Ik zie een TT aankomen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:58 schreef flipsen het volgende:
Bloedende tepels, opgeblazen scrotums... En vrouwen maar zeuren dat zij het zo zwaar hebben
Maar het belangrijkste... geen last?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat wass weer 11km![]()
Kan merken dat ik al een tijdje niet echt had gelopen en dat ik de warmte nog niet echt gewend ben. Maar boeie!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig!Daarom hou ik mezelf altijd voor om absoluut NIETS te drinken in aanloop voor een belangrijke wedstrijd. Dan worden het er in die laatste week meestal toch nog wat. Maar als ik mezelf geen rem opleg dan gaat het wellicht misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zeg niet dat ik niets drink. Heb alleen moeite om het bij 2 a 3 te houden wanneer het gezellig is![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste... geen last?
Mooi man. Lekker herstellen en hopelijk weer snel door.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef mosselmossel het volgende:
In de derde kilometer kreeg ik weer even last. Alsof er een pinda onder m'n voorvoet lag, zeg maar. Bekend. Maar toen ik na 3km de brug over was, had ik geen last meer.
Maar goed. Maar weer even afwachten hoe het morgen en vrijdag aanvoelt.
quote:Beste Guard,
Bij deze bevestig ik uw inschrijving/overzetting voor de Trail de Fantomes 26km
* Daywalk3r beetje jaloersquote:
Knallen! Onder de 6 minuten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:31 schreef Wolve000 het volgende:
Tijd om richting m'n wedstrijd te gaan. Straks 1 mijl racen. Heb nog nooit specifiek die afstand gelopen, dus pijll-technisch gezien zal het wel een PR worden!
Warmlopen en uitlopen zal wel een stuk meer zijn dan de wedstrijd zelf.
Grapjurk!quote:
Ja, dat is denk ik ook wel het lekkere van zo'n korte afstand, je hoeft niet op je horloge te kijken maar gewoon HARD :pquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn twee groepen voor de mannen. VOor onder de 6.10 en voor erboven. Geloof dat Wolve met die voor erboven mee gaat rennen (wat natuurlijk niet zegt dat hij niet onder de 6 mág rennen).
Ik ga ook rennen. Geen idee wat, gewoon 'hard', ofzo. En taart brengen. En eten.
Succes!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grapjurk!
7:30 zou moeten kunnen, hopelijk nog ietsje sneller, richting de 7:10~7:20.
Op pad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |