Was te verwachten toch. Je edit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen allemaal uit de Schilderswijk komen, dus geen Hagenaars maar Hagenezen. Hoofdzakelijk zullen ze inderdaad niet blank zijn. Er wonen overigens niet alleen maar moslims.
Edit: Effe op die Facebook gekeken, en het lijkt me duidelijk dat er te veel mensen zijn die er een anti-Islam insteek in zien. Ik zie het niet door gaan.
En hoe weet je dat zo zeker ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:33 schreef Ceberut het volgende:
M.a.w. dit wordt weer een tokkie bijeenkomst van schuimbekkende rechtsextremisten met IQ's waar apen zich voor zouden schamen. Geen haar beter dan die ISIS-symphatisanten.
Die reacties op de Facebook-pagina spreken boekdelen. Het niveau, omg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kijk naar wat voor volk er op af komt, en extrapoleer dat gegeven.
Ik heb daar geen idee van dus vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kijk naar wat voor volk er op af komt, en extrapoleer dat gegeven.
Geen idee zegt hijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:40 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ik heb daar geen idee van dus vandaar de vraag.
Check die Facebookpgina dan, dan krijg je wel een idee...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:40 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ik heb daar geen idee van dus vandaar de vraag.
Zelfs tokkies - toegegeven niet het licht der natie - zijn 100x onschuldiger dan een ISIS sympAtHisantquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:33 schreef Ceberut het volgende:
M.a.w. dit wordt weer een tokkie bijeenkomst van schuimbekkende rechtsextremisten met IQ's waar apen zich voor zouden schamen. Geen haar beter dan die ISIS-symphatisanten.
Zelfde slag volk. Enig verschil is dat ze in een ander milieu zijn geboren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:57 schreef kawotski het volgende:
[..]
Zelfs tokkies - toegegeven niet het licht der natie - zijn 100x onschuldiger dan een ISIS sympAtHisantZe hebben tenminste nog een aaibaarheidsfactor en dat valt van een ISIS sympathisant niet te zeggen. ISIS en sympathie in dezelfde zin, hoe is dat eigenlijk mogelijk.
Ik heb even gezocht op facebook en het gevonden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Check die Facebookpgina dan, dan krijg je wel een idee...
En 4 misschien, laten we die niet vergeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, I know.
Wel 16 gasten...
Hier? Want dat valt reuze mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Er worden trouwens wel super veel reacties verwijdert
Maar het is ook een super kansloze demoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Er worden trouwens wel super veel reacties verwijdert
Nee op die facebook van die demoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier? Want dat valt reuze mee.
Ja dus dat !quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:06 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Maar het is ook een super kansloze demo
Mijn verwachting is dat er morgen een man of 10 op het CS staat, om vervolgens gezamelijk af te druipenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus dat !
Vraag mij echt af of die doorgaat.
Dat zou echt te mooi zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:10 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat er morgen een man of 10 op het CS staat, om vervolgens gezamelijk af te druipen
Ach ik had al door hoe laat het was toen ik binnen no time geblockt was zonder antwoordquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:11 schreef JayDeeNow het volgende:
Regeltje op hun FB pagina: - De begeleiders van de mars hebben altijd gelijk. Dus niet bijdehand gaan lopen doen.
Dit.
Priceless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |