Ja en nogmaals lopen er mensen mee die tegen de islam zelf zijn en deze demo daarvoor kapenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nou juist één van de dingen waartegen het protest gericht is.
Als dat echt de discussie is die je wil voeren..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en nogmaals lopen er mensen mee die tegen de islam zelf zijn en deze demo daarvoor kapen
Hoe blijkt uit deze reactie islamhaat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ook reactie's die aangeven dat het gewoon een islamhaat demo worden.
Grijze RonPro Patria
8 augustus om 10:39 ·
moet niet gekker worden.
Marokkaanse jeugd leert hoe ze agenten kunnen dwarszitten
Sarren met subsidie
door Nienke Oort
AMSTERDAM -
Stichting Aknarij West wapent Marokkaanse jongeren tegen de politie. Ze krijgen tijdens de cursus ’Straatrecht’ tips en trucs hoe ze agenten kunnen dwarszitten, concludeert de VVD na onderzoek naar subsidies aan welzijnsorganisaties.
Deze reactie word ook geliked door de fb zelf... Maar het ging toch om isis?
Hoe heeft deze reactie uberhaubt te maken met isisfans ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als dat echt de discussie is die je wil voeren..
[..]
Hoe blijkt uit deze reactie islamhaat?
Zo gaat dat met die demonstraties. Die Palestina-demonstraties werden ook gekaapt door antisemitisme. Het is nogal lastig om een brede demonstratie te organiseren als er allerlei groepen zijn met een achterliggende agenda.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en nogmaals lopen er mensen mee die tegen de islam zelf zijn en deze demo daarvoor kapen
Nja nu werkt de organisator dat ook wel een beetje in de hand. Aangezien die selectief is in het verwijderen van reacties. Tenminste gisterenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zo gaat dat met die demonstraties. Die Palestina-demonstraties werden ook gekaapt door antisemitisme. Het is nogal lastig om een brede demonstratie te organiseren als er allerlei groepen zijn met een achterliggende agenda.
Onder de syrie-gangers die in de media uitgemeten zijn bevinden zich aardig wat Marokkaanse Nederlanders die veelvuldig met politie/justitie in aanraking zijn geweest ivm o.a. overvallen, ook is er al een grapjurk geweest die expliciet voor de organisatie aldaar - na terugkomst in Nederland - een overval aan het voorbereiden was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe heeft deze reactie uberhaubt te maken met isisfans ?
Nogmaals , het gaat niet om Marokkanen. Het gaat om ISIS Fans...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Onder de syrie-gangers die in de media uitgemeten zijn bevinden zich aardig wat Marokkaanse-Nederlanders die veelvuldig met politie/justitie in aanraking zijn geweest ivm o.a. overvallen, ook is er al een grapjurk geweest die expliciet voor de organisatie aldaar - na terugkomst in Nederland - een overval aan het voorbereiden was.
Juist! Dat bedoel ik. Ik zou meegelopen hebben in die demonstraties tegen het oorlogsgeweld in Gaza als ik niet van tevoren al wist dat ik dan tussen de jodenhaters zou lopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef Re het volgende:
Prima om te demonstreren tegen die ISIS mongolen, hoop dat dat zo snel mogelijk wordt uitgeroeid, maar dit soort initiatieven krijg ik ook wat braakneigingen van, eigen agenda pushen onder het mom van...
Je voelt je volgens mij vooral erg gekwetst he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nogmaals , het gaat niet om Marokkanen. Het gaat om ISIS Fans...
Idd !quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Juist! Dat bedoel ik. Ik zou meegelopen hebben in die demonstraties tegen het oorlogsgeweld in Gaza als ik niet van tevoren al wist dat ik dan tussen de jodenhaters zou lopen.
Nee hoor, heb geen enkele reden om mij aangesproken te voelen door de dingen die daar worden gezegd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je voelt je volgens mij vooral erg gekwetst he?
Werkelijk? Ik had je hoger ingeschat. Verder vraag ik me af wat jij als naar ik aanneem niet islamitische westerling tussen een "alahu ahkbar"-roepende menigte te zoeken had gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Juist! Dat bedoel ik. Ik zou meegelopen hebben in die demonstraties tegen het oorlogsgeweld in Gaza als ik niet van tevoren al wist dat ik dan tussen de jodenhaters zou lopen.
Lees nog eens wat ik schreef.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik had je hoger ingeschat. Verder vraag ik me af wat jij als naar ik aanneem niet islamitische westerling tussen een "alahu ahkbar"-roepende menigte te zoeken had gehad.
Nee, lees het nog een keer !quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Islam = jodenhaat voor jou? Per defintie?
denk dat je hier precies de reden aantiptquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik had je hoger ingeschat. Verder vraag ik me af wat jij als naar ik aanneem niet islamitische westerling tussen een "alahu ahkbar"-roepende menigte te zoeken had gehad.
Dat zei ik ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Islam = jodenhaat voor jou? Per defintie?
Ik ben jaloers !quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
Zit hier op het strand in Tanger met een heerlijk briesje, zonnetje op mn bol en heerlijke muziek van een festivaltent hiernaast. Kunnen jullie mij op de hoogte houden van de vriendelijke taferelen in den Haag. Thnx!
Bedenkt wel, als ze "dood aan de moslims" gaan scanderen dan bedoelen ze waarschijnlijk iets anders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:27 schreef Ceberut het volgende:
De ME weet wel raad met die hooligans. Wanneer eindigt de ADO wedstrijd precies? Dan kan de pepperspray klaargezet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |