Leugens.quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen maar foto's uit gunstigere hoeken, die pakt die niet.
Goede test welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
http://celebrity.picadilo.com/
Maar ik ga een betere zoeken.
Voel me daar altijd onprettig bij, dus van mij zijn vaak erg neutraal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen maar foto's uit gunstigere hoeken, die pakt die niet.
Die matchesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou volgens die website het meest lijken op Sandra Bullock...![]()
* aeque kijkt in broek Maar dat kan helemaal niet.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lijk op Elton John kennelijk.
Ok, fml.
WHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, fml.
He, dan lijken wij op elkaar. Ik lijk oop op John Cena en Robert Duvall.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die matches
John Cena
Ronaldo Luis Nazario de Lima
Ben Affleck
Keanu Reeves
Robert Duvall![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, fml.
Nou ik lijk nog geen haar op een van die uit dat lijstjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
He, dan lijken wij op elkaar. Ik lijk oop op John Cena en Robert Duvall.
Dat is geoorloofd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mental images kaneel, mental images.
Ah, i kzie nu wat je bedoelt.quote:
quote:
quote:
Ik haat jullie nu allemaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hardop.
Ik vind jou inderdaad af en toe vrij mannelijk over komenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
Met een andere foto:
Jason Statham
Rob Schneider
Winona Ryder
Kristin Scott Thomas
Celine Dion
Suck on that, Roy.
Ja schuldig...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is geoorloofd.
[..]
Ah, i kzie nu wat je bedoelt.
Ik denk dat je teveel omging met TGND.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind jou inderdaad af en toe vrij mannelijk over komen
O lol, heb de foto even gecropped en krijg nu het volgende:quote:
Beckham wel een beetje jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
Priscilla Presley
Jon Stewart
Victoria Beckham
Madeleine Albright
Sharon Stone
Redelijk lijstje.
Ieder mens is mooi *pakt teiltje*quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik haat jullie nu allemaal.
Elton was 64% match. Seymor Hoffman 62 %. Nick Nolte () 60. Madonna 59 en Michael Bloomberg 59.
Ik denk dat ik hiermee wel de lelijkste persoon van de SC ben. RIP mijn laatste beetje zelfvertrouwen.
Omg, een allochtoon?!?!?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
O lol, heb de foto even gecropped en krijg nu het volgende:
1. Keanu Reeves
2. Dwayne Johnson (The Rock)
3. Ronaldo Luis Nazario de Lima
4. Nicolas Cage
5. Jennifer Lopez (![]()
![]()
)
Keanu Reeves.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
O lol, heb de foto even gecropped en krijg nu het volgende:
1. Keanu Reeves
2. Dwayne Johnson (The Rock)
3. Ronaldo Luis Nazario de Lima
4. Nicolas Cage
5. Jennifer Lopez (![]()
![]()
)
Getuige je avatar geloof ik Lady Gaga onmiddellijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ik lijk het meest op Katherine Heigl.
En daarna op lady gaga en drie mannen.
Dat is Audrey Kitching. Alleen maar de hipste persoon op deze wereld.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Getuige je avatar geloof ik Lady Gaga onmiddellijk
Danny Glover klopt wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
Ik krijg
Jay Leno
John Lithgow
Danny Glover
Kobe Bryant
Nick Nolte
Fijn...
Op Roseanne natuurlijk gnegnegnequote:
quote:
Britneyquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
O, en dit was dus die andere foto:
Britney Spears
Gillian Anderson
Richard Dreyfuss
Kate Moss
Lucy Liu
Nogal een verschil. En een aziaat, wtf?
Ja op Facebookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Heb je mij ooit gezien? Dan nog eerder Roseanne
Er staat hier ergens een sitequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op Roseanne natuurlijk gnegnegne
weet ik veel?
Knappe mensen over het algemeen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent al bezet...
Mijn hele lijst:
[ afbeelding ]
Crap! Zeker via die foto's laatst?quote:
Ja want ik ben o zo knap...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Knappe mensen over het algemeen.
reallyquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
John Cena
Ronaldo Luis Nazario de Lima
Ben Affleck
Keanu Reeves
Robert Duvall
Verdomd, en ik maar denken dat mijn facebook redelijk afgeschermd was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden ja. Hahaha.
O, dat rijtje had ik niet gezien. Daar staat:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
Oh, in het onderste rijtje staat ook Margaret Thatcher.
Bruce Willis.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat rijtje had ik niet gezien. Daar staat:
Laura Linney
Meryl Streep
Julianne Moore
Bruce Willis
Gwen Stefani
Heb er niets mee gedaan hoor!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Verdomd, en ik maar denken dat mijn facebook redelijk afgeschermd was.
Bruce Willis, Jason Statham. Wel bad ass allemaal.quote:
Weet ik, mij maakt het verder ook niet echt uit. Maar geef toe, jij had me vast een andere naam gegeven?quote:
Ja, Bennie of zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, mij maakt het verder ook niet echt uit. Maar geef toe, jij had me vast een andere naam gegeven?
Mijne 96% met Britney.quote:
Ja, maar er schiet me niet een te binnenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, mij maakt het verder ook niet echt uit. Maar geef toe, jij had me vast een andere naam gegeven?
Ik voel een note aan komenquote:
Meer een Jan Janssen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar er schiet me niet een te binnen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om te huilen gewoon
[..]
Zie hierboven
Dat heb ik toch ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond Yats wel iemand met een ouderwetse naam.
Of misschien een dubbele naam. Een Jan-Jaap ofzo.
Dubbele naam, ben er helaas slachtoffer van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond Yats wel iemand met een ouderwetse naam.
Of misschien een dubbele naam. Een Jan-Jaap ofzo.
Ik ga niet oordelen over een ander. Behalve Fas, die lijkt écht op Roseanne Barr. En Rosie O'Donnel. En Terror Jaap.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga niet oordelen over een ander. Behalve Fas, die lijkt écht op Roseanne Barr. En Rosie O'Donnel. En Terror Jaap.
Is dat zo erg dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dubbele naam, ben er helaas slachtoffer van.
Ik vind van wel, ben er niet zo'n fan van.quote:
Ja maar anders dan gedacht.quote:
RIPquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dubbele naam, ben er helaas slachtoffer van.
ik denk dat er nog best veel zijn die dat ook doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ben er niet zo'n fan van.
Maar ik stel me ook altijd voor met het eerste stuk.
Ik vermeld mijn achternaam om die reden zelden. Dan krijg je meteen een bepaald stempel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ben er niet zo'n fan van.
Maar ik stel me ook altijd voor met het eerste stuk.
Oh my lord.quote:
Ach ja, aan de andere kant is het maar een naam.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat er nog best veel zijn die dat ook doen.
Officieel is hij nog langer, maar dat vertel ik op de meet wel.quote:
Godver yats, nu ben ik benieuwd naar je naamquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Officieel is hij nog langer, maar dat vertel ik op de meet wel.
Geen ideequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zoute tranen he? Vinden ze lekker..
Da's mooi want ik moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo gepiept... stelt echt geen drol voor
Nee, voorlopig nietquote:
Hm ja dat sowieso. Beetje aan vinniiee laten hechten voordat ze de hort op mogen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat sowieso het eerste half jaar nog even niet doen (pas nadat ze geholpen zijn toch?
Jep, ik mot geen 12 kittens oidquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja dat sowieso. Beetje aan vinniiee laten hechten voordat ze de hort op mogen.
Vroeg me af of dat ook in de planning lag.
Haha nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga ze toch zeker niet verruilen en 2 is voorlopig zat
Ze zijn schatjesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nee natuurlijk niet.
Ze zien er lief uit.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:01 schreef aeque het volgende:
Ik wil eigenlijk een hond, maar is niet echt handig als je langere tijd niet thuis bent
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Maarja ik wilde ook een klein katje erbij.. omdat ineens iedereen kittens heeft
Hoeft niet, als ze vanaf het begin goed met elkaar op kunnen schieten kan het best.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik heb 2 katten dus ik ben bang dat het een beetje boel stress gaat geven voor de arme beestjes dus dat doe ik dan maar niet
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja jij eet van beide walletjes?quote:
quote:
Inderdaad. Kotswaardig. Ze willen dat ik niet meer langskom.quote:
Volgens mij is het ook om ons weg te pesten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Kotswaardig. Ze willen dat ik niet meer langskom.
Wat hoor je nog meer van hem dan? :Squote:
Misschien moeten we maar samen een kliekje oprichten dan. Zonder katten en seks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook om ons weg te pesten.
Dat je wel into DP bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat hoor je nog meer van hem dan? :S
Jullie spelen met mijn privé!
Leugens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar samen een kliekje oprichten dan. Zonder katten en seks.
[..]
Dat je wel into DP bent.
Heb ik ooit gehoord bij spuiten en slikken, moet dus wel waar zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
SEX / Hoeveelheid cum
Gemiddeld een theelepel? Ik geloof hier niks van.
Ik wil wel seks, hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar samen een kliekje oprichten dan. Zonder katten en seks.
Nouja, ben ik iig ergens bovengemiddeld mee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ooit gehoord bij spuiten en slikken, moet dus wel waar zijn.
Ow, sorry. Nouja, dan ben ik wel mijn eigen kliek.quote:
Waarom niet? Ik denk dat het wel aardig klopt, al kan het altijd iets meer of iets minder zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
SEX / Hoeveelheid cum
Gemiddeld een theelepel? Ik geloof hier niks van.
quote:
Dank je wel!quote:
Omdat het veel meer is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:19 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat het wel aardig klopt, al kan het altijd iets meer of iets minder zijn.
Ja, eindelijk hetisfeest.jpgquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je wel!
Zoveel mazzel gehad. Ze willen een uitzondering voor me maken, mits ik de gewenste documenten lever zodra ik deze binnen heb. In september/oktober dus. Anders zeggen ze de huurovereenkomst per 1 november op. Wel streng, maar ook begrijpelijk. In het verleden hebben ze vaker uitzonderingen gemaakt en toen moesten ze maandenlang mensen bellen voordat ze het eindelijk toegestuurd kregen.
Werd tijd. Was echt bang dat ze het toch zouden afwijzen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het veel meer is.
[..]
Ja, eindelijk hetisfeest.jpg
Dan was het eens tijd voor wat geluk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Werd tijd. Was echt bang dat ze het toch zouden afwijzen.Meestal heb ik wel pech met dat soort dingen.
Nee man. Maar eventjes gedaan uit nieuwsgierigheid. Was niet prettig, had ik je toch verteld?quote:
Om hoeveelheid sperma te vergroten, en smaak en kleur te verbeteren.quote:
Ik heb nooit geprobeerd het op een lepeltje te krijgen dus ik geloof je maar op je woord.quote:
Ik was benieuwd of het werkte. En ik vind grote hoeveelheden wel leuk.quote:
Hehe. Ach, het verschilt ook wel. Heeft ook te maken met hoe lang je opgewonden bent en hoe vaak je dicht in de buurt komt van klaarkomen, en hoeveel je gedronken hebt en alles.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb nooit geprobeerd het op een lepeltje te krijgen dus ik geloof je maar op je woord.
Voor een perfect dekkende facial.quote:
Dat sowieso. En telt het niet ook mee hoe lang geleden je voor het laatst klaar kwam?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe. Ach, het verschilt ook wel. Heeft ook te maken met hoe lang je opgewonden bent en hoe vaak je dicht in de buurt komt van klaarkomen, en hoeveel je gedronken hebt en alles.
Sorry.quote:
Mwah. Max van 3 dagen. Daarna wordt het weer afgebroken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso. En telt het niet ook mee hoe lang geleden je voor het laatst klaar kwam?
Whutquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb nooit geprobeerd het op een lepeltje te krijgen dus ik geloof je maar op je woord.
quote:
Hmm, apart dat je hier nog kan posten. Heb gister 43 tr's gedaan voor je opmerking tegen me.quote:
Was ie weer gemeen tegen je?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, apart dat je hier nog kan posten. Heb gister 43 tr's gedaan voor je opmerking tegen me.
Ik ben goede vrienden met de mod's. Ik zei: "Kijk naar de geschiedenis van Fascination, het aantal notes en bans. En kijk naar mijn keurige verleden."quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, apart dat je hier nog kan posten. Heb gister 43 tr's gedaan voor je opmerking tegen me.
Oh, ik dacht dat je een foto van je pener aan een mod had gestuurd, maar zo kan het ook inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben goede vrienden met de mod's. Ik zei: "Kijk naar de geschiedenis van Fascination, het aantal notes en bans. En kijk naar mijn keurige verleden."
Meer hoefde ik niet te zeggen.
Ik heb een heel lelijke pener, dat zou nadelig voor me zijn...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een foto van je pener aan een mod had gestuurd, maar zo kan het ook inderdaad.
Die had hij naar mij verstuurd. "Per ongeluk".quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een foto van je pener aan een mod had gestuurd, maar zo kan het ook inderdaad.
En bedankt Kaneel...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had hij naar mij verstuurd. "Per ongeluk".
Bijna.quote:
Voldoende condooms paardenformaat mee?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:04 schreef yats het volgende:
Zo, nog drie uurtjes en dan op naar Schiphol. Ik heb er zin in!
Eh, wat zijn er voldoende in jouw ogen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voldoende condooms paardenformaat mee?
Ik verwacht minstens een hosselverhaal van je als je terug bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:04 schreef yats het volgende:
Zo, nog drie uurtjes en dan op naar Schiphol. Ik heb er zin in!
Hoelang ga je weg?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat zijn er voldoende in jouw ogen?
Ik kom maandagavond weer terug.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik verwacht minstens een hosselverhaal van je als je terug bent.
Een seksuele non-identiteit zoals ik heeft er toch wel gemiddeld 2 per avontuurtje nodig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat zijn er voldoende in jouw ogen?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
4 zwoele avonden, hm stuk of 16? Minimaal hoor.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een seksuele non-identiteit zoals ik heeft er toch wel gemiddeld 2 per avontuurtje nodig.
Jij ging maar 1 avond de stad in toch? Jouw libido kennend, zou ik er zeker 5 meenemen.
Sowieso gebruik je er een op het vliegveld als je je broek moet laten zakken in het kamertje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
[..]![]()
Kom op zeg, het klinkt echt op ik een of andere mega-hosselaar ben die de vrouwen van zich af moet slaan. Dat zal in praktijk vast wel meevallen. Ik heb ze mee (want single en je weet maar nooit) maar of ze gebruikt worden?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso gebruik je er een op het vliegveld als je je broek moet laten zakken in het kamertje.
Ik word er altijd uitgepikt. Random search my ass
search, ass, random... Hihahoquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso gebruik je er een op het vliegveld als je je broek moet laten zakken in het kamertje.
Lekkere boy ben je ook, zelfs de duane vindt dat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arme kaneel. Maar misschien moet je ook niet zeggen dat je nickname kaneel is, in sommige landen is poeder nu eenmaal poeder, ongeacht de kleur en smaak.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekkere boy ben je ook, zelfs de duane vindt dat.
"Hee, daar is Kaneel weer! Laten we snel loten wie er nu in z'n aars mag wroeten!"quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekkere boy ben je ook, zelfs de duane vindt dat.
De trips zijn goed voor Kaneel,quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef muhahaha het volgende:
Wedstrijdje diepstoten, elke keer weer als kaneel een tripje maakt.
Van werk wordt je meestal vies, alleen van het ene iets meer dan van het anderequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:33 schreef Samzz het volgende:
Bijna klaar met werken. Ik ben vies. Allemachtig.
Van mijn werk word je heel vies.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van werk wordt je meestal vies, alleen van het ene iets meer dan van het andere
Heb je de stallen moeten schoonmaken vandaag?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:33 schreef Samzz het volgende:
Ik mest iedere dag de stallen. En ik heb gereden vandaag, wordt een mens ook niet veel schoner van.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de stallen moeten schoonmaken vandaag?
Oh you dirty little girl.quote:
Niets mis met een beetje viezigheid. Fijn weekend alvast!quote:
Nouja, ik heb nogal een tijd zo'n vieze onverzorgde lange baard gehad. Geen Nederlandse naam, plus wild uiterlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De trips zijn goed voor Kaneel,
Alleen blijft zijn aars niet heel.
Daar ga je al. Dacht al dat je moslim was...quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nogal een tijd zo'n vieze onverzorgde lange baard gehad. Geen Nederlandse naam, plus wild uiterlijk.
Ik zie er ook niet al te schoon uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:33 schreef Samzz het volgende:
Nee hoor ik ga panda's sparenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie komt weer even opscheppen dat hij seks heeft gehad.
Oow ok, bietje bijkomen dit weekend? Ik was maandag bij Goes, redelijk bij je in de buurt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang wakker. Maar heb nogal wat m'n lichaam belast de laatste dag...
Dat zeg je iedere maand totdat het weer begint te jeuken.quote:
Mwa da's bijna 40 minuten hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow ok, bietje bijkomen dit weekend? Ik was maandag bij Goes, redelijk bij je in de buurt.
Nee hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je iedere maand totdat het weer begint te jeuken.
Gewoon eindeloos slijmen bij elke vrouw, dan komt er wel een keer een pity fuck-aanbieding.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon eindeloos slijmen bij elke vrouw, dan komt er wel een keer een pity fuck-aanbieding.
Wil jij ook een pity fuck?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon eindeloos slijmen bij elke vrouw, dan komt er wel een keer een pity fuck-aanbieding.
Ik heb net eerst maar even schoongemaakt en afgewassen. Net gedoucht en nu etenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie er ook niet al te schoon uit.
Zo maar eens lekker in bad
Nee, ik wil ook wel dat zij echt wil.quote:
Op zich is dat wel fijn, jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook wel dat zij echt wil.
Misschien kun je haar dan wel laten zien hoe goed je bent waardoor ze vanzelf wil.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb net bami op, en zo maar eens even een uurtje in bad liggen met een boek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net eerst maar even schoongemaakt en afgewassen. Net gedoucht en nu eten.
Precies! Anders is er weinig lol aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, bij hetero wijfjes die alleen mannen gewend zijn en schuimbekkend klaarkomen door mijn effectieve beffings en vingerings.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je haar dan wel laten zien hoe goed je bent waardoor ze vanzelf wil.
Want mannen kunnen niet beffen en vingeren?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, bij hetero wijfjes die alleen mannen gewend zijn en schuimbekkend klaarkomen door mijn effectieve beffings en vingerings.
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want mannen kunnen niet beffen en vingeren?
Precies. Once you go black, you never go back. Maar dan anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, bij hetero wijfjes die alleen mannen gewend zijn en schuimbekkend klaarkomen door mijn effectieve beffings en vingerings.
Ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze kunnen t wel.. maar of ze t goed kunnen is een tweedequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ging wel terugquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Once you go black, you never go back. Maar dan anders.
[..]
Ik niet.
Is het heel arrogant om van mezelf te denken dat ik dat eigenlijk best goed kan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kunnen t wel.. maar of ze t goed kunnen is een tweede
True.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet verwend door Fas.
Yup. Je was blijkbaar goed bij je vorige partners. Kan best zijn dat dat niet bevalt bij je toekomstige partners.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het heel arrogant om van mezelf te denken dat ik dat eigenlijk best goed kan?
Dus tot het tegendeel bewezen is blijft de conclusie dat ik er best goed in ben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. Je was blijkbaar goed bij je vorige partners. Kan best zijn dat dat niet bevalt bij je toekomstige partners.
Of dat je vorige partners nooit echt de gejele waarhwid hebben gezegd / overdreven hebben gereageerd.
Dus moeilijk om in t algemeen te zeggen dat je goed bent of niet
Blijft de conclusie dat je vorige partners best tevreden waren over jequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus tot het tegendeel bewezen is blijft de conclusie dat ik er best goed in ben.
close enoughquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijft de conclusie dat je vorige partners best tevreden waren over je
Ik zie een gat in de marktquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus tot het tegendeel bewezen is blijft de conclusie dat ik er best goed in ben.
Tis maar net hoe je t ziet.quote:
Pfff, jullie zijn lastig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis maar net hoe je t ziet.
Als een kerel zegt dat ie er goed in is, vind ik dat half een afknapper
Ik moet zeggen, meestal ben ik wel eerlijk daarover. Als ik niet laaiend enthousiast ben, dan doe ik ook niet alsof. Echter zal ik nooit in recht in hun gezicht zeggen: "Je bent hartstikke slecht", ook al is dat wel zo. Dat vind ik nogal hard en ik denk ook niet dat 't zal helpen. Dus ik probeer meestal gewoon tips en aanwijzingen te geven waardoor het beter wordt.quote:
nouja seks is nogal persoonsafhankelijk. Dus moeilijk daar iets algemeens over te zeggen vind ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, jullie zijn lastig.
Hebben we geen zelfvertrouwen is het niet goed, zijn we in iets overtuigd van onze kwaliteiten is het ook weer een afknapper.
Same here.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, meestal ben ik wel eerlijk daarover. Als ik niet laaiend enthousiast ben, dan doe ik ook niet alsof. Echter zal ik nooit in recht in hun gezicht zeggen: "Je bent hartstikke slecht", ook al is dat wel zo. Dat vind ik nogal hard en ik denk ook niet dat 't zal helpen. Dus ik probeer meestal gewoon tips en aanwijzingen te geven waardoor het beter wordt.
Ik had het er laatst nog met een dame over, dat je zulke dingen eigenlijk niet zegt tegen die persoon.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, meestal ben ik wel eerlijk daarover. Als ik niet laaiend enthousiast ben, dan doe ik ook niet alsof. Echter zal ik nooit in recht in hun gezicht zeggen: "Je bent hartstikke slecht", ook al is dat wel zo. Dat vind ik nogal hard en ik denk ook niet dat 't zal helpen. Dus ik probeer meestal gewoon tips en aanwijzingen te geven waardoor het beter wordt.
Beetje arrogantie vind ik stiekem wel sexy, maar inderdaad alleen als ze het waar kunnen maken. Het zal ook geen overtuigende factor zijn om me in bed te krijgen of iets dergelijks. Maar tijdens het flirten is het soms gewoon wel leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nouja seks is nogal persoonsafhankelijk. Dus moeilijk daar iets algemeens over te zeggen vind ik.
Zelfvertrouwen kan je op genoeg andere vlakken hebben. Zeg niet dat je jezelfe slecht moet vinden. Maar weet niet...
Genoeg mannen meegemaakt doe zichzelf ook goed vonden en die ik geen reet aan vond. Dus ik vertrouw dergelijke afspraken sowieso niet
Ja, precies. Ik heb het nog wel eens aan expartners gevraagd toen het uit was. Ze vonden nog steeds dat ik het prima kon, maar misschien waren ze nog steeds gewoon aardig. Ik heb ook wel echt slechte of matige seks gehad met mensen, maar dat ga ik echt niet in hun gezicht zeggen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met een dame over, dat je zulke dingen eigenlijk niet zegt tegen die persoon.
We hadden beiden slechte zoenpartners gehad en beiden vernomen dat we goed konden zoenen. Maar wisten niet of dat nou echt waar was omdat we het zelf ook niet tegen die slechte partners hadden gezegd.
Wat versta je onder slecht dan? Echt wasmachine-stijl?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met een dame over, dat je zulke dingen eigenlijk niet zegt tegen die persoon.
We hadden beiden slechte zoenpartners gehad en beiden vernomen dat we goed konden zoenen. Maar wisten niet of dat nou echt waar was omdat we het zelf ook niet tegen die slechte partners hadden gezegd.
Dat laatste is wel verstandig natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nouja seks is nogal persoonsafhankelijk. Dus moeilijk daar iets algemeens over te zeggen vind ik.
Zelfvertrouwen kan je op genoeg andere vlakken hebben. Zeg niet dat je jezelfe slecht moet vinden. Maar weet niet...
Genoeg mannen meegemaakt doe zichzelf ook goed vonden en die ik geen reet aan vond. Dus ik vertrouw dergelijke afspraken sowieso niet
Je kan sowieso iemand daarin niet vertrouwen, omdat t enkel iets is wat iemand kan bewijzen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel verstandig natuurlijk
Ik snap niet hoe iemand een wasmachine super zou kunnen vinden qua zoenen. Maar goed, dat ben ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef Cue_ het volgende:
Wasmachine stijl past perfect bij een andere wasmachine. Dus niets slechts aan. Enkel slecht voor jou als jij gaan wasmachine bent
Dat is waar jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan sowieso iemand daarin niet vertrouwen, omdat t enkel iets is wat iemand kan bewijzen.
Rondvliegend speeksel is toch de droom van elke vrouw?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe iemand een wasmachine super zou kunnen vinden qua zoenen. Maar goed, dat ben ik.
Blijft toch een raar, en gevoelig, onderwerp.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik heb het nog wel eens aan expartners gevraagd toen het uit was. Ze vonden nog steeds dat ik het prima kon, maar misschien waren ze nog steeds gewoon aardig. Ik heb ook wel echt slechte of matige seks gehad met mensen, maar dat ga ik echt niet in hun gezicht zeggen.
Van mijn kant was dat het wel ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat versta je onder slecht dan? Echt wasmachine-stijl?
Roy, wordt Feyenoord nog ergens uitgezonden straks?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel verstandig natuurlijk
Op Fox, 20:00quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijft toch een raar, en gevoelig, onderwerp.
[..]
Van mijn kant was dat het wel ja.
Weet niet wat zij als slecht beschouwde.
[..]
Roy, wordt Feyenoord nog ergens uitgezonden straks?
Als die iemand ook een wasmachine is, past t perfect bij elkaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe iemand een wasmachine super zou kunnen vinden qua zoenen. Maar goed, dat ben ik.
Mijn eerste zoenpartner kwijlde wel heel erg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rondvliegend speeksel is toch de droom van elke vrouw?
Inderdaad. Als iemand zou zeggen dat ik slecht was in zoenen of seks zou dat wel een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen geven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijft toch een raar, en gevoelig, onderwerp.
Droop het over je kinquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn eerste zoenpartner kwijlde wel heel erg.
[..]
Inderdaad. Als iemand zou zeggen dat ik slecht was in zoenen of seks zou dat wel een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen geven.
Dat zei je net ook al en toch zie ik het niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als die iemand ook een wasmachine is, past t perfect bij elkaar
"Nou lekker dan, dacht ik even lekker geile porno te gaan hebben met Cue, ligt ze er als een zeester bij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:42 schreef Cue_ het volgende:
Heb nog nooit tegen iemand gezegd day ie slecht was, ondanks ze t wel waren.
Ben dan wel minder enthousiast dan, maar dat pikt de ander natuurlijk niet per definitie altijd op.. dus kan t zijn dat ie zichzelf nog steeds geweldig vindt
Ja, zelfs een beetje richting m'n wang. Achteraf, na wat meer zoenpartners gehad te hebben, denk ik: "Hoe kan dat eigenlijk?" Ik heb het na hem ook nooit meer meegemaakt. Dus het lag ook niet aan mij, denk ik.quote:
Je was dus zeiknat, maar niet op de goede manierquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zelfs een beetje richting m'n wang. Achteraf, na wat meer zoenpartners gehad te hebben, denk ik: "Hoe kan dat eigenlijk?" Ik heb het na hem ook nooit mee meegemaakt. Dus het lag ook niet aan mij, denk ik.
Iewlquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zelfs een beetje richting m'n wang. Achteraf, na wat meer zoenpartners gehad te hebben, denk ik: "Hoe kan dat eigenlijk?" Ik heb het na hem ook nooit mee meegemaakt. Dus het lag ook niet aan mij, denk ik.
Ik weet niet of ik toen al echt nat werd. Toen was ik 12, nog niet echt daarmee bezig. Tongzoenen was toen al een grote stap.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je was dus zeiknat, maar niet op de goede manier
Ach dat scheelt, ik heb toch al geen zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn eerste zoenpartner kwijlde wel heel erg.
[..]
Inderdaad. Als iemand zou zeggen dat ik slecht was in zoenen of seks zou dat wel een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen geven.
Dat lijkt me ook verschrikkelijk. En rokers.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iewl.
Ik heb ooit eens met iemand gezoend met een mond zo droog als kurk. Dat is ook niet wat kan ik je vertellen.
Ik ook niet heel erg veel, dus dat beetje wil ik wel behouden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach dat scheelt, ik heb toch al geen zelfvertrouwen.
Oh ja, rokers zijn ook echt ranzig... Net of je een natte asbak uitlikt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook verschrikkelijk. En rokers.
Oh ja, tongzoenen was op kamp in groep 8 bij ons ook een big deal. Mooie tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik toen al echt nat werd. Toen was ik 12, nog niet echt daarmee bezig. Tongzoenen was toen al een grote stap.
Ik ging dan altijd zeuren dat 'ie een pepermuntje moest nemen. En op een gegeven moment ben ik zelf gaan roken. Dat helpt wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, rokers zijn ook echt ranzig... Net of je een natte asbak uitlikt.
Vlak daarvoor vond ik het nog ranzig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, tongzoenen was op kamp in groep 8 bij ons ook een big deal. Mooie tijd.
Sletje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, tongzoenen was op kamp in groep 8 bij ons ook een big deal. Mooie tijd.
Ik heb pas jaren later voor het eerst getongzoend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Vlak daarvoor vond ik het nog ranzig.Ik dacht echt dat mensen die tongzoenden gek waren.
Blehquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging dan altijd zeuren dat 'ie een pepermuntje moest nemen. En op een gegeven moment ben ik zelf gaan roken. Dat helpt wel.Ik ben trouwens ook weer gestopt, daar niet van.
Nog steeds vind ik eigenlijk met de lippen zoenen veel fijner. Tong is wel lekker, maar ik vind het al snel te veel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb pas jaren later voor het eerst getongzoend.Vond het toen ook wel extreem.
![]()
Ik ben ook blij dat ik er vanaf ben. Van het roken en het asbaklikken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh. Roken is voor mij best wel een afknapper
. Het is gewoon zo vies
.
Oh nee, er moet echt wel een tong bij vind ik. Zelfs met tong erbij vind ik het soms saai.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik eigenlijk met de lippen zoenen veel fijner. Tong is wel lekker, maar ik vind het al snel te veel.
Je bent sowieso niet zo'n zoener?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, er moet echt wel een tong bij vind ik. Zelfs met tong erbij vind ik het soms saai.
Gewoon moeilijk typje.quote:
Hoezo moeilijk?quote:
Ben ook niet altijd in de stemming voor seks en m'n zin wordt niet altijd makkelijk aangewakkerd. Als ik er zin in heb, vind ik zoenen wel heel lekker.quote:
Kun je leren.quote:
Maar zoen je dan alleen als je zin hebt in seks? Want ik vind het soms ook wel lekker om gewoon te zoenen (of in combinatie met knuffelen) zonder dat er seks van komt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ook niet altijd in de stemming voor seks en m'n zin wordt niet altijd makkelijk aangewakkerd. Als ik er zin in heb, vind ik zoenen wel heel lekker.
True dat, al ben ik er nooit zo mee bezigquote:
Knuffelen is wel fijn ja. Ook zonder elkaars mond te verkennen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zoen je dan alleen als je zin hebt in seks? Want ik vind het soms ook wel lekker om gewoon te zoenen (of in combinatie met knuffelen) zonder dat er seks van komt.
Oefening baart kunst. Maar het helpt wel als je een beetje aanwijzingen krijgt. En je zult per persoon je stijl een klein beetje moeten aanpassen. Smaken verschillen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True dat, al ben ik er nooit zo mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |