Lekker iedereen over één kam scheren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:30 schreef Disana het volgende:
Is dit artikel al langsgekomen:
http://www.vn.nl/Archief/(...)ratie-Israeliers.htm
Zeer verontrustend.
Zo snel kun je dat lange artikel niet gelezen hebben. En wat is er mis met het signaleren van een trend. Met hetzelfde recht mag een andere trend beschreven worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Lekker iedereen over één kam scheren.
Dit is de joden hatende Palestijnse jeugd:
[ afbeelding ]
Gaat helemaal nergens over.
omdat die HAMAS telkens een oorlog beginnen met een stuk of drie jochies dood te makenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef MrGuma het volgende:
Als leek, waarom zijn we solidair met Israël en niet de Palestijnen?
Dankjewel voor het delenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:55 schreef Mylene het volgende:
Weer een bewijs dat Hamas gebruik maakt van menselijke schilden.
[ afbeelding ]
Ja maar in één van die huizen woonde wel een Hamas strijder hoor. En wellicht lagen er ook wel ergens raketten in één van die huizen. Dus het was volkomen legitiem van Israel om dan maar voor de zekerheid de hele wijk plat te leggen.quote:
Ik las dag ze vandaag ook een markt hebben geraakt. Ik denk dat er een kraampje met raketten tussen stond. c.a. 15 doden, waarvan 3 ernstig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja maar in één van die huizen woonde wel een Hamas strijder hoor. En wellicht lagen er ook wel ergens raketten in één van die huizen. Dus het was volkomen legitiem van Israel om dan maar voor de zekerheid de hele wijk plat te leggen.![]()
ik wist niet dat er al gradaties zijn in dood zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik las dag ze vandaag ook een markt hebben geraakt. Ik denk dat er een kraampje met raketten tussen stond. c.a. 15 doden, waarvan 3 ernstig.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik wist niet dat er al gradaties zijn in dood zijn
Walgelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef Malatyali0691 het volgende:
Extreemrechtse Israëli's zingen: "Morgen geen school, er zijn geen kinderen meer in Gaza"
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-meer-in-Gaza.dhtml
Israelis in Tel Aviv 26.7.2014: "There's no school tomorrow,there's no children left in Gaza! Oleh!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is allemaal propaganda.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef Malatyali0691 het volgende:
Extreemrechtse Israëli's zingen: "Morgen geen school, er zijn geen kinderen meer in Gaza"
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-meer-in-Gaza.dhtml
Israelis in Tel Aviv 26.7.2014: "There's no school tomorrow,there's no children left in Gaza! Oleh!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat liedje was al in een ander deel geplaatstquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:53 schreef theguyver het volgende:
liedje wat het hele gedoe opsomt over de jaren heen
http://educateinspirechan(...)ustrated-profoundly/
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik wist niet dat er al gradaties zijn in dood zijn
Dat denk je nu, maar ik denk niet dat je alle feiten kent. Ik ook niet hoor. Maar wat ik hiermee probeer te zeggen, is dat het heel goed mogelijk is dat vanwege de propaganda-oorlog het zeer goed mogelijk kan zijn dat je er dan heel anders in stond en van veel meer zaken wist of het wel/niet waar is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou trouwens echt dienstweigeren als ik Israëli zou zijn. Mijn sympathie voor dat land begint een dieptepunt te bereiken en zou hier absoluut niet aan mee willen werken.
Jammer dat iedereen dit is vergeten over een week en er wordt gesproken over extreem rechtsen. Andersom wordt er geen onderscheid gemaakt tussen normalen en extremen.quote:
Ja soms gaat het net iets te hardquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:17 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat liedje was al in een ander deel geplaatst
Maarja na zoveel delen is het ook niet vreemd dat men in herhaling valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |