Zegquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Jammer van dat stadion om de kleedkamers heen
Kom kom, de wedstrijd begint pas om 15:30. Dus gewoon een homp ontbijtkoek in de mik en met trein afreizen naar Rotterdam.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik tegen die tijd in DH woon: ja. Zo niet: nee.
Damn.quote:
Ik wil nog steeds zo'n warmtekanon hebben voor thuis.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef Quoi het volgende:
Bruggenloop![]()
Mooie stad, mooie loop
En verwarmde kleedkamers.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Jammer van dat stadion om de kleedkamers heen
Ergens heb ik het vermoeden dat die brug niet meer is dan een uit de kluiten gewassen verkeersdrempel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die balijbrug is zo hoog dat de gps-satelliet er tegenaan vliegt, dus die kan niet gelogd worden.
Google Maps with street view is also your friendquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat die brug niet meer is dan een uit de kluiten gewassen verkeersdrempel.
Toch maar eens "op expeditie" naar de Balij
Ja hierquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Hoe hard gaat dat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben in te huren als (pacend) gezelschap
Als er iemand met zo'n google streetview bakfiets tegenop is gereden is het nog geen drempel te noemenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Google Maps with street view is also your friend
quote:
Bij de Amerikaanse caravan van ADO hadden ze alleen een electric runquote:
Nee. Ik stik nog liever in die homp ontbijtkoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kom kom, de wedstrijd begint pas om 15:30. Dus gewoon een homp ontbijtkoek in de mik en met trein afreizen naar Rotterdam.
[..]
Damn.
[..]
Ik wil nog steeds zo'n warmtekanon hebben voor thuis.
Zet maar vast in de agenda 11 april 2015 Caubergtrail 28 kmquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:30 schreef streamnl het volgende:
Goed nieuws van E.T. en Daywalk3r![]()
![]()
Jammer (maar begrijpelijk) dat je niet gaat Guard.
Dan zoek ik wel een ander persoon die ik als anker kan gebruiken
Die was wel heel mooiquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Zet maar vast in de agenda 11 april 2015 Caubergtrail 29 km
Je kan weer met me meerijden
Mooiquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die was wel heel mooi
Maar hij stond al als optie voor 2015
Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genietenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi
Ideale voorbereiding ook voor de Eiger![]()
De vrachtwagen past er maar net onderdoor. Die brug is zo laag, hij loopt nog net niet ondergronds!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef streamnl het volgende:
Dit is dus jullie beruchte brug....
klik
'jullie'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef streamnl het volgende:
Dit is dus jullie beruchte brug....
klik
Waarschijnlijk mijn eerste 15km in voorbereiding op de cpc dus niet kapot (6:10~6:30)quote:
Dus.... 5 maanden pauze, 2 weken geleden weer begonnen en vanavond de 5 km.....quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:51 schreef opinionr het volgende:
Na een jammerlijke 5 maanden pauze heb ik het stof weer van mijn schoenen geklopt en ben twee weken geleden weer begonnen. De afbouw van mijn conditie valt nog mee. Vanavond eens kijken of de 5 Km alweer lukt.
Zwabber is hier degene die even moet ingrijpen.quote:
Dan ben je er alvast mooi vroeg bijquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mijn eerste 15km in voorbereiding op de cpc dus niet kapot (6:10~6:30)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |