quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Zoiets kun je hier beter in een spoiler zetten. Sommige mensen trekken dat niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is live.eo.nl ook niet in de lucht. Geen stellingen dus...
Dat ene wijf was niet voor niks van de PRquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:38 schreef Kenju het volgende:
Was net inderdaad wel een puik stukje Israël-promotie....
EO he...denk dat P&W hun wel wat steviger aan de tand zouden voelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:38 schreef Kenju het volgende:
.. en nu gaat het over hoe het Kremlin haar leugens verkoopt... ik zie een link.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:38 schreef Kenju het volgende:
Tsja ik weet niet. Bij Pauw betwijfel ik of er nog genoeg zuurstof in zijn hersenen zou zitten, Witteman wellicht nog, maar voor hem was het vast te laat voor een goede kritische vraag.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
EO he...denk dat P&W hun wel wat steviger aan de tand zouden voelen.
Dat valt best mee. Ze hebben zelfs een openlijk homoseksuele presentator.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:41 schreef luxerobots het volgende:
Homofielen? Nou, bij de EO zijn die gelukkig niet welkom!
Ja, en die botoxbehandelingen maken het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Poetin heeft ook echt zo'n smerige zielloze kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |