zo schattig!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:50 schreef Muck het volgende:
Wat een heerlijke goedzakken![]()
Namens onze nieuwsgierige Fluffy fijne kerstdagen voor al jullie monsters![]()
[ afbeelding ]
Zijn het echt nog druppels (vloeibaar) of is het al opgedroogd? Ik heb ook wel eens gehad dat de urine zich op bepaalde plekken op de tralies ophoopte, omdat ze steeds op hetzelfde plekje plasten en er daar dan dus urine overheen liep. Dan krijg je dus op een gegeven moment donkere afzetting op je tralies van ingedroogde urinequote:Op maandag 29 december 2014 12:33 schreef Cici het volgende:
Nu heb ik (denk ik) binnen 2 maand op de tralies 2x wat druppels zien hangen. Bruin.
Nu las ik gisteren dat dat kan betekenen dat er bloed in de urine kan zitten.
Ik vind die bruine druppels verder echt nergens. Alleen op de tralies zeg maar. Kan het zijn dat plas door het ijzer bruin kan worden?
Mijn ratten zijn allemaal actief.
Vooral op de bank.
Alleen Pietie (de harige) wil niet vaak de kooi uit, ligt liever in zijn hangmat, maar ook hij is actief in de kooi verder en op de bank.
Nu heb ik dus echt geen idee wie van mijn ratten het is.
Allemaal ogen ze gezond, eten en drinken goed. Bedelen graag om lekkers.
Als ik verder iets afwijkends zie dan ga ik uiteraard naar de dierenarts.
Ik weet alleen niet of de DA iets kan vinden omdat ik zelf niet weet om welke rat het gaat.
Moet ik alle 4 mormels meenemen![]()
Ja, denk dat ik dat maar even doe.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:23 schreef mjan het volgende:
Als het zo incidenteel is, zou ik het maar even aankijken.
Mijn 2 mannen zijn gecastreerd en best wel groot.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Die van ons zijn wild van rauwe pasta.
En eitjes doen het ook altijd goed, meteen ook goed voor het probleemoplossend vermogen van ze
Ga ik proberen, danke!quote:Op woensdag 31 december 2014 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Gewoon harde ongekookte pasta recht uit de zak, gisteren wat vlindertjes gegeven en daar gaan ze zelfs over ruziemaken
Ow, dat vinden mijn chinchilla s ook lekker. (Ik geef volkorenpasta)quote:Op woensdag 31 december 2014 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Gewoon harde ongekookte pasta recht uit de zak, gisteren wat vlindertjes gegeven en daar gaan ze zelfs over ruziemaken
Ik gaf mijn ratjes vroeger altijd hutspot als die over was... toen wist ik nog niet dat zou slecht was voor ze.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:58 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ow, dat vinden mijn chinchilla s ook lekker. (Ik geef volkorenpasta)
En wat helemaal geweldig is: een gedroogde kikkererwt, jummm, lekker hard dus ook goed voor de tanden.
Ik zal hem straks of morgen ff uit de kooi plukken en wegen. Ben zelf ook benieuwd!!!quote:
Dat pieletje ookquote:
Ik vind dat mooi, grote ratten!quote:Op woensdag 31 december 2014 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn zwaarste rat woog bijna 800gr, maar die was ook (alleen qua lijf al) zo lang als mijn onderarm.
Konijn was er niets bij.
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:27 schreef Ceased2Be het volgende:
(grote) honden zijn eng.
(zeg ik met mijn 1m92)
Heb mijn mormels gewogen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |