Ik geloof van de organisator zelf wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:53 schreef Re het volgende:
is het nou een autochtone demonstratie of mogen er ook niet ISIS gerelateerde moslims van ze meelopen?
Wie weet, toen er hier in Den Bosch een groep Somaliërs aan het protesteren was liep er iemand via zijn telefoon beelden te streamen. Het kan dus welquote:
Dus daar waar wel openlijk om genocide op de joden geroepen wordt door gemaskerden met kalifaatvlaggen mag niet tegen IS(IS) en al haar gruwelijke gedragingen geprotesteerd worden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan hadden ze het anders aanmoeten pakken en niet die wijken in moeten gaan.
Dat zeg ik niet... Ik zeg alleen dat het kan uitlopen op rellen ..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus daar waar wel openlijk om genocide op de joden geroepen wordt door gemaskerden met kalifaatvlaggen mag niet tegen IS(IS) en al haar gruwelijke gedragingen geprotesteerd worden?
Te veel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... Ik zeg alleen dat het kan uitlopen op rellen ..
En hoeveel van die idioten hebben we dat eigenlijk zien roepen?
Maar het punt was dat er tussen de mensen die idd tegen de isismongolen gaan demonstreren ook mensen mee lopen die gewoon tegen de islam zelf meelopen.quote:
Volgens mij was het punt dat er ook in Nederland lieden zijn die openlijk steun betuigen aan -, af willen reizen naar - en mee willen vechten met deze lui: http://www.liveleak.com/ll_embed?f=cbb27ccd5921quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar het punt was dat er tussen de mensen die idd tegen de isismongolen gaan demonstreren ook mensen mee lopen die gewoon tegen de islam zelf meelopen.
Nja het begint hier nu te regenen dus denk dat die droeftoeters geen zin meer hebben om te gaan:Pquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:34 schreef JayDeeNow het volgende:
Oh man ik kan echt niet wachten tot de eerste beelden.
Dat er alleen autochtone mensen mee mogen lopen zegt genoeg over het niveau van deze demo.
En die is triest laag
Een demonstratie met een dubbele agenda, wat waarschijnlijk uitloopt op ordinaire vechtpartijen en vernielingen..
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het begint hier nu te regenen dus denk dat die droeftoeters geen zin meer hebben om te gaan:P
Ja, "die niveau" is "triest laag".quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:34 schreef JayDeeNow het volgende:
Oh man ik kan echt niet wachten tot de eerste beelden.
Dat er alleen autochtone mensen mee mogen lopen zegt genoeg over het niveau van deze demo.
En die is triest laag
Een demonstratie met een dubbele agenda, wat waarschijnlijk uitloopt op ordinaire vechtpartijen en vernielingen..
Dat is geen inhoudelijke reactie op wat ik net zei ..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij was het punt dat er ook in Nederland lieden zijn die openlijk steun betuigen aan -, af willen reizen naar - en mee willen vechten met deze lui: http://www.liveleak.com/ll_embed?f=cbb27ccd5921
Misschien kan iemand van dit forum met zijn mobieltje streamen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wie weet, toen er hier in Den Bosch een groep Somaliërs aan het protesteren was liep er iemand via zijn telefoon beelden te streamen. Het kan dus wel
Daarin vergis je, je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is geen inhoudelijke reactie op wat ik net zei ..
Dat hoop jij wel he hahaquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou denk ik wel dat die voetbalfans alsnog wel zin hebben om te gaan
Nee ik zei dat het een kansloze demo is omdat er teveel mensen zijn die willen demonstreren tegen de islam zelf. Jij komt vervolgens met moslims die naar Syrië gaan..quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAhahah nou het zal wel super grappig zijn
Volgens mij is dat nou juist één van de dingen waartegen het protest gericht is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat het een kansloze demo is omdat er teveel mensen zijn die willen demonstreren tegen de islam zelf. Jij komt vervolgens met moslims die naar Syrië gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |