Inderdaad. Duurt nog minimaal een half jaar.quote:
Allemaal al gezien. Behalve Dexter, maar die duurt me echt te lang voor nu. Wil ik nog wel een x checken though.quote:
Hmm ken ik niet, is dat wat? Waarom maar 2 seizoenen? Is er een einde of is het abrupt gestopt?quote:
Mja.... Mehhh weet niet, is dat echt super awesome vet?quote:
Eigenlijk wel, het is één van mijn favoriete series.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja.... Mehhh weet niet, is dat echt super awesome vet?
Maar als je nou niet helemaal into westerns bent dan..?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, het is één van mijn favoriete series.
Het speelt zich af in het Wilde Westen maar het volgt niet de stijl van een klassieke western, gewoon een moderne serie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar als je nou niet helemaal into westerns bent dan..?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:12 schreef Chloroform het volgende:
SEX / Zijn Marokkaanse mannen betere minnaars dan Negers en Blanke Mannen.
Dingdingding we zijn er weer.
3774quote:
Rome lijkt me ook dope maar die stopt toch ineens zonder echt een einde?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
- Rome
- Firefly
- Sherlock Holmes (Granada series)
- John Adams
Oh, die flapjanus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
R&P / Moeder woont riant; ik moet kleiner wonen
Check dit topic.
Het is geschiedenis, komt daar ooit een eind aan..? (gratis filosofische opmerking voor jou)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rome lijkt me ook dope maar die stopt toch ineens zonder echt een einde?
Wat een kutleven moet je hebben dan.quote:
Nou ja, ik weet wel wat dingen over hem. Hij spoort nog voor geen 1%.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je hebben dan.
Naja, het is heel simpel. Heeft het een duidelijk slot, of lijkt het alsof het gewoon gestopt is en er eigenlijk een seizoen achterna had moeten komen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is geschiedenis, komt daar ooit een eind aan..? (gratis filosofische opmerking voor jou)
Ik vond zelf niet dat het abrubt eindigde maar zoals veel series wordt de verhaallijn vanaf halverwege s. 2 wel minder. Seizoen 1 is desondanks een van de hoogtepunten in de televisiegeschiedenis.
Ja, dat geloof ik direct. Is mij alleen net wat teveel horror.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:19 schreef Solo14 het volgende:
Hannibal is ook 1 van de beste series naar mijn mening.
Volgens mij heeft het wel een duidelijk slot, al is het een paar jaar geleden dat ik het gezien heb.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naja, het is heel simpel. Heeft het een duidelijk slot, of lijkt het alsof het gewoon gestopt is en er eigenlijk een seizoen achterna had moeten komen?
Het is geen horror.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naja, het is heel simpel. Heeft het een duidelijk slot, of lijkt het alsof het gewoon gestopt is en er eigenlijk een seizoen achterna had moeten komen?
[..]
Ja, dat geloof ik direct. Is mij alleen net wat teveel horror.
Voor mij teveel horror zeg ik tochquote:
Hmmm oke. Dan geef ik het misschien een kans. Lijkt me wel tof namelijk. Ik vind Spartacus en Vikings ook keihard. Is het een beetje in die sferen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het wel een duidelijk slot, al is het een paar jaar geleden dat ik het gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |