Huh ik heb hier nog nooit een topic geopend, doe jij maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:07 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Erg interessant artikel, kan je hier wellicht een apart topic van maken? Er valt hier het nodige over te zeggen en te discusseren.
Hoe kan je zo'n artikel overnemen als een quote? Geen idee hoe dit moet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:08 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Huh ik heb hier nog nooit een topic geopend, doe jij maar
Ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:09 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n artikel overnemen als een quote? Geen idee hoe dit moet.
Nee want dit is een stukje taqiyya van den boze moslims en dus nep.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:19 schreef DeJori het volgende:
Komt dit live (of rechtstreeks) bij de nos?
Ik moest even opzoeken wat taqiyya was, maar wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee want dit is een stukje taqiyya van den boze moslims en dus nep.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/04/taqiyya_af.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat taqiyya was, maar wat heeft dat hiermee te maken?
Maar deze demo wordt niet georganiseerd door moslims, wel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/04/taqiyya_af.html
Schilderswijk is toch die wijk die bezet is door moslims?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar deze demo wordt niet georganiseerd door moslims, wel?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Schilderswijk is toch die wijk die bezet is door moslims?
Naar welke profeet zou hij zijn vernoemd?quote:"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Nee door een groep hagenezen/hagenaarsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar deze demo wordt niet georganiseerd door moslims, wel?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:07 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Erg interessant artikel, kan je hier wellicht een apart topic van maken? Er valt hier het nodige over te zeggen en te discusseren.
Had ik al geprobeerd, maar de bron was maar matig volgens de dienstdoende mod. Lijkt me niet verstandig om dat topic opnieuw te openen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:04 schreef maryen65 het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)een-tikkende-tijdbom
dan ben je natuurlijk geen haar beter dan die haatbaarden met kleine piemels, je eerste punt lijkt me wel genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Iedereen in Nederland die openlijk er voor uitkomt ISIS te steunen mogen ze wat mij betreft direct oppakken en vastzetten voor terrorisme of het in gevaar brengen van de samenleving.
Het liefst gewoon ophangen en onthoofden zoals ISIS ook doet, maar dat mag helaas niet in Nederland.
Nee. 80% van de Nederlandse moslims zit niet in Nederland en de oproep om de demonstreren was gericht op autochtone hagenezen. Bovendien hebben moslims reeds tegen Isis gedemonstreerd. Je vergelijking met denos tegen eta en farc gaan volstrekt mank. Hoeveel colombianen in nl hebben massaprotesten tegen de farc georganiseerd?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoop vele gematigde moslims op die aanstaande demo te zien, sp3c. Zij zullen zich toch ook doodergeren aan die ISIS-gekkies, denk je niet? En dus in grote getale afkomen op deze kans hun stem massaal te laten horen?
Inderdaad, het is al erg genoeg wat er in het Midden-Oosten gebeurd, we hoeven geen light-versie hier in Nederland. Daarnaast is het steunen van ISIS sowieso het steunen va terrorisme, sinds ISIS als terroristische organisatie is aangemerkt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Iedereen in Nederland die openlijk er voor uitkomt ISIS te steunen mogen ze wat mij betreft direct oppakken en vastzetten voor terrorisme of het in gevaar brengen van de samenleving.
Het liefst gewoon ophangen en onthoofden zoals ISIS ook doet, maar dat mag helaas niet in Nederland.
er is toch een tijd + plaats? Wat zou er nog meer moeten gebeuren dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoor de laatste week eigenlijk niets meer over dit initiatief, volgens mij komt er amper iemand?
Ik zie weinig voorbij komen op bijvoorbeeld facebook hierover.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
er is toch een tijd + plaats? Wat zou er nog meer moeten gebeuren dan?
https://www.facebook.com/events/802626719777897/quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie weinig voorbij komen op bijvoorbeeld facebook hierover.
Ja, I know.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/802626719777897/
Die eerste zin slaat ook altijd op mij.quote:- De begeleiders van de mars hebben altijd gelijk. Dus niet bijdehand gaan lopen doen.
Ik neem aan dat die mensen allemaal uit de Schilderswijk komen, dus geen Hagenaars maar Hagenezen. Hoofdzakelijk zullen ze inderdaad niet blank zijn. Er wonen overigens niet alleen maar moslims.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:29 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Nee door een groep hagenezen/hagenaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |